В Україні вивчать роботу закладів з підготовки вчителів

Розпочалось проведення дослідження надавачів послуг з підготовки педагогічних працівників

В Україні вивчать роботу закладів з підготовки вчителів

В Україні розпочалось проведення дослідження закладів, що надають послуги з підготовки педагогічних працівників. Очікується, що результати дослідження вплинуть на формування освітньої політики щодо підготовки та професійного розвитку вчителів.

Дослідження ініційовано Міністерством освіти і науки спільно з Українським інститутом розвитку освіти. Виконавцем дослідження є Київський міжнародний інститут соціології.

Метою дослідження є збір якісної інформації про заклади освіти, установи та організації, що здійснюють підготовку майбутніх учителів та надають послуги з підвищення кваліфікації педагогічних працівників.

Інструменти дослідження спрямовані на збір інформації щодо управлінських практик та умов роботи надавачів освітніх послуг, підходів до надання освітніх послуг, розроблення освітніх програм та навчальних планів, політики навчання та викладання, діяльності освітніх установ в умовах пандемії COVID-19 тощо.

Планується, що за результатами дослідження кожна освітня установа-учасниця отримає спеціальний звіт з результатами, рекомендаціями та пропозиціями щодо підвищення ефективності діяльності в розрізі ключових аспектів дослідження.

У Міністерстві освіти і науки зазначають, що загальнонаціональний аналітичний звіт щодо системи підготовки педагогічних працівників та база даних дослідження стануть джерелом даних для формування доказової освітньої політики щодо підготовки та професійного розвитку, мотивації педагогічних працівників у контексті імплементації реформи «Нова українська школа» та інших реформ у сфері освіти.

Освіта.ua
15.04.2021

Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Освітянин
Годилося б мати у суспільстві якусь публічну дискусію про освіту. Не тільки серед спеціалістів, але серед (між) батьків і вчителів, експертів та викладачів (між усіма причетними до освіти та урядовцями, громадськими організаціями). Спокійну, обгрунтовану бесіду з прийняттям здорових (на основі здорового глузду) рішень. Залізна категоричність та лише критика одних одними - це напевно не те що нам потрібно...
Галина
І де ті випускники, які мріють йти працювати до школи? Кого там перевіряти? Ставлення до вчителя у суспільстві , як до прислуги. А ті що по міністерствах сидять , то їм потрібно щось робити, Ось і вигадали собі якесь заняття.
Вона працює...
Гроші розтягнули на тренерів і т.д... залишилося знайти козла відпущення. Тепер треба відгребти / монетизувати послуги (30 год підвищення кваліфікації). Ви б хоч на який вебінар записалися. Гнітюче враження від окремих спікерів. Не треба вивчати... Вчіться, друзі. Вчіться. І ... вивчите. Без образ. Народ шукає спосіб заробити. Бізнес в освіті зробили і законодавчо закріпили.
KATARINA
А я думаю, что все, как обычно, упирается в деньги. Университетов в стране много, на самом деле. Будут кого-то с кем-то соединять, оптимизировать в общем. Наплыв в педвузы, как правило, небольшой. Только на языки есть желающие... А другие кафедры полупустые. Учат там хорошо, только учить там особо некого. А кого научили, до школы не доходят. В школу обычно приходят молодые работать, если уж совсем некуда идти. Толковых молодых в школе мало. Толковые сами себя и без школы прокормит. И зачем трясти педвузы, если их выпускники не идут в школу? Но да, сейчас создадут кучу групп по сбору всем давно известной информации. Заплатят членам групп побольше, чем учителям раз так в 20. И будут они изучать, хорошо ли готовят тех учителей, что до школы не доходят. Потому что как раз тех, кто в школу приходит, готовили плохо. А ещё, для начала, посмотрите средний балл ЗНО абитуриентов педвузов. Вот где началопроблемы. Их как потом не учи в университете, не особо научишь. Но тут закон рынка труда. .
Кипить_робота
Ооооо! Почалося! Купа звітів, анкетування, самоаналіз кожної освітньої програми (навіть тих, які пройшли акредитацію: треба ж ще раз підтвердити унікальність і політику навчання і викладання). Зараз посипляться розпорядження з ректорату, далі з деканатів, від зав. кафедрами за всіма напрямами роботи. Викладачі начувайтеся!
OlgaO
А ти сам маєш бажання працювати? Скоріш за все, бажання твої, як у всіх: поменше роботи - побільша зарплатня.
Олександр
На перший погляд - правильне рішення. На практиці буде так як завжди - просто нова можливість для розбазарювання коштів. І так буде доти, доки освітою керують люди, які не мають ані відповідного досвіду, ані кваліфікації, ані навіть уявлення про реальний стан справ...
??
Для Олександр: тут навіть справа не в керманичах, у в самих вчителях. Якщо людина не має бажання працювати навіщо вона займає цю посаду?
ААА
Мабуть їсти хочеться
Думка
Для ??: Тут скоріше справа в батьках. Якщо в вас немає бажання займатися дітьми, ви намагаєтесь свої обов’язки збагрити спочатку в садочку на вихователів, потім на вчителів, викладачів і т.д., то питання: нащо ви народжуєте? Спочатку налупите, потім незадоволені, що за вас ваших дітей ніхто не виховує. А щодо вчителів, то основна їх функція - навчати. З чим вони і справляються. Ваші діти вміють читати, писати, рахувати. Що ж ще ви хочете? Все інше - ваша робота. Втомили хитровидумані, хочуть і на ялинку залізти і дупку не обдерти.
Коментувати