Взаємоповага робить школу якісною, – дослідження

Майже 80% учнів вважають, що взаємоповага та відсутність булінгу робить школу якісною

Взаємоповага робить школу якісною, – дослідження

Майже 80% українських учнів вважають, що доброзичливі стосунки між учнями і вчителями, взаємоповага та відсутність булінгу робить школу якісною та хорошою.

Про це свідчать результати дослідження «Що думають про якість роботи школи і якість освіти директори шкіл, учні, їхні батьки та освітні експерти», проведеного агенцією «Vox Populi Agency» у жовтні – листопаді 2020 року на замовлення Державної служби якості освіти.

За словами директора ДСЯО Руслана Гурака, який презентував результати дослідження, крім взаємоповаги, впливає на якість освіти також наявність цікавих уроків (54% учнів) та професійність учителів (47% опитаних дітей).

Найбільш відповідальними за якість освіти учні назвали самих себе – 58% опитаних.

У відповідях учнів спостерігається орієнтованість на результат: у топ-критеріїв якості для них – високі бали ЗНО (49%) та навчання, середній бал атестата.

Директор ДСЯО зазначив, що налагодження ефективної співпраці між учителями та учнями – основа розвитку школи.

«При цьому і вчителі, і учні вбачають незначну роль директорів у якості освіти, покладаючи відповідальність на самих себе», – резюмував Руслан Гурак.

Освіта.ua
03.03.2021

Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Вадим Байдич
Чергове опитування на тему "Краще бути багатим і здоровим, ніж бідним та хворим"
Роман
«При цьому і вчителі, і учні вбачають незначну роль директорів у якості освіти, покладаючи відповідальність на самих себе» - а ЯКІСТЬ освіти і не повинна бути предметом турботи директорів. У нас з радянських часів лишилося оте патерналістське прагнення перекласти відповідальність на когось або створити "жупел" незамінності, вселенської місії тощо. Щоб хтось прийшов і "перстом указующим" тикнув, кому і що робити. В сучасних умовах слід чітко розуміти, що кожен повинен виконувати свою частину роботи, не більше, але і не менше. Директор - це управлінська посада, не педагогічна. Завдання директора - забезпечити організацію освітнього процесу відповідно до чинних норм і правил та забезпечити в доступних межах технічну можливість вчителю використовувати відповідні методики. І все. В освітній процес ДИРЕКТОР ВТРУЧАТИСЯ НЕ ПОВИНЕН! І, відповідно, до ЯКОСТІ він має досить опосередкований стосунок. Якість - це до вчителя, учня і педагогічної ради.
Тетяна Кіба
Для Роман: Роботою педради керує голова - директор школи (с)
Коментувати
Тарас
Знаєте що робить освіту якісною? Читайте Вєсті Ізраїля "Для устранения дефицита педагогических кадров в отдаленных районах правительство принимает различные шаги, в том числе надбавки к зарплате, величина которых зависела от педагогического стажа. Новая программа предусматривает подарок каждому учителю независимо от стажа, обязательным условием является работа на полную ставку в регионах Эйлат или Арава-Тихонит. Работая на данных условиях в течение шести лет, педагог получит дополнительно 60 тыс. шекелей за каждый год, или 360 тыс. шекелей ($110 тыс.) за весь период. При контракте на два года — 72 тыс. шекелей ($22 тыс.) в год, на четыре года — 85 тыс. шекелей ($26 тыс.) в год. Если учитель будет работать дольше шести лет, то с седьмого по десятый года дополнительный бонус составит 45 тыс. шекелей ($14 тыс.) ежегодно. Таким образом, подарок может составить до 540 тыс. шекелей ($164 тыс.) при десяти годах работы."
Тетяна Кіба
Для Тарас: "подарок каждому учителю независимо от стажа", потім "...до 540 тыс. шекелей ($164 тыс.) при десяти годах работы". Вас нічого не "смущаєт"?
Коментувати
Местный
«При цьому і вчителі, і учні вбачають незначну роль директорів у якості освіти, покладаючи відповідальність на самих себе» - та потому что в большинстве случаев эти директора бесполезны. Просто пенсионеры, протирающие штаны в своих кабинетах, пока все педагоги тянут на себе учебное заведение, но зато сколько гонора и сколько самоуверенности...
Тарас
Для Местный: работал раньше у директора ,который воровал всё что видел. Ухитрился даже новые парты сдать в металолом. Стоило сказать слово против и гнобил по взрослому. Сейчас у порядочного директора -работаю с удовольствием. Вижу что она все силы бросает на развитие школы и я помогаю чем могу
Коментувати