Osvita.ua Середня освіта Нова українська школа «Я – школяр»: 1-й тиждень НУШ для першого класу
«Я – школяр»: 1-й тиждень НУШ для першого класу

Додаткові навчальні матеріали та завдання для 1-го тижня 1-го класу НУШ за темою «Я – школяр»

«Я – школяр»: 1-й тиждень НУШ для першого класу

Сайт «Розвиток дитини» пропонує додаткові навчальні матеріали та завдання для 1-го тижня 1-го класу Нової української школи за темою «Я – школяр»

Вірш про мене: римуємо. У завданні дитині пропонується доповнити римовані рядки словами та словосполученнями так, щоб вийшов вірш, а також здійснити саморефлексію щодо виконаного завдання. Виконуючи завдання, дитина вчитиметься відчувати ритміку поетичних творів, добирати різні форми слів, римувати, здійснювати самоаналіз.

Шлях до школи: читаємо таблицю. У завданні дитині пропонується розглянути таблицю, що містить дані про те, якими способами учні дістаються до школи. Проаналізувавши таблицю, потрібно відповісти на запитання. Виконання завдання сприятиме формуванню математичної компетентності, розвитку логічного мислення, уваги, закріпленню навичок розв’язування проблем математичного змісту.

Учимося керувати емоціями. Цей комплект завдань допоможе дитині розвинути емоційний інтелект, навички самоаналізу й емпатії. Кожне завдання присвячено одній із базових емоцій (за визначенням американського психолога К. Ізарда). Це такі емоції, як радість, зацікавлення, здивування, сум, страх, злість, сором, огида, зневага, провина.

Усвідомлюємо й називаємо емоції. Це завдання допоможе дитині розвинути емоційний інтелект, навчитися говорити про свої почуття й емоції. Виконуючи завдання, дитина підвищить здатність до саморефлексії, розширить словниковий запас.

Анаграма «Дні тижня». Працюючи над цим завданням, дитина дізнається, що таке анаграми та навчиться їх розшифровувати, а також закріпить знання про всі дні тижня. Завдання складається з кількох частин. Виконуючи його, дитина буде вдосконалювати навички логічного мислення та навчиться правильно писати назви днів тижня.

Малюємо та рекламуємо: коробка олівців. Завдання допоможе дитині розвинути навички малювання та письма. Воно містить зображення коробки олівців з готовим дизайном, який потрібно розмалювати, і нижче – таку ж саму коробку, але без малюнка: для неї дитині потрібно придумати та намалювати власний дизайн, а також написати рекламний текст про цей продукт.

Мій ранок перед школою: вчимося планувати. Це завдання допоможе дитині навчитися планувати свій ранок протягом шкільного п’ятиденного тижня, збагатити словниковий запас і розвинути навички читання, закріпити знання днів тижня й рутинних дій. Виконавши його, дитина стане більш організованою, розвине уважність.

Мій час: учимося планувати. Завдання орієнтоване на розвиток здатності дитини планувати власну діяльність, раціонально розподіляти час, розуміти, навіщо необхідно знати точний час, бути пунктуальною у школі й удома. Дитині пропонується розглянути малюнки й намалювати на годинниках стрілки, що вказуватимуть на час її занять.

Аналізуємо свій день у школі. Завдання сприятиме розвитку емоційного інтелекту дитини, мовленнєвої культури й навичок письма. Дитині пропонується написати про свій день у школі, продовжуючи 5 речень, що відображають ставлення мовця до події і мають емоційне забарвлення.

Як я зростаю: пишемо про себе. Це завдання сприятиме пізнанню дитиною себе, розвитку почуття самоприйняття, усвідомленню своєї індивідуальності. Дитині пропонується написати або намалювати цікаві факти про себе.

Ключі до гарного настрою: пишемо про себе. Це завдання сприятиме пізнанню дитиною себе, розвитку емоційного інтелекту. Дитині пропонується намалювати поганий і гарний настрій. Біля кожного ключика потрібно написати, що може покращити настрій. Також пропонується подумати, що може покращити настрій друзям дитини.

