В Україні вивчать думку батьків про дистанційне навчання

Офіс освітнього омбудсмена ініціював проведення опитування батьків про навчання дітей

В Україні вивчать думку батьків про дистанційне навчання

Офіс освітнього омбудсмена ініціював проведення опитування батьків школярів про навчання дітей під час карантину.

Про це йдеться у повідомленні освітнього омбудсмена Сергія Горбачова у Facebook.

Метою опитування є вивчення думки батьків про стан організації дистанційного навчання під час карантину.

За словами освітнього омбудсмена, зараз спостерігається три основні тенденції організації дистанційного навчання школами — позитивний, формальний та негативний.

«Навчання під час карантину стало певним викликом для вчителів, батьків та учнів. Цей досвід є надзвичайно важливим для нас усіх, аби зрозуміти, що зараз відбувається в освіті та які висновки ми з цього досвіду зробимо. Зараз я спостерігаю три виразні тенденції, три варіанти організації дистанційного навчання на рівні закладу освіти», - зазначає Горбачов.

До позитивного сценарію він відносить ситуацію, коли вчителі постійно перебувають на зв’язку з учнями, батьками, керівництвом школи, відстежують важливі новини щодо дистанційного навчання, сумлінно готуються до уроків на онлайн-платформах, не обмежуються «начиткою», а пропонують учням ретельно вибудувані завдання адекватного обсягу, перевіряють їх виконання, ведуть облік оцінок за період карантину.

Другий варіант — формальний. Ці вчителі, нібито, проводять дистанційне навчання. Але роблять вони це в формі закинутого у Viber переліку завдань (іноді - просто фотографії - написаного від руки аркушу з переліком параграфів та завдань). Виконання завдань або не перевіряється взагалі, або дуже вибірково. Обсяг завдань - величезний і не узгоджується з іншими предметами.

«Варіант третій - негативний, тобто відсутність навчання. Це відсутність бажання, зусиль та можливостей для організації навчання дітей під час карантину. Причин такого стану може бути декілька. Деякі вчителі під час карантину взагалі відмовляються працювати з дітьми, не роблять нічого, ігнорують вимоги батьків та керівництва школи, тут немає сенсу звертатися до професійної гідності таких педагогів», - наголошує освітній омбудсмен.

За його словами, частина цих педагогів не володіє необхідними навичками для організації дистанційного навчання. У деяких педагогів відсутнє потрібне комп’ютерне обладнання та достатня швидкість інтернет з'єднання для проведення дистанційного навчання.

«Тому зараз нам надзвичайно важливо побачити стан організації дистанційного навчання саме очима батьків. Дуже просимо вас висловлюватися якомога відвертіше, аби ми могли зрозуміти, які проблеми виникли з навчанням під час карантину у батьків та дітей. Результати опитування будуть представлені на Антикризовому національному онлайн-EdCamp’i, а результати та пропозиції будуть надіслані до Міністерства освіти і науки України», - повідомив Горбачов.

Він закликав батьків не боятись похвалити школу та вчителя, коли є за що, а також не боятись висловити обурення, якщо батьків не влаштовує якість дистанційної освіти у школі.

