Опубліковано рейтинг шкіл України 2018 року

Освіта.ua складено рейтинг шкіл України за результатами зовнішнього оцінювання випускників шкіл 2018 року

Опубліковано рейтинг шкіл України 2018 року

Інформаційним освітнім ресурсом «Освіта.ua» складено рейтинг найкращих загальноосвітніх шкіл України за підсумками зовнішнього незалежного оцінювання 2018 року.

Школи у таблиці ранжовані за рейтинговим балом, який розрахований на підставі середнього значення балів зовнішнього незалежного оцінювання, отриманих учасниками тестування з усіх предметів ЗНО та з урахуванням загальної кількості складених тестів випускниками кожної школи.

За результатами рейтингу, перше місце в Україні посів Львівський фізико-математичний ліцей-інтернат при ЛНУ ім. Франка, на другому місці розташувався київський Природничо-науковий ліцей №145, третє місце отримав столичний ліцей «Інтелект».

Загалом, до першої десятки рейтингу потрапили 6 навчальних закладів з Києва, два навчальні заклади з Дніпра та по одному зі Львова та Харкова.

Крім основного рейтингу шкіл України також опубліковані рейтинги шкіл всіх обласних центрів та областей України, а також рейтинги шкіл за окремими предметами зовнішнього незалежного оцінювання.

Лідером рейтингу за результатами ЗНО серед областей стала Львівська область. Друге і третє місце посіли Черкаська та Київська області. Гарні результати тестування отримали також випускники навчальних закладів Тернопільської, Харківської та Сумської областей.

Серед обласних центрів перше місце посів Київ, на третій та другій сходинках розташувались Львів та Тернопіль. Серед лідерів за результатами тестування також опинились Рівне, Черкаси та Луцьк.

Найгірше склали зовнішнє незалежне оцінювання випускники Чернівецької та Закарпатської областей, а також Миколаєва та Чернівців.

Рейтинг складено Освіта.ua з використанням офіційного звіту за результатами ЗНО 2018 року оприлюдненого Українським центром оцінювання якості освіти.

