Гриневич: майбутнє за спільнотами вчителів

Нові методики мають розповсюджуватися не стільки згори, скільки через низові ініціативи учителів

Гриневич: майбутнє за спільнотами вчителів

Швидкого розвитку новацій у школі не буде без об'ємного поширення прогресивних ідей. На цьому, за підсумками своєї участі в освітньому форумі EdCamp, що відбувся у Харкові, наголосила міністр освіти Лілія Гриневич.

«Харківський вчительський EdCamp вразив прогресивними педагогами, цікавими експертами, відвертими розмовами - загальною синергією зусиль навколо ідеї нової школи та якості навчання», - зазначила міністр у своєму Facebook.

Вона також висловила переконання, що майбутнє за сильними спільнотами вчителів, і саме таку спільноту в Україні формує EdCamp.

«У 2018 році діти підуть у перший клас нової української школи. Для цього нам необхідно перепідготувати 25 тисяч педагогів. Ми покажемо їм, як працювати за новими методиками, як використовувати компетентнісний підхід та розвивати в дітях м'які навички», - зазначила міністр.

Однак, за її словами, швидкого розвитку новацій у школі не буде без об'ємного поширення прогресивних ідей.

«Нові методики мають розповсюджуватися не лише і не стільки згори, скільки через такі низові ініціативи, як EdCamp, а також через горизонтальні зв'язки - безпосереднє спілкування вчителів між собою. І це стане можливим, якщо спільнота продовжить розвиватися й надалі», - наголосила міністр освіти.

Вона також підкреслила, що Україна має значну кількість вчителів, які можуть стати визначальним чинником у проведенні реформи.

