Osvita.ua Середня освіта Навчальні програми Програми для 10-11 класів ПРИРОДНИЧІ НАУКИ (інтегрований курс). Програма для 10-11-х класів (авторський колектив під керівництвом Ільченко В.Р.)

ПРИРОДНИЧІ НАУКИ (інтегрований курс). Програма для 10-11-х класів (авторський колектив під керівництвом Ільченко В.Р.)

Навчальна програма з природничих наук (інтегрований курс) для 10-11 класів загальноосвітніх шкіл, затверджена Наказом Міністерства освіти і науки № 1407 від 23 жовтня 2017 року

Шкільний курс «Природознавство» є інтегрованим курсом для старшої профільної школи, призначений для учнів гуманітарного напрямку.

Мета курсу спрямована на формування в учнів природничо-наукової картини світу (ПНКС) та природничо-наукової компетентності, уявлень про роль і місце людини в природі, засвоєння ними основних понять природознавства, що складають ядро знань про природу, на створення особистісно-значимої системи знань – образу природи як основи життєствердного образу світу.

Курс передбачає формування загальнонавчальних умінь і навичок,  ключових компетентностей, таких як: природничо-наукової, математичної, спілкування державною мовою, комунікаційної, громадянської, соціальної, інформаційної, здоров’язбережувальної, ініціативності та підприємливості, екологічної грамотності.

ЗАВАНТАЖИТИ ПРОГРАМУ

Програма затверджена Наказом Міністерства освіти і науки № 1407 від 23 жовтня 2017 року.

Освіта.ua
27.12.2017

Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
ОлексаПрибузький
Мені дуже імпонує мета інтегрованого курсу"Природничі науки"для10-11класів ЗОШ, яка реально спрямована на відхід від ПРЕДМЕТОЦЕНТРИЗМУ до ДИТИНОЦЕНТРИЗМУ: головним дійсно повинен стати учень, який навчається, а не шкільний предмет, якому навчають... Я уважно познайомився із змістом наказу МОН України від 03.08.2018р. за №863 і зро-зумів, що знову і нажаль пропонуються напівдії: як бути закладам ЗСО навіть не в селі, а в звичайному районному центрі, де в класах з кількістю 25 чол. ще є до 10 учнів, що мають бажання набути компетентність у фізиці та астрономії чи хімії і біології або географії та екології тощо.Проте 15 учнів спроможні обмежитись тільки інтегрованим курсом природничих предметів. Виникає ділема: із-за 10 учнів неможливо впровадити інегрований курс "Природознавсво", а 15 учнів створюють неможливим набувати компетентності 10 учням окремо у фізиці, хімії, біології, географії тощо. Відповідь банальна:"не має коштів на гібридне навчання..", проте дарма витрачаються кошти на тисячі тисяч таких "горе 15 учнів", які не складають ЗНО з природничих наук, яких тримають у школах тільки для кількості, тобто формально з дуже низьким результа-том ЗНО із суспільно-гуманітарних предметів... Тому порадьте до кого звернутись зі своїм особистим проектом шкільний інтегрований курс "Природничі науки і осови екології" для учнів 10-11 класів , які мають бажання вивчати предмет "Природознавство" та одночасно за вибором окремих учнів набувати суто предметної компетентності у фізиці та астрономії, хімії і біології, географії та екології тощо, можливі інші варіації.

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!