РЕЙТИНГ ШКІЛ УКРАЇНИ

Освіта.ua
27.08.2018

Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Svitlana
Погоджуюсь з " Мама". Талановиті діти в Україні нікому не потрібні. За кордоном рейтинги існують, щоб виявити здібних учнів і допомогти дітям здобути освіту і реалізувати себе. В Україні талановита дитина може розраховувати лише на купу паперів- грамот з автографами чиновників різних видів. А особливо талановитим покажуть живу Гриневич. Чомусь освітяські чиновники вважають, що найбільша мрія талановитої української дитини-почути і побачити живого чиновника. Ото і всі переваги гранти і подарунки. Оце і вся мотивація.
Мама
Взагалі не розумію навіщо ці рейтинги. Для кого? Для чого? Вони якось допомагають дитині? Моя донька - 11-класниця з пятого класу кожного року входить в пятірку переможців обласних олімпіад з чотирьох- пяти предметів, та захисту в МАН. Спасибі вчителям, які готують і возять дитину на олімпіади і конкурси, часто своїм коштом, рейсовими автобусами. Зимою. Що вона має? Кожного року купу папірців - грамот, вручених десь у коридорі. Всі ці перемоги не додають їй балів на ЗНО. Чому? Я - вихователь, батька в дитини немає:нещасний випадок на виробництві. Контракт ми не потягнемо. Як пробитися дитині у виш, коли майже всі бюджетні місця займають пільгові категорії. Оце вся мотивація, справедливість і бажання дітей учитись. І не говоріть, що ви в МОН щось робите для дітей. Ви робите все для себе, забезпечуюти себе дурною і нікомк не потрібною роботою, щоб прозвітуватись, що ви щось робите.
Галина
Для Мама: Не говоріть дурні! Я мама студента, якому ще в 1-му класі сказала, що платити за навчання не буду. І ніколи не платила. Він також був призером обласних олімпіад, якого готували вчителі безкоштовно і навіть підкормлювали цукерками. Спокійно без будь-яких нервів гарно здав ЗНО (коли отримав з хімії 196, хімічка розстроїлась і сказала, що це вона може щось не знати, а він знає все, і тому чекали 200). Вступив за 1-м пріоритетом на бюджет в Київський виш. пільговиків приймають лише 10% від загальної кількості бюджетних місць. Важливо лише вірно обрати спеціальність. І не намагатись вступити на спеціальність не потрібну державі і на яку виділяється дуже обмежена кількість місць. Оберіть спеціальність з якою реально буде влаштуватись на роботу
Галина
Для Мама: В учасників олімпіад вже є фора, вони знають процедуру проходження ЗНО. Вона практично є такою ж як і процедура олімпіад. Мій син навіть на пробне ЗНО не ходив. Не бачили потреби платити гроші за те, що по суті проходив за місяць до того на обласній олімпіаді.
Мама
Цікаво, які спеціальності потрібні нашій державі? І з якою спеціальністю в Україні реально буде влаштуватись на роботу? Учитель? Дякую. Розігнали тих хто був, тепер шукають нових жертв. Краще вже Польща.
Коментувати
Olena
Абсолютно не згодна з рейтингом. Знаю одну сільську школу, де був лише один випускник. Склав ЗНО добре. В результаті школа мало не найкраща в області. В нашій гімназії 35 випускників і всі склали ЗНО успішно. Одна дівчинка мала 11 балів з усіх предметів. Але ми далеко позаду. Де логіка?
Хорошо.
Спасибо тому, кто о 85%. А теперь тем, кто знает, СКОЛЬКО лет назад ЭТА идея была выпущена в мир, предлагаю подумать. Сколько вермени необходимо для того, чтобы голова, умеющая размышлять,пришла к предложенному выводу,который, в принципе,если не выход,то,хотя бы,направление выхода из ситуации?Просчитав это время для одной/нескольких голов,просчитать,сколько времени понадобится для всего руководящего состава,чтобы понять это?А теперь о коллегиальности.Так ли полезны коллегиальные решения в стратегическом планировании?КТО отвечать будет за ту ситуацию,которая создана в стране?Так ли нужен был Нюрнберский процесс?Они ведь коллегиально принимали решения? Да и у Сталина решения коллегиально принимались.Или нет?
рейтингам -НІ
А що показують ці рейтинги??? Учень 11 років навчався у школі на середньому рівні. Підтвердив цей рівень і на ЗНО. Таких випускників було 85%, то у чому ж провина учня, вчителя, чи школи? Після ваших рейтингів бюрократи від освіти цькують прекрасних учителів... Доводять їх до лікарняного ліжка... Ну лінчували б педколективи, якщо б випускники на ЗНО масово не підтвердили роцінок за рік... А так виходить що, діти з початковим, достатнім і середнім рівнем знань не мають права на життя, а всі школи повинні бути в першій десятці рейтингу - повний абсурд...
VL
Для рейтингам -НІ: А ви не зважайте на те, що пишуть на парканах. Тим більше, ящо там розміщують матеріали, які підготовлені непрофесійно.
к чему
Для VL: реплика? ЭТИ люди определяют будущее. А те, кто в топе - те выедут. С КЕМ останетесь? Диаспоры, готовой поднимать страну, больше не будет. Те, кто уехал, уехали самостоятельно поднимать СЕБЯ, а не были выгнаны кем-то, а-ля большевиками,решив объединяться против советов, чтобы уничтожить страну тех, кто лишил их и их детей будущего. Глобальная миграция и мы в числе первых. После арабов.
DGP
Для рейтингам -НІ: діти з початковим рівнем на життя право мають, а ось вчителі, які заради збільшення собі педагогічних годин вчать учнів, що без вищої освіти вони жити не зможуть, не мають права буть вчителями. Для того і проводиться в школах профорієнтаційна робота, аби розповісти дітям про силу силенну професій, які вони можуть отримати після 9-го класу в ПТУ. І правильно спрямувати дітей на те, що вони не дибіли, а мають інший талант: шити, щось майструвати тощо і завдяки цьомц вони згодом якщо будуть розвиватись можуть стати, наприклад, найзатребуванішою кравчинею міста до якої стоятимуть черги. І тоді, після здачі ЗНО після 11 класу, Вас не будуть "лінчувати" за негативні результати.
Коментувати
Леонідович
1 місце: 100 100 100 100_._._._._ 2 місце: 139 130 130 нс_._._._._ 3 місце: 199 199 нс нс_
Леонідович
Наприклад: 1 школа бали: 100, 100. 2 школа бали: 195 і не склав. 1 школа в рейтингу буде вища. Чи це об’єктивний рейтинг?
Микола
Поважаю працю укладачів, та все ж цей рейтинг не претендує на об’єктивність, бо при виведенні середнього балу для учасника, який не подолав поріг укладачі рейтингу ставлять значення 0. Приміром якщо, якщо з української мови 2 учні набрали 22 і 23 тестових балів, то 1-ий отримував 0, а другий 100, а рівень їх знань практично однаковий. Робив аналіз складання ЗНО для свого району і виявилось, що моя діаграма "Не подолали поріг" (враховувались усі предмети) на 95% співпала з розміщенням шкіл рейтингу Освіта.ua. Тому пропоновані рейтинги не є рейтингом за середнім балом, це швидше рейтинг подолання порогового балу. Для об’єктивного рейтингу, вважаю, варто враховувати набрані тестові бали учасника, з яких вивести середнє значення з кожного предмету, і тільки тоді перевести в 200-бальну шкалу.
Наталія
Для Микола: Підтримую. Так було б правдивіше.
Коментувати