У ліквідованому інституті образились на МОН

Колектив Інституту інноваційних технологій вважає, що проти нього організували брудну кампанію

У ліквідованому інституті образились на МОН

Трудовий колектив Інституту інноваційних технологій і змісту освіти глибоко обурений брудною кампанією організованою проти нього в ЗМІ та соцмережах. Про це йдеться у відкритому листі колективу президенту Петру Порошенку та прем’єр-міністру, що оприлюднений на сайті нещодавно ліквідованої установи.

У листі наголошується, що розміщене на офіційному сайті Міністерства освіти і науки України повідомлення про ліквідацію Інституту інноваційних технологій і змісту освіти схвилювало всіх працівників своєю тональністю.

"Інститут – це не приміщення, а, насамперед, люди, в яких подібні інсинуації та безпідставні звинувачення у корумпованості всієї "славнозвісної інституції" викликають справедливий гнів", - йдеться у листі.

"Якщо у нинішнього керівництва Міністерства є підозри та припущення стосовно "непрозорості процедур закупівлі підручників", то багатоденні та ретельні перевірки, яким Інститут піддається протягом усього цього року, причетність до "корупційних схем" не виявили. Вважаємо, що поширювати непідтверджену негативну інформацію, що не має доказової бази, про Інститут та проводити узагальнення стосовно усіх його працівників не припустимі", - зазначається у листі.

У ліквідованому Інституті інноваційних технологій і змісту освіти назвали образливим вислів першого заступника міністра освіти і науки Інни Совсун про те, що інститут є "громіздкою малоефективною структурою".

"Стосовно "малоефективної структури" слід зазначити, що створений у 2006 році Інститут інноваційних технологій і змісту освіти є державною науковою установою, яка підпорядкована МОН України і за своїми завданнями мала б на договірній основі виконувати замовлення на проведення прикладних досліджень за різними напрямами, такими як порівняльні дослідження, моніторингові дослідження, аналіз статистичних даних освітньої галузі тощо. Натомість, останні кілька років Інститут чомусь став розглядатися як структурний підрозділ Міністерства, який за вказівкою був вимушений продукувати проекти наказів, листів, постанов, указів, стратегій, які не є результатом відповідних наукових досліджень", - наголошується у відкритому листі.

"Вважаємо за необхідне повідомити, що Інститут має потужний кадровий потенціал, який складають наукові співробітники відповідного рівня кваліфікації, що підтверджено результатами атестації у лютому 2014 року, та педагогічні працівники Інституту, серед яких є ті, хто мають звання "Заслужений працівник освіти", велика кількість осіб, нагороджених нагрудними знаками МОН України "Відмінник освіти", "Василь Сухомлинський", "За наукові та освітні досягнення", грамотами Кабінету Міністрів України, відзначених грамотами та подяками МОН України", - стверджується у листі.

Також у Інституті інноваційних технологій і змісту освіти повідомили, що перед розповсюдженням інформації про ліквідацію інституту не було проведено відповідних консультацій з профспілковою організацією, як того вимагає Закон "Про професійні спілки, їх права та гарантії діяльності".

Як відомо, 26 листопада на засіданні Кабінету Міністрів з ініціативи керівництва Міністерства освіти і науки було прийнято рішення про ліквідацію Інституту інноваційних технологій і змісту освіти МОН України. Основною причиною ліквідації установи за словами чиновників МОН є виникнення труднощів зі звільненням посадових осіб, які брали участь у корупційних процесах, пов’язаних зокрема із закупівлею підручників.

