Osvita.ua ЗНО Випускники не впоралися з тестом ЗНО з англійської
Випускники не впоралися з тестом ЗНО з англійської

Кожен сьомий учасник тестування з англійської мови не зміг відповісти навіть на 10 завдань тесту

Випускники не впоралися з тестом ЗНО з англійської

У 2014 році майбутні абітурієнти не показали не те що високого, а належного рівня знань з іноземних мов. Про це під час прес-конференції заявив директор Українського центру оцінювання якості освіти Ігор Лікарчук.

За його словами, для успішного виконання тесту ЗНО з англійської мови, який складали більше 69 тисяч абітурієнтів, необхідно було отримати 56 тестових балів.

"56 балів отримали лише 87 осіб на всю Україну або 0,11 % від загальної кількості тих, хто складав цей тест", - повідомив директор УЦОЯО, зазначивши, що ці дані без урахування АР Крим, Донецької та Луганської областей.

"Це дуже і дуже мало. Причому за всіма психометричними показниками тест був нижче середнього рівня складності. Це не був складний тест", - наголосив Лікарчук.

За словами директора УЦОЯО, тест містив 1500 слів і його складність не можна порівнювати із міжнародними вимірами, такими як TOEFL та інші.

Також Ігор Лікарчук повідомив, що 11 тисяч або кожен сьомий учасник ЗНО з англійської не зміг відповісти на 10 завдань тесту. Майже 100 осіб не змогли відповісти на жодне питання тесту.

"Ще гірше ситуація з тією частиною, яку ми називаємо бланк "Б", де абітурієнт повинен був написати лист іноземною мовою. 25 % абітурієнтів, які складали тест з англійської мови взагалі нічого не написали. Лише 3 200 учасників із 69 тисяч учасників отримали 14 максимальних балів за виконання цього завдання", - сказав директор УЦОЯО.

"Уявіть собі, скільки у нас спеціалізованих шкіл, гімназій, ліцеїв, шкіл з поглибленим вивченням, взагалі шкіл, де вивчається англійська мова і ось такий результат", - зазначив Лікарчук.

Він також повідомив, що жоден випускник сільської школи не отримав найвищий результат. За його словами, це свідчить про те, що сільська школа практично не продукує високого рівня знань з іноземних мов.

Також директор УЦОЯО зазначив, що результати ЗНО абітурієнтів з інших іноземних мов, зокрема, німецької, французької та іспанської мов є ще гіршими.

"Попереднє керівництво Міністерства освіти і науки багато говорило про реформи вивчення іноземних мов. Ввели вивчення іноземних мов з другого класу, другої іноземної з п’ятого класу. Реформ немає", - зазначив директор УЦОЯО.

"Ми не можемо забезпечити вивчення навіть однієї іноземної мови на належному рівні, а займаємось шапкозакиданням намагаючись забезпечити вивчення двох і трьох іноземних мов", - зазначив директор Українського центру оцінювання якості освіти, аналізуючи результати проведення тестування з іноземних мов, що показали випускники українських шкіл.

