Osvita.ua Вступна кампанія Робота з е-кабінетом вступника: помилки при реєстрації
Робота з е-кабінетом вступника: помилки при реєстрації

Основні помилки при реєстрації електронного кабінету вступника та порядок дій для їх виправлення

Робота з е-кабінетом вступника: помилки при реєстрації

Міністерством освіти оприлюднені основні помилки при реєстрації електронного кабінету вступника та порядок дій для їх виправлення.

П 1.1

Текст помилки:

«Помилка при реєстрації: сертифікат ЗНО не знайдено. Перевірте правильність введених даних. У разі їх коректності дійте у відповідності до пункту інструкції П1.1».

У реєстрі сертифікатів ЗНО не знайдено сертифіката з параметрами вступника. Вступник наполягає, що саме в нього діючий сертифікат.

Порядок дій:

Вступник надсилає на електронну пошту технічного адміністратора системи (ez@inforesurs.gov.ua) лист з темою: «Помилка при реєстрації П1.1».

До листа додаються: сканкопія (фото) сертифіката (з номером, піном, роком видачі) та скріншот з помилкою.

За результатами перевірки технічний адміністратор повідомляє про додання дійсного сертифіката в реєстр або про недійсність сертифіката.

П 1.2

Текст помилки:

«Помилка при реєстрації: свідоцтво/атестат про ПЗСО не знайдено. Перевірте правильність введених даних. У разі їх коректності дійте у відповідності до пункту інструкції П1.2».

У реєстрі документів про освіту не знайдено свідоцтва/атестата з параметрами вступника. Вступник наполягає, що саме в нього діюче свідоцтво/атестат.

Порядок дій:

Вступник надсилає на електронну пошту технічного адміністратора системи (ez@inforesurs.gov.ua) лист з темою: «Помилка при реєстрації П1.2».

До листа додаються: сканкопія (фото) свідоцтва/атестата (з ПІБ, серією, номером, датою видачі) та скріншот з помилкою.

За результатами перевірки технічний адміністратор повідомляє про додання дійсного свідоцтва/атестата в реєстр або про його недійсність.

П 1.3

Текст помилки:

«Помилка при реєстрації: вказано анульований свідоцтво/атестат про ПЗСО. Перевірте правильність введених даних. У разі їх коректності дійте у відповідності до пункту інструкції П1.3».

У реєстрі документів про освіту свідоцтво/атестат з параметрами вступника позначений як анульований. Вступник наполягає, що саме в нього діюче свідоцтво/атестат.

Порядок дій:

Вступник надсилає на електронну пошту технічного адміністратора системи (ez@inforesurs.gov.ua) лист з темою: «Помилка при реєстрації П1.3».

До листа додаються: сканкопія (фото) свідоцтва/атестата (з ПІБ, серією, номером, датою видачі) та скріншот з помилкою.

За результатами перевірки технічний адміністратор повідомляє про додання дійсного свідоцтва/атестата в реєстр або про недійсність свідоцтва/атестата.

П 2.1

Текст помилки:

«Помилка при реєстрації: у вступника в ЄДЕБО вказано інший діючий сертифікат ЗНО зазначеного року видачі. Перевірте правильність введених даних. У разі їх коректності дійте у відповідності до пункту інструкції П2.1».

В даних вступника, що вже містяться в ЄДЕБО, наявне свідоцтво/атестат, але вказано інший діючий сертифікат ЗНО зазначеного року видачі. Вступник наполягає, що саме в нього діючий сертифікат.

Порядок дій:

Вступник надсилає на електронну пошту технічного адміністратора системи (ez@inforesurs.gov.ua) лист з темою: «Помилка при реєстрації П2.1».

До листа додаються: сканкопії (фото) свідоцтва/атестата (з ПІБ, серією, номером, датою видачі), сертифіката (з ПІБ, номером, піном, роком видачі), паспорта/документа, що посвідчує особу (з ПІБ, датою народження, серією, номером), та скріншот з помилкою.

За результатами перевірки технічний адміністратор повідомляє про додання дійсного сертифіката в дані вступника, що містяться в ЄДЕБО, або про недійсність сертифіката.

П 2.2

Текст помилки:

«Помилка при реєстрації: у вступника в ЄДЕБО вказано інше діюче свідоцтво/атестат про ПЗСО. Перевірте правильність введених даних. У разі їх коректності дійте у відповідності до пункту інструкції П2.2».

