Як навчити дитину правил безпечної поведінки

Найкращі практичні завдання, що допоможуть опрацювати з дітьми правила безпечної поведінки

Як навчити дитину правил безпечної поведінки

Проект «Розвиток дитини» пропонує батькам, вихователям та вчителям п’ять оригінальних завдань, що допоможуть у цікавій формі познайомити дитину з правилами безпечної життєдіяльності та поглибити знання про правила поведінки в надзвичайних ситуаціях, прищеплювати навички безпечної поведінки під час користування Інтернетом.

Аналізуємо правила безпеки. Це завдання сприятиме розвитку вміння визначати безпечні й небезпечні дії. Виконуючи завдання, дитина вчитиметься аналізувати дії з точки зору їх безпеки, усвідомлювати взаємозв’язок між дотриманням правил безпечної поведінки та збереженням власного здоров’я.

Вивчаємо сигнали світлофора. Це завдання допоможе дитині навчитися орієнтуватися у предметному довкіллі, отримати інформацію про різні види світлофорів, їхнє призначення, особливості. Робота над завданням сприятиме підвищенню обізнаності дитини у питаннях правил дорожнього руху, розвитку уваги та використанню знань у практичному житті.

Визначаємо публічну й особисту інформацію. Це завдання сприятиме формуванню соціальної та здоров’язбережувальної компетентностей дитини, розвитку вміння розрізняти публічну і приватну інформацію. Дитині пропонується позначити, яку інформацію можна повідомляти незнайомцям або малознайомим людям, а також визначити, чого саме не варто розповідати іншим задля власної безпеки.

Важливі контакти екстрених служб. Пропоноване завдання допоможе дитині розвинути відповідальне ставлення до особистої безпеки й безпеки інших. У процесі виконання завдання, дитина вчитиметься розпізнавати ситуації небезпеки, визначати осіб, які можуть надати допомогу, описувати приклади діяльності служб допомоги в небезпечних ситуаціях та ідентифікувати їх телефони, демонструвати, як просити про допомогу.

Інтернет: безпечно/небезпечно. Розвиваємо критичне мислення. Це завдання допоможе дитині розвивати інформаційно-комунікаційну компетентність, навички безпечного й етичного використання засобів інформаційно-комунікаційної компетентності у навчанні й інших життєвих ситуаціях. Дитині пропонується прочитати твердження та поставити біля кожного позначку: «безпечно»/«небезпечно».

БІЛЬШЕ ЗАВДАНЬ ДЛЯ ДІТЕЙ

Кожне завдання можна роздрукувати на звичайному або кольоровому принтері та використовувати необмежену кількість разів. Завантаження завдань для дітей доступне для користувачів сайту після швидкої реєстрації.

Освіта.ua
17.02.2020

Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Микола Аверін
Висловлюю подяку авторам за турботу про благополуччя дитини. Прекрасно! Та все ж подумалося про персонажів відомої байки І.А.Крилова... Як би вони не сідали, оркестру не створять. Можна розробити сотні правил. завдань. пам’яток. алгоритмів тощо, але якщо зростаюча людина нічого не знає про саму себе, не володіє основами раціональної САМООРГАНІЗАЦІЇ ОСОБИСТОСТІ як вичерпним комплексом знань та навичок, зокрема і головним чином рефлексії та антиципації (аналізу та передбачення), вона не може бути надійно, отже гарантовано захищена від ексцесів буттєвої "гравітації" чи зовнішньої небезпеки. Новій українській школі потрібен МЕТОД САМООРГАНІЗАЦІЇ ОСОБИСТОСТІ УЧНЯ. І такий метод - Метод СОЛ - в Україні є, але - заблокований, і перебуває він у статусі цінного педагогічного ноу-хау уже більше чверті століття. Про що йде мова. МОН України знає.

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!