Таблиця переведення середнього бала атестата у 200-бальну шкалу

Задля проведення конкурсного відбору осіб, які вступають до вищих навчальних закладів, затверджено таблицю переведення середнього бала атестата з 12-бальної у 200-бальну шкалу

У 2011 році для конкурсного відбору осіб, які на основі повної загальної середньої освіти вступають для здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня молодшого спеціаліста, бакалавра (спеціаліста, магістра медичного та ветеринарно-медичного спрямувань), до конкурсного бала додаватиметься середній бал документа (додатка до документа) про повну загальну середню освіту (середній бал шкільного атестату).

При цьому середній бал документа про повну загальну середню освіту обчислюється за 12-бальною шкалою з округленням до десятих частин бала і переводиться у 200-бальну шкалу за таблицею відповідності (див. нижче).

Оцінки з документа про повну загальну середню освіту, які виставлені за 5-бальною шкалою, враховуються таким чином: "3" відповідає "6", "4" відповідає "9", "5" відповідає "12". (Згідно з Умовами прийому до ВНЗ 2011 року).

Розсилка новин

Середній бал атестата розраховуватися як середнє арифметичне річних оцінок з предметів інваріантної складової навчального плану, виставлених у додатку до атестата, та оцінок, отриманих за державну підсумкову атестацію.

Округлення здійснюється до десятих частин бала (за 12-бальною шкалою).

* Розрахунок здійснюється таким чином: кількість предметів, з яких виставлено оцінки = 20; сума балів = 193; середній бал = 193:20=9,65≈9,7.
Предмети, з яких зроблено запис "звільнений (а)", у загальну кількість не враховуються.

Розрахунок середнього балу атестата здійснюється загальноосвітніми навчальними закладами про що робиться відповідний запис у додатку до атестата. (Лист МОН № 1/9-67 від 08.02.10 року).

У атестаті запис робиться з правого боку, в останньому рядку, під назвою предметів, з яких складалася ДПА (наприклад, Середній бал атестата 9,7 — 178,1 б.). Середній бал атестата за 12-бальною та 200-бальною шкалою записується до класного журналу у розділ "Зведений облік навчальних досягнень" та до 38-ї колонки книги видачі атестатів. (Лист МОН № 1/9-217 від 31.03.10 року).

Для випускників минулих років, розрахунок середнього бала атестата забезпечує приймальна комісія вищого навчального закладу та формує довідку за підписом відповідального секретаря приймальної комісії, засвідчену печаткою приймальної комісії, де вказується прізвище, ім'я, по батькові абітурієнта, серія та номер атестата та величина середнього бала. (Лист МОН №1/9-84 від 16.02.10 року).

Додаток 3
до Умов прийому до вищих
навчальних закладів України

Таблиця відповідності
середнього бала документа про повну загальну середню освіту, обрахованого
за 12-бальною шкалою, значенням 200-бальної шкали

1

106,0

 

4

124,0

 

8

162,0

1,1

106,6

 

4,1

125,0

 

8,1

163,0

1,2

107,2

 

4,2

125,9

 

8,2

163,9

1,3

107,8

 

4,3

126,9

 

8,3

164,9

1,4

108,4

 

4,4

127,8

 

8,4

165,8

1,5

109,0

 

4,5

128,8

 

8,5

166,8

1,6

109,6

 

4,6

129,7

 

8,6

167,7

1,7

110,2

 

4,7

130,7

 

8,7

168,7

1,8

110,8

 

4,8

131,6

 

8,8

169,6

1,9

111,4

 

4,9

132,6

 

8,9

170,5

2

112,0

 

5

133,5

 

9

171,5

2,1

112,6

 

5,1

134,5

 

9,1

172,4

2,2

113,2

 

5,2

135,4

 

9,2

173,4

2,3

113,8

 

5,3

136,4

 

9,3

174,3

2,4

114,4

 

5,4

137,3

 

9,4

175,3

2,5

115,0

 

5,5

138,3

 

9,5

176,2

2,6

115,6

 

5,6

139,2

 

9,6

177,2

2,7

116,2

 

5,7

140,2

 

9,7

178,1

2,8

116,8

 

5,8

141,1

 

9,8

179,1

2,9

117,4

 

5,9

142,1

 

9,9

180,0

3

118,0

 

6

143,0

 

10

181,0

3,1

118,6

 

6,1

144,0

 

10,1

181,9

3,2

119,2

 

6,2

144,9

 

