Osvita.ua ЗНО ЗНО з англійської: де вчилися учні, які отримали 200 балів
ЗНО з англійської: де вчилися учні, які отримали 200 балів

Оприлюднено перелік шкіл, випускники яких отримали максимальний результат з англійської

ЗНО з англійської: де вчилися учні, які отримали 200 балів

Український центр оцінювання якості освіти оприлюднив список загальноосвітніх навчальних закладів, випускники яких отримали максимальний бал з англійської мови під час проведення цьогорічного ЗНО.

Цього року з 73 817 учасників зовнішнього тестування, які взяли участь в оцінюванні з англійської мови, максимальний бал отримали 87 учасників.

Варто зазначити, що декілька українських шкіл підготували по два учасника, які отримали 200 балів за результатами тестування.

Лідером за показником якості вивчення англійської мови є навчальні заклади столиці, вони підготували 22 випускника, які отримали максимальний бал ЗНО з англійської мови.

Школи Львівщини посідають друге місце – 14 випускників. На Хмельниччині 8 випускників шкіл склали ЗНО на 200 балів, Харківщина має 6 таких учнів.

Загальноосвітні навчальні заклади, де навчалися абітурієнти, які за виконання тесту з англійської мови отримали максимально можливу кількість тестових балів

  • Спеціалізована школа № 135 І-ІІІ ступенів з поглибленим вивченням англійської мови Шевченківського району м. Києва (2);
  • Середня загальноосвітня школа № 328 – загальноосвітній навчальний заклад ІІ та ІІІ ступенів м. Києва (1);
  • Спеціалізована школа № 173 Солом'янського району м. Києва (1);
  • Спеціалізована школа № 89, м. Київ (1);
  • Гімназія № 117 ім. Лесі Українки з поглибленим вивченням іноземних мов, м. Київ (1);
  • Ліцей № 157 – загальноосвітній навчальний заклад, м. Київ (1);
  • Спеціалізована школа І-ІІІ ступенів з поглибленим вивченням англійської мови № 92 імені Івана Франка міста Києва (1);
  • Гімназія "Міленіум" № 318 Солом'янського району м. Києва (2);
  • Гімназія № 178 Солом'янського району м. Києва (1);
  • Ліцей "Універсум", м. Київ (1);
  • Спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №98 м. Києва з поглибленим вивченням англійської мови, м. Київ (1);
  • Ліцей "Інтелект", м. Київ (2);
  • Середній загальноосвітній заклад "Слов'янська гімназія", м. Київ (1);
  • Київська гімназія № 287 Святошинського району м. Києва (1);
  • Києво-Печерський ліцей №171 "Лідер", м. Київ (1);
  • Спеціалізована школа № 155 І-ІІІ ступенів навчання Шевченківського району м. Києва (2);
  • Спеціалізована школа І-ІІІ ступенів № 207 з поглибленим вивченням англійської мови Деснянського району м. Києва (1);
  • Гімназія "Ерудит" м. Києва;
  • Львівський фізико-математичний ліцей-інтернат при Львівському національному університеті імені Івана Франка, Львівська область (1);
  • Класична гімназія при Львівському національному університеті ім. Франка, Львівська область (2);
  • Середня загальноосвітня школа № 9, Львівська область (1);
  • Миколаївська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 1 Миколаївської районної ради, Львівська область (1);
  • Середня загальноосвітня школа № 99, Львівська область (1);
  • Навчально-виховний комплекс "Школа-гімназія "Сихівська", Львівська область (1);
  • Середня загальноосвітня школа № 86, Львівська область (1);
  • Львівська лінгвістична гімназія Львівської міської ради, Львівська область (1);
  • Львівська академічна гімназія при Національному університеті "Львівська політехніка", Львівська область (2);
  • Середня загальноосвітня школа І-ІІІ ступеня № 91 м. Львова, Львівська область (1);
  • Львівський навчально-виховний комплекс ім. В. Стуса "Спеціалізована школа І ступеня-гімназія міжнародних відносин", Львівська область (1);
  • Львівська гімназія "Євшан", Львівська область (1);
  • Гімназія № 2 м. Хмельницького, Хмельницька область (1);
  • Хмельницька спеціалізована середня загальноосвітня школа I-III ступенів № 1, Хмельницька область (2);
  • Спеціалізована загальноосвітня школа I-III ступенів №8 м. Хмельницького, Хмельницька область (1);
