Osvita.ua Середня освіта Нова українська школа «Зима»: 13-й тиждень НУШ для першого класу
«Зима»: 13-й тиждень НУШ для першого класу

Додаткові навчальні матеріали та завдання для 13-го тижня 1-го класу НУШ за темою «Зима»

«Зима»: 13-й тиждень НУШ для першого класу

Сайт «Розвиток дитини» пропонує додаткові навчальні матеріали та завдання для 13-го тижня 1-го класу Нової української школи за темою «Зима»

Вивчаємо місяці й пори року. Це завдання допоможе дитині вивчити правильну послідовність місяців року та запам’ятати, які з них належать до календарних весни, літа, осені й зими, а також запам’ятати, за яким порядком змінюють одна одну різні пори року.

Анаграми «Зашифровані місяці: зима». Працюючи над цим завданням, дитина дізнається, що таке анаграми, закріпить знання про місяці року, збагатить словниковий запас. Дитині пропонується розташувати предмети від більшого до меншого та, використовуючи потрібні літери, записати назви зимових місяців.

Розмальовка «12 місяців»: грудень. Це завдання-розмальовка не тільки допоможе потренувати дрібну моторику, увагу, покращити вміння підбирати різні кольори й навіть покращити навички читання, а й познайомить дитину з характерними особливостями грудня, відповідними народними прислів’ями та приказками, а також зі щорічними святами, що припадають на цей місяць.

Розмальовка «12 місяців»: січень. Це завдання-розмальовка присвячене окремо січню і зображає його відмінності, дитина зможе потренувати уяву й асоціативне мислення. Також дитина зможе залучити творче мислення, адже їй треба буде розмалювати все на власний розсуд.

Розмальовка «12 місяців»: лютий. Це завдання-розмальовка познайомить дитину з характерними особливостями лютого, відповідними народними прислів’ями та приказками, а також зі щорічними святами, що припадають на цей місяць. Оскільки завдання присвячене окремо лютому і зображає його відмінності, дитина зможе потренувати уяву й асоціативне мислення.

Уявляємо й малюємо погоду. Цей комплект завдань допоможе дитині навчитися робити висновки про можливі причини тих чи інших дій або явищ, узагальнити знання про погоду. Виконуючи завдання комплекту, дитина розвиватиме навички малювання, уяву, вміння встановлювати причинно-наслідкові зв’язки.

Розмальовуємо й вчимося вибирати одяг. Цей комплект завдань-розмальовок допоможе дитині навчитися вибирати одяг відповідно до погоди або випадку. Дитині потрібно прочитати опис, а потім вибрати й розмалювати найбільш вдалий варіант. Таким чином дитина розвиватиме навички читання, почуття стилю, дрібну моторику й уважність.

Кольорові пори року: кольори зими. Це завдання допоможе формувати художньо-продуктивну компетентність дитини. Завдання сприятиме розвитку уявлень дитини про природні явища, сезонні зміни й кольори в природі.

Рахуємо сніжинки різних форм. Це завдання допоможе дитині вдосконалити навички рахунку до 10, розвинути пізнавальну активність, уміння класифікувати спільне й відмінне. Дитині пропонується порахувати та написати, скільки намальовано сніжинок різної форми.

Розвиваємо увагу: шукаємо предмети зимового одягу. Це завдання допоможе дитині розвинути логічне мислення, навички абстрагування, порівняння й категоризації. Воно присвячено темі «Зимовий одяг» й містить 10 малюнків. Дитині пропонується вибрати з малюнків лише ті, на яких зображено зимовий одяг.

Зимова головоломка: розшифруй слова. Це завдання допоможе дитині не лише розвинути увагу, логічне мислення, навички лічби, але й фантазію та творчі здібності. У завданні зображено три окремих поля з буквами. У кожному з полів зашифровано слово зимової тематики.

Придумуємо дизайн зимових шапок і шарфиків. Це завдання допоможе дитині розвивати уяву й фантазію, творчі здібності, креативне мислення. У розмальовці – п’ять чудернацьких котиків, для яких дитині пропонується придумати й намалювати дизайн зимових шапок і шарфів. Малюнки потрібно розмалювати.

Розмальовуємо новорічні пряники. Це завдання допоможе дитині розвивати уяву й фантазію, творчі здібності, креативне мислення, мовну компетентність. Дитині пропонується розмалювати різноманітні візерунки на святкових пряниках.

Аналізуємо рік і плануємо наступний. Це завдання допоможе дитині підбити підсумки року, що минає, згадати про яскраві події, свої досягнення й емоції. Дитині потрібно подумати про 365 днів свого життя в році, що минає, й поставити цілі на наступний рік.

Новорічні малюнки. Цей комплект завдань складається з 8-ми завдань, у яких дитині пропонується домалювати фрагменти новорічних малюнків за зразком. Тло аркушів – в клітинку, це допоможе точніше відтворити малюнки.

Розмальовуємо ялинкові прикраси й придумуємо свої візерунки. Цей комплект новорічних завдань-розмальовок допоможе дитині відчути атмосферу зимових свят, а також розвинути уяву, фантазію й навички малювання. У кожному завданні зображено три ялинкові прикраси. Дитині пропонується розглянути й розмалювати одну з них. На двох інших прикрасах (без візерунків) потрібно намалювати свої малюнки.

Новорічні подарунки для моєї родини. Цей комплект завдань навчить дитину не тільки бути уважним/уважною до членів своєї родини, підібравши найкращий новорічний подарунок для кожного, але й розвине уяву, фантазію й творчі здібності. Дитина повинна намалювати найкращий подарунок для своїх рідних, а потім написати, чому вона/він вважає саме ці подарунки найкращими.