10,2

182,9

3,3

119,8

 

6,3

145,9

 

10,3

183,8

3,4

120,4

 

6,4

146,8

 

10,4

184,8

3,5

121,0

 

6,5

147,8

 

10,5

185,7

3,6

121,6

 

6,6

148,7

 

10,6

186,7

3,7

122,2

 

6,7

149,7

 

10,7

187,6

3,8

122,8

 

6,8

150,6

 

10,8

188,6

3,9

123,4

 

6,9

151,6

 

10,9

189,5

 

 

 

7

152,5

 

11

190,5

 

 

 

7,1

153,5

 

11,1

191,4

 

 

 

7,2

154,4

 

11,2

192,4

 

 

 

7,3

155,4

 

11,3

193,3

 

 

 

7,4

156,3

 

11,4

194,3

 

 

 

7,5

157,3

 

11,5

195,2

 

 

 

7,6

158,2

 

11,6

196,2

 

 

 

7,7

159,2

 

11,7

197,1

 

 

 

7,8

160,1

 

11,8

198,1

 

 

 

7,9

161,1

 

11,9

199,0

 

 

 

 

 

 

12

200,0

 

За матеріалами: Освіта.ua
Дата публікації: 02.02.2012

Розсилка новин

Коментарі

          * Введіть ваш e-mail, ТІЛЬКИ якщо бажаєте отримувати повідомлення про нові відповіді на ваш коментар.


стрічка RSS коментарів

Lkm:  16.05.2012 10:25      IP: 31.170.133.-- Відповісти
Люди!!! Оцінки з яких предметів 9 класу враховуються в середній бал атестату за 11клас ???
 
T33Inside:  14.05.2012 22:23      IP: 188.230.100.-- Відповісти
Скажіть будь ласка, цього року, для вступу у ВНЗ, середній бал атестату враховується разом з результатом ЗНО, чи середній бал атестату не враховуєтья?
 
Леся:  15.05.2012 21:27      IP: 109.167.7.2-- Відповісти
враховується Для T33Inside:
 
Петрович:  15.05.2012 16:27      IP: 95.132.136.2-- Відповісти
Для T33Inside: так
 
Тетяна:  11.05.2012 21:14      IP: 91.124.57.-- Відповісти
Мене цікавить таке: якщо я випускниця коледжу, то мені все-таки потрібно вираховувати середній бал з атестату чи можна з додатку до диплома?
 
Тигран:  10.05.2012 23:16      IP: 92.112.190.-- Відповісти
Всем привет. Прошу Вас,помогите мне. Хотел бы узнать,сколько баллов нужно для поступления в ВУЗ на бюджет(приблизительно) и как это всё будет считаться? Очень нужно знать. Надеюсь,Вы меня поймете. Заранее спасибо.
 
Татьяна:  11.05.2012 12:54      IP: 95.81.48.2-- Відповісти
Для Тигран: ну, примерно от 175 и выше
 
Андрей:  04.05.2012 20:07      IP: 109.162.99.1-- Відповісти
Если по фиpкультуре стоит "Зараховано", как это влияет на средний бал аттестата? Будет ли учитываться при расчете, каким образом?
 
Николай:  08.05.2012 08:54      IP: 94.153.92.1-- Відповісти
Для Андрей: физру тебе просто не будут считать!!
 
Людмила:  04.05.2012 20:05      IP: 37.55.153.-- Відповісти
Скажіть, будь ласка, якщо з фізкультури стоїть зараховано, то вона входить до середнього балу атестату, чи ділять без уроку фізкультури???
 
Виктория:  23.04.2012 20:59      IP: 188.115.153.1-- Відповісти
При подсчете среднего балла считаются все предметы?
 
Юля:  22.04.2012 19:39      IP: 37.115.142.1-- Відповісти
Я підрахувала свої оцінки і в мене виходить бал атестата приблизно 178-179. Написала пробне ЗНО з біології на 170, за таблицею 2011 року, а за 2012 рік виявилося 149 балів. Чи може щось змінитися в підрахунку балів?
 
Андрій:  26.04.2012 11:34      IP: 91.124.2.-- Відповісти
Якщо я здам ЗНО на 120 балів, а середній бал атестату 8-9, то в мене є якісь шанси поступити в вуз?
 
z:  26.04.2012 23:44      IP: 91.124.237.1-- Відповісти
Для Андрій: ні бо прохідний 124
 
Петрович:  15.05.2012 16:29      IP: 95.132.136.2-- Відповісти
Для z: хіба що в бурсу)))
 
Валерiя:  17.04.2012 15:44      IP: 82.145.211-- Відповісти
медаль...а пишеш як двiэшниця
 
Варвара:  14.04.2012 22:55      IP: 93.75.93.-- Відповісти
А 11,16 рахувати як 11.1 чи 11,2?
 