Освіта.ua
19.06.2014

Провідні компанії та навчальні заклади Пропозиції здобуття освіти від провідних навчальних закладів України та закордону. Тільки найкращі вищі навчальні заклади, компанії, освітні курси, школи, агенції.
Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
ГГг
Тест на самом деле был лёгкий (в особенности по сравнению с тем учебным материалом, которым многие пользовалась при подготовке к ЗНО). По сравнению с TOEFL тест ЗНО действительно просто детский сад. Но речь не о том... Во-первых, далеко не все абитуриенты осведомлены о правилах сдачи ЗНО по английскому языку. Где-то 90% из 25% не написавших сочинение просто напросто не знали, что писать его нужно ОБЯЗАТЕЛЬНО!! А об этом должны говорить работники УЦОЯО на школьных мероприятиях, посвящённых процедуре ЗНО. Брошюрки раздавать или просто акцентировать внимание на некоторые важные моменты. Во-вторых, времени катастрофически не хватало! 2 часа это очень мало, особенно с учётом того, что язык сам по себе ох как не прост и задания по нему требуют больше внимательности и анализа, чем, скажем, по мировой литературе (на неё, кстати, даётся 2,5 часа(!)). Представляете? 2,5 часа на тест по литературе, где ответить можно за 30 минут, а за час вообще собаку съесть!
ГГг
Для ГГг: И в-третьих изучение 2-ого иностранного языка вещь, конечно, хорошая, но не для школьников. Несколько иностранных нужно изучать исключительно в вузах, ибо в головах школьников оба языка смешаются в кашу и в итоге он не будет знать ни один, ни второй язык. Я всё.
Коментувати
Катерина
(Продовження) І якщо 25% абітурієнтів в бланку відповідей "Б" нічого не написали, то це ще не свідчить про незнання! Оскільки багато хто міг вирішити, що вигідніше без поспіху вирішити тести, добре розмірковуючи над кожним завданням, аніж поспішати, щоб встигнути написати твір, який хто знає на скільки балів оцінять! Отож, моя думка така, що для тесту з іноземних мов 2 години на виконання всіх завдань та ще й творчої роботи -- це досить мала кількість часу!
вчитель
Для Катерина: как я вам сочувствую: нас умных так мало и их так не любят.
учитель
А я знимаю капелюха перед Лікарчуком. Мати сміливість заявити про це вголос, розбурхати попередній "улей". ..Головне, щоб від його дій щось зсунулося в нашій освіті. Всім удачі.
Коментувати
Катерина
Мені здається, що головний недолік ЗНО з іноземних мов-- це брак часу! Завдання дійсно посильні! Але, якщо ти вже не встигаєш, то ти починаєш панікувати і не бачиш правильної відповіді! Особисто мої знання з німецької мови набагато вище середнього рівня, але я допустила помилки саме в останньому завданні тесту,коли побачила, що часу в мене вже не так і багато. Отож, мені здається, що якби було хоча б дві з половиною години, то результати хоч трошки, але були б кращими! Це по-перше. А по-друге, якщо від нас очікують високих результатів, то ми від них об’єктивного оцінювання творів. Оскільки дуже часто абітурієнти, які написали гірший твір і з більшою кількістю помилок, можуть отримати вищі або такі ж бали, як і ті абітурієнти, в яких помилок значно менше і тема розкрита досить добре. Або ж бали за творчу роботу значно і безпідставно можуть знизити!
вчитель
Для Катерина: единственный умный комментарий. А глупости типа учебники не те, учителя не те, стулья в кабинетах не те, умный человек не напишет. Тут трое школьников уже написали, что они по математике заданий с параметрами в глаза не видели, хотя в учебниках их пруд пруди. Так с другими предметами. УЧИТЬСЯ НАДО!!! А по поводу нехватки времени так это смысл тестов - побеждает быстрейший, более соображающий, более везучий. Типичный американский естественный отбор. УЧИТЬСЯ НАДО!!! УЧИТЬСЯ НАДО!!! УЧИТЬСЯ НАДО!!!
Otto
