На успішність дітей впливає школа і родина, - дослідження

На бали учнів початкової школи впливають навчальне середовище та статус родини

На успішність дітей впливає школа і родина, - дослідження

На середній бал випускників початкової школи із читання й математики найпосутніше впливають такі фактори, як середовище, де навчається учень та культурний і матеріальний статус його родини. Про це йдеться у звіті фахівців щодо результатів загальнодержавного моніторингового дослідження якості початкової освіти.

Також, результати дослідження свідчать про те, що значними факторами успішності дітей у початковій школі є зацікавленість і активність батьків у процесі навчання дитини, а також деякі індивідуальні характеристики самих учнів.

Окрім цього, дослідниками було з’ясовано, що найбільше на оцінку середнього бала впливають такі контекстні фактори, як тип місцевості, де розташована школа, та тип школи.

«Наповненість ЗЗСО є менш впливовим чинником, але водночас його вплив істотний: в учнів, які навчаються в ЗЗСО із малою наповнюваністю, бали за підсумками тестування нижчі як із читання, так і з математики, порівняно з результатами учнів із ЗЗСО зі звичайною наповнюваністю», - йдеться у звіті.

Автори дослідження також наголошують, що суттєво збільшують результативність випускників початкової школи в читанні й математиці такі фактори, як кількість книжок удома, підготовка до школи на підготовчих курсах в дитячому садку або школі, заняття в спортивних секціях.

результати дослідження якості початкової освіти

Освіта.ua
01.04.2019

Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
ПОДНИМУ
Тато, Ви повністю праві, дитина виховується в родині, а школа виступає лише як допоміжна ланка. А в нас чомусь постійно хочуть зробити школу відповідальною за становлення учня як громадянина, хоча це не природно і протирічить діалектиці розвитку людини. Наслідки ВІДСТАЛОЇ(-) совдепівської ідеології.
Тато
На нобелівську премію подавали ці грандіозні результати дослідження? На нобелівську премію подавали ці грандіозні результати дослідження?
Тато
Якась не те що дурнувата, а просто дебільна сентенція - це я про заголовок статі. На моє переконання, школа взагалі не впливає. Все залежить від родини і сприйняття її настанов дитиною.
Cirius
Для Тато: Ви повністю праві, дитина виховується в родині, а школа виступає лише як допоміжна ланка. А в нас чомусь постійно хочуть зробити школу відповідальною за становлення учня як громадянина, хоча це не природно і протирічить діалектиці розвитку людини. Наслідки совдепівської ідеології.
Коментувати
Vlad
У заголовку необхідно поміняти місцями школу і родину.
совесть
Зважаючи на значне збідніння середньостатистичної родини в Україні, стагнацію економіки, нас очікує зниження зацікавленості родин в отриманні дітьми вищої освіти? Боже, бережи школу, справжніх Вчителів і Україну! Чи мають право батьки заборонити дитині брати участь у моніторингу? навіщо стрес? Та й мотивація дітей сумнівна. Чи отримано якісь НОВІ факти впливу на наших дітей певного віку будь-чого із того, що й так відомо з проведених моніторингових міжнародних досліджень? І який же вплив саме школи на результати/успіхи дітей початкової школи? Не репетиторів, гуртки, секції (додаткові витрати батьків на навчання дитини), а саме школи? Скоро стане зрозуміло, що таке дослідження потішить звітами певні організації і ВСЕ. Країні потрібні якісні обов’язкові Зовнішні оцінювання (дпа)! Саме це мобілізує і вчителів і дітей, допоможе визначитися (10-12 кл., вища школа, чи здобуття професії після 9 кл., чи навчання й життя в іншій країні).
serj
Та невже??? Надскладне дослідження!!! Ми про це навіть не здогадувалися:(