Тигран:  10.05.2012 23:09      IP: 92.112.190.-- Відповісти
Для Варвара: Математику треба знати. Округляй до 11,1.
 
яся:  16.05.2012 15:45      IP: 95.133.207.2-- Відповісти
Для Тигран: То ти вчи!.. 11, 2
 
Артем:  15.05.2012 11:55      IP: 193.201.80.1-- Відповісти
Для Тигран: хотел бы я посмотреть на такого математика! Больше 5 округляеться в большую сторону!
 
Петрович:  15.05.2012 16:24      IP: 95.132.136.2-- Відповісти
Для Артем: та там до 10 округлять взагалі то треба!!!
 
Юра:  14.04.2012 12:57      IP: 91.124.14.1-- Відповісти
Катя: 10.04.2012 20:50, всім пофіг на твою золоту медаль, можеш її собі на шию повісити і радуватися :)
 
Sceptik:  23.04.2012 18:23      IP: 37.53.147.-- Відповісти
Для Катя: При такой же сумме баллов аттестата и ЗНО преимущество имеют медалисты.Так что медаль совсем не лишняя и пофиг на твою медаль только Юре! Для Юра:
 
Катя:  10.04.2012 20:50      IP: 178.92.239.-- Відповісти
Доброго дня!... Я закінчую школу зі золотою медаллю. Скажіть, будь ласка, чи відіграє якусь роль медаль при вступі до ВНЗ?... Чи, можливо, надаються якісь додаткові бали?... Наперід вдячна)
 
1:  16.05.2012 18:06      IP: 95.133.248.2-- Відповісти
Золота медаль додає 20 балів Для Катя:
 
Олександер:  06.04.2012 08:38      IP: 95.135.187.-- Відповісти
як переводити
 
Виктория:  01.04.2012 11:37      IP: 94.153.214.2-- Відповісти
Здравствуйте! Скажите, сколько баллов нужно набрать, чтобы поступить на бюджет в Украинский государственный университет экономики и финансов (Донецкий филиал)?
 
artur:  31.03.2012 01:56      IP: 77.122.189.2-- Відповісти
Еели у меня атестат не ахти 156,3 а ЗНО к примеру не плохо здам атестат сильно портит картину?
 
Наталя:  29.03.2012 22:34      IP: 91.201.68-- Відповісти
Підкажіть будь ласка, за якими крітеріями виставляються оцінки учням початкових класів.За яку помилку і на скільки балів знижується оцінка
 
VITALIY:  23.03.2012 17:44      IP: 91.124.143.1-- Відповісти
Я ВИПУСКНИК КОЛЕДЖУ ! Чи можна використовувати для розрахунку середнього балу ДОДАТОК ДО ДИПЛОМУ а не атестат??
 
Маргарита:  24.03.2012 19:33      IP: 94.179.110.1-- Відповісти
Прошу прощения, девочкам в атестат идет медико-санитарная подготовка или ДПЮ??
 
Анастасія:  14.05.2012 18:47      IP: 95.132.18.-- Відповісти
Для Маргарита: Записано, як Захист Вітчизни, але рахується Санітарно-медична підготовка
 
Леонардо:  13.04.2012 15:15      IP: 93.72.91.1-- Відповісти
Для Маргарита: ДПЮ- допризовна підготовка ЮНАКІВ.) Авжеж МСП!)
 
Ольга:  21.02.2012 19:40      IP: 194.44.203.-- Відповісти
Доброго дня!У мене виникло таке запитання на яке я би хотіла почути відповідь.Якщо цього річне ЗНО я не здаю з профільного предмету на 140 балів але атестат у мене більше аніж 170 балі то я зможу поступити чи 170 балів потрібно мати з якогось тесту щоб він такби мовити перекрив бал менше адніж 140.?
 
Олексій:  16.03.2012 16:55      IP: 188.231.142.-- Відповісти
Для Ольга: НІ! Ви маєте право мати з НЕпрофільного предмета менше 124 балів, ЯКЩО з ПРОФІЛЬНОГО маєте понад 170 балів. Якщо Ви не набираєте з профільного предмета 140 балів, Ви не будете допущені до участі у вступному випробуванні та не зможете вступити до ВНЗ. Середній бал атестата не зможе «перекрити» низький рівень тесту ЗНО.
 