Для Катерина: Об’єктивного оцінювання творів не буде ніколи. Тут завжди присутній людський фактор. Ваша оцінка твору буде залежати від настрою (психологічного стану) того, хто перевіряє ваш твір в момент перевірки. Кожна людина сприймає один і то й же твір (книжку, вірш, поему, статтю в газеті чи журналі) по-різному. За ваш твір різний перевіряючий поставить різні оцінки. Висновок - як варіант, відмовитись від творів, а замість них збільшити к-сть запитань. Таких, де буде тільки два варіанти (правильно-неправильно, true-false). Таким чином можна уникнути впливу людського фактору.
Коментувати
О
Згодна з темою пільговиків. Я розумію пільги щодо дітей сиріт і інвалідів, а чому пільги дітям шахтарів ? Якби це ще були шахтарські спеціальності- було б зрозуміло. Неприємно дивитись на списки зарахованих де 25 % з таким собі посереднім рівнем, а потім вже зараховано дійсно здібних дітей. Добре що в цьому році не добавляються бали за курси- не в кожної дитини під боком вуз, де є можливість їх пройти. І дуже цікава картина в деяких вузах, де всі діти здали єкзамени за курси на найвищу оцінку ))).
вчитель
Для О: "правильно". шахтеры должны семьями гнить в шахтах!?
Otto
Для О: Не треба жодних пільговиків на бюджетні місця. На бюджетні повинні потрапляти тільки кращі, тоді буде стимул до навчання. Треба брати краще зі світової практики. Пільгові категорії мають вчитись на платних місцях, а держава має оплачувати пільговикам це навчання, наприклад, за рахунок коштів соціальних фондів. Або щось подібне, яке застосовується в світовій практиці - відслужив енну к-ть років в армії, отримав кошти на навчання. Найкращі отримали стипендію, кращі поступили на безкоштовне навчання, пільговики - отримали кошти і оплатили платні місця.
Коментувати
Наталья Николаевна
Ув. Ликарчук! Задания с ЗНО должны быть со школьной программы (как по иностранным языкам, так и по всем другим предметам). Так почему же задания по всем ЗНО были не со школьной программой, т.е. родители платите, платите репетиторам и ничего, что нет у Вас денег. "Их" дети учатся за границей (деньги у них есть, НАВОРОВАЛИСЬ), а ВЫ родители рабочей профессии не можете платить, ОТДАЙ СВОЕГО РЕБЕНКА В АРМИЮ, ПУСТЬ ОТДАСТ ЖИЗНЬ ЗА ЖИРТРЯСОВ, ЧТО ИХ ДЕТИ МОГЛИ УЧИТЬСЯ ЗА ГРАНИЦЕй. Просите меня пожалуйста, но Вы, Ликарчук, и Ваша команда СВОЛОЧИ! Вам с "Выше было указание" не допустить, чтобы дети поступили на бюджет, а только, что бы платили за обучение? Да не платите Вы эти стипендии, дайте детям учиться бесплатно, ведь у их родителей нет денег, их у родителей украли, крадут и будут красть наша ВЛАСТЬ! ОДУМАЙТЕСЬ ИРОДЫ!
вчитель
Для Наталья Николаевна: не скажу за другие предметы, а ВНО по математике все по школьной программе обычного класса.
Назар
А Я згідний З Наталею Миколаївною, повністю підтримую!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Коментувати
A
"Це дуже і дуже мало. Причому за всіма психометричними показниками тест був нижче середнього рівня складності. Це не був складний тест", - наголосив Лікарчук. Шановний пан Лікарчук дуже любить робити необґрунтовані заяви, при всій повазі. Опублікуйте, будь ласка, ці самі "психометричні показники", і, якщо незалежні від пана Лікарчука і УЦОЯО експерти висловлять таку ж думку, тоді є сенс робити такі заяви. А доти, шановний пане Лікарчук, своїми заявами Ви лише підриваєте ту довіру до ЗНО, яка ще лишилася. Коли організовували це саме УЦОЯО, було сподівання, що це буде незалежна (від МОНУ в тому числі) організація, яка на основі новітніх НАУКОВИХ підходів буде оцінювати знання учнів/студентів/.../професорів/академіків/... На сьогодні ж діяльність організації є непрозорою, відповідність тестових завдань та їх "психометричних" (дивно, мало б бути "тестологічних", бо тести не психологічні а вимірювальні, див http://www.znannya.org/?view=concept:806) показників не перевіряється експертами.
Otto