Що я люблю робити взимку. Це завдання допоможе дитині навчитись аналізувати та описувати, що їй подобається робити взимку. Дитина повинна намалювати чотири малюнки: своє улюблене заняття, свій улюблений одяг, свою улюблену їжу та своє улюблене місце відпочинку взимку, а потім підписати ці малюнки.

Збираємо валізу на зимовий відпочинок. Це завдання допоможе дитині навчитися розставляти пріоритети в списку особистих речей і визначати, які з них потрібно взяти на зимовий відпочинок. У завданні є малюнок порожньої валізи. Дитині пропонується намалювати у валізі сім речей, які вона візьме на зимовий відпочинок.

Анаграми: літні та зимові види спорту. Це завдання допоможе дитині вивчити назви деяких літніх і зимових видів спорту, збагатити словниковий запас і розширити кругозір. 11 анаграм назв видів спорту розміщені в комірках футбольного м’яча.

Скільки однакових малюнків: рахуємо сніговиків. Завдання, що допоможе дитині розвинути навички послідовного рахунку та дрібну моторику. На аркуші хаотично розміщені зображення сніговиків. Дитині потрібно порахувати кількість повторень кожного малюнка, замалювати відповідну кількість клітинок у графіку напроти цього зображення та записати відповідне число в спеціальному полі.

Скільки однакових малюнків: рахуємо сніжинки. Завдання, що допоможе дитині розвинути навички послідовного рахунку та дрібну моторику. На аркуші хаотично розміщені зображення сніжинок. Дитині потрібно порахувати кількість повторень кожного малюнка, замалювати відповідну кількість клітинок у графіку напроти цього зображення та записати відповідне число в спеціальному полі.

Домалюй рукавиці: симетрія у візерунках. Це завдання допоможе дитині навчитися дзеркально відтворювати графічні об’єкти відносно вертикальної лінії та засвоїти таким чином геометричне поняття симетрії. Дитині необхідно, орієнтуючись на опорну лінію, завершити малюнки, а саме: дзеркально відтворити шість наявних половинок зображень, щоб візерунки на рукавицях набули цілісного вигляду.

Зима: знайди відмінності та розмалюй. Це завдання-розмальовка допоможе дитині розширити уявлення про зиму та розвинути навички порівняння. Воно містить два малюнки на зимову тематику, що, на перший погляд, нічим не відрізняються. Насправді ж малюнки мають 10 відмінностей, які потрібно відшукати та розмалювати.

Вивчаємо симетрію: домалюй ялинки. Це завдання допоможе дитині навчитися дзеркально відтворювати графічні об’єкти відносно вертикальної лінії і засвоїти таким чином геометричне поняття симетрії. Дитині необхідно, орієнтуючись на опорну лінію, завершити малюнки, а саме: дзеркально відтворити шість наявних половинок зображень, щоб ялинки набули цілісного вигляду.

Зимова симетрія: домалюй сніжинки. Це завдання допоможе дитині засвоїти таким чином геометричне поняття симетрії. Дитині необхідно, орієнтуючись на точки та рахуючи кількість клітинок, завершити малюнки, а саме: дзеркально відтворити шість наявних половинок зображень, щоб сніжинки набули цілісного вигляду.

Склади прислів’я: вчимося говорити про зиму. Це завдання допоможе дитині дізнатися більше про зиму через долучення до скарбниці народної творчості. Воно містить шість прислів’їв, що стосуються цієї пори року. Частини прислів’їв знаходяться в різних колонках: у процесі виконання завдання дитині потрібно з’єднати початок та кінець кожного з них.

Сприймаємо світ взимку: 5 органів чуття. Це завдання допоможе дитині проаналізувати роботу своєї сенсорної системи, зокрема кожного з п’яти органів чуття. Оскільки завдання присвячене зимі, воно пропонує дитині написати чи намалювати те, що вона бачить, сприймає на слух, нюх, відчуває на дотик і розпізнає на смак саме взимку.

Кросворд «Пори року»: зима. Цей тематичний кросворд надасть дитині можливість поміркувати над різними явищами та предметами, пов’язаними з зимою, а також проявити кмітливість і відповідні знання. Кросворд побудований за класичним принципом: дитині даються запитання для слів-відповідей, розташованих за вертикаллю та горизонталлю.

Написання числа «10». Це завдання - перший крок до вивчення написання числа «10» та рахунку. Завдання також сприяє здобуттю навичок дрібної моторики. У завданні дитина кілька разів з’єднує пунктирні лінії для написання числа «10», а потім самостійно пише число «10» у спеціально відведеному для цього місці.

Знайди доданки числа «10». Це завдання створено таким чином, аби воно надавало дитині можливість вдумливо й зосереджено тренувати не лише навички розв’язання математичних прикладів на додавання, а й розвивало логічне мислення. У завданні математичні приклади подані без доданків, які необхідно підібрати, виходячи з того, що їх сума має складати «10».

Зашифровані картини: додавання та віднімання в межах 10. Це завдання допоможе дитині навчитися усно виконувати арифметичну дію арифметичні дії додавання та віднімання в межах 10. Дитині потрібно розв’язати приклади, вирізати фрагменти та приклеїти кожен з них на місце того прикладу, відповідь до якого збігається з числом на фрагменті.

Дивіться також: Завдання для всіх тижнів 1-го класу Нової української школи.

Освіта.ua
17.05.2019

Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Немає коментарів

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!