Віталія:  19.02.2012 10:34      IP: 193.34.172.-- Відповісти
Скажіть будь ласка,якщо я закінчила школу з золотою медалью в 2005році то також повинна здавати ЗНО,при поступленні до ВНЗ?
 
Петрович:  15.05.2012 16:33      IP: 95.132.136.2-- Відповісти
Для Віталія: ні, не потрібно.а навіщо?якщо є золота медаль, то зно вже не треба. не заморачуйсь ним!
 
Sceptik:  23.04.2012 18:13      IP: 37.53.147.-- Відповісти
Для Віталія: Интересно,а что Вы делали до 2012 года?Медалька-то и правда алюминиевая с такой безграмотностью.
 
Христина:  18.04.2012 18:21      IP: 109.207.207.1-- Відповісти
Для Віталія: Уявляю вже рівень знань тієї школи з таким правописом))
 
Ілля:  31.03.2012 21:28      IP: 77.52.181.-- Відповісти
Для Віталія: судячи з Вашого правопису, алюмінієва медаль - ваш максимум. ЗНО здають всі.
 
Олексій:  16.03.2012 16:52      IP: 188.231.142.-- Відповісти
Для Віталія: Якщо Ви закінчили школу (немає значення, з медаллю чи ні) раніше за 2007 рік, Ви маєте право на власний вибір складати екзамени ЗНО або вступні екзамени у вищому навчальному закладі. Їхній результат впливатиме на Ваше місце в рейтингу абітурієнтів. А золота медаль надасть перевагу (вище місце в рейтингу) за рівності всіх інших умов.
 
Оксана:  27.02.2012 11:53      IP: 89.252.44.-- Відповісти
Для Віталія: Шановна Віталія! Хто і за що дав Вам золоту медаль? Хіба ж відмінник може так безграмотно писати?!
 
Марія:  11.01.2012 18:09      IP: 46.185.93.2-- Відповісти
Скажіть будь ласка,який мінімальний прохідний бал на бюджет в мед(стомат.академ1я на л1карську справу)м.Івано-Франківськ по системі,наданій вище у мене 176 балів...
 
лек:  02.03.2012 19:17      IP: 178.213.0.2-- Відповісти
Для Марія: кроме 170 нужно написать зно по 3 предметам а там уж как повезет.
 
Анна:  11.01.2012 18:05      IP: 46.185.93.2-- Відповісти
Cкажіть будь ласка, які предмети враховуються при визначенні середнього балу атестата?
 
Алина:  22.01.2012 20:09      IP: 91.124.143.-- Відповісти
Для Анна: Те, которые нужны будут в университете
 
Михайло:  07.01.2012 23:26      IP: 91.202.242-- Відповісти
А які іменно оцінки предметів враховуються до середнього балу атестату?? дякую
 
Марина:  18.01.2012 20:24      IP: 95.111.239.-- Відповісти
Для Михайло: має бути 22. Всі ті, що ти вивчав протягом 2011-2012 навчального року + ті, що були минулого року. ( В мене, наприклад це право і географія) А психологія, в мене не рахується. виходить 22
 
Юра:  11.01.2012 18:00      IP: 91.222.221.1-- Відповісти
Для Михайло: все
 
X-man:  04.01.2012 21:06      IP: 92.112.157.1-- Відповісти
Скаж1ть будь ласка ск1льки предмет1в враховуеться?Бо в мене 23 предмета виходить...
 
Нікалай:  27.12.2011 19:10      IP: 77.123.27.2-- Відповісти
А спец-курси враховуються такі як література США Англійська література або тех-переклад??
 
Олена:  11.12.2011 13:16      IP: 95.133.207.2-- Відповісти
Мене цікавить наступне-чи відмінять колись в нашій державі так звані "медалі за високі досягнення в навчанні". З року в рік "липові" медалісти закінчують школи і займають чиєсь місце у ВИШах. Вчителі тягнуть відмінників за вуха до високих балів, при цьому принижуючи гідність інших учнів. Адже високі знання показують результати ЗНО. Для чого ж тоді давати привід вчителям розводити панібратство у школах?
 
