Інна Большакова: якісною має бути освіта для всіх

У моніторингових дослідженнях PISA коефіцієнт соціально-економічного стану родини є важливим чинником

Інна Большакова: якісною має бути освіта для всіх

Автор: Інна Большакова, методист.

12 % СТІЙКІ УЧНІ... Як це?

Минулого року я була в одній з областей України, у районному центрі...

Учителька розповідала, як вона з учнями читає нашу книжку, а потім її обговорює і п'є з учнями чай (їх мало було в класі), купляє для учнів батон і мастить варенням (батьки допомагають), бо деякі діти приходять голодні... Родини у них такі... Ну добре, - казала вона, - тут я хоч є. А що буде в старших класах?..

Я не знаю, чи подавалася ця вчителька на сертифікацію, але для своїх учнів вона була найкращою і без папірця...

А тепер про цифри...

Про 12% і про 88% ...

Про багаті і бідні, культурні і не дуже родини... Або як впливає соціально-економічний статус родини та їхній культурний рівень на навчальні досягнення дітей?

СУТТЄВО... Дуже суттєво...

У моніторингових дослідження PISA коефіцієнт соціально-економічного стану родини є одним із важливих чинників.

Це не тільки про можливість обрати школу, а й подбати про додаткові заняття, позашкільні гуртки (що теж впливає), про рівень спілкування в родині, підтримку батьків тощо... Навіть якщо батьки читають книги, дитина в більшості випадків скопіює цю поведінку...

Серед дітей є такі, які, не зважаючи на низький соціально-економічний статус родин, низький культурний рівень, продемонстрували високі показники під час тестування.

Їх називають СТІЙКІ учні. В Україні стійких учнів було 12%...

Якісною має бути освіта для всіх... і стійкими учнями також можуть стати інші діти...

Оригінал

Освіта.ua
05.12.2019

Популярні блоги
С. Новікова: ЗНО з математики для вступників-медиків При вступі на всі спеціальності галузі знань «Охорона здоров'я» другим предметом є математика
В. Громовий: в освіті вже пройдена межа незворотності Негативний відбір і зворотна селекція в освіті тривають, адже йдуть кращі, а «лава запасних» практично порожня
Є. Стадний: ідея збільшення ваги атестата хибна по суті Чим більше враховуватимуть атестат, тим меншими будуть шанси дітей з хорошими знаннями з суворіших шкіл
Д. Бабурін: реальність освіти за ширмою рейтингової шкали За ширмою рейтингової шкали 100-200, яку нам кожен рік презентує УЦОЯО, ховається реальний стан освіти в Україні
Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Немає коментарів

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!