Робота з е-кабінетом вступника: помилки при реєстрації

Основні помилки при реєстрації електронного кабінету вступника та порядок дій для їх виправлення

Робота з е-кабінетом вступника: помилки при реєстрації

Основні помилки при реєстрації електронного кабінету вступника та порядок дій для їх виправлення.

Помилка 1.1.

Текст помилки: «Помилка при реєстрації: сертифікат ЗНО не знайдено. Перевірте правильність введених даних. У разі їх коректності дійте у відповідності до пункту інструкції П1.1».

У реєстрі сертифікатів ЗНО не знайдено сертифіката з параметрами вступника. Вступник наполягає, що в нього діючий сертифікат.

Порядок дій:

Вступник надсилає на електронну пошту технічного адміністратора системи (vstup@inforesurs.gov.ua) лист з темою: «Помилка при реєстрації П1.1».

До листа додаються: сканкопія (фото) сертифіката (з номером, піном, роком видачі) та скріншот з помилкою.

За результатами перевірки технічний адміністратор повідомляє про додання дійсного сертифіката в реєстр або про недійсність сертифіката.

Помилка 1.2.

Текст помилки: «Помилка при реєстрації: документ про ПЗСО не знайдено. Перевірте правильність введених даних. У разі їх коректності дійте у відповідності до пункту інструкції П1.2».

У реєстрі документів про освіту не знайдено свідоцтва/атестата з параметрами, вказаними вступником. Вступник наполягає, що в нього діюче свідоцтво/атестат про ПЗСО.

Порядок дій:

Вступник надсилає на електронну пошту технічного адміністратора системи (vstup@inforesurs.gov.ua) лист з темою: «Помилка при реєстрації П1.2».

До листа додаються: сканкопія (фото) свідоцтва/атестата (з ПІБ, серією, номером, датою видачі) та скріншот з помилкою.

За результатами перевірки технічний адміністратор повідомляє про додання в Реєстр документів про освіту інформації щодо свідоцтва/атестата про ПЗСО вступника або про неможливість це зробити (із зазначенням причини).

Помилка 1.3.

Текст помилки: «Помилка при реєстрації: вказано анульований документ про ПЗСО. Перевірте правильність введених даних. У разі їх коректності дійте у відповідності до пункту інструкції П1.3».

У реєстрі документів про освіту свідоцтво/атестат з параметрами вступника позначений як анульований. Вступник наполягає, що в нього діюче свідоцтво/атестат.

Порядок дій:

Вступник надсилає на електронну пошту технічного адміністратора системи (vstup@inforesurs.gov.ua) лист з темою: «Помилка при реєстрації П1.3».

До листа додаються: сканкопія (фото) свідоцтва/атестата (з ПІБ, серією, номером, датою видачі) та скріншот з помилкою.

За результатами перевірки технічний адміністратор повідомляє про додання дійсного свідоцтва/атестата в реєстр або про недійсність свідоцтва/атестата.

Помилка 2.1.

Текст помилки: «Помилка при реєстрації сертифікату ЗНО: у вступника в ЄДЕБО вказано інший діючий сертифікат ЗНО зазначеного року видачі. Перевірте правильність введених даних. У разі їх коректності дійте у відповідності до пункту інструкції П2.1».

В даних вступника, що вже містяться в ЄДЕБО, наявне свідоцтво/атестат про ПЗСО, але вказано інший діючий сертифікат ЗНО зазначеного року видачі. Вступник наполягає, що саме в нього діючий сертифікат.

Порядок дій:

Вступник надсилає на електронну пошту технічного адміністратора системи (vstup@inforesurs.gov.ua) лист з темою: «Помилка при реєстрації П2.1».

До листа додаються: сканкопії (фото) свідоцтва/атестата (з ПІБ, серією, номером, датою видачі), сертифіката (з ПІБ, номером, піном, роком видачі), паспорта/документа, що посвідчує особу (з ПІБ, датою народження, серією, номером), та скріншот з помилкою.

За результатами перевірки технічний адміністратор повідомляє про додання дійсного сертифіката в дані вступника, що містяться в ЄДЕБО, або про недійсність сертифіката.

Помилка 2.2.

Текст помилки: «Помилка при реєстрації: у вступника в ЄДЕБО вказано інше діюче свідоцтво/атестат про ПЗСО. Перевірте правильність введених даних. У разі їх коректності дійте у відповідності до пункту інструкції П2.2».

В даних вступника, що вже містяться в ЄДЕБО, наявний сертифікат, але вказано інше діюче свідоцтво/атестат. Вступник наполягає, що саме в нього діюче свідоцтво/атестат.

