Олександр Мірошниченко: про протести учителів

У принципі всі ці фейкові «масові» виступи освітян за свої права очікувано закінчились провалом

Олександр Мірошниченко: про протести учителів

Автор: Олександр Мірошниченко, актор, режисер, драматург.

У принципі всі ці фейкові «масові» виступи освітян за свої права очікувано закінчились повним провалом.

Чому очікувано? Основна причина організаційна. Організатори так і не зрозуміли, що зганяти дітей на нікому не потрібну шкільну лінійку і організовувати реальний резонансний масовий захід – це дещо різні речі.

Це важка робота, яка вимагає професійності і вмінь. А з вміннями бодай щось організувати у освітян сутужно.

Другий момент - це невміння чітко і зрозуміло сформулювати свою думку. А що ви хочете? Ми весь час жаліємось, що велика кількість вчителів не здатна цікаво, логічно та зрозуміло пояснити тему на уроці, а ви хочете, щоб вони цікаво, логічно і зрозуміло пояснили мету свого протесту?

Знову та ж сама малозрозуміла каша. У результаті ніхто нічого не розуміє і протест стає таким же безрезультатним, як і урок.

На додаток до цього раптом виявилось, що мантра «ми бідні-нещасні, нас всі ображають і зарплата у нас найнижча, і праця найтяжча» працює виключно в рамках школи. А більшість українців чи знизує плечима, почувши таке, чи посилає за відомою адресою.

І ніякі розмови про « велику місію вчителя» не допомагають. Бо більшість українців так і не зрозуміли, а чого власне хотіли освітяни? Ну вся ця маячня з правами як у поліції – це звичайно просто тема для анекдотів. І тут народ просто приколовся над авторами такої геніальної ідеї. А як інакше до подібної маячні можна відноситись? А от все інше пройшло повз увагу загалу.

Освітянські протести не стали топ-новиною ні в ЗМІ ні в ФБ. І не тому, що люди настільки погано ставляться до вчителів. Просто ніхто так нічого і не зрозумів. Мета яка?

Ну історія з фізкультурником, звичайно, викликала певні дискусії. Але новина швидко «видохлась» і стала не цікавою і не актуальною. А протести освітян, які стали наслідком побиття, цікавості загалу не викликали.

А чим власне цікавитись? Мета не зрозуміла, форма не цікава, пафос фальшивий. Де тут об’єкт цікавості? Тому все і закінчилось великим провалом.

Який з цього висновок? Простий. Панове освітяни, вчіться розмовляти та спілкуватись з людьми. Не думайте, що ваш авторитет за посадою є авторитетом в реальному світі. Вчіться захищати свої права грамотно. Якщо, звичайно, хочете отримати реальні результати.