Для A: За останні двадцять років найбільше, що вдалося державі - впровадження ЗНО. Хочете знову повернутись до системи екзаменів, корупції, кумівства ? Тільки саме за рахунок ЗНО, особливо в перші роки його існування, багато ПРОСТИХ БІДНИХ діток отримали змогу поступити в ті ВУЗи, куди їм колись дорога була закрити завжди, як типовий приклад - медичні ВУЗи. Це вже потім "товариші" з викладацького складу почали вставляти палиці в ЗНО, бо зник їх вплив, можливість заробити. Саме впровадження ЗНО знівелювало (вирівняло) багатих і бідних. Хочемо майбутнього для наших діток - маємо підтримувати та вдосконалювати систему ЗНО.
ВВ
А врать то господин хороший не хорошо!!! Дети из бедных семей, или как вы выражаетесь "простые бедные дети", как и любые другие дети не способны на основании школьной программы сдать успешно ЗНО. Это можно установить любым обьективным екзаменом. Шанс имеют только дети, занимающиеся с репетиторами, либо же дети, у кого такие "репетиторы" имеются в составе семьи.
Коментувати
Елена Гуренко
Извените,а как проверяются работы? Исходя из опубликованых правильных ответов я насчитала (вместе с преподавателем) 14 не учитывая сочинение , а в результате правильных ответов поставили только 8. А где остальные 6 ? Аппеляцию подать банально боялись, так как за сочинение поставили 7 баллов и педагоги сказали , что могут и ето срезать. Сочинение из 123 слов. Одновлассник написал 3 строчки и получил 4 балла. Опять таки в етом году ставят баллы намного ниже чем в предыдущем. А вы рассказваете о том , что у нас дети глупые.
Otto
Для Елена Гуренко: Прочитайте аналіз ЗНО за попередні роки, матеріал у вільному доступі. Це просто жах: математика - рівень 7 класу, географія - дітки не знають континентів і тп. А вони ж будуть поступати в ВУЗи. З рівнем математики 7 класу в ВУЗи !!!!!! То про які вивчення вищої математики чи інших предметів у ВУЗах можна говорити. З таким рівнем треба лопату в руки брати , але ж папки-мамки хочуть бачити свої чадо з дипломами
Скарлетт О'Хара
Менше читайте. Лікарчук довго доводив, що ЗНО льогусіньке, то вчителі тупі, навчити не можуть. хай вилізуть з міністерських берлог і покажуть, як вчити
Коментувати
Ксенія
Якщо випускники не впоралися з ЗНО, чому ж тоді така шкала переведення балів? За ті ж самі бали цього року абітурієнти отримують набагато нижчий бал ЗНО, ніж вони могли б отримати у 2013 році. Це мало б свідчити про вищий рівень знань, і тут ми бачимо подібні заяви... смішно. Спочатку для спец. шкіл та гімназій з поглибленим вивченням англ. мови та для сільських шкіл (де англ. мови 2-3 год. на тиждень) дають завдання однакового рівня, а тоді дивуються - чому жоден випускник сільської школи не отримав 200 балів? А як ви думаєте, чому? Всі мої знайомі, які здавали ЗНО, додатково займалися з репетиторами, адже школа не дає достатьного рівня знань. Подивіться хоча б на підручники: з року в рік ми вчимо одні й ті самі теми та слова, пишемо ті ж твори, вивчаємо ті ж тексти. Невже global warming так згодиться мені підчас перебування у англомовній країні? Для чого тоді вивчати його кілька років поспіль? Я вже не говорю про те що навіть таких підручників у школах не вистачає.
Михаил
Для Ксенія: Полностью согласен,если так плохо написали ,почему балы ниже чем в прошлом году.
Otto
Для Ксенія: І як ви будете визначати рівні завдань для міста і села, які критерії ? Смішно просто. В світі також така дискримінація ? ;) Ви б краще підняли проблему пільговиків. Саме вони посунуть вниз всіх тих, хто добре здав ЗНО. І всі ці ваші битви за бали стануть просто розмовами ні про що. Трієчник з пільгою просто знищить ваших діток з високими балами.
Ксенія
Для Otto: так само, як їх визначали для всієї країни. Врешті-решт, є ж результати ЗНО, згідно з якими судять про рівень підготовки того ж села чи міста. Але якби ви уважніше читали мій коментар, то зрозуміли б, що, на мою думку, потрібно піднімати рівень підготовки і змінювати навчальну програму, а не створювати інші критерії оцінювання.