В даних вступника, що вже містяться в ЄДЕБО, наявний сертифікат, але вказано інше діюче свідоцтво/атестат. Вступник наполягає, що саме в нього діюче свідоцтво/атестат.

Порядок дій:

Вступник надсилає на електронну пошту технічного адміністратора системи (ez@inforesurs.gov.ua) лист з темою: «Помилка при реєстрації П2.2».

До листа додаються: сканкопії (фото) свідоцтва/атестата (з ПІБ, серією, номером, датою видачі), сертифіката (з ПІБ, номером, піном, роком видачі), паспорта/документа, що посвідчує особу (з ПІБ, датою народження, серією, номером), та скріншот з помилкою.

За результатами перевірки технічний адміністратор повідомляє про додання дійсного свідоцтва/атестата в дані вступника, що містяться в ЄДЕБО, або про недійсність свідоцтва/атестата.

П 3.1

Текст помилки:

«Помилка при реєстрації: в даних вступника, що містяться в ЄДЕБО, є розбіжності з даними вказаного сертифіката ЗНО. Перевірте правильність введених даних. У разі їх коректності дійте у відповідності до пункту інструкції П3.1».

Дані вступника, що вже містяться в ЄДЕБО, не повністю відповідають даним вказаного сертифіката. Вступник наполягає, що саме в його сертифікаті дійсні дані.

Порядок дій:

Вступник надсилає на електронну пошту технічного адміністратора системи (ez@inforesurs.gov.ua) лист з темою: «Помилка при реєстрації П3.1».

До листа додаються: сканкопії (фото) свідоцтва/атестата (з ПІБ, серією, номером, датою видачі), сертифіката (з ПІБ, номером, піном, роком видачі), паспорта/документа, що посвідчує особу (з ПІБ, датою народження, серією, номером), та скріншот з помилкою.

За результатами перевірки технічний адміністратор повідомляє про додання дійсного сертифіката в дані вступника, що містяться в ЄДЕБО, або про недійсність сертифіката.

П 3.2

Текст помилки:

«Помилка при реєстрації: в даних вступника, що містяться в ЄДЕБО, є розбіжності з даними вказаного документа про ПЗСО. Перевірте правильність введених даних. У разі їх коректності дійте у відповідності до пункту інструкції П3.2».

Дані вступника, що вже містяться в ЄДЕБО, не повністю відповідають даним вказаного сертифікату. Вступник наполягає, що саме в його сертифікаті дійсні дані.

Порядок дій:

Вступник надсилає на електронну пошту технічного адміністратора системи (ez@inforesurs.gov.ua) лист з темою: «Помилка при реєстрації П3.2».

До листа додаються: сканкопії (фото) свідоцтва/атестата (з ПІБ, серією, номером, датою видачі), сертифіката (з ПІБ, номером, піном, роком видачі), паспорта/документа, що посвідчує особу (з ПІБ, датою народження, серією, номером), та скріншот з помилкою.

За результатами перевірки технічний адміністратор повідомляє про додання дійсного свідоцтва/атестата в дані вступника, що містяться в ЄДЕБО, або про недійсність свідоцтва/атестата.

П 3.3

Текст помилки:

«Помилка при реєстрації: в даних вступника, що містяться в ЄДЕБО, є розбіжності з даними, вказаними в документі про ПЗСО та/або сертифікаті ЗНО. Перевірте правильність введених даних. У разі їх коректності дійте у відповідності до пункту інструкції П3.3».

Дані вступника, що вже містяться в ЄДЕБО, не повністю відповідають даним вказаних свідоцтва/атестата та сертифіката. Вступник наполягає, що саме в його документах дійсні дані.

Порядок дій:

Вступник надсилає на електронну пошту технічного адміністратора системи (ez@inforesurs.gov.ua) лист з темою: «Помилка при реєстрації П3.3».

До листа додаються: сканкопії (фото) свідоцтва/атестата (з ПІБ, серією, номером, датою видачі), сертифіката (з ПІБ, номером, піном, роком видачі), а також сканкопію свідоцтва про народження або свідоцтва про базову загальну середню освіту (з ПІБ, серією, номером). Крім того, скріншот з помилкою.

За результатами перевірки технічний адміністратор повідомляє про додання дійсного сертифіката в дані вступника, що містяться в ЄДЕБО, або про недійсність сертифіката.

