26.01.2021 В. Громовий: як у 80-х роках здійняли новаторську хвилю?
Активна пропагандистська кампанія під час перебудови сприяла повороту у свідомості вчителів
22.01.2021 В. Громовий: пізно пити освітянське «боржомі»
Уже пізно будувати нову українську школу, настав час створювати «школу, яка не школа»
18.01.2021 В. Громовий: «миздобули» не перевелися в освіті
Два основні приховані мотиви організації конкурсів – заробити грошей і виправдати своє існування
4.01.2021 В. Громовий: в освіті совкові маразми лише примножилися
В освіті не просто збереглися, а і стократ примножилися радянська показуха та імітаторство
16.12.2020 В. Громовий: «скільки можна підвищувати зарплату вчителям»
Невже «окупність» педосвіти полягає лише в тому, що вона є гарантією від викрадення з метою викупу?!
30.11.2020 В. Громовий: не створюйте ілюзію гараздів в освіті
Страшна кадрова криза призвела до тотальної деградації освіти, яка вже переходить межу незворотності
25.11.2020 В. Громовий: «учителі важливі» або «без лоха жисть плоха»
Лицемірно-демагогічно кажуть «Учителі важливі!» ті, для кого насамперед важливі гроші
4.09.2020 В. Громовий: в освіті вже пройдена межа незворотності
Негативний відбір і зворотна селекція в освіті тривають, адже йдуть кращі, а «лава запасних» практично порожня
14.08.2020 В. Громовий: учитися ≠ перебувати в стінах школи
Косметично-декоративні заходи, які передбачаються у відкритих з 1 вересня школах, точно не спрацюють
28.07.2020 В. Громовий: як врятувати освіту від остаточного розвалу
Як викликати шалену ненависть, але врятувати шкільну освіту від остаточного розвалу
17.07.2020 В. Громовий: відбулась повна профанація ЗНО з математики
Ті, хто якимось дивом спромігся не набрати прохідний бал (а таких майже 13%), є патологічними невдахами
6.05.2020 В. Громовий: про проєкт профстандарту вчителів
Людина, маючи усі задекларовані в професійному стандарті компетенції, не прийде працювати до школи
4.05.2020 Віктор Громовий: як збудувати «школу, яка не школа»
Настав час робити нестандартні сміливі кроки, які нарешті дозволять нам збудувати «школу, яка не школа»
28.04.2020 Віктор Громовий: популярних реформ не буває!
Доки ми цього не зрозуміємо, наш заіржавілий освітянський «паротяг» так і стоятиме на узбіччі цивілізації
21.04.2020 В. Громовий: зворотний бік дистанційного навчання
Сучасні реалії, або яким є зворотний бік медалі, на аверсі якої написано «Дистанційне навчання»
6.04.2020 В. Громовий: освіта як інструмент, а не самоціль
Освіту слід розглядати не як самоціль, а як інструмент для досягнення конкретної мети
25.03.2020 В. Громовий: коли відбудуться реальні зміни в освіті
Українська освіта залишається начальникоцентрованою і МОНоцентрованою. Не вірите?
13.03.2020 В. Громовий: про «імітацію креативу» та паперотворчість
Яка там НУШ у ситуації, коли досі за паперами (заходами, звітами тощо) дітей не видно?!
29.01.2020 Віктор Громовий: про ритуальні «голосіння» щодо НУШ
Ритуальні «голосіння» про НУШ звучать, як колись нав'язливо звучала теза про віру у світлі ідеали комунізму
9.01.2020 Віктор Громовий: 8 «чому» і 12 «тому» в українській освіті
Чому метод «барона Мюнхгаузена», тобто спроби освітньої системи реформувати саму себе, приречений на невдачу?