Osvita.ua Середня освіта Нова українська школа «Веселка»: 30-й тиждень НУШ для першого класу
«Веселка»: 30-й тиждень НУШ для першого класу

Додаткові навчальні матеріали та завдання для 30-го тижня 1-го класу НУШ за темою «Веселка»

«Веселка»: 30-й тиждень НУШ для першого класу

Сайт «Розвиток дитини» пропонує додаткові навчальні матеріали та завдання для 30-го тижня 1-го класу Нової української школи за темою «Веселка»

Розглядаємо все навколо – вивчаємо кольори. Це завдання допоможе формувати пізнавальну активність дитини, сприятиме розвитку інтересу до довкілля й самої себе. Дитині пропонується прочитати назви кольорів олівців і розмалювати їх. У середині кожного олівця потрібно написати, що вона бачила такого ж кольору вдома чи на вулиці.

Веселкова арифметика: учимо склад числа 10. Це завдання допоможе дитині потренувати арифметичні навички, а також запам’ятати дванадцять варіантів отримання числа 10 в якості суми (інакше кажучи, вивчити склад числа 10). У якості «помічника» їй дається зображення веселки, кожний колір якої підписаний певним «секретним» чином, адже ілюструє відповідні доданки (перший – на одному кінці веселки, а другий – на іншому).

Кросворд і розмальовка «Кольори веселки». Це завдання містить у собі кросворд і розмальовку, а тому матиме подвійну користь для дитини. Вона зможе потренувати пам’ять, увагу, логічне мислення, дрібну моторику, а також поміркувати над тим, як представлені основні кольори у природі, та розмалювати запропоновані приклади. Щоб розшифрувати кросворд, дитині треба пригадати назви семи кольорів веселки та самій здогадатися про розташування кожного слова.

Барвисті рими. Цей комплект завдань в цікавій та незвичній формі познайомить дитину із таким поняттям, як «рима», та дозволить їй закріпити свої знання, залучаючи зорову та м’язову пам’ять. Кожне завдання комплекту структуроване у вигляді рядків, що мають по чотири малюнки. Дитині необхідно вголос назвати все, що вона бачить зображеним на малюнках та визначити, які з вимовлених слів римуються між собою.

Розшукай сховані слова: кольори. Це завдання-головоломка покликане допомогти дитині засвоїти правопис слів, збагатити її словниковий запас та розширити кругозір, а також сприяти розвитку уваги, кмітливості та просторової орієнтації. У завданні дитині необхідно знайти та обвести запропоновані слова з тематики «Кольори», що сховані у горизонтальному або вертикальному напрямках серед інших літер. Виконуючи завдання, дитина розвиватиме такі якості, як старанність, посидючість і завзятість, до того ж покращить дрібну моторику.

Прибирання у сови: що означає «як дві краплі води»? Завдання спрямовано на формування мовленнєвої та математичної компетентностей, розвиток логічного мислення, уваги, збагачення словникового запасу, допомагає сформувати вміння використовувати сталі сполучення слів і порівнювати числа. У завданні дитині пропонується розставити числа від найбільшого до найменшого й записати всі літери в рядках у правильному порядку так, щоб можна було прочитати словосполучення.

Дивіться також: Завдання для всіх тижнів 1-го класу Нової української школи.

Освіта.ua
12.04.2019

Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Немає коментарів

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!