пройти опитування

Освіта.ua
08.04.2020

Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Ірина
Божечки, та невже батьки таке пишуть? Важко? Так ви все краще за вчителів знаєте)
Ольга
Це знущання, а не навчання над батьками і дітьми. Я не маю педагогічної освіти, але отримавши завдання на два тижні повинна все це опрацювати з дитиною за третій клас, включно англійська і трудове, і образотворче. Що цікаво навіть в школі ці предмети викладають різні вчителі. Ніяких онлайн уроків, просто завдання і робіть що хочете. ЦЕ НЕ НАВЧАННЯ
Сергій
Я методист РМК та вчитель історії і географії. Дякую всім вчителям, що працювали на онлайн уроках у 6 класі. ОСОБЛИВО ВЧИТЕЛЮ георафії Чемерис Світлані
Ольга
Івано-Франківськ школа 21 Щопонеділка отримуємо перелік параграфів, вправ, номерів, завдань, які треба виконати і відправити вчителю фото своєї роботи. І все. За два місяці було аж 4 уроки онлайн. За таку "роботу" я б посоромилася отримувати зарплату. Однозначно, обманюємо самих себе, що "навчання" відбувається.
Оксана
Для Ольга: Пані Ольга. Так у вас новий креативний директор недавно призначений і знаю, що досить професійний колектив. Невже у вас так проводиться навчання дистанційне? Щось не хочеться у це вірити....
Коментувати
Наталія
Дуже вдячні вчителям 6 класу математики, української мови, біології, історії за роботу і якісне навчання. Дитина з цікавістю дивиться уроки. Одна проблема в тому, що цього тижня замінили вчителя математики, який доступно пояснював тему, підводив підсумки, у дитини пропав інтерес. Будь ласка, поверніть вчителя назад.
Ольга
Iсторiя це жах! Показали вчительку , а дошку пару секунд, нiчого не встигли записати.це ппросто нереально! Не показуйте вчителя, покажiть спокiйно завдання. Англ мова 5 класс- все супер. Вчитель дуже якiсно проводить урок
Вікторія
А можна на уроках (онлайн ) пояснювати дітям, а не гостю? Сьогодні урок української мови в 6 класі - це жах. Замість того, щоб дитина бачила тестові завдання і думала, розглядали лице Харчишина.
Наталія
Дуже вдячні вчителю історії, 9 клас. Син вперше зацікавився предметом за весь час навчання. Дякую
Ну й ну
Читаю в освітнього обмансмена: "У деяких педагогів відсутнє потрібне комп’ютерне обладнання та достатня швидкість інтернет з’єднання для проведення дистанційного навчання" у контексті звинувачення, що деякі вчителі погано працюють дистанційно. Але чому він вважає, що це провина тих вчителів? Що він зробив для того, щоб таке обладнання та швидкість інтернету у них появилися?
Світлана
У ситуації, що склалася, як вихід, бачу перехід у всіх класах, крім 11-го, на повторення вивчених тем за цей навчальний рік. А недовичітанний матеріал перенести на наступний навчальний рік, коли не буде карантину. У 11 класі пропоную зосередити навчання дітей тільки на предметах, які будуть у них на ЗНО. Решту предметів запропонувати їм для самостійного прочитання без оцінювання. Оцінку за семестр з цих предметів виставити без урахування невичетанних тем.
?
Для Світлана: Ви впевнені,що наступного року карантину не буде?Вакцина не знати коли ще буде?11 класники цього року залишити в школі,на повторний навчальний рік?Я думаю,що зараз діти-11 класники визначилися з поступленням і вже знають,які предмети їм потрібні(багато ходили на репетиторство)тому, зараз їм потрібно вчити-ці предмети,потрібні на ЗНО і коли закінчиться карантин(не знати,коли це все закінчиться,по ситуації),ще може 1-2місяці,щоб їх ще підготувати,а не зразу ЗНО або вступний бал зменшити,а з решти предметів,поставити оцінки за минулий симестр.І для мед.-відмінити ЗНО з математики.З цієї ситуації потрібно виходити з розумінням.Для чого дітям має пропадати один рік,тим більше,хто вчився він і зараз вчиться,може зараз це все складніше,тому 1-2 місяці дати додатково для підготовки. Але це все,вже потрібно думати.
Світлана
Ви хоч читали, що я написала? Де у мене написано про другий рік для випускників? Написано, що б вичитувати їм тільки предмети ЗНО. А ось, якщо карантин продовжать і в наступному році, то тут за літо потрібно приймати на рівні минестерства, як і на яких платформах вчити далі, і кількість учнів у класі, і навантаження на вчителя, повинні бути істотно зменшені. Адже і зараз зрозуміло, що дуже багато часу вчитель проводить за роботою - перевірки, відповіді, роз’яснення ..
Коментувати
М
10 клас,для дівчат ,фізкультура завдання віджиматися з додатковою вагою по 5 кг(гирі чи що?і де взяти вдома?),ще багато -різних завдань ,це зняти на відео і відіслати вчителю. Мені здається,що це все лишнє,вони в школі такого не робили і вчитель міг десь піти,і хто хотів сидів-нічого не робив,а тут дистаційне і ми будемо вчитися;для дівчат-зарядка і вистачить(хто хоче нехай робить,кожного особиста справа) і для чого це знімати і відсилати? і взагалі в школі зробити фізкультура на зарах,для чого-ці оцінки,якщо діти мають звільнення.Давно знайомому було потрібно для вступу:біг і віджиматися-він це все робив вдома,тобто шкільна фізкультура нічого не допомогла,тоді для чого:1-оцінки;2- уроки три рази в тиждень;особливо,якщо уроки стоять останніми в розкладі -старші йшли додому,молодші,якщо немає групи продовженого дня, більшість батьків дітей забирали додому.
Уставшая
Для М: фитнес тренеры советуют использовать бутли,но там ручки не удобные ☹️
М
Для Уставшая:не знаю,що і хто рекомендує,але якщо це з фізкультури не здати-то 2.
Коментувати
Дмитро
Я студент. Сам на дистанційному. І стежу за тим, як проводиться. Моє ставлення в цілому позитивне, але МОНу треба працювати над цим багато, а не бути байдужими.
