Школа має вчити вирішувати проблеми, - Гриневич

Мета школи – навчити дітей вирішувати життєві проблеми, а не дати кількість знань

Школа має вчити вирішувати проблеми, - Гриневич

Голова парламентського комітету з питань науки і освіти Лілія Гриневич зазначає, що метою школи є навчити дітей вирішувати життєві проблеми, а не дати кількість знань.

Освіта.ua
29.04.2015

Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Василь
Школа: початкова - 5 років, а дальше за бажанням (учня, батьків, братів, сестер...). Навчити грамотно писати, рахувати, читати. І ДУ-МА-ТИ!!!
така історія
Для Іван: Слава Богу, що є репетитори. Діти різні - одні все сприймають на уроці і їм не потрібні репетитори, а іншим дітям вони просто необхідні. Це власна справа сім’ї-мати репетитора чи ні. Я дякую репетитору моєї дитини. Людина витрачає свій час, своє здоров’я. Не так багато вони мають за те, що допомагають нашим дітям. Чому вони мають платити податки? Я хочу, щоб мій репетитор витрачав гроші на свої потреби, а не віддавав невідомо куди. Добре, що ваші діти генії, у мене звичайна дитина і це моя власна справа - шукати репетитора, чи ні. Ваня, ни от тюрьмы, ни от сумы, ни от не очень умных потомков не зарекайтесь. Я вот, вечная отличница ,имею ребенка, которому нужен репетитор. Дай Боже, чтобы в будущем вы и ваши потомки обходились только своими мозгами.
учитель
Чому ви сперечаєтеся? Якщо людина (дитина) не хоче вчитися, її ніхто не змусить. У школі тільки ДОПОМАГАЮТЬ отримати знання, бо зараз в інтернеті можна отримати будь-яку інформацію. Не забувайте про екстернат. А на виховних годинах як раз класний керівник тим і займаєься, що постійно вирішує життєві проблеми як учнів, так і усієї країни. Існують уроки етики, основи християнської етики та й просто психологічні тренінги. Не знаю, як у Вас, а там, де я працюю (звичайна міська школа), ми з дітьми працюємо, виховуємо. Ніхто не каже, що легко, але треба вірити. І нічого плакати і жаліти вчителів за низьку зарплату(вона відносно нормальна), бо батьки учнів заробляють ще менше.
salka
«Цель школы - научить детей решать жизненные проблемы, а не дать количество знаний…» Что еще добавить? Массы не должны много знать, еще начнут задавать вопросы… А решать жизненные проблемы в нынешней Украине это действительно не простая задача. Например – кому сколько дать, чтоб быстрее решать «проблему»… Как правильно облизать зад актуального «пана»… Как выгоднее продаваться в «просвещенной» Европе… Как выжить при зарплате 2000, при коммунальных платежей в 2500… И еще много, много таких - специфических для Украины 21-го века - знаний.
Гетьман
До пані Гриневич донесіть, будь ласка, інформацію про предметні олімпіади та інші конкурси Міжнародного рівня (Міжнародний мовно-літературний конкурс ім.Т.Г.Шевченка), де оцінюється знання учнями з певного предмета.
Для Дуже розчарована вчителька:
Заждіть.Що означає готуватись? Певно готуватись потрібно.Якщо Ви навчалас за радянських часів,то маєте пам*ятати,що тоді ніхто в школі до іспитів не готував.Тестування,коли б воно не відбувалось-ті самісінькі іспити.А отже до них потрібно готуватись щодня,плотно засвоюючи програмовий матеріал.Після уроків доросла людина,а 14 років,то вже доросла людина(13річних мають прослідкувати батьки)здана зорганізумвати себе на повторення курсу.Ті,хто здатний-тим давати можливість навчатися далі в профільних закладах,до речі де врахувати і такі випадки,коли дитина здатна засвоїти на належному рівні всі предмети курсу школи,щоби мати можливістьШИРШОГО ВИБОРУпо закінченні середньої освіти.Ті,хто НЕздатний-ті мають вибирати той профіль,який не потребує значного розумового напруження.До речі чомусь європейські батьки,певно вболіваючи за власних дітей,спокійно сприймають подібні процедури,не шукають дітям репетиторів,вважаючи,що діти мають майбутнє й БЕЗ дипломуВНЗ.
