28.08.2023 |
І. Большакова: уперше "серпнева" – суцільна дискусія
Серпневі конференції – то завжди були про матеріали, які вже можна використати з 1 вересня
|
24.07.2023 |
І. Большакова: збереження особистого простору вчителя
Збереження особистого простору людини є те, чим кардинально відрізняються закордонні школи
|
5.06.2023 |
І. Большакова: готовність до школи та різновікові класи
Варто припинити нарешті треш з різновіковими класами і забезпечити дітей нормальною адаптацією
|
23.05.2023 |
І. Большакова: що треба знати про систему освіти в Британії
Освіта у Британії залежить від особливостей регіону, засновника школи, потреб місцевої спільноти, уподобань учителів
|
4.01.2023 |
Інна Большакова: підвішений стан дітей є оптимальним?
Кількість дітей за кордоном, які залишають українські школи, зростає, і тенденція буде зберігатися
|
15.11.2021 |
І. Большакова: оцінювання має різні цілі, тому має бути різним
Успішне оцінювання є результатом тристоронньої дії: оцінювання вчителя, однолітків і власного
|
17.12.2019 |
І. Большакова: головний висновок з дослідження PISA
Може, дорослі почнуть допомагати дітям вчитися не на межі фізресурсів, а розумно оптимізують навчання?
|
5.12.2019 |
Інна Большакова: якісною має бути освіта для всіх
У моніторингових дослідженнях PISA коефіцієнт соціально-економічного стану родини є важливим чинником
|