Коментувати
вчитель
Ликарчук правильно написал: знаний - нет. И не только по английскому. Просто так пришлось, накипело ему видно за все предыдущие тесты. А в принципе, например, по математике, задания с каждым годом все легче и легче.
Соломія Костельна
Що це взагалі за переведення результатів!!!!!!!!!! Це ж іноземна мова, а оцінювання набагато гірше, ніж з інших предметів!!! як на мене, жорстоко з вашого боку так підраховувати результати і відбирати в дітей, які дійсно стараються, працюють над собою і хочуть чогось в житті досягти, шанс на отримання освіти в одному з вузів України...з такими темпами більшість студентів поступатиме в Польщу або ще деінде, адже там до них поставляться набагато лояльніше, ніж на Батьківщині! А вам варто було б задуматись над тим, чому випускники так погано складають тест! Можливо,треба змінювати систему і якось більше опиратись на шкільну програму!!!!!!!!
Otto
Для Соломія Костельна: Соломійко, тут треба уточнити - в платні комерційні ВУЗи Польщі. Там послаблені вимоги. А в державні ВУЗи вимоги на високому рівні.
Otto
Для Соломія Костельна: Готова платити 2000-2500 євро за рік в Польщі ? ;)
О
Всього 10 правильних відповідей дали 124 бали .
Коментувати
Ирина Ткаченко
Вот к чему привело Ваше уменьшение количества часов на изучение иностранного с 3-х часов в неделю до 2-х. Еще в 2001 мы изучали английский в 5-х классах - 4 часа, 6-9 классы - 3 часа, а теперь в 5 классах -3 часа, 6-9 класса по 2 часа в неделю. Начиная с 2007г количество часов на изучение английского начали уменьшать, вот теперь это же поколение детей и написали Вам ЗНО!!!!!!!
Vallis Man
Для Ирина Ткаченко: Повністю з вами згодна . Один урок на тиждень в першому класі останні три роки ,три роки тому ми мали півтори години на тиждень,а чотири роки тому два урока на тиждень.Тобто в майбутньому результати будуть ще гірші.Дві години на тиждень у восьмому класі .....які будуть результати на ЗНО?В порівнянні з 2001 стає все гірше і гірше....
катя
Та ви що іздіваєтесь? дитина,яка йде в перший клас не може все знати і вчити,вона й української налжно не знає! та й те,що вона вивчить у 1 класі навряд чи їй запам*ятається до 11! це вже перегруз. кількість ліцеїх та сцепіалізованих кіл з поглибленним вивченням мало в Україні,звичайних шкіл більше,а тести орієнтовані на ліцеї! і не лише з англійської,а й з інших предметів. І давайте на чистоту. Одиниці учнів зможуть скласти зно з предмету не ходячи до репетиторів,а керуючись лише шкільною вчителькою та шкількою програмою.Більшість змушені наймати викладачів на репетиторство.
Otto
Англійську не вивчите в школі. Навіть якщо буде по 10 годин в тиждень і "золоті" вчителі. Для цього потрібне мовне середовище, англомовне, і саме бажання дитини. Приклад - наші заробітчани, старшого віку, вивчають за декілька місяців мову країни в якій працюють. Їх цього в школі ніхто не вчив. Тому діткам і треба створити це середовище. А це радіо, фільми, книжки (найкраще дитячі казки), комп’ютерні ігри, але все на англійській, щодня. Тоді і буде прогрес. А всі ці зазубрювання слів в школі і ці нарікання на малу кількість годин і тп - просто несуттєві другорядні причини.
Коментувати
Людмила
Шановний пане Лікарчук! Для того, щоб давати оцінку нашим дітям спробуйте самі зробити цей тест, у вільний від роботи час. Цього року діти, що добре справились з завданнями на рівні минулого року, отримали нижчий бал по вашій шкалі підрахунку, ніж були торік. Це така політика, чи бездумне відношення? Ще пару років такої практики проведення ЗНО, і ми отримаємо психічно хвору молодь. Коли ви всі там нарешті це зрозумієте.
учитель
Для Людмила: А це скажіть спасибі не п. Лікарчуку, а Жебровскому, котрий зі своєю командой тупих бездар-чиновників угробив нашу школу. Більшої шкоди, ніж Жебровський, не зробив для освіти ніхто...А п. Лікарчук правильно піднімає питання якості освіти.
