Osvita.ua ЗНО Розрахунок бала ЗНО ЗНО-2018: Як розрахувати бал з англійської мови
ЗНО-2018: Як розрахувати бал з англійської мови

Тестовий бал ЗНО з англійської мови обчислюється як арифметична сума всіх набраних балів за кожне виконане завдання тесту

ЗНО-2018: Як розрахувати бал з англійської мови

Визначення результатів зовнішнього незалежного оцінювання з англійської мови здійснюється у два етапи. На першому етапі визначається тестовий бал учасника зовнішнього оцінювання (максимум – 72 бала). На другому етапі, на основі тестового бала визначається рейтингова оцінка результатів учасника зовнішнього оцінювання за 200-бальною шкалою, що використовується при складанні рейтингового списку абітурієнтів при вступі до вузів України.

Результат виконання завдань № 1-16 частини «Розуміння мови на слух (аудіювання)», №17-32 частини «Читання», № 49-58 частини «Використання мови» та № 59 частини «Письмо» буде зараховуватися як державна підсумкова атестація з англійської мови (за вибором випускника) для учнів, які вивчали предмет на рівні стандарту або академічному рівні.

Результат виконання завдань всього тесту буде зараховуватися як державна підсумкова атестація з англійської мови (за вибором випускника) для учнів, які вивчали предмет на профільному рівні, а також буде використовуватися під час прийому до вищих навчальних закладів України.

Максимальна кількість балів, яку може отримати учасник ЗНО з англійської мови, правильно виконавши всі завдання № 1-16, № 17-32, № 49-58 та № 59, що будуть зараховуватися як державна підсумкова атестація для учнів, які вивчали англійську мову на рівні стандарт або академічному рівні, дорівнює 56 тестовим балам.

ЯК РОЗРАХОВУЄТЬСЯ ТЕСТОВИЙ БАЛ

Завдання з вибором однієї правильної відповіді. Завдання складається з основи та трьох або чотирьох варіантів відповіді, з яких лише один правильний. Завдання вважається виконаним, якщо учасник зовнішнього незалежного оцінювання вибрав і позначив відповідь у бланку відповідей А.

Тест містить 16 завдань цієї форми (№ 1-6 та № 12-16 – з трьома варіантами відповідей, № 22-26 – з чотирма варіантами відповідей), що будуть оцінені в 0 або 1 бал: 1 бал, якщо вказано правильну відповідь; 0 балів, якщо вказано неправильну відповідь, або вказано більше однієї відповіді, або відповіді на завдання не надано.

Завдання на визначення правильності/неправильності твердження. У завданнях пропонується визначити правильність чи неправильність наведеного твердження щодо змісту прослуханого чи прочитаного. Завдання вважається виконаним, якщо учасник зовнішнього незалежного оцінювання вибрав і позначив відповідь у бланку А.

Тест містить 5 завдань цієї форми (№ 7-11), що будуть оцінені в 0 або 1 бал: 1 бал, якщо вказано правильну відповідь; 0 балів, якщо вказано неправильну відповідь, або вказано більше однієї відповіді, або відповіді на завдання не надано.

Завдання на встановлення відповідності. У завданнях пропонується підібрати заголовки до текстів/частин текстів із наведених варіантів; твердження/ситуації до оголошень/текстів; запитання до відповідей або відповіді до запитань. Завдання вважається виконаним, якщо учасник зовнішнього незалежного оцінювання встановив відповідність і позначив варіант відповіді в бланку відповідей А.

Тест містить 11 завдань цієї форми (№ 17–21, № 27–32), що будуть оцінені в 0 або 1 бал: 1 бал – за правильно встановлену відповідність; 0 балів, якщо правильної відповідності не встановлено, або вказано більше однієї відповіді, або відповіді на завдання не надано.

Завдання на заповнення пропусків у тексті. У завданнях пропонується доповнити абзаци/речення в тексті реченнями/ частинами речень, словосполученнями/словами із наведених варіантів. Завдання вважається виконаним, якщо учасник зовнішнього незалежного оцінювання вибрав і позначив варіант відповіді в бланку відповідей А.

Тест містить 26 завдань цієї форми (№ 33-38, № 39-48 та №49-58), що будуть оцінені в 0 або 1 бал: 1 бал, якщо вказано правильну відповідь; 0 балів, якщо вказано неправильну відповідь, або вказано більше однієї відповіді, або відповіді на завдання не надано.

Завдання відкритої форми з розгорнутою відповіддю (№ 59). Завдання складається з основи та передбачає створення учасником зовнішнього незалежного оцінювання власного висловлення відповідно до запропонованої комунікативної ситуації в бланку відповідей Б.