Макс:  25.02.2012 20:40      IP: 178.95.221.-- Відповісти
Для Олена: я відмінник з першого класу, до 7 класу так треба було, бо контролювали батьки, потім прийшла самосвідомість!!! Мене звичайно ображає, коли у 10 класі "тягнуть за вуха" ще 6, 4 проки я був одним відмінником на паралелі, тепер нас 7 лише в моєму класі(((( і 2 з них взагалі "дубові"...але ж як не враховувати медаль, я що марно тягнув і силував себе над 5 предметами які мені взагалі не потрібні і досягнув успіху з усіх предметів???...але і враховувати медаль липові теж негарно...що ж ми маємо???...система освіти на смарку((((
 
Сергей:  22.01.2012 18:58      IP: 94.179.151.2-- Відповісти
Для Олена: Полностью с Вами согласен! В классе моего сына только одна девочка идет на "золото", при этом все прекрасно знают, что знаний у нее в лучшем случае на 3,5 по пятибалльной системе. Просто ее мама - лучшая подруга классного руководителя. И как она "сделала" дочке все оценки "12", осведомлены все. Городок маленький и никто не хочет поднимать шум. Интересно, как она будет сдавать ЗНО?)))
 
Павел:  14.05.2012 17:36      IP: 92.113.250.2-- Відповісти
Для Сергей: да какая разница медаль или нет? главное знания
 
Мария:  14.12.2011 14:22      IP: 95.135.70.2-- Відповісти
Для Олена: *З року в рік "липові" медалісти закінчують школи і займають чиєсь місце у ВИШах. У медалистов давно уже нет никаких льгот при поступлении.И если ребенок трудился 11 лет в школе, он достоит медали и ничего плохого к этой награде нет. А ЗНО не показатель уровня реальных знаний. Вызубрить пару предметов,не 26,как в аттестате, может при желании любой. А вот как дальше учиться,если уровень общего развития низкий, никто об этом не думает. Вот так и живем. Смотрим,что кто-то кого-то тянет,а сами работать не хотим. Завидовать проще...
 
Alina:  20.01.2012 15:47      IP: 94.179.105.2-- Відповісти
Для Мария: согласна,ведь на результат ЗНО влияент не только уровень реальных знаний,но и куча других факторов,например банальное волнение..вот и все...да и правда,медалисты поступают наравне со всеми..
 
Христина:  18.04.2012 18:26      IP: 109.207.207.1-- Відповісти
Для Alina: бРЕХНЯ, адже враховується середній бал атестату. Не можна зрівняти навчання які дають в ліцеях і гімназіях, з рівнем навчання у сільських школах, де іноді гарні оцінки ставлять за "працю" дітей
 
віта:  17.10.2011 22:19      IP: 178.95.165.1-- Відповісти
скільки всього оцінок з предметів потрібно додавати??
 
Денис:  25.08.2011 12:49      IP: 178.94.99.1-- Відповісти
за який клас враховуються оцінки до атестату?
 
Роман:  21.08.2011 16:59      IP: 95.134.10.2-- Відповісти
Скаж1ть будь ласка,який м1н1мальний прох1дний бал на бюджет в мед(стомат.академ1я на л1карську справу)м.Полтава?по систем1,надан1й вище мене 170 балів...
 
Олена:  05.07.2011 15:32      IP: 77.122.136.-- Відповісти
Підраховуючи бал атестата "звільнено" з фізкультури враховувати чи випускати?
 
Юлия:  02.07.2011 19:19      IP: 85.238.108.2-- Відповісти
при подсчете оценок атестата, считать оценки за экзамены или нет?
 
Vika:  09.12.2011 23:11      IP: 79.135.217.-- Відповісти
Для Юлия: в цьому році це 0 балів..ви втрачаете бали.
 
Віка:  14.07.2011 11:44      IP: 95.134.76.2-- Відповісти
так Для Юлия: Для Юлия:
 
Катерина:  01.07.2011 16:12      IP: 91.205.65.-- Відповісти
До речі, друзі, а хтось буде вступати до ХНУ ім. В.Н.Каразіна або ХНЕУ?:)))
 
Володимир [Lirik]:  01.07.2011 17:53      IP: 91.124.86.2-- Відповісти
Для Катерина: так,я ..
 