Освіта.ua
02.12.2014

Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Учитель-1
А чи усвідомлює І.Лікарчук, що є вчителі, які (з тих чи інших причин) традиційно відносно якісно викладають свій предмет тільки, наприклад, у 5-7 класах, а потім передають класи іншим вчителям, і, хоча мають значний методичний та практичний досвід, але -- для роботи не в повному циклі? А вчителі-предметники спеціальних шкіл... Не кажучи вже про те, що серед учителів чимало людей з проблемами зі станом здоров’я, людей поважного віку, яким стресові ситуації протипоказані.
Учитель-1
Читали, що пан Лікарчук збирається створити справжню "імперію тестування", пропонуючи дивний проект складання всіма вчителями екзаменів у формі ЗНО (мабуть, під час чергової атестації). Тобто вчителів хочуть принизити недовірою до їхніх дипломів. Звісно, є чимало вчителів, які недостатньо (скажемо так...) володіють своїми предметами, але скільки можна висувати вимог до вчителів, нічого їм не пропонуючи, окрім нових і нових паперів, неадекватної зарплати, виснажливих перевірок. І чи будуть складати аналогічні екзамени викладачі ВНЗ усіх рівнів?! А вчителі предметів, з яких ніяких ЗНО існувати не може? А викладачі спеціальних дисциплін ПТУ? А інші педагогічні працівники (позашкільної освіти, наприклад), педагоги-організатори, практичні психологи? А методисти всіх рівнів, спеціалісти МОН, які опікуються конкретними предметами? Чи заплановано знущання тільки для вчителів тих предметів, для яких проводиться ЗНО?
Александр Бережнов
Правильно разогнали! Толку от них не было никакого! Только бабло брали за согласование документов. Да, на прямую не вымогали. Но если ты хочешь оформить "по закону" - держи постоянные замечания, исправления и дополнения, о которых в полном объеме тебе сразу никогда не скажут, а только получай частями, чтобы было видно, что люди работают, и, за частую, в разных отделах требования противоречили друг другу. Как хочешь - так и согласовывай. Вот только бы новые институты не занимались подобной практикой.
ВАЛЕНТИНА
А я-то думаю "Почему мы до сих пор не получили учебники для учащихся 6-х классов???
Олекса Позняк
квіт-совсун потрібно було показати хоча б імітацію боротьби з корупцією та бюрократією в освіті перед новим призначенням. Показали. тепер зроблять 2 інститути і пристроять туди чергову партію своїх друзів
стас
розігнати їх на*ер, дармоїдів та папіротворців
Олена
Для украiнець. Пiдтримую-ГАНЬБА!Обурення переходить межi.
1
Прям-таки, образились! Для них замість одної дві "малоефективні структури" створили
чудасія
З вашими "інноваціями", Господи прости.. Сплошна схоластика...Ви дітей бачили?
наталя
Не бачу сенсу в моніторингу прир- матем освіти, але який чисельний оргкомітет. І ми всіх тримаємо на своїй шиї, щоб мон дізналося, чи покращило нам матеріальну базу та чи платить нам за кабінет.вірите, гидко читати ті анкети і соромно давати вчителю
Тамара
От і нехай весь "потужний кадровий потенціал, який складають наукові співробітники відповідного рівня кваліфікації, що підтверджено результатами атестації у лютому 2014 року, та педагогічні працівники Інституту, серед яких є ті, хто мають звання "Заслужений працівник освіти", велика кількість осіб, нагороджених нагрудними знаками МОН України "Відмінник освіти", "Василь Сухомлинський", "За наукові та освітні досягнення", грамотами Кабінету Міністрів України, відзначених грамотами та подяками МОН України", іде у школи, бажано у звичайні, а не елітні, і на практиці впроваджує свої наукові дослідження.
Elena Logonyuk
Для Тамара: Дуже добре висловлювання! Дякую!
Коментувати
вчитель
А от цікаво - де більше "Відмінників освіти" в ІІТЗО чи в усій Україні серед простих вчителів???
Украінець
Треба було на писати, а виходити і йти до Президента! Квіт і Совсун разом з Гевко - це позор української освіти!!!!
Ігор
Для Украінець: тільки одне хочеться добавити: "ГАНЬБА!" якщо так далі продовжуватиметься і учителі вийдуть на майдан, бо далі терпіти уже не можна...
Вчителька,яка пережила безліч інновацій
Скільки можна експериментувати на дітях і вчителях.Хто-небудь відповість за розвал освіти?
Владимир
Тільки не треба про грамоти та нагрудні знаки . В 1988 році мене нагородили відзнакою "Відмінник народної освіти України" за розробку та впровадження стандартів навчального закладу "Випускник. Кваліфікаційні вимоги". Подібні стандарти, через тривалий час, появились, як ДСТ ПТО. В 2012 році мій педагогічній стаж складав 43 роки, з них 41 рік робота на посаді заступника директора з навчально - виробничої та навчальної роботи. Перед днем працівників профтехосвіти, директор запросив мене і повідомив, що є пропозиція представити мене на вручення медалі Макаренка. Тільки є пролема - треба гроші. Я пожартував, що за гроші медаль, я куплю і без представлення і написання гори паперів. Я до того, що посилатись і апелювати треба до результатів роботи. А робота інституту більше заважала ніж допомогала, як і всі РУКи, НМЦ, МК і тд.
Коментувати

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!