Освіта.ua
03.05.2017

Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Pasha 23
Українська система освіти не враховує особистості дитини. Це не те, що потрібно у ХХІ сторіччі, — Філіп Граєр, розробник стратегій запровадження змін в системі освіти та мислення в Бразилії, Аргентині, Болівії переконаний — час змінювачас змінювати підходи до освіти на глобальному рівні. Ірина Соломко: Як ви бачите розвиток освіти в українських регіонах? Філіп Граєр: Для таких сільських територій вихід — це навчання в одному класі одразу дітей різного віку. Цей досвід є в інших країнах, в приватних школах, коли діти можуть навчати один одного і це може стати виходом для нас. Але потрібно навчати вчителів в таких ситуаціях, тому що вони мають добре розуміти свою роль. Вони мають рухатися від тих, хто дає знання, до тих, хто є фасилітатором у цьому процесі, хто цей процес корегує. І їх потрібно підтримувати, тобто дати їм всі необхідні і
Олекса Позняк
Для Pasha 23: Паша не кури бамбук. Снідаєш ти засипавши в одну тарілку манну кашу борщ і самогон?
Pasha 23
Для Олекса Позняк - почитайте нині діюче Положення про індивідуальне навчання котре прийняли панове реформатори та й куріть собі навіть на здоров’я
Коментувати
добро
ЩЕ ОДИН" ПРОФЕСІОНАЛ" ЦЕ ОЛЕНА ПЕТРІВНА.МЕТОДИЧНІ КАБІНЕТИ МАЮТЬ ПІТИ ГЕТЬ ЯК ВСЕ НЕ ПОТІБНЕ В УНІТАЗ
сила
В Луцькому районі ця Оксана Йосипівна замахала вже кожного.Пішла б вона нафіг вже було б краще.Тому що через таких"ПРОФЕСІОНАЛІВ" і не може відбутись нормальної реформи освіти.Через старі звички гнобити вчителів,директорів. Людиною треба бути шановна Оксана Йосипівна а не сухою бюрократкою.Вас же ненавидять 98% відсотків вчителів і директорів.Тільки ваші особисті лизуни одного місця і торбешники терплять вас.ІДІТЬ ГЕТЬ ВАС ПРОСИТЬ СПІЛЬНОТА ВЧИТЕЛІВ ЛУЦЬКОГО РАЙОНУ, ХВАТИТЬ БРАТИ І МАХАТИ ТИХ ХТО НЕ НОСЕ І НЕ ПІДЛИЗУЄ ВАС. ЧОМУ ІДУТЬ ТАКІ ХОРОШІ ЛЮДИ ЯК ЮРІЙ СТЕПАНОВИЧ,СВІТЛАНА ЯРОСЛАВІВНА,ІРИНА ЄВГЕНІВНА А ВИ ЩЕ ОДНА ТОРБЕШНИЦЯ І "ПРОФЕСІОНАЛ" ЗАЛИШАЄТЕСЯ. ІДІТЬ ГЕТЬ!!!!!!!!!!.
добро
Реформа має початися із ліквідації методичних кабінетів.Вони не потрібні.Їздити перевіряти,брати торби,вказувати як треба уроки проводити .І вчитель(директор) переживає бо їде методист це велике цебе їде,особливо коли їде ця Оксана Йосипівна..Ідеш до них як до своїх господарів,хазяїв твого життя ,несеш нікому не потрібні конспекти,дебільні плани самоосвіти- це повний совок,маразм, і вона(вони) дивляться на вчителя(директора), як на пан на раба,який повинен робити,проводити уроки тільки так як хоче це шобло. Те,що робиться в освіті Луцького району це жах.Така собі Оксана Йосипівна, методкабінет очолює,дістала так вже всіх вчителів і також ті дармоїди-методисти. Скільки вони будуть пити кров вчителя.Оксана Йосипівна хоче щоб директорами і завучами були лише люди, які носять торби їй. І ця вся наглота керує освітою району. Їм по-барабану вчитель.Вони діють старими радянськими методами і нічого в освіті не зміниться поки оце шобло управляє освітою.
как для заведующей РМК,
Вам бы представиться. А то, что в школьном музее НЕ сделан ремонт - ПОЛНОСТЬЮ Ваша ВИНА. Вы, и только Вы виновна в том, что в школах Вашего руководства нет денег на ремонты, что ученики в школах Вашего подчинения учат какие-то бредовые фразы, которые показывают, что во вторую очередь УЧЕНИКИ ЛГУТ, а в ПЕРВУЮ очередь ЛГУТ уЧИТЕЛЯ, но ложь эта при попустительстве (при покровительстве) завРМК. Или Вы только зарплату получаете, а работу, ту, реальную, работу, которую Вы лишь можете выполнить, не выполняет никто...
для чого тоді начальник РУО?
Для как для заведующей РМК,: Методкабінет відповідає за іншу ланку роботи. І виділення грошей не їх компетенція.
а Вы не в одной упряжке с завОНО?
Для для чого тоді начальник РУО?: Или кабинеты далеко находятся? Или общаться с ним (с ней) боитесь? У Вас вопиющий бардак твориться в школах, а Вы перекидаете то, тчо мог(ла) сделать на завОНО. А если завОНО не соображает, то так и будете тут рыдать? Или что-то станете делать?
Коментувати
завідуюча РМК
У наших школах позакласна робота зведена на нівець. Зважаючи на неприпустимість висловлення свої думок на семінарах. Хочу відзначити наступне. Це гарно коли на дошках пошани та навчальних стендах можна побачити фото давньої давності. Подібні прояви бездіяльності трапляються в атестаційних папках, папках методичних об’єднань та інших документах. Формалізм почав домінувати у всій своїй красі. Час від часу ми спостерігаємо тільки одне. Гарно організовані прийоми. Інколи доводиться бачити гарно оформленні приміщення, де відсутні жодні стенди чи стінгазети на яких можна ознайомитися з діяльністю класу, чи навіть школи. Хіба в цьому полягає основна ідея впровадження реформ? Наші учні з нас починають сміятися, коли до районного семінару ми заставляємо їх вчити фрази, які ніби відображають ту роботу якої очно ніде не має. Зокрема діяльність гуртків, секцій, різних творчих об’єднань, газет, журналів і т.п. Вважаю провідна ідея реформ повинна втілювати всі раніше допущенні опущення.
Олекса Позняк
Для завідуюча РМК: Та у школу бігом біжи працювати і піднімеш тоді позакласну роботу і напхаєш у папки нових фото, кинеш уроки і будеш клеїти газети. Колеги гляньте які Д..РЕПИ нами правлять, совки совковіїї. Ви з якої тайги до нас приповзли????? І як з такими не будеш брутальним. Це жах. Трилер "Мумія повертається"
знаю точно
Для Олекса Позняк: З тієї тайги де ЗНО для учителів запровадили.
Мда
