Osvita.ua Середня освіта Нова українська школа «Моє довкілля»: 4-й тиждень НУШ для першого класу
«Моє довкілля»: 4-й тиждень НУШ для першого класу

Додаткові навчальні матеріали та завдання для 4-го тижня 1-го класу НУШ за темою «Моє довкілля»

«Моє довкілля»: 4-й тиждень НУШ для першого класу

Сайт «Розвиток дитини» пропонує додаткові навчальні матеріали та завдання для 4-го тижня 1-го класу Нової української школи за темою «Моє довкілля»

Вивчаємо дні тижня. Це завдання навчить дитину розрізняти дні тижня та пов’язувати їх із такими поняттями, як «вчора», «сьогодні», «завтра». Під час виконання завдання дитина вчитиметься орієнтуватись у часі, розвиватиме увагу, пам’ять та творче мислення.

Анаграми «Світ навколо нас». Працюючи над завданнями цього комплекту ваша дитина дізнається, що таке анаграми і навчиться їх розшифровувати. У завданнях дитині пропонується розшифрувати анаграми за допомогою представлених зображень і самостійно записати правильні відповіді в спеціально відведеному місці.

Одягаємося відповідно до погоди. Це завдання допоможе дитині навчитися влучно описувати погоду й підбирати відповідний одяг у кожну пору року. Працюючи над ним, дитина розвиватиме навички малювання, розширить кругозір і збагатить словниковий запас.

Вивчаємо різні погодні явища. Це завдання дозволить познайомити дитину із різними погодними явищами, потренувати її уяву, фантазію й асоціативне мислення, а також дрібну моторику та вміння підбирати потрібні кольори.

Спостереження на прогулянці: розвиваємо уважність. Це завдання допоможе дитині пригадати назви деяких істот і предметів, а також розвинути спостережливість. Завдання розвиває увагу й дрібну моторику, дозволяє збагатити словниковий запас.

Мінлива погода: вчимося описувати погоду. Це завдання допоможе дитині навчитися влучно описувати погодні явища, збагатити словниковий запас та закріпити знання про особливості різних пір року.

Позначаємо температуру та вибираємо одяг. Пропоноване завдання допоможе дитині навчитися аналізувати, орієнтуватися в навколишньому світі, порівнювати, об’єднувати, розподіляти на групи. Дитині пропонується розглянути пропоновані предмети й позначити на градусниках температуру, за якої комфортно носити намальований одяг.

Допомога птахам узимку: вирішуємо задачу й розвиваємо відповідальність. Це інтегроване завдання допоможе дитині формувати екологічну культуру й активну громадянську позицію. Дитині пропонується розглянути малюнок пташок біля годівнички й обрати для них відповідне харчування.

Знайди речення, допоможи природі. Це завдання допоможе формувати екологічну культуру дитини, розвивати увагу та вміння правильно формулювати речення. У завданні подано таблицю з літерами, дитина має вибрати з рядка лише ті літери, які не повторюються, скласти та записати з них речення.

Малюємо листочки-пташки, розвиваємо фантазію. Це завдання допоможе дитині розвивати асоціативне мислення у процесі художньо-творчої діяльності. Дитині пропонується розглянути листочки й перетворити їх на строкатих пташок.

Світ тварин: хто яку користь приносить. Це завдання допоможе дитині усвідомити різноманітність тваринного світу, формувати екологічну культуру. Дитині пропонується розглянути малюнок і поміркувати, хто з тварин яку користь приносить природі.

Прибираємо галявину, сортуємо сміття. Це завдання допоможе дитині зрозуміти основи екологічного природокористування, усвідомити важливість дотримання правил природоохоронної поведінки. Дитині пропонується допомогти прибрати сміття на лісовій галявині. Для цього потрібно провести лінію від знайденого предмета до потрібного сміттєвого контейнера.

Дивовижний ліс. Малюємо дерева. Це завдання допоможе дитині розвивати асоціативне мислення у процесі художньо-творчої діяльності, формувати екологічну культуру. Дитині пропонується розмалювати малюнки, домалювати дерева, придумати та розмалювати візерунки на їхніх кронах.

Відгадай та намалюй: природні явища. Це завдання спрямоване на розвиток логічного мислення, уяви, кмітливості, навичок читання та письма. Дитині пропонується відгадати чотири загадки на тему «Природні явища», а також намалювати та записати відповідь до кожної у спеціально відведених місцях.

Рахуємо уважно: яскрава природа. Це завдання надає дитині відмінну можливість поєднати розвиток уваги із тренуванням навичок рахунку, а також набути корисних поведінкових навичок - цілеспрямованості та посидючості. У завданні дитині потрібно почергово зосередити увагу на кожному з різновидів зображень, підібраних відповідно до категорії «Яскрава природа», та порахувати їх, а отриманий результат написати внизу сторінки.

Освіта.ua
16.05.2019

Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Немає коментарів

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!