Україна вивчить корейський досвід шкільної реформи

Україна зацікавлена у досвіді Республіки Корєї в питаннях формування нових стандартів

Україна вивчить корейський досвід шкільної реформи

Корея має значні досягнення у реформуванні шкільної освіти і Україна зацікавлена у її досвіді, зокрема щодо формування нових державних стандартів. Про це зазначила Лілія Гриневич на зустрічі з віце-прем’єр-міністром, міністром освіти Республіки Корея Лі Чжун-Сіком, під час свого візиту до Кореї.

"Корейський досвід, особливо в розробці стандартів освіти є дуже цінним для нас. Я знаю, що ви сім разів переглядали свої навчальні програми. Зокрема, ви робили це у 2015 році. Ми поділяємо ту ж мету, що і ви - ввести орієнтований на учня навчальний план, який керуватиметься творчим та компетентнісно орієнтованим підходом, сприятиме інтеграції гуманітарних і природничих наук", - зазначила Гриневич.

Також вона додала, що Україна хоче вивчити корейський досвід щодо STEM освіти, який у Кореї охоплює і елемент мистецтва (STEАM).

"Республіка Корея показала дуже потужні результати тестування PISA. Тому нам цікаво, як ви цього досягаєте. До кінця жовтня Україна подасть заявку на програми обміну знаннями з особливим акцентом на STEАM освіту і корейським досвідом її реалізації. Ми будемо раді працювати з вами у цій сфері", - додала міністр освіти і науки України.

Освіта.ua
12.10.2016

Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Kinder
Тут уже біли шутки про КНДР????????????
Владимир Белый
До чого у нас поки не готові на базовому освітньому рівні, так це до того, щоб учні у стінах закладу так багато та інтенсивно працювали як корейці та ще й без жодних шансів на списування чи "малювання" оцінок деяким учням з боку деяких вчителів. Без такої чистоти освітньої діяльності жодних шансів на якісну освіту у системному вимірі не буде, бо вона (якість) апріорі не може не бути персональним набутком учня. Звісно, що таку атмосферу можуть створити лише гарні вчителі з гарним змістом своєї роботи, але ці умови є тільки необхідними, але ще далеко недостатніми. Тому, так - саме УЧЕНЬ має постати у центрі реформи, але не як пасивний пацієнт-споживач, той учень, який прийме умови навчання як ПРОАКТИВНИЙ до змісту навчання ЗДОБУВАЧ освіти, а не лише до суб"єкт розваг.
Не варто
https://uk.wikipedia.org/wiki/Освіта_в_Республіці_Корея https://ru.wikipedia.org/wiki/Образование_в_Республике_Корея У нас уроки потрібно починати проводити, як мінімум у 8.30. Тільки не це цікавить. Гриневич вже була у багатьох країнах. Змін жодних. І вірь.
Олекса Позняк
А взагалі як корейці прорвались знаєте???Спростили програму до мінімуму, скоротили усякі фізики - математики та замінили їх на ОБЖ БЕБЕЖЕ.Наділи вишиванки та сіли під калиною і грянули гімн.І відразу вмробництво запрацювало
как вариант
Для Олекса Позняк: спасибо...
как вариант
Для Олекса Позняк: зато корецы оют красииииииво. Их народные песни и русские народные песни на одну мелодию.
Коментувати
Правдоруб
Ох і полюбляють же чиновники їздити на гроші платників податків закордон "вивчати зарубіжний досвід".
Олекса Позняк
Для Правдоруб: особливо ліля
Коментувати
На всякий случай
КНДР – это Северная Корея, а Республика Корея – это Южная Корея. Один полуостров – но две Кореи – две большие разницы. В этой статье речь идет о Южной Корее, которая является экономически развитым государством с высоким уровнем доходов на душу населения. Продукция Samsung Group - пример корейского качества. Образование в Южной Корее имеет решающее значение для финансового и социального развития государства. Система южнокорейского образования является одной из лучших в мире.
Олекса Позняк
Для На всякий случай: Дайте корейцам наши районо и облоно с моном и у них будет хана образованию
тата
ок
Коментувати
ХМ....
Может стоит изучать опыт Польщи, США, Германии, Британии.
Олекса Позняк
Для ХМ....: нам Нигерии надо изучать , хоть бі их догнать, не говоря об Алжире
Коментувати
indigo
Досвід освіти КНДР? Давно пора... Дивно, що в міністерстві ще не вивчають досвід північного сусіда, хоч працюють точнісінько так. Правда, з навчально-методичним забезпеченням шкіл в Україні ситуація набагато гірша...
ХМ....
Просто интересно. А что по вашому входит в "навчально-методичним забезпеченням шкіл". Если в МОНУ считают за это учебник, мел и доска тогда понимаю.
Коментувати
Клим Самгин
А она еще и "науки"? И как же мы теперь эту науку двигаем? Отменить стипендии? Срочно перейти на державну наукову лексику?
Ольга
Для Клим Самгин: Ви праві, як щось у когось забрати, наприклад стипендії у студентів, то така реформа проходить дуже швидко, а як щось корисне зробити, то тут дуже довго починають вивчати досвід інших країн, а поки будуть вивчати, то вже і влада десять разів зміниться.
Коментувати
Клим Самгин
Кто говорит, что нам нужно 20 - 25 лет для возрожденгия? Да нам, с нашими руководителями и 100 лет не хватит! О каком опыте (известном специалистам еще 20 лет назад) говорит министр освиты! Откуда она взялась, что только сейчас собралась этот опыт использовать? И вот так везде! Пришли люди никогда не занимавшиеся профессионально проблемами, которые они, вдруг, возглавили! Ждем-с! А вдруг поймут, научаться и получится?
Ах ти ж моя Ліліє
Для Клим Самгин: Балабольство ніколи не приносило результату. Замість поїздок по азійських країнах. краще б проїхалась по провінційних школах. Адміністрація б підкрасила, прибрала школи, і то користь. Ну Лілічка б побалаболила про еуропейські цінності в освіті, всі б гарно похлопали. Ну все, на цьому можна перфоменс закінчувати)))
Валентина
Що вивчати, подивіться на сільські школі, малокомплектні - це просто жах, в райцентрах де сидить 40-45 учнів в класах, про які цінності освіти взагалі балакати. Оптимізували школи, клас, сільські не чіпати, а з райцентрами робіть що завгодно. Оце і вся освіта. До тих пір поки освітою будуть керувати ті хто освіти не знає, такі реформи і будуть. Жаль лише наших учнів і вчителів - заручників даної ситуації.
Коментувати