Otto
Для учитель: А що в нас хоч колись була наша школа вивчення іноземної ? ;)))) Згадайте себе, в школі вчили іноземну, потім в інституті. І хто її знав ? Одиниці, та й то на примітивному рівні. Хтось знав іноземну після школи колись ? Така ж ситуація і тепер залишилась. Два слова зліпити до купи не могли і тоді, і тепер не можемо. Треба просто визнати - здібності до вивчення іноземної в школі має досить мало діток, а не займатись пошуком відьом.
Олекса Позняк
Мої аплодисменти учителю
Коментувати
True
Ігор Лікарчук переплутав "Тестовий бал" (56) із "Рейтінговою шкалою" (200). Тобто лише 87 людей отримало НАЙВИЩИЙ тестовий бал 56, тобто 200!!! Блін, ну уважніше треба бути, пане директор! На Вашій сторінці наводяться ці дані.
Наталья
Я из специализированной гимназии. Мои одноклассники получили от 180 до199 баллов. Практически все занимались дополнительно. А школа занимается по спец учебникам(довольно дорогим).Прошли модуль и забыли, а нужна постоянная практика.вот и приходится брать репетитора.
О
Для Наталья: Просто, модульна сиситема не для шкіл.
Коментувати
Ваня
Всі говорять що часу дуже мало було!!! все залежило від часу... твір написав, часу трохи залишилось хрестики всі бистро наугад ставив бо не встигав, спішив, хоча міг розумно подумати і вибрати правильні відповіді, я вважаю з англійської мови мало часу дають...
Тетяна
если бы не дополнительные курсы(помимо моей сош),то я бы не смогла связать и слова на английском.Общаюсь с ребятами из профильных,да и судя по своим одноклассникам,учат всё на один раз(слова,правила,тексты),и на практике не могут связать и два слова. но всё больше на рынке труда появляются специальности(и соответсвенно кафедры в университетах),где сертификат зно требуется по химии/иност.язык,матем/иност.язык,геогаф/иностр.язык и т.д,вот студенты и думают,что английский то намного легче сдать чем химию,и подчас даже не заглядывают в тесты прошлых годов,чтобы понять сложность. и да,кстаи,ы прошлом году такая ситуация была с химией,она была первой и на неё шли просто чтобы посмотреть как проводится процедура тестирования.
Поліна
Я не здавала англійської мови, в мене математичний склад розуму тому я навіть не сунулась в те чого не знаю, але в мене багато знайомих, які на досить високому рівні знають англ.мову і здали на 180-195, звісно помилки переважно були через нерви і неуважність. АЛЕ: шановні наші чиновники, я дуже сумніваюсь, що ви знаєте мову на тому рівні, який у вас має бути на ваших посадах.
Людмила
Для Поліна:
Otto
Для Поліна: Чому тільки чиновники ? Та багато викладачів-професорів її не знає :)))) Щоб вас навчити чогось нового, то треба читати праці іноземних вчених, своїх соратників, інакше - будуть лити водичку 5 років
Коментувати
Юлія
Систему треба змінювати. Не треба рівняти все на профільні школи та ліцеї. Що ж тоді учень середньостатистичної школи без поглибленого вивчення іноземних мов приречений здати погано? Тоді треба реформувати освіту і дати можливість учням обирати профільні предмети якомога раніше, як це робиться закордоном.
Инна
А что Вы хотели, уважаемые чиновники? Как по Вашему мнению можно более-менее знать иностранный язык, когда класс не делится на подгруппы? Как относитесь к планированию, такой и результат! В нынешней ситуации без репетитора или спецшколы высоких показателей и не следовало ожидать. А тем более от сельской молодёжи :) Валите дальше образование! У кого есть деньги - будет знать. А что делать тем, у кого нет денег на репетитора или спецшколу, которая тоже небесплатна?
Vallis Man
необхідно приділяти більше уваги написанню листів,оповідань ,оголошень та інш.Також більшість вчителів не має ніякого уявлення про те як такі роботи перевіряються та оцінюються.Людей цьому треба вчити. P.S.В першому класі 34 урока англійської за рік.

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!