Учимося говорити й писати компліменти. Це завдання допоможе дитині навчитися бачити в інших людях та собі позитивні риси й відверто говорити про них, роблячи компліменти. Виконуючи завдання, дитина розвиватиме не лише навички читання, а й уяву, навички письма й комунікативні вміння, розширить словниковий запас.

Моє ім’я: аналізуємо звуко-буквений склад слова. Це завдання сприятиме розвитку уваги, аналітичного мислення, фонематичного слуху, навички письма, збагаченню словникового запасу. Дитина має прочитати завдання і заповнити пропуски, вказавши кількість літер, звуків, складів у власному імені, а також записати кілька слів, які розпочинаються тією ж літерою, що й ім’я дитини.

Визначаємо ознаки хвилювання. Це завдання – ще один крок до вивчення себе. Воно допоможе дитині навчитися усвідомлювати стан хвилювання, зробити висновок про те, які реакції в тілі для нього характерні. Таким чином дитина розвиватиме емоційний інтелект і самоусвідомлення.

Мої відповідальні кроки. Аналізуємо свій день. Це завдання допоможе дитині розвивати відповідальність, вміння організовувати й планувати роботу, приймати рішення. Дитині пропонується проаналізувати свій день, відповідно до пропонованих тверджень, і поставити відмітки у відповідних комірках.

Схеми й приклади: додавання в межах 5. Завдання допоможе дитині опанувати дію додавання в межах 5, покращити обчислювальні навички, розвинути увагу й кмітливість. Дитині пропонується з’єднати схеми з відповідними прикладами.

Рахуємо уважно: іду до школи. Це завдання надає дитині відмінну можливість поєднати розвиток уваги із тренуванням навичок рахунку, а також набути корисних поведінкових навичок - цілеспрямованості та посидючості. Виконуючи його, дитина тренуватиме всі основні функції уваги: концентрацію, об’єм, розподіл, стійкість та переключення.

Рахуємо правильно: рахунок в межах 10. Це завдання допоможе дитині потренувати та закріпити навички послідовного рахунку в межах 10, навчитись аналізувати групи зображень та виокремлювати серед них однакові.

Рахунок до 10. Скільки фруктів та ягід? Це завдання допоможе дитині потренувати навички рахунку до десяти, розвинути математичне мислення, увагу й кмітливість. Дитині пропонується порахувати, скільки виросло фруктів на дереві, а ягід на кущі. Також потрібно провести стрілку від таблички з відповідною цифрою до дерева чи куща.

Рахунок до 10: скільки малюнків? Це завдання допоможе дитині розвинути навички рахунку в межах 10, увагу й кмітливість. Дитині пропонується порахувати однакові малюнки й замалювати відповідну кількість клітинок. Виконуючи завдання, дитина зможе цікаво та просто оволодіти основними математичними поняттями.

Розмальовуємо геометричні фігури. Це завдання у невимушеній формі навчить дитину розрізняти геометричні фігури, допоможе вивчити та повторити їхні назви та правопис, потренувати дрібну моторику та зорово-моторну координацію. Дитині треба розмалювати кожну фігуру в колір, що зазначений внизу сторінки. Потім порахувати, скільки всього геометричних фігур вона розмалювала.

Вивчаємо порядкові числівники. Це завдання допоможе дитині закріпити знання порядкових числівників. На сторінці зображено 10 пустих пронумерованих квадратиків. Дитина повинна прочитати і виконати інструкції. Завдання сприятиме не лише розвитку навичок читання і письма, але й розвитку уваги, логічного мислення, уяви і фантазії.

Дивіться також: Завдання для всіх тижнів 1-го класу Нової української школи.

Освіта.ua
15.05.2019

Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Вчитель
"Дитина повинна прочитати і виконати інструкції""Дитина має прочитати завдання і заповнити пропуски, вказавши кількість літер, звуків, складів у власному імені, а також записати кілька слів, які розпочинаються тією ж літерою, що й ім’я дитини"? А як же добукварний період?
Вчитель
А якщо дитина ще не вміє читатаи і букв не знає? (Приходять і такі). Це ж ще добуквений період.
123
і це все за перший тиждень навчання? ?

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!