Порядок дій:

Вступник надсилає на електронну пошту технічного адміністратора системи (vstup@inforesurs.gov.ua) лист з темою: «Помилка при реєстрації П2.2».

До листа додаються: сканкопії (фото) свідоцтва/атестата (з ПІБ, серією, номером, датою видачі), сертифіката (з ПІБ, номером, піном, роком видачі), паспорта/документа, що посвідчує особу (з ПІБ, датою народження, серією, номером), та скріншот з помилкою.

За результатами перевірки технічний адміністратор повідомляє про додання дійсного свідоцтва/атестата в дані вступника, що містяться в ЄДЕБО, або про недійсність свідоцтва/атестата.

Помилка 3.1.

Текст помилки: «Помилка при реєстрації сертифікату ЗНО: в даних вступника, що містяться в ЄДЕБО, є розбіжності з даними вказаного сертифіката ЗНО. Перевірте правильність введених даних. У разі їх коректності дійте у відповідності до пункту інструкції П3.1».

Дані вступника, що вже містяться в ЄДЕБО, не повністю відповідають даним вказаного сертифіката. Вступник наполягає, що саме в його сертифікаті дійсні дані.

Порядок дій:

Вступник надсилає на електронну пошту технічного адміністратора системи (vstup@inforesurs.gov.ua) лист з темою: «Помилка при реєстрації П3.1».

До листа додаються: сканкопії (фото) свідоцтва/атестата (з ПІБ, серією, номером, датою видачі), сертифіката (з ПІБ, номером, піном, роком видачі), паспорта/документа, що посвідчує особу (з ПІБ, датою народження, серією, номером), та скріншот з помилкою.

За результатами перевірки технічний адміністратор повідомляє про додання дійсного сертифіката в дані вступника, що містяться в ЄДЕБО, або про недійсність сертифіката.

Помилка 3.2.

Текст помилки: «Помилка при реєстрації: в даних вступника, що містяться в ЄДЕБО, є розбіжності з даними вказаного документа про ПЗСО. Перевірте правильність введених даних. У разі їх коректності дійте у відповідності до пункту інструкції П3.2».

Дані вступника, що вже містяться в ЄДЕБО, не повністю відповідають даним вказаного сертифікату. Вступник наполягає, що саме в його сертифікаті дійсні дані.

Порядок дій:

Вступник надсилає на електронну пошту технічного адміністратора системи (vstup@inforesurs.gov.ua) лист з темою: «Помилка при реєстрації П3.2».

До листа додаються: сканкопії (фото) свідоцтва/атестата (з ПІБ, серією, номером, датою видачі), сертифіката (з ПІБ, номером, піном, роком видачі), паспорта/документа, що посвідчує особу (з ПІБ, датою народження, серією, номером), та скріншот з помилкою.

За результатами перевірки технічний адміністратор повідомляє про додання дійсного свідоцтва/атестата в дані вступника, що містяться в ЄДЕБО, або про недійсність свідоцтва/атестата.

Помилка 3.3.1.

Текст помилки: «Помилка при реєстрації: в даних вступника, що містяться в ЄДЕБО, є розбіжності з даними, вказаними в документі про ПЗСО та сертифікаті ЗНО. Перевірте правильність введених даних. У разі їх коректності дійте у відповідності до пункту інструкції П3.3.1».

Не пройдено перевірку на створення картки фізичної особи (щодо співпадіння дати народження в документі про ПЗСО та сертифікаті ЗНО, обидва документи до карток інших осіб в ЄДЕБО не додавались). Вступник наполягає, що це його документи про ПЗСО та сертифікат ЗНО.

Порядок дій:

Якщо помилку в даті народження виявлено у сертифікаті ЗНО, вступник звертається до Регіонального представництва УЦОЯО для виправлення помилки в даті народження.

Якщо помилку в даті народження виявлено в документі про освіту, вступник надсилає на електронну пошту технічного адміністратора системи (vstup@inforesurs.gov.ua ) лист з темою: «Помилка при реєстрації П3.3.1».

До листа додаються: сканкопії (фото) свідоцтва/атестата про ПЗСО (з ПІБ, серією, номером, датою видачі), сертифіката (з ПІБ, номером, піном, роком видачі), паспорта/документа, що посвідчує особу (з ПІБ, датою народження, серією, номером), та скріншот з помилкою.

За результатами перевірки технічний адміністратор виправляє помилку в даті народження у документі про ПЗСО та повідомляє вступнику про можливість створення електронного кабінету.

Помилка 3.3.2.

