Г. Сищук: давайте створимо альтернативну реальність

Саме від нас залежить, стане сертифікація шляхом у майбутнє чи новою версією минулого...

Г. Сищук: давайте створимо альтернативну реальність

Автор: Галина Сищук, учитель, м. Харків.

Іноді я хочу переміститися у інший вимір. У світ, де кожен відчуватиме відповідальність за свої дії і вчинки. Світ, де кожен буде по максимуму вкладатися у загальну справу. Світ, де існуватимуть не тільки власні інтереси, а сьогоднішні вчинки будуть працювати на перспективу.

Такою я бачу власну участь у будь-якому проекті. Зараз ним є пілот сертифікації, бо її обов'язковість для нас уже не новина, і саме від нас залежить, стане вона шляхом у майбутнє чи новою версією минулого...

Моя історія має продовження, і мені потрібна ваша допомога.

Ви так активно поширювали мою історію, що вона стала гучним криком про недосконалість і неефективність процесу.

І мене почули!

Завдяки вам!

Наразі маю дуже активне обговорення процесу сертифікації з її впровадниками і розробниками. Це довгі і змістовні обговорення суті процесу, його першомети, шляхів реалізації завдань, аналіз потреб з точки зору вчителя...

І тут я зрозуміла, що не маю права одностороннього аналізу. Бо, якщо спілкуватимуться тільки зі мною, то реалізують ТІЛЬКИ МОЇ потреби і запити.

І чим я тоді відрізнятимусь від експертки, що реалізувала на мені власне бачення процесу?

Тому маю два прохання:

1. Робити репости у всіх можливих групах усі мої дописи під хештегом #сертифікація_альтернативна_версія, бо це моя можливість отримати зворотній зв'язок від колег - саме це є спосіб сформувати колективний запит.

2. Напишіть у коментарях ваше бачення професійного розвитку вчителя. Чого саме вам не вистачає? Що зайве? Які види і форми роботи ефективні, а які ні?

Я дуже вірю у нашу спроможність розробити ефективний інструмент, що сприятиме ефективному росту педагога і буде позбавлений тиску, нав'язувань чи зневаги. Та для цього дуже важливо знати вашу думку!

Давайте створимо альтернативну реальність разом! Бо не тільки нам у ній жити. І не тільки ми будемо пожинати плоди нашої безвідповідальності.

Оригінал

Освіта.ua
17.12.2019

Популярні блоги
Олександр Мірошниченко: аналіз міфів від освітян В освітньому просторі України побутує певна кількість міфів, які кардинально викривляють реальність
В. Співаковський: навіщо оцінки, що травмують дітей Для відмінників оцінки дуже важливі, адже без порівняльних оцінок відмінники втрачають мотивацію
Н. Азарова: усім потрібна безвідмовна вчителька Все життя вчителя крутиться навколо правильних відповідей, йому їх краще завчити і довести до автоматизму
В. Волчан: у прогулах винні діти, а школа ні до чого? Ми стараємось, проводимо реформи, міняємо міністрів, а ситуація в освіті кращою не стає
Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Олекса Позняк
Альтернатива вже є - репетиторство. Там більше платять і не приїздять дурепи виписувать тобі бамажку що ти не верблюд. Навіщо професіоналам витрачати частину свого життя на цих дуреп? Просто ті хто заробляв репетиторством і мав години щоб підтримати хороших але бідних діток безкоштовно підуть зі школи. Знову постраждають бідні діти.Ну не буде крутий профі лізти через грязюку дебільної сертифікації щоб отримати 20% до зарплати. За 1 урок заробить більше ніж за день у школі.

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!