Osvita.ua Середня освіта Нова українська школа «Ми дослідники. Ми винахідники»: 19-й тиждень НУШ для першого класу
«Ми дослідники. Ми винахідники»: 19-й тиждень НУШ для першого класу

Додаткові навчальні матеріали та завдання для 19-го тижня 1-го класу НУШ за темою «Ми дослідники. Ми винахідники»

«Ми дослідники. Ми винахідники»: 19-й тиждень НУШ для першого класу

Сайт «Розвиток дитини» пропонує додаткові навчальні матеріали та завдання для 19-го тижня 1-го класу Нової української школи за темою «Ми дослідники. Ми винахідники»

Голосні та приголосні звуки (українська мова). Цей комплект завдань допоможе дитині вивчити літери української абетки, що позначають на письмі голосні та приголосні звуки. Завдання зроблені у формі лабіринту, де дитині пропонується прокласти шлях саме за допомогою літер, що позначають голосні звуки, або за допомогою літер, що позначають приголосні.

Слова у дзеркалі: пишемо й читаємо. Цей комплект допоможе дитині закріпити знання друкованих літер, розвинути навички читання й письма. Комплект містить загалом 32 речення, в яких слова написані дзеркально. Дитині пропонується допомогти ельфу прочитати ці речення: для цього необхідно правильно їх написати друкованими літерами за поданим зразком.

Матеріали предметів: розподіляємо слова. Пропоноване завдання допоможе дитині дізнатися про назви матеріалів (папір, дерево, скло), навчитися розрізняти та називати властивості й якості предметів, збагатити словниковий запас. Дитині пропонується розподілити назви предметів за матеріалами та провести стрілки до відповідних будиночків.

Таємниці зубних фей: розвиваємо фантазію. Це завдання сприятиме формуванню мовленнєвої та здоров’язбережувальної компетентностей, розвитку вміння висловлювати свої думки, розвитку зв’язного мовлення. Учням й ученицям пропонується письмово дати відповіді на запитання про зубних фей, поміркувати про особливості цих казкових створінь.

Рахуємо фігури веселого конструктора. Цей комплект завдань допоможе дитині розвинути логіко-математичне мислення, увагу й кмітливість. Комплект складається з 6-ти завдань, у яких дитині пропонується порахувати, записати кількість геометричних фігур кожного виду та розмалювати їх.

Учимося вимірювати предмети. Цей комплект завдань допоможе дитині здобути досвід вимірювання й запису результатів вимірювання величин. Комплект складається з 8-ми завдань, у яких дитині пропонується розглянути й записати у комірках довжину різних предметів.

Прибирання у сови: що означає «набрати води в рот»? Завдання спрямовано на формування мовленнєвої та математичної компетентностей, розвиток логічного мислення, уваги, збагачення словникового запасу, допомагає сформувати вміння використовувати сталі сполучення слів і порівнювати числа.

Прибирання у сови: що означає «по гарячих слідах»? Завдання пропонує розставити числа від найбільшого до найменшого й записати всі літери в рядках у правильному порядку так, щоб можна було прочитати словосполучення. Також учні та учениці мають записати та пояснити утворений фразеологізм.

Визначаємо, які числа розміщено в колах. Це завдання допоможе дитині розвинути математичне мислення, увагу й кмітливість. Дитині пропонується розглянути, де розміщено числа в колах, і відповісти на декілька запитань: які числа розміщено у всіх чотирьох колах одночасно, які числа розміщено у трьох колах одночасно, які числа є лише у двох колах, які числа є лише в якомусь одному колі?

Учимось розрізняти плоскі й об’ємні фігури. Це завдання познайомить дитину із плоскими й об’ємними фігурами, допоможе зрозуміти різницю між ними й навчитися сортувати їх за відповідними категоріями. У завданні дитині надано вісімнадцять геометричних фігур, дев’ять з яких є плоскими, а дев’ять – об’ємними. Дитині треба вирізати їх усі та правильно розподілити, а потім приклеїти.

Вивчаємо об’ємні фігури й тренуємо зорове сприйняття. Цей комплект містить 8 завдань, кожне з яких покликано допомогти дитині вивчити ту чи іншу об’ємну фігуру. Серед малюнків у кожному завданні потрібно розмалювати або обвести ті, на яких зображено предмети, що мають форму відповідної фігури. Таким чином дитина розвиватиме навички порівняння й просторове мислення, потренує дрібну моторику й зорове сприйняття.

Дивіться також: Завдання для всіх тижнів 1-го класу Нової української школи.

Освіта.ua
17.05.2019

Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Немає коментарів

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!