Проблеми позашкілля врахують в спеціальному законі

Усі пропозиції позашкілля будуть враховані в існуючому спеціальному законі «Про позашкільну освіту»

Проблеми позашкілля врахують в спеціальному законі

Після прийняття базового закону «Про освіту», усі проблеми та пропозиції позашкілля будуть враховані в існуючому спеціальному законі «Про позашкільну освіту», над новою редакцією якого буде працювати спеціальна робоча група. Про це під час відеоконференції «Позашкільна освіта: здобутки, виклики і перспективи» заявив заступник міністра освіти і науки Павло Хобзей.

Також чиновник наголосив, що в базовому законі «Про освіту» - позашкільна освіта позиціонується як неформальна, саме тому в ньому передбачено, щоб ті знання, уміння та навички, які були отримані в неформальній або інформальній освіті могли пізніше зараховуватись певними документами, як у формальній освіті.

Головний консультант секретаріату комітету ВР з питань науки та освіти Євген Красніков повідомив, що наразі в комітеті йде оновлення законодавства у всіх галузях освіти, зокрема, і в позашкільній.

За його словами, у червні було проведено круглий стіл, на якому вирішено визнати, що позашкільна освіта повинна входити в структуру національної освіти.

У свою чергу, директор департаменту освіти і науки, молоді та спорту Київської міської державної адміністрації Олена Фіданян висловила переконання, що за цей рік була проведена велика робота щодо збереження та розвитку позашкільної освіти в Україні.

Зокрема, за словами чиновниці, за останні два роки, у Києві удвічі збільшено позашкільні навчальні заклади, у школах майстри навчають дітей технічному ремеслу тощо.

Освіта.ua
24.12.2015

Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
для брехня, да и для смішно
да,в принципе,керивнык гуртка прав(а).Вы посмотрите-в основном остались кто?ТЕ,кто работает с маленькими детьми-бумага-вышивка-вязание-бисер(родители покупают материал) и те, кто занимается ЗРЕЛИЩНЫМИ видами,поскольку-ЗРЕЛИЩЕ(там тоже-родители).Немного-иностранные языки(это у нас,а нас это чуть-чуть).Видов,которые требуют крупного финансирования-нет.Люди-технари,что могли НАУЧИТЬ-ушли в частное дело.КТО будет учить?Не переживают за успеваемость.А должны? Их задача-занять мозг ребёнка в СВОБОДНОЕ время.И чем больше детей они займут-тем спокойнее сегодня и завтра.Тот,что смеётся-во внешкольное образование не идёт,хотя там-то и за результативность переживать не надо.ПОЧЕМУ?Ответьте на этот вопрос и всё станет на свои правильные места.
смішно
Мовчить позашкілля,у них все добре,вони що за успішність вболівають, чи за олімпіади? Погралися з дітьми півтори години і додому..,
керівник гуртка
Може в Києві щось і змінеться, а у нас як було так і буде: методичні матеріали для керівника гуртка та все на заняття для вихованців купуємо за свої гроші, матеріали для акцій друкуємо самі, ремонти в кабінетах також і ще багато,багато...на курси їдемо за свої гроші ще і відпустка без збереження заробітної плати. Директор як собака бігає по спонсорах з протягнутою рукою,клянче на ремонт,на подарунки дітям до нового року,на ремонт труб,даху,навіть на ремонт дороги,що веде до закладу і рідко де йому щось десь дають,більше соромлять, що побирається. Дійшло до того, що з дому тягнемо все,що може хоть трішки залатати діри. А про мікроскопи, комп’ютери, інтерактивні дошки та інше нам і мріяти зась. ... і які б не були круглі. столи, щоб вони там не вирішували, а на переферіях "віз і нині там"
брехня
Для керівник гуртка: ой,не згущуйте фарби
Коментувати
погоджуюсьіз VV, продовжу
оскільки керівництво Держави ПРИЙШЛО до висновку, що надання додаткової освіти дітям приведе до самозайнятості дорослого населення,яке, маючи ПОСТІЙНУ роботу, до речі, на ті часи досить пристойно оплачувану, люди займатимуться САМОВДОСКОНАЛЕННЯМ,що призведе до рівноприскореного руху Держави в напрямку становлення ї на арені планети). Та все ж - не може бути все статичним,особливо при бажанні певних сил мати надприбутки і ПРАВИТИ світом, що й призвело до подій сьогодні, а отже до НЕРОЗУМІННЯ керівної та направляючої(я маю на увазі сили,що є КОМСОМОЛЬСКИМИ АКТИВИСТАМИ,хто там проти виступав,підтримуючи саме комсомольских активісток і активістів?) самої суті процесу і наслідків, що призводять до ігнорування тої суті.Процес ЗАВЖДИ призводить ДО РЕЗУЛЬТАТУ.А от ЯКИМ він буде-то вже питання.Результат дутих мендалістів ми вже спостерігаємо
VV
Якщо користуватися «Звітом щодо виконання цільової соціальної програми розвитку позашкільної освіти на період до 2015 року», який що квартально починаючи з 2012 року повинні подавати позашкільні навчальні заклади, то дійсно у нас величезний розвиток … А в загалі позашкільна освіта занепадає з кожним днем, з кожним роком зменшується фінансування масових заходів, вже давно не вистачає коштів на придбання спорядження, майна, наочних посібників, спорядження тощо. Заробітна плата у молоді яка приходить працювати мізерна 1 400 грн., якщо хтось і залишається то це жінки. Щоб взяти участь у змаганнях обласного та Всеукраїнського рівня вихованцям на рівні міста необхідно кошти збирати з батьків або шукати спонсорів. Спорядження форма, інвентар все власне. Якщо тренер, вихователь працює 25 – 30 років (з/п 2 500 до 3000 грн.) то він пам’ятає що раніше все було за рахунок держави.