О. Халепа: яка професія, крім учителя, вимагає таких умов?

Якби з цього списку прибрати хоч 80%, то мабуть, ми б і дійсно змогли віддавати свої серця тільки дітям

О. Халепа: яка професія, крім учителя, вимагає таких умов?

Автор: Ольга Халепа, вчитель, громадський діяч.

Яка ще професія вимагає таких умов???

Із досвіду: вчитель української школи повинен бути:

  • педагог;
  • психолог;
  • соціальний працівник;
  • бухгалтер;
  • актор;
  • вихователь;
  • медсестра;
  • художник;
  • сценарист;
  • режисер;
  • костюмер;
  • швачка;
  • поет;
  • прибиральниця;
  • квітникар;
  • спонсор;
  • дипломат;
  • юрист;
  • гример;
  • користувач ПК та інших ТЗ;
  • робот.

А також трохи бути мамою, знати сучасну моду, музику, сленг, гумор, акторів, співаків.

Уміти розпалювати багаття, варити їжу в казані, ставити намет і виживати в складних умовах.

Ходити в чужі родини і брати участь у розбірках.

На високому рівні користуватися інетом і мати власний сайт, знати купу ігор і забав, раптом діткам стане скучно, тримати в голові всі правила техніки безпеки від перебування в стратосфері і аж до ядра Землі, носити чмошний «правильний» одяг, мати бездоганне особисте життя, бути креативним, улесливим, тактовним і швидко та якісно догоджати будь-якому представнику адміністрації, швидше принтера видавати потрібні звіти, брати участь у на фіг не потрібних конкурсах для вчителів, кожен рік «відмазуватися» за двієчників, чому вони «так жахливо здали ЗНО», а кожні п’ять років доводити на атестації, що ти не верблюд.

КОЖНОГО ДНЯ ЧУТИ, ЯК В КРАЇНІ КРОКУЄ ОСВІТНЯ РЕФОРМА І РЕАЛІЗУЄТЬСЯ «НОВИЙ ЗАКОН ПРО ОСВІТУ»….

А взагалі то ми, вчителі , добрі і весело-оптимістичні люди, у яких робочий день закінчується в обід (ух, як нам повезло), а відпустка завжди літом. АДЖЕ НАШЕ ВЧИТЕЛЬСЬКЕ ЖИТТЯ – ЦЕ БУРХЛИВЕ ДЖЕРЕЛО СВІТЛОГО, ДОБРОГО, ВІЧНОГО!

І якби з цього списку прибрати хоч відсотків 80, ТО МАБУТЬ МИ Б І ДІЙСНО ЗМОГЛИ ВІДДАВАТИ СВОЇ СЕРЦЯ ТІЛЬКИ ДІТЯМ, А НЕ…. (читайте список вище).