Текст помилки: «Помилка при реєстрації: в даних вступника, що містяться в ЄДЕБО, є розбіжності в ПІБ, вказаними в документі про ПЗСО та сертифікаті ЗНО. Перевірте правильність введених даних. У разі їх коректності дійте у відповідності до пункту інструкції П3.3.2».

Не пройдено перевірку на створення картки фізичної особи (щодо співпадіння ПІБ (ІБ) у документі про ПЗСО та сертифікаті ЗНО, обидва документи до карток інших осіб в ЄДЕБО не додавались). Вступник наполягає, що це його документи про ПЗСО та сертифікат ЗНО.

Порядок дій:

Якщо виявлено помилку в ПІБ у сертифікаті ЗНО, вступник звертається до Регіонального УЦОЯО для виправлення помилки в сертифікаті ЗНО.

Якщо виявлено помилку в документі про освіту, вступник надсилає на електронну пошту технічного адміністратора системи (vstup@inforesurs.gov.ua ) лист з темою: «Помилка при реєстрації П3.3.2».

До листа додаються: сканкопії (фото) свідоцтва/атестата про ПЗСО (з ПІБ, серією, номером, датою видачі), сертифіката ЗНО (з ПІБ, номером, піном, роком видачі), паспорта/документа, що посвідчує особу (з ПІБ, датою народження, серією, номером), та скріншот з помилкою.

За результатами перевірки технічний адміністратор надає вступнику можливість на створення електронного кабінету. Разом з тим, у разі зарахування на навчання, вступник повинен у визначений закладом освіти строк надати дублікат документа про ПЗСО з виправленим ПІБ (замовлення здійснює заклад освіти, який видав цей документ. Дублікат доцільно отримати навіть, якщо Вас не зараховано!).

Помилка 3.3.3.

Текст помилки: «Помилка при реєстрації: в ЄДЕБО відсутні дані, вказані в документі про ПЗСО та/або сертифікаті ЗНО. Перевірте правильність введених даних. У разі їх коректності дійте у відповідності до пункту інструкції П3.3.3».

В ЄДЕБО є картка особи з ПІБ та датою народження вступника. Разом з тим, картка не містить дані вказаних вступником документа про ПЗСО та сертифіката ЗНО. Вступник наполягає, що в його документах дійсні дані.

Порядок дій:

Як правило, у таких випадках в існуючій в ЄДЕБО картці особи наявне свідоцтво про народження або свідоцтво про БЗСО вступника. У вікні реєстрації електронного кабінету для підтвердження, що в ЄДЕБО вже наявна його картка особи, вступнику пропонується внести їх дані у формі «Додаткова інформація для ідентифікації» – у разі успішного результату вступник продовжує створення електронного кабінету.

Якщо дані не підтверджено – вступник надсилає на електронну пошту технічного адміністратора системи (vstup@inforesurs.gov.ua ) лист з темою: «Помилка при реєстрації П3.3.3».

До листа додаються: сканкопії (фото) свідоцтва/атестата про ПЗСО(з ПІБ, серією, номером, датою видачі), сертифіката ЗНО (з ПІБ, номером, піном, роком видачі), а також сканкопію свідоцтва про народження або свідоцтва про базову загальну середню освіту (з ПІБ, серією, номером). Крім того, скріншот з помилкою.

За результатами перевірки технічний адміністратор повідомляє щодо можливості створення електронного кабінету.