  • Кам'янець-Подільський навчально-виховний комплекс № 9 ім. А. М. Трояна у складі спеціалізованої загальноосвітньої школи I-III ступенів з поглибленим вивченням англійської мови та школи мистецтв Хмельницької області, Хмельницька область (1);
  • Хмельницька спеціалізована середня загальноосвітня школа I-III ступенів № 6 з поглибленим вивченням німецької мови з 1-го класу, Хмельницька область (1);
  • Хмельницький ліцей № 17, Хмельницька область (1);
  • Шепетівська загальноосвітня школа I-III ступенів №6 Хмельницької області, Хмельницька область (1);
  • Комунальний заклад "Гуманітарна гімназія № 1 ім. Пирогова" Вінницької міської ради, Вінницька область (1);
  • Навчально-виховний комплекс "Нововолинська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів", Волинська область (1);
  • Криворізький гуманітарно-технічний ліцей ІІ-ІІІ ступенів № 129 Криворізької міської ради, Дніпропетровська область (1);
  • Комунальний заклад освіти "Солонянська середня загальноосвітня школа №1 І-ІІІ ступенів Солонянської районної ради Дніпропетровської області", Дніпропетровська область (1);
  • Малинська загальноосвітня школа I-III ступенів №2, Житомирська область (1);
  • Житомирський міський ліцей при Житомирському державному технологічному університеті, Житомирська область (1);
  • Свалявська гімназія, Закарпатська область (1);
  • Запорізька гімназія № 6 Запорізької міської ради, Запорізька область (1);
  • Мелітопольська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 15 Мелітопольської міської ради, Запорізька область (1);
  • Запорізький класичний ліцей Запорізької міської ради, Запорізька область (1);
  • Рогатинська спеціалізована загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 1 із поглибленим вивченням іноземної мови Рогатинської районної ради, Івано-Франківська область (1);
  • Гімназія №2 Миколаївської міської ради, Миколаївська область (1);
  • Одеська спеціалізована школа № 50 I-III ступенів з поглибленим вивченням іноземних мов Одеської міської ради, Одеська область (1);
  • Полтавська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів № 3 Полтавської міської ради, Полтавська область (2);
  • Полтавська гімназія № 31 Полтавської міської ради, Полтавська область (1);
  • Комунальний заклад "Школа-інтернат ІІ-ІІІ ступенів "Рівненський обласний ліцей" Рівненської обласної ради, Рівненська область;
  • Рівненська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №15 Рівненської міської ради, Рівненська область (1);
  • Сумська загальноосвітня школа I-III ступенів № 6 м. Суми, Сумська область (1);
  • Сумська загальноосвітня школа I-III ступенів № 20 м. Суми, Сумська область (1);
  • Харківський навчально-виховний комплекс № 45 "Академічна гімназія" Харківської міської ради, Харківська область (1);
  • Комунальний заклад "Харківська спеціалізована школа ІІ-ІІІ ступенів № 3", Харківська область (1);
  • Ізюмська загальноосвітня школа I-III ступенів № 12 Ізюмської міської ради, Харківська область (1);
  • Харківський ліцей № 161 "Імпульс" Харківської міської ради Харківської області, Харківська область (1);
  • Комунальний заклад "Харківський університетський ліцей Харківської міської ради Харківської області", Харківська область (1);
  • Харківська гімназія №46 ім. М.В. Ломоносова Харківської міської ради, Харківська область (1);
  • Херсонський Академічний ліцей імені О.В. Мішукова при Херсонському державному університеті Херсонської міської ради, Херсонська область (1);
  • Черкаський гуманітарно-правовий ліцей Черкаської міської ради Черкаської області, Черкаська область (1);
  • Черкаська гімназія №31 Черкаської міської ради, Черкаська область (1);
  • Чернігівська спеціалізована загальноосвітня середня школа №1 з поглибленим вивченням іноземних мов Чернігівської міської ради Чернігівської області, Чернігівська область (1).

Як зазначив директор УЦОЯО Ігор Лікарчук у своєму Facebook, 56 балів не набрав жоден випускник сільської школи, а 25% абітурієнтів не виконали завдання з написання тексту листа. 17% учасників ЗНО з англійської мови здали порожній бланк "Б".

