В МОН обговорили питання гендерної освіти

Проблемою розвитку гендерної освіти є недостатнє розуміння суспільством цієї тематики

В МОН обговорили питання гендерної освіти

Впровадження гендерної складової до вітчизняної системи освіти – це, в першу чергу, впровадження пошани до гідності кожної людини, відсутність у наших матеріалах та підручниках штампів про певні ролі, які нав’язуються школярам починаючи з раннього віку. Про це зазначила міністр освіти і науки Лілія Гриневич під час круглого столу на тему: "Інституціоналізація гендерної освіти: перспективи та ризики".

"Для нас важливо, щоб незважаючи на те, чи ти хлопчик, чи дівчинка, студент чи студентка, ставлення було однакове, а в системі освіти, вчитель чи вчителька, викладач чи викладачка  мали однакові кар’єрні можливості. Зараз ми розпочали гендерну експертизу підручників і мушу вам сказати, що я задоволена нею, принаймні підручниками для 8 класів, які її пройшли", - додала Лілія Гриневич.

За її словами, головна проблема розвитку гендерної освіти в Україні – це недостатнє розуміння суспільством цієї тематики. Щоб це змінити, вузькі кола експертного середовища повинні виходити за межі зони власного комфорту та спілкуватися з оточуючим світом, переконувати загал та розказувати йому сенс своїх ідей.

"Найбільш важливим в цій політиці є відкритість і залучення до неї нових людей. Тільки таким чином у суспільстві можна сформувати розуміння, що таке гендерна політика, що вона несе собою захист і повагу до гідності кожної людини незалежно від статі", - наголосила міністр.

Ще один виклик, на думку Лілії Гриневич - залучити академічні спільноти до вирішення цих питань.

"Наприклад, зараз точаться палкі суперечки щодо норм правопису. Деякі вважають, що має бути звертання «Міністерка», інші наголошують на тому, що за нормами правопису правильно - «Міністр». Щоб вирішити це питання, до  дискусії має приєднатися академічна спільнота, люди, які фахово можуть говорити про, наприклад, зміни у правописі. І це лише приклад, таких питань багато", - зауважила Гриневич.

Освіта.ua
05.12.2016

Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Педагог
"Для нас важливо, щоб незважаючи на те, чи ти хлопчик, чи дівчинка, студент чи студентка, ставлення було однакове"... тепер ти не хлопчик, не дівчинка... тепер ти ВОНО!
fana
В СРСР ніхто не піднімав "гендерне" рівність, але воно присутнє. Жінки на будівництві Дніпрогес, заводи масово працювали і сьогодні, йдучи по вулиці, бачимо фізично міцних, сильних жінок і нікчем деяких чоловіків. Сьогодні "говорильня" про те, що було, є і буде завжди.
Евгений Илюстратов
Как долго мы ждали решения самого главного вопроса нашего образования... И вот свершилось... Наконец-то. Если до этого момента я ещё надеялся на адекватность нашего министра... нет министерши....нет министерки.... вообщем серьёзный вопрос. Заняться больше нечем. Гендерная политика, очень круто. Правильно шпалы укладывать, как и при совке, должны иметь право все, все наши дети..... А ВАШИ дети должны иметь право объяснять почему это правильно.
Про найголовніше
Не відволікайте «міністершу» від найважливішої проблеми: як свою посаду назвати правильно. До того ж вона «роботу» пропонує академічній спільноті…у неї «таких питань багато»…
Накипелов
Питання гендерної рівності в Україні не стояло до того часу, поки міністерша освіти не підняла бучу, щоб відволікти увагу громадськості від глобальних проблем української системи освіти.
Накипелов
В першу чергу, соціальної рівності учителів та міністрів освіти.
Коментувати
Вчитель
Нарешті ви пані Ліліє зайнялись важливою справою У нас в школі залишилось невирішеним одне питання- гендерне. Навіть не уявляю. до чого б ми докотились, якби не ваша рішуча позиція. Сльози капають з очей від гордості за вас
Оксана
Цікаво, як називається задоволення, яке отримують від експертизи підручників для 8 класів?
Накипелов
Для Оксана: секс без презерватива...
да шо ж Вы
Для Накипелов: так на секс наехал? Да ещё и самый полезный
Коментувати
Павлович
Зараз точаться не "палкі суперечки щодо норм правопису", а обговорюються питання фінансування освіти і вчителів зокрема. Ще створіть інститут з гендерних питань в освіті... "Міністерка", "міністриня","мініскриня"-ці всі "дискусії" не варті паперу,на якому написані. А щодо питань гендеру: а слабо набір на спеціальність "вчитель молодших класів" організовувати так,щоб там було 50% чоловіків? Ці всі гендерні балачки -димова завіса для реальних проблем галузі.Ділом у міністерстві займіться (до речі: перегляньте свою нормативно-правову базу на сайті на предмет відмінених давно постанов і наказів)
Анна
В міністерстві вже з жиру бісяться. Проблем повно: неприйнятий закон про вищу освіту, невизначений стан профтехосвіти, надумане інтегрування мови і літератур у середній школі, питання стипендій, на дошкільну взагалі "забили", вибачте за слово... А Гриневич займається гендерним питанням, вивчаючи підручники восьмого класу!!! )))) Половина вишів без опалення, відправляють на дистанційне навчання студентів, на селі вчителі фізкультури викладають математику, хімію, англійську, А Гриневич займається гендерним питанням))) ЗНО з неадекватними завданнями, база ЄДЕБО, яка через день працює.... А Гриневич... вгадали, що робить?))))
труд
Для Анна: Не знаю як у вас , а у мене на цьому сайті - МО України- велика кількість реклам-пропозицій навчатись за кордоном. То ннах. нам вища освіта і спеціалісти , пані Гендерна., Хто з студентів повернеться?.А також реклама КУКу - де в прокуратури роботи непочатий край.
Коментувати
Galick
Впевнено крокуємо до Содоми і Гомори. Не все нове може бути добре.