Для Завідуючої РВК: А ви в курсі, що всі папки методичних об"єднань та інше лайно, пишуться лише для дармоїдів з методкабінетів та райво? Адже, вони абсолютно НЕ ПОТРІБНІ НІКОМУ. Вони лише забирають час вчителів та матеріальні ресурси (папки, папір, фарбу), іменно той час, який би вчитель міг витратити на РЕАЛЬНУ позакласну роботу з учнями.
Коментувати
правді у вічі
Демократичний стиль виховання - це утопія. Діти не вміють усвідомлювати свою поведінку. З цього висновки напрошуються самі. Вони нездатні бути учасниками саме такої форми виховання. Спочатку треба навчити їх розуміти себе, а після закінчення цього процесу, починати нав’язувати демократичні цінності. Обов’язково потрібно запровадити каральну оцінку. Чому учня не мають право залишити повторно вчитися в тому самому класі. Навіть в деяких більш розвинених країнах така практика спостерігається. Повірте, якщо весь колектив буде наполягати на своїй думці. Жодні гроші та районо батькам не допоможе. Учня який не вміє в 11 класі читати, нажаль тепер таких багато. Випускаємо з середнім балом 5 та 6. Тільки з однієї причини. Йому далі треба йти вчитися. А ми маємо право таки чинити? Через відсутність каральної оцінки учитель стає заручником подібної ситуації. І ЗНО тому підтвердження.
о причинах нежелания детей
учиться пани всем поведала. ТЕПЕРЬ мы видим шикарный прогноз на будущее. А что сделала пани министр, чтобы хоть на сантиметр приблизить это её прогнозируемое будущее? Какие реальные действия, НЕ проплаченные грантодателями (а ведь те собрания, которые сегодня проводятся, это ОТРАБОТКА грантов) в качестве масштабного эксперимента. В смысле - у нас апробируют, давая кучке людей финансирование, ну чтобы заботились. А после решат, что из того, что подопытные сделали, взять в работу. Ну-ну
Лариса
З першого класу намагалася виховати вільних патоіотів, здатних відстояти свою думку, довести свою правоту. Думаю, це вимога сьогодення. Для цього використовувала різні методи і прийоми, зацікавлювала дітей. Прагнула ,,запрограмувати’’ дітей бути успішними у житті. Коли через конфлікт з директором пішла тимчасово на пенсію, діти, щоб повернути свого вчителя, влаштували бойкот наступниці. І це в 2 класі! Коментар диретора: ,,Розпустила’’. Клас має потужний інтелектуальний рівень. Дуже шкодую за дітьми, прошу вибачення у батьків, які покладали на мене надію, що підвела, адже це була травма і дітям, і мені. Читала про нові реформи в освіті у статті Л.Гриневич. Не потрібно так різко критикувати всі ініціативи. Чи не вперше ми маємо міністра_практика. Багато реформ є дуже слушними. Але прошу звернути увагу на пропозицію щодо виборності директора закладу. Недопустимо, щоб мали право обиратися директори, які керують уже більше 20 років. Їх авторитарність ніякі курси чи реформи не переборють!
правді у вічі
У нас дуже необхідно зменшити триваліть уроку від 45 до 40 хвилин. Для учнів, які виховані інакше ніж ми, пережити 45 - це дуже важко.
ВИДАВЕЦЬ
Є негласна вказівка директорам навчальних закладів замовляти найбільш масові підручники, а не ті, які були попередньо вибрані. Перевірити буде легко - якщо кінцеве замовлення підручника з невеликим тиражем істотно зменшиться порівняно з попереднім замовленням, то план Гриневич спрацював.
Олекса Позняк
Какие методики когда в классе 35 учеников большинство из которых не хотят учиться
Кузьміч
Йшла би вже під три чорти, балаболка. Тільки язиком вміє плескати.
Вася
Набридає слухати про покращення системи освіти, зміни, спрощення, різні звинувачення на адресу вчителів. Ніякого покращення не буде до того часу, поки лише вчитель у всьому винуватий. Діти вчитися не мають бажання, а вчитель не має на них впливу: не кричи, не давай зауваження, бо принижуєш. Діти не вчаться - вчитель не вміє навчити(?!). А хто захистить вчителя, коли і учні, і батьки ображають вчителя (їм можна, це тепер модно). Зараз того, хто не вчиться та навіть школу не відвідує, треба випускати зі школи з атестатом (з одиницями, але з атестатом!!!!!). От якби можна було б виключити зі школи чи хоча б не дати атестат, а лише довідку - тоді б щось змінилося!
Был Квит.
Сожрали. А ведь пытался сделать то,что перво-наперво необходимо было. Пришла Гриневич. Болтают все,кому ни лень. А толку от болтовни... Ну как от БОЛТОВНИ:"или пан сдохнет, или осёл помрёт". Не, ну а чё... Бабло идёт...
ВЧИТЕЛЬ
"Нові методики мають розповсюджуватися не лише і не стільки згори, скільки через такі низові ініціативи" - Ініціатива наказуєма і не тільки її виконанням! " Ми покажемо їм, як працювати за новими методиками" - Хто ці "МИ"? Чому намагаються вчити ті, хто дуже далекий від реалій освіти!
Мерім
Для ВЧИТЕЛЬ: Хай ці "МИ" підуть порацювати хоча б на рік-два у звичайну школу, де у учнів мотивації "ноль", і там покажуть як працювати за новими методиками.
Коментувати
Валерій
Новації і прогресивні ідеї завершуються в комунальному навчальному закладі, коли вчитель отримає зарплату меньше, чим прибиральниця або сторож.
Tet-a-tet
.....об*ємне поширення прогресивних ідей. Це як, усе залишається по-старому на організаційному рівні школи, а ми, вчителі, будемо поширювати на голому ентузіазмі нові та прогресивні ідеї? Щодо відвертих розмов їх ніколи не бракувало на сайті "Освіта", але від цього легше не стало нікому. Хто пише занадто гірку правду того Ваші модератори просто знімають зі сторінок. То який ми визначний чинник у проведенні реформ?
Вчитель
Для Tet-a-tet: навіщо серйозно сприймати цю балаболку. Людина абсолютно далека від освіти. Єдине чим вона допоможе освіті- напише заяву на звільнення
Коментувати