Завдання відкритої форми з розгорнутою відповіддю оцінюється від 0 до 14 балів.

Максимальна кількість балів, яку зможе набрати учасник тестування, правильно виконавши всі завдання тесту з англійської мови – 72 бали.

ЯК РОЗРАХОВУЄТЬСЯ РЕЙТИНГОВИЙ БАЛ

Для отримання результатів учасника зовнішнього оцінювання за 200-бальною шкалою використовується Таблиця переведення тестових балів в рейтингову шкалу від 100 до 200 балів.

Таблиця переведення тестових балів у рейтингову шкалу від 100 до 200 балів оприлюднюється Українським центром оцінювання (УЦОЯО) тільки після перевірки правильності виконання завдань кожного учасника тестування та визначення порогового бала «склав / не склав».

Таблиця переведення тестових балів має бути оприлюднена не пізніше 15 червня 2018 року. Зазначена шкала є рейтинговою, оскільки вказує на місце результату зовнішнього незалежного оцінювання особи серед результатів інших учасників тестування з англійської мови.

При розрахунку зазначеної шкали не будуть братися до уваги результати учасників тестування, які не подолали пороговий тестовий бал за результатами тестування. Пороговий бал визначають групи експертів, які аналізують фактичне виконання тестових завдань учасниками тестування та на підставі цього аналізу встановлюють кількість тестових балів, що визначають пороговий тестовий бал з англійської мови. Учасники ЗНО, які не подолають визначений пороговий тестовий бал, вважатимуться такими, хто не склав тест.

Слід зазначити, що визначення рейтингової оцінки за таблицями переведення тестових балів минулих років буде неточним. Рейтинговий бал може суттєво відрізнятися враховуючи різні рівні тестів та різні фактичні результати виконання тесту учасниками тестування. Таблиці переведення тестових балів минулих років ви можете подивитись за наступним посиланням.

Таблиця переведення тестових балів в оцінку за шкалою 1-12 балів також публікується після перевірки правильності виконання завдань кожного учасника тестування з англійської мови не пізніше 15 червня 2018 року.

ОРІЄНТОВНИЙ РОЗРАХУНОК БАЛА ЗА ШКАЛОЮ 2017 РОКУ

Для отримання орієнтовного значення власного рейтингового бала за шкалою 100-200 балів уведіть свій тестовий бал у поле нижче (максимум 72 бала):

Введіть свій тестовий бал:

Для отримання орієнтовного значення власного бала за шкалою 1-12 балів уведіть свій тестовий бал у поле нижче (максимум 56 балів):

Введіть свій тестовий бал:

