Половина шкіл навчає дітей з особливими потребами, – міністр

На початку 2020/21 навчального року в інклюзивних класах почали навчатися понад 25 тисяч школярів

Половина шкіл навчає дітей з особливими потребами, – міністр

Майже кожна друга школа в Україні навчає дітей з особливими освітніми потребами.

Про це повідомив міністр освіти і науки Сергій Шкарлет.

За його словами, на початку 2020/21 навчального року в інклюзивних класах почали навчатися понад 25 тисяч школярів.

«Загалом у школах створено 18 687 інклюзивних класів. Цього навчального року майже 43% від загальної кількості шкіл організували інклюзивне навчання. Тобто майже кожна друга школа в Україні навчає дітей з особливими освітніми потребами. Звичайно, цей показник має сягати 100%, і ми рухаємося в цьому напрямку», – зазначив міністр.

Окрім того він повідомив, що для проведення комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дитини та надання допомоги в навчанні дітям з особливими освітніми потребами в Україні працює мережа з інклюзивно-ресурсних центрів.

Міністр підкреслив, що інклюзивна освіта насамперед має забезпечувати право дітей на реалізацію рівних можливостей.

Освіта.ua
05.01.2021

Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Учитель
З "легкої руки" Марини Порошенко... зявилась інклюзія. До того в учнів з особливими потребами було індивідуальне навчання. І було це для таких учнів продуктивніше і зручніше, а соціалізацію можна проводити не тільки у школі. Для учнів класу відсутність дітей з особливими потребами давала можливість раціональніше використовувати час на уроках (враховуючи насиченість програми це дуже важливо), не бути свідками епілептичних та інших нападів.... Для усіх це було значно гуманніше... Педагогіка - серйозна наука. Чому люди без спеціальної освіти, досвіду, не фахівці вважають, що у цій царині вони можуть залишити слід, а не наслідити. За їх помилки розраховуються діти. От і з цим нушом такого нареформували, що ще років 10 будуть розгрібати
Владислав
Для Учитель: То може інвалідів взагалі, того, у спеціальні табори? Щоб нормальним "учителям" жити не заважали і щоб ресурси не викроистовувати на всякі пандуси?
Правда
Для Владислав: причём тут пандусы? Инклюзия восновном в другом выражается. К каждому инклюзивному ребёнку должен быть приставлен ассистент учителя. А у нас их нет, т.к.нет денег. Так может учителю разорваться? Бросить весь класс и бегать весь урок за 1 инклюзивом неадекватом?
Коментувати
Володимир
Ну й толку.
Ірина
Всі ці діти мають серйозні захворювання. На їх лікування грошей в держави немає. А на інклюзивне навчання витрачають значні суми. Тільки зарплата помічника вчителя, часто дуже не компетентнолго - приблизно 100тис. в рік + доплати вчителям. Що такій дитині необхідніше запитайте батьків?
Леся
Для Ірина: Звідки такі цифри? Для асистента вчителя чи вихователя законодавчо не прописане підвищення категорії, тому будь-який працівник, який приходить на цю посаду, тарифікується за категорією "спеціаліст" і отримує мінімальну заробітну плату за 10 тарифним розрядом (максимум - за 12 т.р.)
Коментувати
Депутатський корпус ОТГ
Питання до міністра Шкарлета, : скажіть, а навчання з особливими потребами - це на сьогодні є проблема №1??? в Україні, чи може те, що освіту нормальну гнуть нижче плінтуса останній рік. Чи можливо усім треба перейти на навчання з особливими потребами? Не ведіться на поводу у тих, хто втирає вами з першого дня: де треба плагіат вивернуть, щоб сплив, прилякають звільненням, щоб і на далі проводити, а точніше гнути свою лінію і дєрібаніти освітні субвенції по ОТГ. Слава Богу є свідомі громади, які відкрито противостали цьому і заявили відкрито( а де потрібно і президента запросять і до відома поставлять) що будь-що завадять дєрібаніти освіту.Чому при різних владах одні і тіж мєстниє царьки сунуть носа у бюджети? Чому по ОТГ зменшилась на 5-10 мільйонів освітня субвенція в такі роки, коли штучно створені перепони для освітнього нормального процесу??? оце питання номер ! і не займайтесь окозамилюванням ( тобто окозастіканням)!!