Osvita.ua Середня освіта Нова українська школа «Навіщо їсти?» 27 тиждень НУШ для першого класу
«Навіщо їсти?» 27 тиждень НУШ для першого класу

Додаткові навчальні матеріали та завдання для 27-го тижня 1-го класу НУШ за темою «Навіщо їсти?»

«Навіщо їсти?» 27 тиждень НУШ для першого класу

Сайт «Розвиток дитини» пропонує додаткові навчальні матеріали та завдання для 27-го тижня 1-го класу Нової української школи за темою «Навіщо їсти?»

Визначаємо корисні продукти для здорових зубок. Завдання допоможе дитині формувати ціннісне ставлення до власного здоров’я. Дитині пропонується визначити, які продукти шкідливі, а які корисні для зубів, і розмалювати корисні продукти.

Розвиваємо логіку, розв’язуючи задачу про їжу. Це завдання допоможе дитині розвинути логічне мислення, навички читання й розуміння текстів. Воно містить задачу про улюблені страви й продукти, представлену в формі таблиці. Дитині пропонується прочитати перелік імен осіб і назв продуктів/страв, а також твердження, проаналізувавши які, можна визначити, хто яку їжу полюбляє.

Розшифровуємо назви чинників здоров’я, пояснюємо їхнє значення. Комплект завдань допоможе дитині визначити чинники, що впливають на здоров’я людини, формувати ціннісне ставлення до власного здоров’я. Дитині пропонується розшифрувати 8 назв чинників здоров’я й написати, що означає кожна з них.

Малюємо апетитні страви, визначаємо корисні. Це завдання допоможе дитині проаналізувати свої вподобання в їжі, навчитися розрізняти шкідливу й корисну їжу. Завдання сприятиме розвитку уяви й навичок малювання.

Вживаємо прийменники й сполучники №4. Це завдання допоможе дитині розвинути навички зв’язного письмового мовлення й читання. Воно містить короткий текст з пропусками під назвою «Улюблений десерт». Пропуски в тексті потрібно заповнити поданими прийменниками й сполучниками.

Анаграма «Фрукти». За допомогою цього завдання дитина дізнається, що таке анаграми, і навчиться їх розшифровувати. У завданні дитині пропонується розшифрувати анаграми фруктів за допомогою представлених зображень і самостійно записати правильні відповіді.

Малюємо та рекламуємо: пакет молока. Завдання допоможе дитині розвинути навички малювання та письма. Воно містить зображення пакета молока з готовим дизайном, який потрібно розмалювати, і нижче – такий самий пакет, але без малюнка: для нього дитині потрібно придумати та намалювати власний дизайн, а також написати рекламний текст про цей продукт.

Малюємо та рекламуємо: коробка цукерок. Завдання містить зображення коробки цукерок з готовим дизайном, який потрібно розмалювати, і нижче – таку ж саму коробку, але без малюнка: для неї дитині потрібно придумати та намалювати власний дизайн, а також написати рекламний текст про цей продукт.

Малюємо та рекламуємо: банка чаю. Завдання містить зображення банки чаю з готовим дизайном, який потрібно розмалювати, і нижче – таку ж саму банку, але без малюнка: для неї дитині потрібно придумати та намалювати власний дизайн, а також написати рекламний текст про цей продукт.

Кросворд у малюнках «Овочі» Це завдання-кросворд допоможе дитині повторити правопис дванадцяти назв різних овочів, тренуючи при цьому пам’ять, увагу та дрібну моторику. Дитині потрібно подивитись на малюнки овочів та вписати відповідні назви у клітинки кросворда.

Визначаємо ознаки здоров’я. Збираємо букет здоров’я. Пропоноване завдання допоможе дитині визначити ознаки здорової людини, формувати ціннісне ставлення до власного здоров’я. Дитині пропонується: розмалювати квіти з ознаками здоров’я, провести лінії від цих квітів до вази та зібрати букет здоров’я.

Розвиваємо увагу: шукаємо солодку їжу. Це завдання допоможе дитині розвинути логічне мислення, навички абстрагування, порівняння й категоризації. Воно присвячено темі «Солодка їжа» й містить 10 малюнків. Дитині пропонується вибрати з малюнків лише ті, на яких зображено солодку їжу.

Описуємо властивості №7: температура. Це завдання допоможе дитині навчитися порівнювати й описувати предмети та істот за ознакою температури й розвинути навички малювання. Воно містить речення, що описує предмети з протилежними властивостями (гарячий – холодний), відповідні зображення й дві колонки з назвами згаданих у реченні властивостей. Дитині пропонується намалювати в колонках інші гарячі й холодні предмети (речовини).

Шукаємо відповіді в малюнках №8. Це завдання-розмальовка допоможе дитині розвинути логічне мислення й збагатити словниковий запас. Воно містить 2 питання про продукти харчування й фрукти. Дитині потрібно прочитати питання, вибрати серед малюнків правильні відповіді та розмалювати.

Домалюй і розмалюй №4 (завершуємо малюнки) Це завдання допоможе дитині розвинути навички малювання й сформувати уявлення про симетрію. У ньому дитині пропонуються 4 неповні малюнки, у 2-х з яких відсутню частину зображення потрібно домалювати за пунктирними лініями, а в інших двох – самостійно.

Розмальовка «Улюблена їжа». Це ілюстроване завдання допоможе дитині проаналізувати свої смаки в їжі. Серед 14-ти малюнків дитині пропонується розмалювати зображення тих харчових продуктів, які вона полюбляє їсти. Зображення тієї їжі, що дитині не подобається, потрібно обвести червоним.