Освіта.ua
01.06.2018

Провідні компанії та навчальні заклади Пропозиції здобуття освіти від провідних навчальних закладів України та закордону. Тільки найкращі вищі навчальні заклади, компанії, освітні курси, школи, агенції.
Популярні новини
ЗНО-2019. Що необхідно знати? У 2019 році усі випускники шкіл мають скласти державні іспити у формі незалежного оцінювання
Затверджено характеристики тестів ЗНО 2019 року Український центр оцінювання затвердив загальні характеристики тестів зовнішнього оцінювання 2019 року
Реєстрація на ЗНО розпочнеться 5 лютого Реєстрація осіб, які здобувають повну загальну середню освіту, триватиме до 18 березня
ЗНО-2019 розпочнеться 20 травня Кожен учасник ЗНО отримає право скласти тести не більш як із чотирьох  предметів
Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Марина
Ні нас, ні наших дітей ніхто і слухати не хотів. Зазвичай спірні питання ЗНО зараховуватися всім як правильні, а не викидалися з тесту. Тут все навпаки
Nk
https://petition.kmu.gov.ua/kmu/Petition/ViewSigns/1701?page=217 підтримуйте будь ласка
Ирина
Задания не тяжелые, но не слышно было чисто физически. Не обеспечили технически возможность услышать. Поэтому те, кто слышал более менее, написали хорошо, а другие не могли по техническим причинам.
Олександр
Не розумію тих, хто не вчив англійської, а тепер ниє з приводу аудіювання. Так, воно дійсно було жахливим, проте це не завадило особисто мені відповісти на 14 завдань з 16 правильно. Мій товарищ взагалі припустився лише однієї помилки. Ми що, якісь надлюдини?
Ruslana
https://secure.avaaz.org/ru/petition/Ukrayinskiy_centr_ocinyuvannya_yakosti_osviti_UCOYaO_Skasuvati_zavdannya_116_ZNO_z_angliyskoyi_movi_2018_roku/?newuser=1
alena
Давайте підписувати петицію про зниження порогового балу ЗНО 2018 з англійської мови до 12 балів https://petition.kmu.gov.ua/m/Petition/View/1701
Денис
Для alena: тепер який пороговий бал?
alena
Для Денис: 19
Коментувати
Денис
В этой стране просто нет Справедливости, и я не про партию.
Кира
Я просто в шоке если честно. Все так митингуют по поводу аннулирования тестов по аудированию, вы бы лучше просили понижения проходного балла! Вы подумали о тех, кто благодаря этому аудированию смог сложить тест, я отношусь к этим людям и таких достаточно много.Если я потеряю свои баллы за аудирование - я попросту не сдам! И мне было плохо слышно, у нас в аудитории было эхо, которое очень мешало, колонки не с идеальным звуком, и это не помешало, чтоб понять. Я против аннулирования. Меня больше смущало то, какими были задание, вовсе не школьной программы ! Я за снижение порога. Пускай он останется как в прошлом году, что этому мешает? Я даже за то, чтоб всем у кого это аудирование не получилось добавили 16 баллов, пусть люди поступают. Жаль только, что министерство незаитересовано в том, чтобы все написали экзамен хорошо, придумывая задания 99 уровня сложности(
Марина
Для Кира: Вы смотрели сегодня интервью с министром? Верится с трудом, что что-либо решится в пользу абитуриентов.
Марина
Для Кира: Я тоже за то, чтобы эта проблема была решена не за счёт тех детей, которые справились с аудированием.
Коментувати
Дарина Шульга
Ну, аудіювання дійсно було жахливим, особливо погано звучав чоловічий голос. Але апелляцію щодо аудіювання потрібно було писати не виходячи з кабінету, коментарі зараз ролі не зіграють. Ще в мене є питання до завдань 51 та 55, це тема Complex subject (складений підмет), якої немає в шкільній програмі й програмі ЗНО. (переглядали як з репетитором, так і зі шкільним учителем). Також цієї теми немає у Lazer B1, B2 (Malcolm Mann), який рекомендований для підготовки до ЗНО. Тим паче тема відсутня й у підручнику за 11 клас Оксани Карп’юк. За шкільною програмою весь матеріал ми вивчали саме за цією книгою.
Марина
Для Дарина Шульга: сьогодні в програмі Сніданок з 1+1 пані міністр освіти навіть не згадала про те, як вони збираються оцінювати питання, які не відповідають шкільній програмі і рівню B1
Я так думаю
Для Дарина: згідно програми зно ви повинні диференціювати дієслівні конструкція, а складний підмет є такою конструкцією.
Дарина Шульга
Але я посилаюся на конкретну літературу, за якою навчаються учні в загальноосвітніх школах.
Коментувати
Ксенія
Пане Іване,складається враження,що ви також причетні до зно з англійської мови.Чи вас "посадили"відповідати на коментарі,щоб приховати розкрадання грошей?Чи це завдання уряду скоротити бюджетні місця і скоротити витрати?Наші діти постраждали,а діти " вибраних" навчаються в Європі,США,Канаді.Не думали ви ,що за все потрібно відповісти?
Іван
Для Ксенія: А як ви собі уявляєте скорочення бюджетних місць через те, що деяка частина абітурієнтів погано написала аудіювання з іноземної мови? Де зв’язок? Державні місця отримають абітурієнти з найвищим конкурсним балом, а не ті, хто краще всіх написав аудіювання.
Марина
Для Іван: але завдання з аудіювання дуже вплинуть на конкурсний бал
Іван
Значить буде прохідний на бюджет нижчим. От і все. А місця будуть усі заповнені.
Коментувати
Мер