МАК
Що означає заставляють не хочеш не йдеш у нас взагалі зараз тенденція,що навчає один вчитель,а йдуть до іншого,якого вважають кращим.Конкуренція.Тим більше,що атестат при вступі вартує дуже мало,а на рахунок,що не сплачують державі то хай вона забеспечить нормальний рівень зарплати а потім поговоримо про все інше,А то чиновник,який офіційно має 3 тисячі має Тойту і заміський дім,а вчитель з такою ж зарплатою і репетиторством ледь зводить кінці з кінцями,Мабуть вчитель більш шикано живе?
Іван
Пані Гриневич.Коли проженуть зі шкіл вчителів,які тупо займаються репетиторством не сплачуючи державі ні копійки і примушуючи дітей іти до них?Чи це не корупція ?
Злюка
Для Іван: Ваня, за репетиторством обращаются, извиняюсь за выражение, в основном тупые дети, это если в стенах школы. Если вы из правительства, Ваня, дайте учителям достойную зарплату и избавьте их от зависимости от родительских кошельков, которые, кстати, уже исхудали)) Сделайте, как в германии, где неэтичным считается заниматься со своим учеником. А за что, позвольте спросить, державе отстегивать копейки? Это наша личная договоренность с учеником, моя личная территория работы, мои личные деньги. А державе я заплатила уже на 10 лет вперед, если вы не заметили.
така історія
Для Іван: Слава Богу, що є репетитори. Діти різні - одні все сприймають на уроці і їм не потрібні репетитори, а іншим дітям вони просто необхідні. Це власна справа сім’ї-мати репетитора чи ні. Я дякую репетитору моєї дитини. Людина витрачає свій час, своє здоров’я. Не так багато вони мають за те, що допомагають нашим дітям. Чому вони мають платити податки? Я хочу, щоб мій репетитор витрачав гроші на свої потреби, а не віддавав невідомо куди. Добре, що ваші діти генії, у мене звичайна дитина і це моя власна справа - шукати репетитора, чи ні. Ваня, ни от тюрьмы, ни от сумы, ни от не очень умных потомков не зарекайтесь. Я вот, вечная отличница ,имею ребенка, которому нужен репетитор. Дай Боже, чтобы в будущем вы и ваши потомки обходились только своими мозгами.
Коментувати
Натэл
В интервью госпожа Гриневич прямо говорит о том, что в настоящее время для работы учителем " мотивации" нет. Больше говорить не о чем. Чтобы умные дети хотели идти в педагогический на тот объем работы, который их ждет, нужна еще та " мотивация". А как она собирается " поддерживать опытных учителей"? И что это за постановка вопроса? Начните с малого: верните доплату в 20%, которую незаконно сняли и профсоюзы, как я понимаю, отсудить ее не могут. А какая мотивация будет у " неопытных" учителей? Это молодые люди, их нужно тоже мотивировать, как в пресловутом Сингапуре: у молодого учителя зарплата выше, чем средняя по стране. И учитель должен заниматься только уроками и повышением своего уровня профессионального. А для воспитательной работы нужно ввести должность воспитателя, который будет организовывать и проводить внеклассные мероприятия , из- за которых дохнуть некогда, и денег за классное руководство уже не хочешь. Желающих взять класс не так уже и много последнее время поэтому.
Дуже розчарована вчителька
Для Натэл: Щодо виховної роботи... Вже дістали підготовки до виховних заходів за рахунок уроків та ще й забирають найкращих учнів, без яких не можеш розпочати вивчення нової теми чи провести контрольну. Я не можу нормально закінчити навчальний рік - через день як не конкурс, то підготовка до конкурсу. А спробуєш заперечити у відповідь: "Вони ж захищають честь школи!". Чомусь у Польщі на школу не покладено виховних функцій, а люди вихованіші і живуть краще!!!
Натэл
У нас то же самое: дети то на конкурсах, то готовятся к конкурсам, то праздники, то соревнования, то еще что- нибудь, и сам после уроков репетируешь, а как программу вычитывать, никто не спрашивает, вот тебе и качество.
Натэл
А Польше не перекладывают воспитание с родителей на учителей, не изображают липовую заботу о подрастающем поколении, и каждый понимает, что отвечать за себя будет в жизни сам. А у нас инфантилизм процветает. К нам когда- то немцы приезжали, так были в шоке от всей этой воспитательной работы. У них - только учеба, все остальное - дело родителей. Никаких кружков бесплатных и прочее. Если ребенок вышел за территорию школы без разрешения учителя и получил травму, то это проблемы ученика и родителей, а у нас учителя затаскают по прокуратурам. В Израиле за " окна" в расписании учителя платят, насколько мне известно, потому как личное время, а у на замены не оплачивают, и рассказывают про путь в Европу.