жека:  05.07.2011 15:15      IP: 92.113.53.2-- Відповісти
Для Володимир [Lirik]: я)
 
Катерина:  01.07.2011 16:10      IP: 91.205.65.-- Відповісти
а взагалі, було б реально чесно, якщо б медалі давали не за середню освіту, а за високі досягнення у здачі ЗНО:)))))
 
Sceptik:  23.04.2012 18:02      IP: 37.53.147.-- Відповісти
Для Катерина: +10000
 
Julie:  26.06.2011 19:12      IP: 95.133.141.1-- Відповісти
скажіть будь ласка, як правильно обчислювати середній бал атестата? якщо в додатку стоять оцінки, наприклад з історії України, 11, а там де оцінки за ДПА з історії стоїть 12, то який з цих балів брати до суми?
 
Школота:  27.06.2011 13:37      IP: 91.201.189.-- Відповісти
Для Julie: Треба сумувати всі оцінки - і за предмети, і за екзамени, а потім ділити на загальну кількість(поточні оцінки + екзамени).
 
Yuliya:  24.06.2011 14:17      IP: 95.111.145.1-- Відповісти
Прочитала ваші коментарі і зрозуміла, що абітурієнтів з сіл взагалі тут за людей не рахують. Я навчалась в сільській школіі, і повірте, на мові підтвердила свої знання.181, не так вже й погано.
 
Сергей:  22.01.2012 19:02      IP: 94.179.151.2-- Відповісти
Для Yuliya: Чесно кажучи, село і повинно здавати мову краще, ніж місто, тому що в місті на мові розмовляють тільки в школі, а весь інший час для всіх природно користуватися російською. А як Ви здали інші ЗНО? Чомусь мені здається, гірше, ніж мову!
 
Rina:  07.02.2012 23:06      IP: 37.19.251.1-- Відповісти
Для Сергей: не дуже приємно читати, що якщо ти з села, то не можеш здати ЗНО на високий бал...( більшість моїх знайомих, що здавали ЗНО у 2011 здали на 185 і більше, наприклад, моя сестра набрала не менше 191, 185, 194) рівень освідченності не залежить від того в селі чи в місті проживаєш, а лише від старань які учень докладає... ИМХО
 
Юлія:  05.05.2012 16:08      IP: 77.239.187.2-- Відповісти
Для Rina: На рахунок села - я закінчила сільську школу (8-річка) з відзнакою, далі денний коледж автоматики-з відзнакою, далі гірничу академію мехфак -з відзнакою, і економіку університету - також. Так от всі , хто прийшов з самих -присамих крутих шкіл - до 3 курсу не дотягнули.Вони не навчені працювати , і працювати над собою, не навчені шлях собі пробивати.
 
Школота:  24.06.2011 14:01      IP: 91.201.189.-- Відповісти
Ще один мінус атестата - дівчатам завжди ставлять кращі оцінки, в мене на паралелі немає жодного хлопця-відмінника, хоча результати ЗНО у хлопців кращі! Звичайно, адже більшість вчителів - жінки, тому ставлять дівчатам оцінки, так би мовити, "за красивые глаза". Мужики, нас опускають!!!
 
Майже студент:  25.07.2011 13:09      IP: 88.135.213.2-- Відповісти
Для Школота: Ось-ось, правильно підмітив. По статистиці на vstup.info близько 75% абітурієнтів, наприклад, медуніверів-дівчата, у яких середній бал атестату=180, а ЗНО-170. Як підказує КО, шкільні оцінки не дуже справедливі...
 
Mia:  27.06.2011 15:37      IP: 95.132.153.-- Відповісти
Для Школота: Мабуть всі ваші вчителі-жінки нетрадиційної орієнтації)
 
Евгений:  24.06.2011 13:28      IP: 92.112.20.1-- Відповісти
Мне по алгебре за год поставили 7 баллов, по геометрии 8, типа вдруг ты ЗНО сдашь плохо и все будут типа меня крепить за то что я тебе оценку неправильную поставила.........и я в итоге на 173 сдал, а тем кому 11 поставили сдали хуже меня...
 
Тетяна:  17.06.2011 21:17      IP: 109.87.209.-- Відповісти
Я вважаю, що враховування середнього бала неправильне. Я навчаюсь у профільній школі, і вимоги до учнів більш високі. При цьому ті, хто отримав 7-9 балів з профілю в атестат здають ЗНО краще відмінників звичайної школи. Взагалі не розумію, як можна отримати середній бал 12. За критеріями оцінювання для цього треба досконало знати матеріали з усіх предметів, а таких талановитих, різносторонньо розвинутих людей небагато. Усе вивчити майже неможливо...
 
Лана:  28.06.2011 17:26      IP: 178.137.59.-- Відповісти
Для Тетяна: Я навчалася в сільській школі і у нас нікому не ставили 12 . Я маю 11 з основних предметів, а з такого наприклад як людина і світ 10, бо урок викладав директор, а він казав, що нам і 10 забагато.
 
