Гриневич: треба змінити підходи викладання у педвузах

Метою є створення такої системи освіти, яка допомагатиме дитині стати успішною

Гриневич: треба змінити підходи викладання у педвузах

Міністр освіти Лілія Гриневич зазначає, що в Україні необхідно змінити підходи до викладання в педагогічних вищих навчальних закладах і підвищення кваліфікації вчителів. Про це вона написала у своєму блозі на сайті NV.ua.

Зокрема, міністр зазначила, що її стратегічною метою є створення такої системи освіти, яка допомагатиме дитині, незалежно від її походження і здібностей, стати успішною і знайти своє місце у житті, а дорослим – створить можливості для навчання впродовж життя.

«Ми маємо суттєво змінити українську школу, насамперед зміст освіти – чого ми навчаємо дітей. Це має бути  освіта для життя. Ми перейдемо від трансляції величезної кількості знань і вимог відтворювати ці знання, до формування у школярів умінь критично мислити, співпрацювати в команді, вирішувати проблеми, самостійно шукати і аналізувати інформацію, володіти фінансовою грамотністю і навичками підприємництва, бути готовими навчатися впродовж життя», - наголосила Гриневич.

Вона висловила переконання у необхідності зміни змісту навчання, щоб молодші школярі вміли порахувати свій бюджет походу в магазин чи зоопарк, а старші – вміли розрахувати відсотки за депозитом чи свої податки.

«Одночасно ми маємо підготувати вчителів до викладання осучасненого змісту: змінити підходи до викладання в педагогічних вишах і підвищення кваліфікації вчителів. Новий зміст освіти вимагатиме знання нових сучасних методик та інших підходів до оцінювання знань», - зазначила міністр освіти і науки Лілія Гриневич.