Освіта.ua
25.06.2019

Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Максим
Не відписують на почту. Проблема 3.3 Переживаю чи встигну, допоможіть будь ласка
shf
як змінити номер телефону в особистому кабінеті якщо вже подані заяви??? чи потрібно скасовувати заяви?
Тетяна
Скільки треба чекати відповіді від технічного адміністратора? Видає помилку П3.3. все відправили, чекаємо на відповідь вже 2 дні.
Юлія
Для Тетяна: Для жанна: Доброго дня)Ви отримали відповідь на рахунок помилки п3.3?
Максим
Для Юлія: ДОброго вечора. Вже закінчуються терміни подачі заяв, але я навіть кабінету не можу зареєструвати проблема 3.1 . Відправив все як сказано у статті, але переживаю що не встигну. Можете допомогти?
Коментувати
Антон
Якщо заяви зареєстровані у навчальному закладі,а фото не завантажене.Як дозавантажити фото у Даних вступника? Допоможіть.
Юлія
І що робити якщо не зареєструвався? У нас також вибиває помилку П3.3 , відправили листа відповіді немає. Не може бути таке, що всі ввели неправильні дані, скільки вже перевіряли і вводили знову, все те саме....
Надія
Чому не можна додати довідку про місце проживання? (через це немає сільського коефіцієнту)
Максим
НОМЕРИ ГАРЯЧОЇ ЛІНІЇ НЕ ПРАЦЮЮТЬ (ЛИШЕ АВТОВІДПОВІДАЧ) ВІДПОВІДІ НА ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО ПОМИЛКУ П1.2 НЕМАЄ ВЖЕ ДВА ДНІ. ЩО ЗА НАХООООООООЙ?
Макс
Для Максим: якщо в когось теж б’ю була помилка П1.2 відпишіть будь ласка
...
Можливо, серію ввели кирилицею, а треба латинкою. Спробуйте.
Коментувати
Ирина
Я прикрепила додаток без оценок и подала заявку в университет. Как исправить информацию в электронном кабинете?
лариса
Ми чекаємо відповідь від 4липня. Що за неподобство?Гаряча лінія не відповідає.Якщо додзвонишся то кажуть дзвонити в службу техпідтримки.а там тиша
...
Для лариса: перевірте, чи чітко виконали умови при зверненні до технічного адміністратора (всі сканкопії в порядку, зазначеному у цій статті, скріншот помилки)
Коментувати
ольга
Доброго вечора! Підкажіть, будь ласка, якщо виникла помилка П3.3 і сьогодні вже 09.07, а ми не зареєтровані в електронному кабінеті, шанс на вступ в цьому році вже втрачено?
Влад
Для ольга: зареєструвати кабінет можна до 22 липня
святослав
а це точна інформація?
989
Для святослав: Тобто? Ви умови читати не пробували? Заяви приймають до 22 числа. Що Вам заважає в один день зареєструвати кабінет та подати заяви? Ми так і робили свого часу.
Коментувати
жанна
Куди можна звернутись? Помилка П 3.3, написала адміністратору ,немає відповіді 3 дня ,всі три номери гарячої лінії не відповідають.
Іра
Київстар вмикає переадресацію, водафон збиває набір, а лайф постійно занятий, а коли ставить в чергу, то на четвертій позиції роз’єднує. Що робити? Кабінет не реєструється і відповіді нема на пошту.
wladikpadik
як довго триває розгляд листа тех. адміністратором? другий день немає відповіді!!!, П 3.3 через це неможливо увійти в електронний кабінет
Уляна
Для wladikpadik: Розглядають 1-2 дні.Або чекайте,або телефонуйте на гарячу лінію 067 551 24 74,095 281 13 54,093 342 38 63
Таня
Гаряча лінія не працює!!! Куди звертатись: адміністратор не відповідає. Все зробили згідно інструкції. Що за неподобство? Хто придумав цей дебілізм????
Коментувати
Артём
А как долго можно ожидать ответа от тех.администратора ? Просто написал 2 дня назад , а ответа так и не получил , и из-за этого не могу зарегистрировать ел.кабинет
Уляна
Для Артём: Ви сформували лист згідно інструкції,тобто повний пакет необхідних документів? Якщо так,то телефонуйте для уточнення.
Коментувати
Айтишный Ушастик
А между прочим, украинец открыл на Марсе свою Кремниевую Долину. И приглашает туда стартаперов. Подробности здесь - https://twitter.com/martian_valley

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!