У МОН розробили стратегію розвитку інклюзивної освіти

Метою документа є створення умов, в яких кожна особа матиме доступ до якісної освіти з урахуванням її потреб

У МОН розробили стратегію розвитку інклюзивної освіти

Міністерством освіти розроблена Національна стратегія розвитку інклюзивної освіти на 2020-2030 роки. Документ оприлюднений для громадського обговорення.

Метою документа є формування інклюзивного освітнього середовища та створення умов, в яких кожна особа матиме доступ до якісної освіти з урахуванням її потреб.

Зокрема, стратегія визначає три стратегічні цілі при реалізації яких: інклюзивне освітнє середовище сприятиме реалізації права на якісну освіту, державна політика забезпечуватиме освітні потреби кожної особи, суспільство є толерантним до людського різноманіття та підтримуватиме якісну і доступну освіту.

Реалізація стратегії здійснюватиметься в межах повноважень Міністерства освіти і науки, інших центральних та місцевих органів виконавчої влади, закладів та установ освіти та громадських організацій.

Очікується, що в результаті реалізації Національної стратегії заклади освіти стануть інклюзивними, де кожен здобувач освіти отримає підтримку та необхідні послуги відповідно до своєї індивідуальної освітньої траєкторії.

Громадське обговорення проекту документа триватиме до 15 серпня 2019 року. Зауваження і пропозиції можна надсилати на електронну адресу nabochenko@mon.gov.ua, телефон для довідок: (044) 481-32-39.

Проект стратегії

Освіта.ua
26.07.2019

Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
вчитель
Інклюзивна освіта в школі гарно працюватиме тільки для осіб з нормальним рівнем розвитку інтелекту (травми кінцівок, хребта; аномалії розвитку зору, слуху і т.д.) і тільки в класі де не більше 15 учнів має бути один такий "інклюзивник"! А що відбувається зараз? У класи, де 30, а то і більше учнів (а це вже є стрес і для них, і для вчителя) садять ще пару "інклюзивних"- діток з розумовими вадами, то що ви хочете отримати в результаті такої роботи? Вчитель перетворюється на няньку для великої групи дітей! Про якесь планове послідовне навчання у такому класі вже не може бути мови! Батьки (розумненьких діток) бачуть, що їх діти не доотримують знань і поспішають до репетиторів, лаючи вчителя, школу і міністерство з їх недолугими програмами!
Гелена Смірнова
Цікаво як МОН буде контролювати це впровадження на місцях і хто відповідатиме за те, що діти з особливими освітніми потребами на даний час є не потрібні загальноосвітнім школам, бажання батьків до уваги ніхто не бере, а вчителі- асистенти названі "прицепом". Це не просто слова, це правдиві факти, які відбуваються після ліквідації спеціальної школи- інтернату. Тобто на місцях свої неписані закони. Думаю, що час настав переглянути факти і необхідність надання правової оцінки діям людей,які несуть за це персональну відповідальність.

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!