Ольга
Меня лично устраивает так учиться.Да нужно где то кому то объяснить.Когда ходили в школу было все тоже.Плохо что программы не приспособленны к такому количеству учащихся.Например ZOOM.,бывает присоединяет только 5 человек,а надо 30.Нужно что бы были и другие программы такого направления.
Татьяна
Ничего не продумано .в тяжелых условиях все .а особенно дети.ведь не все родители спецы по знанию программ по предметам.Не хочу обсуждать учителей.сама из бывших. и в это сложное время на своей шкуре ощутила всю тяжесть обучения.Детям не интересно.знания толком не даются.Я пенсионерка .у меня времени хватает на учебу в 1 и 5 классах. приготовить поесть.Сама все темы объясняю.а те кто работает .Все стало с ног на голову .А время теряется...
ФУ
Ось переглядаю зараз телевізійні уроки. У мене одне просте запитання. А що вчителі на цих уроках роблять такого, чого не роблять на своїх уроках вчителі у школах? Не розумію. Зараз, коли вчителі замкнені у своїх квартирах, у них немає такої можливості (аудиторія, класна дошка, оператор накінець). Звиачайно, вони проводять в режимі щнлайн- коференцій(плюс яких - живе спілкуання, можна спитати, почути відповідь, поспілкуватися врешті-решт). І ті, і ті СУМЛІННО виконують свою роботу. Для чого їх порівнювати? Восхваляти одних і принижувати інших? Чому б УСІМ не подякувати за їх роботу? НЕ РОЗУМІЮ!
ФУ
Вибачте: онлайн-конференції
Коментувати
Юля
"До позитивного сценарію він відносить ситуацію, коли вчителі постійно перебувають на зв’язку з учнями, батьками, керівництвом школи, відстежують важливі новини щодо дистанційного навчання, сумлінно готуються до уроків на онлайн-платформах, не обмежуються «начиткою», а пропонують учням ретельно вибудувані завдання адекватного обсягу, перевіряють їх виконання, ведуть облік оцінок за період карантину "А коли перебувають на зв’язку з учнями це питання? Крім онлайн.-уроків по телебаченні, я від жодного учителя нашої школи небачила, натомість вайбер розривається від надісланих д/завдань які програми оцінюють самі і не відомо перевіряють їх вчителі взагалі чі ні?
Ирина
Мне "понравилось" выражение Екатерины "метать бисер перед свиньями". Это наши дети! Я думаю, если человек назвался педагогом, то обязан находить подход к каждому ребёнку. И это огромный труд, я очень уважаю настоящих педагогов и, слава Богу, они у нас есть. А что касается нынешней ситуации, то все учителя делают всё, на что у них есть возможность. Общими усилиями мы переживём этот период, трудный и для школы, и для нас, родителей. Кстати, большое спасибо за уроки по телевиденью - лично нам с сыном очень понравилось, особенно упростило ситуацию родителям, потому что не всегда понимаем, как правильно объяснить материал.
Нормальные родители
Для Ирина : А представьте ситуацию, когда Вашему сыну те "учителя по телевидению" поставят не ту оценку, которую Вы хотите, когда сделают замечания, когда проверят его дом.задания и т.д. Думаю (уверен), что тогда Ваше "спасибо " сменится в лучшем случае на очередные претензии к учителю, а скорее всего на поток грязи на голову учителя.Факт! Пока Вас лично не коснулась ситуация. Проверено жизнью. А "бисер перед свиньями" тоже проверенный жизнью, проверьте
Коментувати
Браун Светлана
Вы все пишите, что родителям тяжело..а зачем министерство образования требует от учителей отчётов о выполнении домашних заданий от детей?? Куча рекомендаций от управления образования города...вы уже определитесь, что вы хотите начальники вы наши??
Учительу минулому
Для дайте.... Так, ми втомились від вічних претензій Парфьонових бондарен ків, які сіють ворожнечу у суспільстві, які за соросівські гранти, які кидають їм соросята - монівські щури, здатні і матір рідну продати. Ми втомилися від цієї брехні і ненависті . Їх діти, як син Парфьонової отримують гранти на навчання від нашого МОН за кордоном, в той час як розумні українські діти мають доводити,що з високими балами ЗНО мають право вчитися у злиденних українських вишах на бюджеті. Ми втомилися готувати дітей на МАН,знаючи заздалегідь,що простим дітям там нічого не світить. Ми втомилися бачити сльози у очах дітей,які склавши ЗНО на 11 не можуть вступити на бюджет, ми втомилися якось з’єднувати докупи програму, підручник і ЗНО з англійської мови. Ми втомилися від дурних експериментів міністрів без освіти і розуму в голові. Ваша правда. Прийшов час відпочити від оцих знущань. Нема за чим сльози лити. Наші діти вивчились,а ви вчіть своїх. Успіхів!
дайте учителям покой
Хорошо что МОН начало он-лайн обучение. Главное, чтобы довели курсы по всем предметам до конца. Таких дистанционных интернет-школ может быть несколько (с разными программами). Хорошо бы чтобы на них были еще тренировочные тесты. И тогда можно будет освободить от работы множество учителей, а то они очень устали от претензий родителей и детей. Пусть отдохнут как следует. И идут ищут другую работу.
учительскому покою
Для дайте учителям покой: уже, не переживайте, переживайте за себя и своих детей)
покой нам только снится
а зачем тратить деньги, снимать что-то, тесты зарабатывать, раз учителя не нужны, купите сразу учебники и вперед!.. дешево и сердито!...
антиреформатор
Хочу предложить: упразднить Министерство образования. Зачем оно нужно, когда не будет учителей? Они (чиновники от просвещения) очень любят "реформы", пусть себя и "реформируют".
Коментувати

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!