Оригінал

Освіта.ua
28.01.2019

Популярні блоги
Людмила Булигіна: не «бідні діти», а треба було вчитись Плачі щодо відсотку тих, хто не подолав поріг, бісять неймовірно, адже тест з математики елементарний
А. Ночкін: зраду щодо ЗНО з математики скасовано Збільшили процент тих, хто не подолав поріг, ті учні, які і не збирались користуватися цим результатом
О. Северенчук: що роблять учителі, яких обманули? Якщо вчителі не страйкують – значить, їм можна давати обіцянки, які потім не виконуються
Т. Ткачук: цьогоріч була одна перевірка письмових робіт ЗНО На дуже важливому етапі проведення ЗНО відбувається суб’єктивне оцінювання письмових робіт
Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Luara Chuvikina
Знищення Держави починається зі знищення вчителя!!! А суддя вчителів хто? Пан Мірошніченко??? І я думаю, що Ваша стаття є замовлена і гарно проплачена! Сьогодні все направляється проти вчителя. Знищення інтелектуальної цінності України- є Вашим завданням. Ми знаємо про Ваші цілі!!! Батьки мають зрозуміти про те, що небайдужий вчитель - найкращий вчитель!!! Наші випускники цінуються в усіх країнах світу. Зараз проводиться політика знищення освіти України. "Танці" вищого керівництва освітян перед батьками зроблять свою справу.... Не забуваємо - майбутнє України в руках вчителів. Це правда життя!
Володимир
Формальні керівники освітою, помішані на рейтингоманії, насаджують формальну освіту.
АНТОН
В этой стране все поголовно знают - как учить, как лечить и как руководить государством. Вот только проблема - никто не знает как воспитывать собственных детей! Поэтому семейное воспитание своих чад заменили поисками тех, "кто виноват?"
Cirius
Для АНТОН: Чиста правда. Так зручніше, завжди винуватий хтось, а не ти сам.
Luara Chuvikina
Антоне! Ви розкрили справжню причину нападу всіх на вчителів. Я Вас підтримую!
Коментувати
1
Після всі цих нападів на вчителів, мені стало глибоко фіолетово, є учень в школі чи ні; не хоче вчитись, то й не треба; хоче весь урок тинятися по туалетах - та будь ласка; не виконує вимоги - його право. Урок відчитаю, хто хоче навчатися, якщо є якісь питання - допоможу, батьків повідомлю про порушення - і всім привіт. Жити слало легше, до серця нічого не беру, нерви не витрачаю, здоровя не псую.
Инна
"Грамотно" - це з пилкою в руках? Вчителям, яких Ви теж зараз образили в черговий раз просто ніколи відстоювати власні інтереси. Вони вчать дітей. А Ваші діти вдома навчаються чи за кордоном?
Тато
Какой-то заказной бред. Очень заказной. И очень трухлявый. И вообще, кто может дать оценку таким событиям? Все только начинается.
Справжня профспілка
Не згоден з Мірошниченком! Коли в парламенті були ліві сили, то при їх сприянні вчителі через мітинги , пікетування добились реалізації Ст. 57 закону про освіту. Тоді і профспілки в 2003- 2005 рр.були бойовими. Є приклад - не треба боятися!!
Віктор
Для пана Мірошниченка (якщо він цього не знає. А Бісмарк знав ...). Війни виграють не генерали, війни виграють шкільні вчителі та парафіяльні священики. (Отто фон Бісмарк) Ставлення держави до вчителя — це державна політика, яка свідчить або про силу держави, або про її слабкість. (Отто фон Бісмарк (1815—1898), німецький державний діяч)
Науковець
Поки вчителі не розпочнуть масову забастовку, а це означає відмову від виходу на роботу, перекриття доріг і т.д. на них всі будуть класти болт і відноситися до них як до бидла. А взагалі, дуже рекомендую подивитися на ютюбі відео "Бидло - це найкращий електорат" і почитати коментарі під цим відео. Дізнаєтеся багато цікавого.
Бобрик
Державі до освітян - як до дійної корови. Поки доїться - доять і використовують. А як не потрібна, то на м’ясо. Вимог більше, а захисту нуль. На пенсію і давайдосвіданія.
Петро
.Ми весь час жаліємось, що велика кількість вчителів не здатна цікаво, логічно та зрозуміло пояснити тему на уроці. Пане Мірошниченко, вже давно доведено, що вчитель - не МАНДІТОФОН і дітки повинні самостійно опрацьовувати до 70% матеріалу. Отже, НЄХРЕН жалітися.
М
Для Петро: Для Учитель: взагалі-то у останніх розборках між вчителями і батьками причною є не подача матеріалу, а саме те, що вчителі неспроможні розрулити конфліктні ситауції між собою і учнями. вони їх самі створюють, а потім кричать, що їм діти невиховані попалися. вибачте, конфлікт виник між учнем і вчителем, батьків там поряд не було. тому винні дві сторони - учень і вчитель. а так як вчителі вчені, дипломовані, то доводити до апогею ситуації (побиття, крики, кидяння парт...) якось не по диплому виходить. але ні - вчителі вважають, що саме диплом їм дозволяє доводити ситуації до ескалації.
Петро
Для М. Вірно, але батьків не тільки ТАМ НЕ БУЛО. Дуже часто трапляється, що ЇХ ВЗАГАЛІ НЕ ПОМІТНО у навчально-виховному процесі своїх дітей, навіть у тому випадку, коли діти проживають у так званих повних сім’ях. Вони випхнули дитину з дому, а далі - хоч трава не рости. Всеодно, у будь-яких випадках, звинуватять вчителя.
Коментувати
Учитель
Що ж живіть без нас учителів. Виховуйте і навчайте дітей самі, як хочете і коли хочете. А більшість із нас просто чекає відпустки. Допрацюємо рік і забудемо школу як страшний сон. Успіхів вам і вашим дітям!
Владимир Белый
А не лише "... освітянські протести не стали топ-новиною ні в ЗМІ ні в ФБ", а чи не все освітянське не стає не те, щоб топ-новиною, а й взагалі якоюсь помітною темою для журналістів та медіа. І не освітянське тому причиною.