Як приготувати какао: розмальовуємо та описуємо процес. Це завдання спрямовано на розвиток навичок письма, а заодно допоможе розширити знання дитини в галузі кулінарії. На першій сторінці дитині пропонується вибрати та розмалювати інгредієнти та речі, що потрібні під час приготування какао (з суміші). На другій сторінці в малюнках представлено послідовність приготування какао: дитині потрібно розмалювати малюнки та описати процес приготування.

Про що йдеться №5: їжа. Це завдання допоможе дитині розвинути навички читання та навчитися краще розуміти текст. Воно містить 4 речення на тему «Їжа». З малюнків під кожним реченням дитині необхідно вибрати та розмалювати лише ті, назви яких згадуються в цьому реченні.

Сортування слів: смак. Це завдання допоможе дитині розвинути логічне мислення, навчитись розподіляти слова за тематичними категоріями та збагатити словниковий запас. Воно присвячене темі «Смак» та містить 16 слів, які необхідно записати у відповідних колонках.

Відгадай та намалюй: їжа. Цей комплект завдань спрямований на розвиток логічного мислення, уяви, кмітливості, навичок читання та письма. Дитині пропонується відгадати чотири загадки на тему «Їжа», а також намалювати та записати відповідь до кожної у спеціально відведених місцях.

Розрізняємо корисну та шкідливу їжу. Це ілюстроване завдання допоможе дитині навчитись розрізняти корисну й шкідливу їжу на запропонованих зображеннях, а також набути навичок здорового харчування завдяки висновкам, які вона зможе зробити в ході роботи.

Рахуємо уважно: корисна їжа. Це завдання надає дитині відмінну можливість поєднати розвиток уваги із тренуванням навичок рахунку. У завданні дитині потрібно почергово зосередити увагу на кожному з різновидів зображень, порахувати їх, а отриманий результат написати внизу сторінки.

Розшукай сховані слова: сніданок. Це завдання-головоломка покликане допомогти дитині засвоїти правопис слів, збагатити її словниковий запас та розширити кругозір, а також сприяти розвитку уваги, кмітливості та просторової орієнтації. У завданні дитині необхідно знайти та обвести запропоновані слова з тематики «Сніданок».

Складаємо печиво та вчимося рахувати до 10-ти. Це завдання допоможе дитині вивчити числа до 10, краще уявити різницю між цифрою та числом. З другої сторінки потрібно вирізати печиво з певною кількістю шоколадних крихт та скласти (приклеїти) в банку на першій сторінці, на відповідно пронумеровані місця(від 1 до 10).

Прибирання у сови: що означає «розводити руками»? У завданні дитині пропонується розставити числа від найменшого до найбільшого й записати всі літери в рядках у правильному порядку так, щоб можна було прочитати словосполучення.

Дії з трьома числами №1: додавання й віднімання в межах 10. Це завдання допоможе дитині відпрацювати навички додавання й віднімання в межах 10, а також зрозуміти зв’язок між цими діями. Числа підібрано таким чином, що вони можуть виступати доданками й сумою або зменшуваним, від’ємником і різницею.

Дії з трьома числами №2: додавання й віднімання в межах 10. У завданні є 3 групи чисел, що розміщені в креманках для морозива (по 3 кульки-числа в кожній) та місця для запису прикладів. Числа підібрано таким чином, що вони можуть виступати доданками й сумою або зменшуваним, від’ємником і різницею.

Дії з трьома числами №3: додавання й віднімання в межах 20. Це завдання допоможе дитині відпрацювати навички додавання й віднімання в межах 20, а також зрозуміти зв’язок між цими діями.

Дії з трьома числами №4: додавання й віднімання в межах 20. Це завдання також допоможе дитині відпрацювати навички додавання й віднімання в межах 20, зрозуміти зв’язок між цими діями.

Дії з трьома числами №5: множення й ділення в межах 20. У завданні є 3 групи чисел, що розміщені в креманках для морозива (по 3 кульки-числа в кожній) та місця для запису прикладів. Числа підібрано таким чином, що вони можуть виступати множниками й добутком або діленим, дільником і часткою.

Цукерки в кишенях: рахуємо й віднімаємо. Це завдання допоможе дитині вдосконалити навички рахунку й віднімання в межах 10, розвинути увагу, логічне мислення. Дитині пропонується порахувати кількість цукерок у 7 кишенях за певних умов. Результати потрібно намалювати в кишенях.

Рахуємо й малюємо: обчислювання в межах 10. Це завдання допоможе дитині опанувати додавання чисел у межах 10, розвинути увагу й кмітливість. Дитині пропонується розв’язати приклади, зображені у вигляді яблучних зернят, і намалювати відповіді.

Сортуємо відповіді на парні й непарні числа. Це завдання допоможе дитині добре вивчити парні й непарні числа та потренувати арифметичні навички додавання. За умовами завдання, дитині треба розв’язати вісімнадцять математичних прикладів, вирізати їх і наостанок приклеїти на відповідні місця.

Малюємо по клітинках: вишня. У завданні дитині необхідно від двох вихідних точок почати малювати лінії в певному напрямку, довжиною у певну кількість клітинок, відповідно до вказівок, наданих у нижній частині завдання. Після правильного виконання завдання має з’явитися малюнок вишні, який потрібно розмалювати.

Визначаємо кількість: рахуємо цілі предмети. Цей комплект завдань допоможе дитині розвинути навички послідовного рахунку в межах 10 й розвинути уявлення про частини й ціле. Завдання комплекту спрямовані на розвиток просторового й логічного мислення, уваги, закріплення навичок написання чисел від 1 до 10.

Дивіться також: Завдання для всіх тижнів 1-го класу Нової української школи.

Освіта.ua
21.03.2019

Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Немає коментарів

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!