Освіта.ua
01.07.2021

Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Василь
Помилка при реєстрації П 1.2, написав на електронну пошту, чому ніхто не відповідає?
Захар
Доброго дня. Що робити, якщо замість додатку випадково завантажили фотокартку? Допоможіть, будь ласка!
Коментатор
Для Захар: написати на електронну пошту приймальної комісії ЗВО
Коментувати
Наталя
Доброго ранку. Що робити, якщо замість додатку випадково завантажили свідоцтво? Підкажіть, будь ласка.
Онуфрак Оксана Дмитрівна
Чому пише заборонено подавати заяви на конкурсну пропозицію, яка не пройшла перевірку на наявність виділених дерзамовником обсягів?
Абітурієнт 2021
Рекомендований калькулятор середнього балу атестату працює не вірно! Зверніть увагу Оцінки 7 7 8 8 11 10 11 10 9 8 9 8 8 8 12 10 12 12 Звичайним рахунком 168/18=9.33 Гарно рекоменодаваное Міністерством 9.2 Жутко , чому нас зневажають...
Тарас
Для Абітурієнт 2021: Вніс ваші оцінки до калькулятора з електронного кабінету і в результаті отримав 9,3, тобто правильний результат. Отже, калькулятор працює належним чином. А помилка у Вас, можливо, виникла тому, що Ви неправильно внесли власні оцінки до таблиці калькулятора.
Коментувати
Жанна
Доброго дня! Вибиває помилку П1.2, до гарячої лінії не дозвонитися, написала два листа, реації немає 3 дні.
Максим
Не відписують на почту. Проблема 3.3 Переживаю чи встигну, допоможіть будь ласка
shf
як змінити номер телефону в особистому кабінеті якщо вже подані заяви??? чи потрібно скасовувати заяви?
Тетяна
Скільки треба чекати відповіді від технічного адміністратора? Видає помилку П3.3. все відправили, чекаємо на відповідь вже 2 дні.
Юлія
Для Тетяна: Для жанна: Доброго дня)Ви отримали відповідь на рахунок помилки п3.3?
Максим
Для Юлія: ДОброго вечора. Вже закінчуються терміни подачі заяв, але я навіть кабінету не можу зареєструвати проблема 3.1 . Відправив все як сказано у статті, але переживаю що не встигну. Можете допомогти?
Коментувати
Антон
Якщо заяви зареєстровані у навчальному закладі,а фото не завантажене.Як дозавантажити фото у Даних вступника? Допоможіть.
Юлія
І що робити якщо не зареєструвався? У нас також вибиває помилку П3.3 , відправили листа відповіді немає. Не може бути таке, що всі ввели неправильні дані, скільки вже перевіряли і вводили знову, все те саме....
Надія
Чому не можна додати довідку про місце проживання? (через це немає сільського коефіцієнту)
Максим
НОМЕРИ ГАРЯЧОЇ ЛІНІЇ НЕ ПРАЦЮЮТЬ (ЛИШЕ АВТОВІДПОВІДАЧ) ВІДПОВІДІ НА ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО ПОМИЛКУ П1.2 НЕМАЄ ВЖЕ ДВА ДНІ. ЩО ЗА НАХООООООООЙ?
Макс
Для Максим: якщо в когось теж б’ю була помилка П1.2 відпишіть будь ласка
...
Можливо, серію ввели кирилицею, а треба латинкою. Спробуйте.
Коментувати
Ирина
Я прикрепила додаток без оценок и подала заявку в университет. Как исправить информацию в электронном кабинете?
лариса
Ми чекаємо відповідь від 4липня. Що за неподобство?Гаряча лінія не відповідає.Якщо додзвонишся то кажуть дзвонити в службу техпідтримки.а там тиша
...
Для лариса: перевірте, чи чітко виконали умови при зверненні до технічного адміністратора (всі сканкопії в порядку, зазначеному у цій статті, скріншот помилки)
Коментувати
ольга
Доброго вечора! Підкажіть, будь ласка, якщо виникла помилка П3.3 і сьогодні вже 09.07, а ми не зареєтровані в електронному кабінеті, шанс на вступ в цьому році вже втрачено?
Влад
Для ольга: зареєструвати кабінет можна до 22 липня
святослав
а це точна інформація?
989
Для святослав: Тобто? Ви умови читати не пробували? Заяви приймають до 22 числа. Що Вам заважає в один день зареєструвати кабінет та подати заяви? Ми так і робили свого часу.
Коментувати
жанна
Куди можна звернутись? Помилка П 3.3, написала адміністратору ,немає відповіді 3 дня ,всі три номери гарячої лінії не відповідають.
Іра
Київстар вмикає переадресацію, водафон збиває набір, а лайф постійно занятий, а коли ставить в чергу, то на четвертій позиції роз’єднує. Що робити? Кабінет не реєструється і відповіді нема на пошту.
wladikpadik
як довго триває розгляд листа тех. адміністратором? другий день немає відповіді!!!, П 3.3 через це неможливо увійти в електронний кабінет
Уляна
Для wladikpadik: Розглядають 1-2 дні.Або чекайте,або телефонуйте на гарячу лінію 067 551 24 74,095 281 13 54,093 342 38 63
Таня
Гаряча лінія не працює!!! Куди звертатись: адміністратор не відповідає. Все зробили згідно інструкції. Що за неподобство? Хто придумав цей дебілізм????
Коментувати
Артём
А как долго можно ожидать ответа от тех.администратора ? Просто написал 2 дня назад , а ответа так и не получил , и из-за этого не могу зарегистрировать ел.кабинет
Уляна
Для Артём: Ви сформували лист згідно інструкції,тобто повний пакет необхідних документів? Якщо так,то телефонуйте для уточнення.
Коментувати