Коментувати
ще одна думка
щодо ЗНО в 9 класі. Допоки суспільсьво боятиметься того, що діти завалять ЗНО, доти країна буде жити подвійною мораллю.Згадую, як мені розповідали:"Я йому говорю,що якщо тихо сидітиме,то 4 поставлю.От він тихо й сидить.Не заважає".Отакий хлоп виростає й чекає від життя того,що за "тихо сидить" отримає певну нагороду.Невже можна принизити когось,хто НЕ хоче вчитися,тим,що людина отримає справку про навчання та піде або на повторний курс до школи, або працювати.Ой,немає ж де працювати.От халепа.Так,не можна випускати молодь на вулицю.Потрібно обманути всіх і вся,і молодь також,і видати свідотство про те,що дитина спроможна вчитись далі.Хоча.Хоча свідотство зз одиницями-також ідея.Але ж і одиницю варто заробити.
Дуже розчарована вчителька
Для ще одна думка: Стосовно ЗНО в 9 класі. До нього треба готуватись, повторювати матеріал, а в нас в 9 кл на повторення буквально кілька уроків. Якби дали хоча б семестр для повторення, а то все галопом по Європах, а потім вчителя звинуватять в поганих результатах ЗНО. Я так думаю, що ЗНО з укр м було важким, щоб ще більше принизити вчителя, що він нічого не навчив.
Коментувати
Хоббыт
Тепер подивимось правді у вічі... Престижність вчительської праці підняти без підвищення зарплатні неможливо. Спрощення програм не відбулося (не можна ж оті горопашні потуги поміняти місцями слова, які ми бачили у запропонованих комісіями варіантах, вважати реальним спрощенням). Перший із етапів ЗНО провалено через неякісні завдання (приберіть, нарешті, пана Лікарчука - хай іде ловити карасів чи грати у доміно). Відміна трирічного відпрацювання випускниками вузів поставить у безвихідь сільські шеколи, куди ніхто з молоді при здоровому глузді і можливості знайти якусь іншу роботу просто не піде. Школи завалені паперовими відмазками (і це не ініціатива методичних кабінетів, а прямі вказівки на рівні міністерства і т.д.) - усупереч завірянням пана Квіта про відміну паперотворчості. Мовні табори, у яких примусово змушують працювати вчителів - і не лише англійської мови. Це все здобутки нинішніх "отців освіти". Мало? Можна додати ще - не проблема. Чи знає про це пані Гріневич? Звичайно, знає.
Наталя
А Ви замисліться, чи потрібно владі, щоб у село хтось з молоді взагалі їхав?
думка
Для Хоббыт: А ще як придумають ЗНО у 9кл.,також буде провалено,то що тодi?Варто зупинитися iз ЗНО у школах,а проводити лише при вступi чи то до вузу,чи то до коледжу.Школi досить ДПА.А це тому,що у учнiв рiзнi рiвнi знань,але всi вони е особистiстю, неможна принижувати!!!
не варто заціклюватись на селі
Для Наталя: село державі не потрібне.Так,як і люди. Мусолиться думка про те,що цій країні достатньо 12 міліонів населення.Нас іще трішечки більше. Так що - стараймося, панове й панянки, стараймося
Коментувати
Alice Khlivetskaya
Шановна Гриневич Одне з другим є у тісному зв’язку. Який у тебе багаж знань - так ти і вирішуватимеш проблеми. Я про те, коли бачу, наприклад, у Раді шокуючі мордобої, а кореспондент за кадром намагається виправдовувати дії борця, який демонструє все, чому його навчили. Тобто у цьому випадку багаж знань явно "зашкалює".
doc
...а не дати кількість знань... Яку траву курить ця панянка?
идиотизм рулит
прочитав название и не просматривая видео.Видео просмотрю-добавлю.ЧТО значит"школа должна научить решать проблемы".Более глупой мысли не встречалось для определения задач школы.Ученик решает свои проблемы в процессе всей своей детской жизни.И именно проблемы возникающие учат этому.Школа же способна лишь дать возможность получить ЗНАНИЯ(или компетенции,как это модно говорить).Всё.Больше школа никому и ничего НЕ должна.Воспитание идёт в процессе общения.Отдельно воспитывать никто не будет.Это невозможно.Патриотическое воспитание?Этим занимается правительство.Как?Вот пусть напрягут мозг и сообразят.
Олекса Позняк
жизненная проблема части учеников - получить хорошие знания в школе с которыми прорваться в солидный вуз. Другая, непоступающая часть, имеет жизненную проблему весело потусоваться в школе в итоге получив аттестат. Хорошо если сидят в наушниках и не мешают. Как это совместить? Вот вопрос.