https://secure.avaaz.org/ru/petition/Ukrayinskiy_centr_ocinyuvannya_yakosti_osviti_UCOYaO_Skasuvati_zavdannya_116_ZNO_z_angliyskoyi_movi_2018_roku/?aJWvjnb Петиція на скасування урахування балів з аудіювання
Никитк
Для Мер: умри идиот
Коментувати
Дарина
Дорогие друзья!есть петиция!вот ссылка,находите и голосуете https://petition.president.gov.ua/ Каждый голос важен!
Богдан
Запис для аудіювання був дуже поганий, коли відповідь на саме ж питання мала прозвучати звук просто "зажовувало"!!!! Як можна нормально скасти ЗНО, коли такі умови його складання??? І така проблема не тільки в мене, а у абітурієнтів всієї країни!!!
Олеся
Для Богдан: я тоже абитуриент этой страны, и я смог при таких условиях. и я не один такой
Коментувати
Юрій
Навіщо взагалі вводити аудіювання. Акцентів багато і мало хто може відрізнити шотландський від британського . Навіщо постійно ускладнювати життя дітям, завдання і без того важкі були. Колонки не працювали належним чином. Багато кому такі вибрики МінОсвіти будуть коштувати золотої медалі і навчання в престижних вузах.
Іван
Для Юрій: В ЗНО не було питань про те, який акцент відтворюється. Не треба перебільшувати.
Коментувати
У Ч А С Н И К
Доброго дня усім. Як на мене, не варто зупинятися після пояснення УЦОЯО ( до 15 червня намагатимемося вирішити проблему ) , щоб за нас не забули. Скажіть, будь ласка , це правда, що знімають сюжет та будуть показувати по TV ? Можливо хтось знає, який канал ?
Мама
Для У Ч А С Н И К: зайдіть в групу Батьки SOS, там повині були зібратися біля УЦОЯО, о 14:30 ICTV і завтра там шукають тих хто міг би прийти на сніданок 1+1 та розповісти ситуацію. Хто в Києві, приєднуйтесь. https://www.facebook.com/groups/1447547535497898/permalink/2068277260091586/ https://www.facebook.com/groups/171817360173238/
Коментувати
Катя
Пропоную зробити аудіювання з української мови та залучити українців з різними акцентами. А що? Всі мають розуміти закарпатський та прикарпатський акценти! Ми ж українці! Або в Інституті Гьоте на аудіюванні залучити мешканців Баварії. Ну і що, що навіть німці не розуміють баварців на всі 100!
Марина
Для Катя: Мені здається те, що ми тут пишемо, ніхто з відповідальних за ЗНО і не читає
Денис
Так само на екзаменах з китайської диктори говорять путунхуа, а не шанхайським діалектом. На IELTS говорять англійці, на TOEFL - американці. А на якомусь там ЗНО, яке на відміну від того ж китайського гаокао (приймається замість вступних в Оксфорді, Гарварді, та іниших відомих вузах світу) , ніде, крім України не дійсне, вирішили влаштувати " тест сторіччя ". Питання: чому не випробувати спочатку на тваринах? Вони би здохли від цих ультразвуків.!
Коментувати
Учасник зно
Доброго ранку. Скажіть, будь ласка, буде щось вирішуватися щодо аудіювання та ще деяких завдань. Напишіть, будь ласка .Дякую .
Пропозиція
На мою думку, є три варіанти вирішення цього питання : 1. Додати всім учасникам по 5-6 балів до частини аудіювання ( яке і врахується до ДПА ) 2. Рахувати все як є тільки не враховувати завдання частини аудіювання до ДПА. 3. Сумнівний варіант : анулювати бали із завдань частини аудіювання. Такого ще ніхто не пропонував. Буду першою. Прошу не ігнорувати, а розглянути мої пропозиції, адже може саме вони стануть можливістю вирішити це складне питання.
Марина
Для Пропозиція: продовжу. Звернути увагу на завдання з двома можливими варіантами відповіді і вирішити цю проблему на користь абітурієнтів ( завдання 24 arrange and change, завдання 28 та 32, 51 а також 57, в якому жоден з варіантів не є вірним)
Пропозиція
Для Марина: Повністю згодна. А щодо завдання N57 то взагалі слів немає. Якщо такі будуть справи і нічого не змінять з аудіюванням, то наступного року ЗНО з англійської мови майже ніхто здавати не буде.
Учасник. з н о
Але додавати по 5-6 балів це до тих результатів що вже є, а не просто всього. Мені здається так буде краще для всіх Трохи можна буде побачити справжні знання + 5-6 балів компенсації. Може хтось згодний зі мною?
Коментувати
Ірина
Доброго дня. Я - абітурієнтка, яка вчора, 01.06.2018, проходила ЗНО з англійської мови в місті Біла Церква. Хочу поскаржитися на те, як було проведено аудіювання. По-перше, якість звуку була жахливою: різноманітні шуми( звук то переривався, то знову з’являвся). Крім того,моментами фраза промовлялися занадто швидко, чи просто "проковтувалися". По-друге, аудиторія не була облаштована належним чином. Звук, який надходив від тих колонок був дивним, бо надзвичайно рипіли колонки, і для дітей, які сиділи на задніх партах він був неможливим для прослуховування, а навпаки для тих, хто сидів спереду, було відчуття того, що увімкнули баси на всю гучність і нічого окрім шипіння, рипіння не було чути. На завершення хочу сказати, що швидкість та акцент мовлення не відповідали рівню В1, як мало бути. Для дітей, які вивчали англійську мову тільки за шкільною програмою на стандартному рівні, таке аудіювання - означає провал. Це несправедливо!Я прошу звернути на це особливу увагу,адже так не має бути!!!
Катерина
Пишіть скарги на zno_info@testportal.gov.ua або org@testportal.gov.ua, коментарі можуть і далі видаляти, а електронні листи будуть масовими

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!