До Концепції розвитку освіти внесуть зміни

Члени громадської ради створили робочу групу із підготовки пропозицій до Концепції розвитку освіти

До Концепції розвитку освіти внесуть зміни

У Міністерстві освіти і науки відбулося засідання Правління Громадської ради при МОН України. Про це повідомляє прес-служба МОН.

У засіданні взяли участь члени Правління Громадської ради при МОН та представники експертної групи при МОН, які брали участь у розробці проекту Концепції розвитку освіти на 2015-25.

Під час засідання члени Громадської ради заслухали представників експертної групи при Міністерстві освіти і науки, щодо проекту Концепції розвитку освіти на 2015-2025 роки.

Члени Правління ухвалили рішення про створення робочої групи із підготовки пропозицій до Концепції розвитку освіти на 2015-2025 роки.

Як відомо, проект Концепції розвитку освіти на період 2015-2025 років був представлений громадськості у жовтні.

Проект концепції підготовлено Стратегічною дорадчою групою "Освіта" для надання консультативної та експертної підтримки Міністерству освіти і науки у розробці Дорожньої карти освітньої реформи.

Освіта.ua
18.11.2014

Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Вчитель
А які зміни?Де їх можна прочитати?Перший проект без змін бачив,а зміни де?Хто бачив?
Петро
А хто і де бачив "Концепцію розвитку освіти"? Той текст, який створили 20 людей, серед яких жодний (?) не працював у загальноосвітній школі за останні 10 (а то й 20) років, не можна назвати концепцією. Під концепцією розвитку освіти треба розуміти основну ідею цього розвитку, спосіб розуміння, тлумачення розвитку освіти як явища, систему поглядів на розвиток освіти. Цього у тексті не видно. Нарешті, до побудови концепції як документа є певні вимоги, яких потрібно дотримуватися. Де перелік законів, нормативно-правових документів, які потрібно прийняти, або до яких внести зміни? Де оцінка потреби у фінансовому забезпеченні передбачуваних заходів?
руня
Для Петро: где-то в ФБ прошла фраза:"Любая формулировка должна быть подтвердена какими-то расчётами". Судя по всему расчёты проводились, но так, чтобы общественность об этом не знала.
Коментувати
Капаліка
Чи то я дещо тупуватий, чи в країні щось не так. Пів року високопосадовці носяться в новим законом про вищу освіту як з писаною торбою. Планують імплементацію законодавства. Анонсують нові закони у сфері освіти. Розказують, які можливості відкриваються. А потім починають розробляти стратегії та концепції розвитку галузі. Мало було б бути навпаки. Спочатку концепція, потім детальна стратегія, потім її реалізація у нормативно-правовій базі. І цим посадовцям платять зарплатню та витрачають кошти на функціонування держструктур за рахунок простих платників податків.
Капаліка
Читаю концепцію (початковий варіант). В преамбулі ніби-то все правильно, але виш - нижча ієрархія, чиновник - вища. Чиновник повинен виконувати сервісну функцію, консультувати, направляти та відстоювати інтереси того, хто робить справу. З таким підходом вийде саме ІІІ модель реформ, від якої хочуть відійти. Пункти 1.3.2 та 1.3.3 явно суперечать прийнятому закону про вищу освіту, де ніде не написано, що введення 3-річного бакалаврату та 2 річної магістратури відтерміновується. В усьому документі відчувається поспіх в укладанні і поверхневість з повною вітсутністю конкретики.
Коментувати

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!