Оля:  21.06.2011 23:48      IP: 195.189.107.1-- Відповісти
Для Тетяна: особисто я з тобою погоджуюся, аже я теж навчаюсь у особливый школы, ы в мене оцынки 7-10 хоч матерыал знаю дуже гарно та й ще з поглибленням вивчаю предмети деякі, а ті, хто навчається в звичайних школах мають оцінки а не ЗНАННя!!!
 
А:  29.03.2012 17:04      IP: 178.159.125.-- Відповісти
Для Оля: А вы подтвердите, что сами знания получаете. Т.к. ученики лицеев, гимназий зачастую только выпендриваются тем местом, где учатся.
 
Абитуриент:  22.06.2011 15:13      IP: 91.217.60-- Відповісти
Для Оля: То яка тоді вам різниця, якщо звичайні школьнки знання не мають, то й зно погано сдадуть, і тоді високий бал атестата їм вже не допоможе. Головне - ЗНО!!!
 
Школота:  22.06.2011 19:50      IP: 91.201.189.-- Відповісти
Для Абитуриент: Але всеодно врахування балу атестата потрібно відмінити, адже тільки ЗНО може показати хто є хто. Дуже приємно спостерігати за "медалістами", які здають ЗНО на 160-170 балів.
 
Катерина:  01.07.2011 15:31      IP: 91.205.65.-- Відповісти
До речі про села. Не треба дуже на них виступати, адже я особисто знаю багато сільських дітей, рівень знань яких набагато вищий, ніж у деяких городян. Взагалі рівень знань залежить не від місця, де ти здобував освіту, а від твого бажання вчитися, наполегливості та старанності.
 
Катерина:  01.07.2011 15:27      IP: 91.205.65.-- Відповісти
Для Школота: погоджуюся з тобою в питанні медалі:) Часто її дають тим, хто потім м'яко кажучи "не виправдовує" її. Я наприклад своє золото здобула чесно, у мене з української 200, з англійської 197,5, з математики 197. Хоча часто трапляються "медалісти", які здають зно не більше як на 175 балів...
 
Трололо:  24.06.2011 00:58      IP: 212.2.144.-- Відповісти
Для Школота: ))а я ось бурсу закінчив з середнім балом 8) і ЗНО здав на 160 балів (Укр Мова і Математика)) (й по минулорічній табл Фізику) А увели середный бал атестату тому, що якби не було його то навіщо в школу ходити? у 10 класі забив на усі уроки й ходиш по репетиторам профільних предметів....й з цього виходить що до ЗНО підготуватися можна й без школи, а отже деякі можут поступити взагалі не бувши у школі.... (це якщо й у майбутньому було б ЗНО)
 
MaJoBooOM:  23.06.2011 23:36      IP: 91.124.72.1-- Відповісти
Для Школота: хаха.. :Р шо правда то правда
 
Наталья:  14.06.2011 17:06      IP: 92.113.206.2-- Відповісти
Я не понимаю, как может быть максимум 200 баллов из 20 предметов? Ведь может же быть и 11 и 12 баллов, тогда в сумме никак 200 не выходит. Я сейчас окончила 10й класс и решила просто для интереса ради посмотреть на эту таблицу , у меня по 20ти предметам сумма балов выходит - 208, и как это понимать? Бред какой-то.
 
оля:  14.09.2011 17:58      IP: 109.75.194.2-- Відповісти
Для Наталья: а те предметы которых в десятом классе уже нет тоже нужно считать , того 22 предмета ( изо , музыка). вот вспомни какие у тебя были оценки по этим предметам и подели
 
Женя):  22.06.2011 22:26      IP: 195.138.86.1-- Відповісти
Для Наталья: Иметь такой, довольно высокий, средний бал и не знать что такое средний балл?! =) Правильно сказано выше, кто-то имеет оценки, а не знания))
 
Дмитро:  16.06.2011 15:40      IP: 93.75.62.1-- Відповісти
Для Наталья: у тебя середній бал 10,4 здається додаєш всі оцінки і ділиш на їхню кількість.
 
vika:  16.06.2011 12:23      IP: 91.207.27-- Відповісти
Для Наталья: надо посчитать средний балл а потом по таблице перевода посмотреть какой у вас балл аттестата по шкале в двести баллов
 