Освіта.ua
04.05.2016

Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
для unforgiven
Советские медалисты и хорошисты, в СОВЕТСКИЕ ВРЕМЕНА, были всегда УСПЕШНЫМИ людьми.То,что сегодня в "успешных" людях явные неразвитые личности вовсе не означает,что следует детям это показывать.Уже покрали всё,что можна покрасть.Докрадают.А далее те,кто получил народом созданное богатство, будут нуждаться в грамотных специалистах.Об этом говорю уже лет 10.На каждого папиного сыночка,который будет числиться хозяином предприятия, необходим будет грамотный управляющий,который и будет вести дела. Поэтому да, отличники (только реальные отличники, а не те, которые посписывали всё с интета на глазах учителей и получили свои мендали) и просто хорошо знающие ученики будут Успешными в будущем.-----А то,что людям дана была отмашка "бери кто сколько может" это да. Это было. Но вечно это прдолжаться не может по причине отсутсвия богатств. БУдет разве что перераспределение.Вашим детям это надо?Пусть лучше учатся, будут иметь разумную голову и станут управляющими (заместителями...) у ...
Олена
Для для unforgiven: Вы все правильно говорите. Но когда это будущее настанет? Кажется, ни нас ни наших детей уже не будет.
работодатели УЖЕ криком кричат
Для Олена: о том, что нет классных специалистов.Но если Вам,как маме,сложно мотивировать ребёнка на регулярную работу, что тут сказать.Остаётся надеяться на случай,на собственное дело,которое Вы передадите своему ребёнку(сумеет ли продолжить),на друзей,которые дадут работу по блату...Что ещё? Ага,на закордон.Если сумеете устроить дитё,будете спокойна.Знакомая,очень умная девочка,и та отказалась от предложения обратиться к другу семьи с фразой:"А если я не справлюсь,а он меня привёл,я же его подведу".Вот так вот.А место хорошее могло бя быть.И не пыльное,и высокое,и немалоденежное.Но...
вика
Для работодатели УЖЕ криком кричат: Ум человека определяется по его знаниям, труду. Как бы не любили олигархов, но они умные люди. Ваша девочка, всего-то правильно оценила свои Знания, Умения и Навыки, полученные в школе. Это не от ума, а от страха, за себя, свое неумение трудиться на результат.
Коментувати
unforgiven
Чи багато випускників, відмінників навчання, стають успішними людьми? В Україні головний критерій успіху - бабло, нахабність і кривда. А розумних і чесних людей, на жаль, не поважають. Наприклад, щоб стати депутатом, прокурором, працівником податкової служби або іншим прибутковим чиновником, не потрібно показувати атестат чи диплом. Достатньо вкласти n-ну суму, бажано у валюті.
Голосу
давай сперва в школу.Поработать.Пообщаться с коллегами.Посмотреть,кАААк они отнесутся к тому,что ТЫ,именно ты НЕ позволишь деткам пользоваться телефоном(калькулятором,табличкой умножения...) на уроках математики...А уж после можно и порассуждать о том,что сперва дети должны-"выучить табличку умножения",научиться ВЫПОЛНЯТЬ требования учителя или "учиться расчитывать собственный бюджет при походе в зоопарк". Вот ведь зоопарк в министерстве собрался...
Анна
Пуста балаканина(((Щоб про щось говорити,треба спуститись в школу і побачити іі життя зсередини,не зі слів адмінресурсу,який вже на місцевому рівні відривається від школи,а саме від вчителів,які добре розкажуть про болячки сучасної школи...Оновлення змісту освіти?І хто його знову"оновить"?Старі академіки,які зеленого поняття не мають про сучасних дітей?Ті,які за відкати напишуть підручники,щоі рясніють безглуздям і помилками?Є ще багато хороших, в чомусь ідеалістів-педагогів.яких болить душа за школу..питайте в них,як оновити освіту!!А ще оновіть матеріальну базу шкіл,видайте ннаказ про доцільну наповнюваність класів,щоб учитель не бігав поміж парт з 30 учнями..Кожне дитинча хоче.щоб його послухали.до нього доторкнулись,зрозуміли,допомогли..а пані міністр зможе оббігти 3о першокласників.щоб навіть пальчики правильно поставити на ручку?Максимум-18-20 дітей!!!!!!!!!Максимум уваги тому,хто писатиме підручники,максимум уваги вчителю,який не буде кланятись батькам-зробіть ремонт,бо тут ваші дітки...
Овод
Гарно співає пані міністр!!!Можно сказати, вірно. Для цього потрібно було знищувати радянську систему освіти, щоб через 25 років почати знову "співпрацювати в команді" та " навчити критично мислити". А чим же вони раніше займались? Впроваджували тестування та компетентністний підхід, а подрібно було вчити МИСЛИТИ!!!!
интересно,
есть ли хоть кто-нибудь, кто ПОНИМАЕТ, что она несёт БРЕД.
санчо панса
Для интересно,: ВСЕ ПОНИМАЮТ ЧТО ПОЛНЕЙШИЙ БРЕД ЧТОТО ИЗМЕНИТЬ В СИТУАЦИИ КОГДА УЧИТЕЛЬ И РОДИТЕЛИ УЧЕНИКА ВЫЖИВАЮТ НА ТРИ ДОЛЛАРА В ДЕНЬ
и это он МНЕ впаривает
Для санчо панса: посвежее что-нибудь. Да и - уже не раз и не два говорилось,ЧТО можна сделать,чтобы реально ИЗМЕНИТЬ ситуацию.Квит ПРОБОВАЛ.ГДЕ была пани министерка в это время?Али она с высоты сидения не в состоянии была увидеть,что баллы за подготовительные курсы и баллы аттестата убрать и дело УЖЕ сдвинется?Али страшно стало поддержать на заседании рады,или в комитете?Ведь и денег НЕ требуется,и ситуация КАРДИНАЛЬНО меняется.Вот уж,действительно,кто не работал учителем и не делал ДЕЛО на его ОБЫЧНУЮ БЮДЖЕТНУЮ зарплату,тот дальше собственного кошелька и желудка видеть не в состоянии
Коментувати
Kiril
Еще один раз хочу высказать свое мнение. Государсту не нужна система образования как модель плохого конвеера. В школе что-то учил. ВУЗ как-то закончил. Школьные программы должны учитывать нужное количество часов на изучение каждого предмета . С хорошой школьной подготовкой университет сможет в свою очередь, обеспечить качественное обучение. И тогда будет не просто человек который окончил ВУЗ, а специалист с умениями и конкурентноспособностью.
Андрій
Запахло Американской (США) школой.... Итоги такого подхода можно наблюдать на ее примере. Эффективна ли эта система?
космонавт
Знов нове послання з планети Мелмак. До всіх відома крім педагогічних, викладачів ще готують класичні вузи. Звісно не можу збагнути, як себе буде реалізовувати учень який все життя учився на двійки. Окрім робітничих професій більше перспектив у нього не має. Така дитина може стати успішним столяром чи муляром. І так себе реалізує в житті. Ще одна перспектива це виїхати закордон. Але там точно значної науки не треба. А викладачі сучасного змісту це напевно ті, які за гроші повиучувались і добре будуть вміти ділитися. Іншого пояснення натяку не те, що нинішні учителі погані нема.
Родион
Це вже було, коли одержимі ультрареволюційними ідеями реформатори в 17 році надали змісту освіти політичну доцільність, проігнорувавши надбання "буржуазної школи". А через десятиліття, під час індустріалізації виявилося, що нема грамотних ні інженерів ні робітників. Добре, що не всіх дореволюційних вчених і спеціалістів вирізали більшовики. Довелося відкинути революційний дурман і повернутися до вивчення основ наук. А тепер Л. Гриневич в змісті освіти бачить те чим повинні учні займатись в гуртках, або на виховних годинах. Все по новому колу...
Голосzнарода
Для Родион: спеціалістів із техлогій, інженерії, космонавтики, біотехнологій, генетики тощо готують у вузах, а не в школах.
Вы,явно, не осознаёте,
Для Голосzнарода: ЧТО сказано. А сказано то, что детей развивать не будут. РАсчитать свой бюджет для похода в магазин,зоопарк,посчитать налоги вполне можно, если хорошо ЗНАТЬ МАТЕМАТИКУ. Понимаете ли Вы, что необходимо ЗНАТЬ предмет МАТЕМАТИКА для того, чтобы выполнять действия, которым учат РОДИТЕЛИ (выдавая ребёнку деньги на поход...). А то, что говорит пани министерка, говорит оо том, что она повторяет высказывания неразвитых мамаш, которые раз за разом звучат в инете. То етсь - перспективы развития отрасли в ЭТОЙ голове НЕТ
Голосzнарода
Для Вы,явно, не осознаёте,: А Ви дітей спочатку табличку множення навчіть, а вже потім про абстрактні знання із математики говоріть. Бо не вміє більшість дітей множити і ділити без калькулятора. А більшість вчителів тут про якийсь розвиток мислення дітей речуть, Ви з таблички множення почніть.
Коментувати
anna
Po4atkova shola - ce gah .vidbivae bagannja v4ytys’ u dutunu.bo duge vagko v perwomu klasi.bil’sh- mensh anglijska i to.napevno tomu,sho po oxfordu
Світлана
спростіть програму з математики в початковій школі.