За словами Лікарчука, експрес-аналіз психометричних характеристик тесту засвідчив, що тест має середній рівень складності. Він також висловив переконання, що тестування з англійської мови необхідно проводити за різнорівневими тестами.

Як відомо, 18 червня Український центр оцінювання якості освіти оголосив результати ЗНО абітурієнтів з іноземних мов.

Для отримання інформації про перебіг ЗНО у 2014 році приєднуйтесь до групи "Абітурієнт 2014" Вконтакте або сторінки Освіта.ua у Facebook.

Освіта.ua
18.06.2014

Провідні компанії та навчальні заклади Пропозиції здобуття освіти від провідних навчальних закладів України та закордону. Тільки найкращі вищі навчальні заклади, компанії, освітні курси, школи, агенції.
Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Скарлетт О'Хара
село...село...всі "гарадские" ходять роками по тепетиторах. а в селі і коштів немає, і якось не звикли люди до такого. ще й часто репетитора може не бути.
Ярослав
Я випускник Львівської гімназії "Престиж". Я набрав також 200 балів, але де мій навчальний заклад?
Светлана
А где логика давать одинаковые задания для детей, окончивших специализированные школы и для детей с простых школ?! Сами же и порождаете коррупцию: родители вынуждены нанимать детям репетиторов, чтобы сравнять силы, а те рады снимать бабки с бедных родителей. Потому, что чиновники, видите-ли, не предусмотрели разный уровень знаний таких детей. А вот с ДПА почему-то этот вопрос решен просто: по математике, например, в математических школах пишут дополнительный блок заданий.
Burulya
Для Светлана: Так, ЗНО зрівняло усіх. Але воно розраховане на те, щоб діти вибирали предмет, який знають добре. Коли були письмові екзамени, то усім було зроміло, що знати предмет потрібно добре, адже він - твоя майбутня спецалізація. Якщо хтось вибирає предмет тільки тому, що оцінка з нього була непоганою, то це не є правильно. Фактично, батьки набагато більше страждають від того, що діти не вчили предмет гарно, а у неспецалізовних школах багато знань не вимагають. Проблема серед шкіл, а не ЗНО.
Коментувати
Єлизавета
Добре було б побачити таку статистику з інших мов, інших предметів...
Тетяна
Якщо я закінчила школу минулого року, мою школу мають врахувати у списку тих. в яких учні набрали 200 балів з англійської?
Віктор
Для Тетяна:Ні, оскільки при реєстрації Ви пройшли як "Випускник минулих років"
Коментувати
Віктор
Дуже добре, що особливу увагу звернули на тих абітурієнтів, що набрали максимальний (56 з іноземної = 200 балів в рейтинговій) бал. Цей критерій ще працює в межах областей, але аж ніяк не шкіл. Де на Вашу думку кращий рівень викладання: Школа А - 20 випускників, З них 1 - 200 балів, 3 - від 170 до 180 , ще 5 - від 150 до 170 і тд. Школа Б: Тих же 20 випускників. 0 - 200 бальників, 3 - від 190 до 199,5 4 - від 180 до 190 , 3 - від 170 до 180 і т.д. Відповідь очевидна. Тому вибір кращих шкіл за 200 бальниками є далеко не найкращим... Якщо вже брати результати ЗНО як один з критеріїв успішності роботи школи, то це слід робити трішки інакше. P.S. В школі, де працюю, ще не було 200 бальних результатів. А от 195-199 щороку біля 10... ( на 30 - 50 випускників)...
Олександр
Для Віктор: Кращий показник, гірший показник.... Це підхід класичного чинуші. Можна подумати, що 200 балів чи 199,5 формуються виключно на уроках. А робота репетиторів, різноманітні лінгвістичні табори, курси, поїздки за кордон? А мотивація дітей до навчання в школі і для подальшого навчання в університеті (де, уже визначається гаманцем батьків)? Які були критерії формування класів в даній школі? Це - коту під хвіст? Є одвічне правило математики: порівнюй порівнюване з порівнюваним. Що краще: мати 1 олімпійського чемпіона чи 10 майстрів спорту, одного Нобелівського лауреата чи 12 кандидатів наук? Працюйте в своє задоволення і отримуйте (хоча б інколи) подяки своїх вдянтх вихованців.
Коментувати

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!