9.11.2020 Г. Сищук: досвід сертифікації породжує запитання
Власні враження від участі у сертифікації, спираючись на вже дворічний досвід її проходження
6.10.2020 Галина Сищук: «лопнули наші бульбашки...»
НУШ1 і інтеграція - поняття несумісні: теми між предметами дублюються, але не перетинаються у часі
14.07.2020 Галина Сищук: ну що ж, бульбашка - так бульбашка!
Очне навчання потрібне, і його не замінить найякісніше дистанційне. Без дистанційного ми теж не обійдемось
19.02.2020 Г. Сищук: найскладніше у роботі вчителя - бути матір'ю
Здорова адекватна мати - центр добробуту родини, здорова адекватна вчителька - центр обертання галактики
24.12.2019 Г. Сищук: чи я кажу про щось нереальне, чи нездійсненне?
Кожен повинен самостійно вирішувати, у якому напрямку розвиватися, що покращувати і у кого вчитися
17.12.2019 Г. Сищук: давайте створимо альтернативну реальність
Саме від нас залежить, стане сертифікація шляхом у майбутнє чи новою версією минулого...
6.12.2019 Г. Сищук: не колекціонуйте талмуди напрацювань
Алгоритм дозволить розігнати такий заіржавілий механізм під назвою професійний ріст учителя
2.12.2019 Галина Сищук: про пригоду під назвою сертифікація
Виявилось, що це має бути вистава у декількох діях, і примами мають бути далеко не вчителі
17.09.2019 Г. Сищук: любов вчителя до учнів - то тема невичерпна
Учитель має власний темперамент, риси характеру, звички, і вони іноді несумісні з особистостями інших
8.08.2019 Г. Сищук: про найпоширеніший вчительський деструктив
Без любові до справи і без бажання досягти особистого успіху вчителю неможливо реалізувати себе
11.05.2019 Галина Сищук: про експертну оцінку «по-новому»
Учителя оцінювати має саме вчитель, котрий практично знайомий з програмою та організацією навчання