наталька:  04.06.2011 13:51      IP: 193.93.218.-- Відповісти
дурне, оце придумали з атестатами... я закінчувала школу в 2001 році. перший рік, як ввели 12-бальну систему. вчителі не ставили максимум, бо ще точно не знали, як це правильно робити, ну, і боялись, що якщо будуть перевіряти, а вони взяли і завищили бал????!!!!!! якщо перевести мій атестат - виходить 167 балів....мало
 
Ксенья:  01.06.2011 17:11      IP: 94.179.134.1-- Відповісти
Аттестати,как занижают - так и завышают....В этом году лично убедилась..на своей дочери
 
Viktory...:  19.05.2011 08:20      IP: 46.29.134.-- Відповісти
Действительно,хватит на села гнать.у наих уровень знаний иногда выше городских!!!! и это факт!!! небыло б знаний.не ездили б многие дети на разные районные и тем более областные олимпиады,и не занимали б там призовые места. а так села показуют очень даже хороший уровень.
 
Viktory...:  19.05.2011 08:18      IP: 46.29.134.-- Відповісти
А на счет ЗНО,что говорят,типа это единственый способ проверить реальные знания ученика так это все неправда. можно от фонаря поставить крестики и очень много угадать.и что это будет значит что у человека знания хорошие? нет конечно,зно - это единственный способ подтвердить медали школьные, если ученик её действительно заработал за знания,то он здаст примерно на 185-200.так же со средним баллом атестата.и то тут тоже не факт,есть же человеческий фактор - волнение.и многие забывают даже как его зовут,не то что уже какие то знания или ещё что то. и кстате впервые слышу что аттестаты покупаються,тем более что в селах. а вот раз вы с города и у вас покупаються свободно аттестаты,то судите сами где левые аттестаты у детей а где нет.!!!
 
натали:  30.05.2011 15:22      IP: 95.69.250-- Відповісти
Для Viktory...: очень высокие знания: Здадим пишеться с С, показуют- показывают, аттестат тоже пишется с двумя т- грамотеи , и хотите 185 баллов?
 
Viktory...:  19.05.2011 08:14      IP: 46.29.134.-- Відповісти
не согласна на счет сел!!! некоторые не правы,не во всех школах так уж прям и "натягують" оценки. я лично сама с сельской школы,учусь не на отлично,на средний уровень,у нас в классе не одного медалиста,хотя знания есть очень даже высокие. Но учителя нам занижают оценки специально(и говорят нам это все в лицо) поскольку бояться что мы от волнения плохо зно здадим. и какой идиот(извеняюсь за выражение) сказал что в школе знаний нобще ноль???? у нас прошлогодние медалисты подствердили свои медали,многие зно здали на 193,и даже один результат был по биологии на 197баллов. и вы ещё твердите что в селах ни бе,ни ме? ну ну,удачи,наверное вы,"городские",боитесь что вы пролетите с поступлением,по скольку у вас знания не дотягивают до некоторых сельских.
 
Василь:  18.06.2011 23:33      IP: 93.178.243.1-- Відповісти
Для натали: Для Viktory...: значить так!!мій друг здаючи зно набрав 198 197 і 194 бали при тому що в школі йому влупили атестат з середнім балом 9.5(то по перше)по друге я навчаюсь в фіз-мат ліцеї в нас впринципі відсутні медалісти я на рівні школи мав би мати мінімум 10 середнє в атестаті а маю на рівні ліцею 8.5 і яке то в біса оцінювання знать то просто здирання грошей як завжди!!!
 
Інокентій:  23.04.2012 19:35      IP: 195.16.79.1-- Відповісти
Для Василь: Так корупція в країні взагалі! Вчиш-вчиш,а результату без закріплення грошима немє .
 
Тарас:  17.05.2011 15:16      IP: 46.211.32.1-- Відповісти
Можливо, досить лити бруд на села? Як Ви можете будь-що говорити, якщо самі не знаєте, які знання в сільських дітей? В мене середній бал 10,5! Прошу будь-кого з таким самим або навіть вищим приїхати в мою школу і позмагаємось! :))
 
Неважливо:  23.04.2012 19:32      IP: 195.16.79.1-- Відповісти
Для Тарас: Проти сіл нічого не маю проти , але схема оцінювання така:Ваш реальний бал+як мінімум 3 бали . У мене в атестаті три "трійки" , я поступав з 1-ми місцями на оьласних конкурсах і я на платному. А у цих , вибачте , "селян" самі "10-12 а знань на 4-6 балів.