Інна Большакова: якісною має бути освіта для всіх

У моніторингових дослідженнях PISA коефіцієнт соціально-економічного стану родини є важливим чинником

Інна Большакова: якісною має бути освіта для всіх

Автор: Інна Большакова, методист.

12 % СТІЙКІ УЧНІ... Як це?

Минулого року я була в одній з областей України, у районному центрі...

Учителька розповідала, як вона з учнями читає нашу книжку, а потім її обговорює і п'є з учнями чай (їх мало було в класі), купляє для учнів батон і мастить варенням (батьки допомагають), бо деякі діти приходять голодні... Родини у них такі... Ну добре, - казала вона, - тут я хоч є. А що буде в старших класах?..

Я не знаю, чи подавалася ця вчителька на сертифікацію, але для своїх учнів вона була найкращою і без папірця...

А тепер про цифри...

Про 12% і про 88% ...

Про багаті і бідні, культурні і не дуже родини... Або як впливає соціально-економічний статус родини та їхній культурний рівень на навчальні досягнення дітей?

СУТТЄВО... Дуже суттєво...

У моніторингових дослідження PISA коефіцієнт соціально-економічного стану родини є одним із важливих чинників.

Це не тільки про можливість обрати школу, а й подбати про додаткові заняття, позашкільні гуртки (що теж впливає), про рівень спілкування в родині, підтримку батьків тощо... Навіть якщо батьки читають книги, дитина в більшості випадків скопіює цю поведінку...

Серед дітей є такі, які, не зважаючи на низький соціально-економічний статус родин, низький культурний рівень, продемонстрували високі показники під час тестування.

Їх називають СТІЙКІ учні. В Україні стійких учнів було 12%...

Якісною має бути освіта для всіх... і стійкими учнями також можуть стати інші діти...

Оригінал

Освіта.ua
05.12.2019

Популярні блоги
О. Костюк: Польщі потрібні таланти, а Україні – ні? Система вищої освіти України приречена продукувати масовий освітній продукт, а не унікальний
І. Лікарчук: вчитися мають ті, хто хоче здобути освіту Повна загальна середня освіта повинна бути не обов’язковою, а загальнодоступною
Д. Ламза: ніхто не хоче йти в освіту або школа без учителів Від Кабінету Міністрів немає жодних дій щодо підвищення значимості професії вчителя
С. Колебошин: 3000 спартанців (задача про молодих вчителів) 3000 молодих вчителів на 15000 шкіл, що в середньому – 1 новий вчитель на 5 шкіл
Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Немає коментарів