Теорема
Школа не може навчити вирішувати проблеми. Доведення (методом від супротивного): Навчити може той хто вміє сам. Якби вчитель міг вирішити власні проблем то не працював би за таку зарплату. Будь-який учень цю теорему легко доведе
Elen
Для Теорема: 12 балів! З відношенням суспільства до вчительства нам тільки і залишилося "вчити дітей життю". Пропозиція - скасовуємо ЗНО, бальне оцінювання учнів та студетів, бо це є яскравий приклад "контролю кількості знань" в голові. Всім видаємо зірочки, квіточки, в дипломах малюємо звіряток, кожен з яких озачатиме вміння справлятися з життєвими проблемами. Ура і віват креативності товаришки Гриневич1
Гетьман
А також скасувати предметні олімпіади, міжнародні конкурси, які перевіряють саме знання з предмету, а не вміння вирішувати життєві проблеми. Думаю, що пані з МОНу не знає про існування подібних конкурсів, де оцінюються знання, їхня якість.
панянку з ради
Для Гетьман: тато швиденько в раду посадив, давши можливість солодко їсти та м*яко спати. Більше панянка ні до чого не здатна. Розмовний жанр, то така гарна спеціалізація - чим більше говориш, тим більше отримуєш.А натовп слухає та гамає.ЩО ще потрібно?Адже натовп навіть прикинути не бажає не лише наслідки реального дійства,якщо багато з того, що пані говорила, виконати, а й продумати ЯК те виконувати. Слова, вони лише слова. Слово без дії - порожній звук.
Коментувати
Лариса
А если у ученика проблемы возникли именно в ШКОЛЕ, по чтению, письму,диктантам и т.д?!!.....Получается решать ЖИЗНЕННЫЕ проблемы школа ДОЛЖНА научить ученика, а именно ШКОЛЬНЫЕ проблемы КОНКРЕТНОГО ученика....КТО будет выявлять и решать?!!!! Родители?! Пусть сперва школьные спецы НАУЧАТСЯ ВОВРЕМЯ диагностировать и решать ШКОЛЬНЫЕ проблемы учеников (проблемы с учёбой, обусловленные паталогиями устной и письменной речи)....а ПОТОМ уже попытаются научить их решать ЖИЗНЕННЫЕ проблемы.... Нравится · Ответить · Только что
Натэл
Для Лариса: патологии - это не профиль школы.
Олена
Лариса права, не получив знаний в школе, учень не может быть конкурентно способным. Оценка знаний ученика, чаще всего, не соответствует Знаниям - как таковым, как и категории учителей не говорят о качестве знаний их подопечных, учеников. Причем тут "патологии" учеников? Учителя некоторые их имеют и передают своим детям, чужим. Не выучив своего ребенка, не воспитав, пытаются учить чужих. Жах...
Геннадий
Для Олена: мадам, откройте глаза и посмотрите-почитайте о чем речь. Не о знаниях речь. Жахайтесь в другом месте, где не обязательно уметь читать и понимать смысл сказанного.
Коментувати
Геннадий
Присоединяюсь к ниженаписавшим. Настолько придурковатого МОНа в Украине ещё не было.
та то ж не МОН,
Для Геннадий: то ж татова доця-депутатка
Коментувати
Вчителька математики
Холєра з нею з тією зарплатою, ви хоча б програму розвантажте. Кругом пишуть і кричать про проект розвантаженої програми. Бачила я ту програму... Переставили слова, по іншому назвали теми тай усе. а з фізики взагалі нічого не змінили!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
идиотизм рулит
Для Вчителька математики: яка холєра? Ви що? Як лишень вОни те почують, так і висновок зроблять-їм грошей не треба, вони за Божим духом живуть
Коментувати
Натэл
Учить ребенка решать жизненные проблемы должны родители, в первую очередь. Присоединяюсь к коллегам: в нашем обществе учитель- это неудачник, а неудачника слушать не будут. Первый вопрос учителю: чего ты сам добился? Все, разговор окончен. Это касается всего учебно- воспитательного процесса. Господи, за что там люди в МОН деньги получают!
Вчителька математики
Для Натэл: Таке враження, що там працюють люди, які звичайного школяра в очі не бачили, а школа для них це далекий космос, про який вони знають з книжок!!!!!!!!!!!!!!!
учитель
Для Вчителька математики: Або за фільмом "Доживем до понедельника"...
Натэл
Это фильм другой страны, другой эпохи, другого мышления.
Коментувати