![]() |
У міністерстві образилися на критику Концепції профільного навчання з боку експертів |
У МОН не сприймають критики своєї роботи
Про це йдеться у повідомленні, оприлюдненому профільним відомством у відповідь на критичну оцінку проекту концепції з боку голови Комітету Верховної Ради з питань науки і освіти Лілії Гриневич та групи освітніх експертів.
У міністерстві переконують, що над проектом Концепції профільного навчання працювала робоча група, до складу якої входили відомі академіки, завідуючі відділами освіти, ректори інститутів, авторитетні викладачі, народні та заслужені вчителі, директори шкіл з усієї України, які мають досвід впровадження профільного навчання.
"Та не встигли його розмістити, як «постійні експерти» комітету з питань науки і освіти Верховної Ради України винесли їй вирок та поставили штампи про непридатність. Але ж вибачте, проект Концепції пройшов широке обговорення педагогічними колективами", - обурилися в МОН.
"Невже кілька народних депутатів вважають себе істиною в останній інстанції?", - зазначають співробітники міністерського департаменту загальної середньої та дошкільної освіти.
У департаменті також повідомили, що концепцію буде доопрацьовано із врахуванням отриманих пропозицій освітян, які робоча група ретельно розгляне.
"Розроблення нової Концепції профільного навчання є лише першим кроком у цьому напрямку, далі йтиме робота над розробленням навчальних планів, навчальних програм та підручників. Організований перехід загальноосвітніх навчальних закладів на профільне навчання за новими державними стандартами передбачається здійснити з вересня 2018 року. Хоча окремі педагоги ратують за більш ранній початок реалізації цієї Концепції", - йдеться у повідомленні департаменту.
"Сподіваємося, що обговорення Концепції не стане ігрищем політиків і піаром невдоволених, а широким спілкуванням професіоналів", - заявили в міністерстві.
Як відомо, у Комітеті Верховної Ради з питань науки і освіти відбулося обговорення Концепції профільної освіти, що запропонована Міністерством освіти і науки. Участь в обговоренні документа взяли представники Міністерства освіти і науки, керівники навчальних закладів, науковці, експерти освітньої сфери. Учасники обговорення зосередили увагу на ризиках прийняття документа у його нинішній редакції та підкреслили необхідність його обов’язкового доопрацювання.
Також експертну оцінку проекту нової редакції концепції профільного навчання було надано фахівцями Центру освітнього моніторингу.
Посилання за темою:
Освіта.ua
12.07.2013