Оригінал

Освіта.ua
26.02.2019

Популярні блоги
Д. Семьонов: чи вбиває безкоштовність освіти її розвиток? Кожна інвестована в навчання гривня – це не лише користь для себе, ці гроші рухають галузь загалом
Роксана Харчук: боротьба за ЗНО з літератури необхідна Хай закриваються непотрібні псевдоуніверситети, а ЗНО – це єдиний рятунок української освіти
І. Лікарчук: паперовий чи електронний журнал? Що зміниться в шкільній освіті (маю на увазі її результативність) від появи електронного журналу?
О.Мірошниченко: для чого потрібні підручники? Талановиті педагоги не потребують підручника, бо знають предмет і прагнуть викладати своїми словами
Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
KVP1248
Я працював по 10 років інженером-фізиком в науковому закладі, інженером-наладчиком різних автоматичних ліній на заводах, вчителем фізики, хімії та інформатики в школі, приймав участь в наукових океанських експедиціях, 5 років мав досвід роботи у власному малому бізнесі зв’язаному з програмним забезпеченням. Наукова робота найбільш інтересна, на заводі – найбільш прибуткова, в школі найбільш виснажлива. Найбільшого поштовху в своєму науковій еволюції одержав від вивчення життя через такий інструмент як шкільний колектив учнів. Цей інструмент, не гірше за БАК дає дуже багато експериментальної інформації про безмежну розмаїтість життя.
спец
Рік роботи з переліченим списком вимог-умов - повне спустошення чи деградація. Ну існують неможливі речі, то навіщо пробувати долати цю неможливість. Учитель - не Бог, не вимагайте від нього занадто багато. Але він і не мученик, то не виставляйте його мучеником.
Олекса Позняк
Для спец: все кто ушли из школы - никто не жалеет- говорят ушли из ада. Я многих знаю.Говорят - зачем тебе с твоей головой эта школа, нищая зарплата, и куча наглых родителей сещё более наглыми детьми
Коментувати
Местный
Для кого профессия является крестом на всю жизнь - это ограниченные люди. Глупо себя самого загонять в рамки. Возможно, в школах данный тип мышления и приносит результат, но мне, как преподавателю ВУЗа и техникума, дико, что моя жизнь, мой стиль одежды, взгляды и убеждения должны диктоваться профессией.
Куопіо
Золоті слова! Золоті слова!Золоті слова!Золоті слова!Золоті слова!Золоті слова!Золоті слова!
Tet-a-tet
Погоджуюся з тими вчителями, які стверджують, що ця професія- то хрест. Мене ця професія знайшла через 30 років успішної роботи на виробництві. Я раніше так на роботу не біг, як не міг дочекатися закінчення канікул. І так напевно відбувається з кожним, хто має що сказати учням і любить їх навчати корисному і світлому. Не був готовий лише до отої бюрократії освітянських чиновників, які іноді роблять нашу роботу нестерпною. Вони чомусь думають, що ми купаємося в статках, а з ними не ділимося.А учні такі ж як і в наші часи: третина не вчиться, третина сяк-так, а третина трохи старається. А як є два відмінники на групу-то ми вже щасливі, може то будуть наші послідовники.
Оксана
Професія і бюрократична надбудова над нею, це різні речі. Так цієї надбудови стало занадто багато, як і обов’язків, які накидають, генерують усілякі методичні служби різних гатунків. Вчительські плечі утримують на собі такий паразитарний вантаж усієї цієї методичної братії, що здоровий глузд не витримує. Тепер кожна громада має свою методичну службу. І що? Багато зростили вони академіків? Проти природи не попреш, та і мотивація до навчання у дітей інша, чим була ще років 10 назад. Чому? Бо наш академік заробляє менше, ніж водій у Польщі! А вчитель і далі " і швець, і жнець, і в дуду грець!" І тільки вчитель, щодня творить особистість майбутньої людини підручними методами і чарівними словами великої вчительської душі.
Викладачка
У кожного є вибір і є хрест, хрест дається Всевишнім, а вибір за вами... Згодна з тим, що ми робимо купуууууу (і тут я завила НІКОМУ НЕ ПОТРІБНОЇ паперової дурні, яку іноді навіть не читають))). Але якщо ви не актор, то який ви вчитель? Якщо ви не розумієтесь на тому, що цікавить сучасну дитину, то що ви робите у школі? а якщо ви не квітникар, то як же можна виростити посіяне вами ж під час уроку?) До речі, відносно "чмошного" правильного одягу. А Ви взагалі куди йшли? Так, він має бути правильним, ваші принади не повинні заважати хлопчикам 14-16 років вас сприймати як людину, що несе знання! А взагалі, якби розігнати (і тут вдамся до нецензурщини я ) відсотків 80 таких нещасних може й реформи не треба?
Станіслав
Для Викладачка: То гайда до школи, проводити уроки-вистави, влаштовувати шоу, прийдіть до школи у чмошному вбрані. Хто вам заважає? Розженіть нас та й вчіть своїх маляточок. Всі чудово розбираються в тому як лікувати та навчати, а як просто прийти, мамочко, в школу та поглянути на своє дитяточко з боку, то слабо?
Станіслав
Доповнення Для Викладачка: Лише не тикайте пальцем, мовляв ви свідомо вибирали професію. Так, свідомо, але нас готували до роботи з тими дітками, хто готовий брати знання, а не щоб їм впихували їх. Будьте здорові
Олекса Позняк
Для Викладачка: якщо ви не пэте зними пиво -що ви за педагог!!!
Коментувати
Володимир
Все, що нас не вбиває, робить сильнішими.
Небайдужий
Для Володимир: Тільки в реальному житті, все, що нас не вбиває, робить нас інвалідами.
Володимир
Для Небайдужий: це хибна концепція
Коментувати