Osvita.ua Середня освіта Нова українська школа Навіщо їсти? 27 тиждень НУШ для першого класу
Навіщо їсти? 27 тиждень НУШ для першого класу

Додаткові навчальні матеріали та завдання для 27-го тижня 1-го класу НУШ за темою «Навіщо їсти?»

Навіщо їсти? 27 тиждень НУШ для першого класу

Сайт «Розвиток дитини» пропонує додаткові навчальні матеріали та завдання для 27-го тижня 1-го класу Нової української школи за темою «Навіщо їсти?»

Анаграма «Фрукти». За допомогою цього завдання дитина дізнається, що таке анаграми, і навчиться їх розшифровувати. У завданні дитині пропонується розшифрувати анаграми фруктів за допомогою представлених зображень і самостійно записати правильні відповіді.

Малюємо та рекламуємо: пакет молока. Завдання допоможе дитині розвинути навички малювання та письма. Воно містить зображення пакета молока з готовим дизайном, який потрібно розмалювати, і нижче – такий самий пакет, але без малюнка: для нього дитині потрібно придумати та намалювати власний дизайн, а також написати рекламний текст про цей продукт.

Малюємо та рекламуємо: коробка цукерок. Завдання містить зображення коробки цукерок з готовим дизайном, який потрібно розмалювати, і нижче – таку ж саму коробку, але без малюнка: для неї дитині потрібно придумати та намалювати власний дизайн, а також написати рекламний текст про цей продукт.

Малюємо та рекламуємо: банка чаю. Завдання містить зображення банки чаю з готовим дизайном, який потрібно розмалювати, і нижче – таку ж саму банку, але без малюнка: для неї дитині потрібно придумати та намалювати власний дизайн, а також написати рекламний текст про цей продукт.

Кросворд у малюнках «Овочі» Це завдання-кросворд допоможе дитині повторити правопис дванадцяти назв різних овочів, тренуючи при цьому пам’ять, увагу та дрібну моторику. Дитині потрібно подивитись на малюнки овочів та вписати відповідні назви у клітинки кросворда.

Визначаємо ознаки здоров’я. Збираємо букет здоров’я. Пропоноване завдання допоможе дитині визначити ознаки здорової людини, формувати ціннісне ставлення до власного здоров’я. Дитині пропонується: розмалювати квіти з ознаками здоров’я, провести лінії від цих квітів до вази та зібрати букет здоров’я.

Розвиваємо увагу: шукаємо солодку їжу. Це завдання допоможе дитині розвинути логічне мислення, навички абстрагування, порівняння й категоризації. Воно присвячено темі «Солодка їжа» й містить 10 малюнків. Дитині пропонується вибрати з малюнків лише ті, на яких зображено солодку їжу.

Описуємо властивості №7: температура. Це завдання допоможе дитині навчитися порівнювати й описувати предмети та істот за ознакою температури й розвинути навички малювання. Воно містить речення, що описує предмети з протилежними властивостями (гарячий – холодний), відповідні зображення й дві колонки з назвами згаданих у реченні властивостей. Дитині пропонується намалювати в колонках інші гарячі й холодні предмети (речовини).

Шукаємо відповіді в малюнках №8. Це завдання-розмальовка допоможе дитині розвинути логічне мислення й збагатити словниковий запас. Воно містить 2 питання про продукти харчування й фрукти. Дитині потрібно прочитати питання, вибрати серед малюнків правильні відповіді та розмалювати.

Домалюй і розмалюй №4 (завершуємо малюнки) Це завдання допоможе дитині розвинути навички малювання й сформувати уявлення про симетрію. У ньому дитині пропонуються 4 неповні малюнки, у 2-х з яких відсутню частину зображення потрібно домалювати за пунктирними лініями, а в інших двох – самостійно.

Розмальовка «Улюблена їжа». Це ілюстроване завдання допоможе дитині проаналізувати свої смаки в їжі. Серед 14-ти малюнків дитині пропонується розмалювати зображення тих харчових продуктів, які вона полюбляє їсти. Зображення тієї їжі, що дитині не подобається, потрібно обвести червоним.

Як приготувати какао: розмальовуємо та описуємо процес. Це завдання спрямовано на розвиток навичок письма, а заодно допоможе розширити знання дитини в галузі кулінарії. На першій сторінці дитині пропонується вибрати та розмалювати інгредієнти та речі, що потрібні під час приготування какао (з суміші). На другій сторінці в малюнках представлено послідовність приготування какао: дитині потрібно розмалювати малюнки та описати процес приготування.

Про що йдеться №5: їжа. Це завдання допоможе дитині розвинути навички читання та навчитися краще розуміти текст. Воно містить 4 речення на тему «Їжа». З малюнків під кожним реченням дитині необхідно вибрати та розмалювати лише ті, назви яких згадуються в цьому реченні.

Сортування слів: смак. Це завдання допоможе дитині розвинути логічне мислення, навчитись розподіляти слова за тематичними категоріями та збагатити словниковий запас. Воно присвячене темі «Смак» та містить 16 слів, які необхідно записати у відповідних колонках.

Відгадай та намалюй: їжа. Цей комплект завдань спрямований на розвиток логічного мислення, уяви, кмітливості, навичок читання та письма. Дитині пропонується відгадати чотири загадки на тему «Їжа», а також намалювати та записати відповідь до кожної у спеціально відведених місцях.

Розрізняємо корисну та шкідливу їжу. Це ілюстроване завдання допоможе дитині навчитись розрізняти корисну й шкідливу їжу на запропонованих зображеннях, а також набути навичок здорового харчування завдяки висновкам, які вона зможе зробити в ході роботи.

Рахуємо уважно: корисна їжа. Це завдання надає дитині відмінну можливість поєднати розвиток уваги із тренуванням навичок рахунку. У завданні дитині потрібно почергово зосередити увагу на кожному з різновидів зображень, порахувати їх, а отриманий результат написати внизу сторінки.

Розшукай сховані слова: сніданок. Це завдання-головоломка покликане допомогти дитині засвоїти правопис слів, збагатити її словниковий запас та розширити кругозір, а також сприяти розвитку уваги, кмітливості та просторової орієнтації. У завданні дитині необхідно знайти та обвести запропоновані слова з тематики «Сніданок».

Складаємо печиво та вчимося рахувати до 10-ти. Це завдання допоможе дитині вивчити числа до 10, краще уявити різницю між цифрою та числом. З другої сторінки потрібно вирізати печиво з певною кількістю шоколадних крихт та скласти (приклеїти) в банку на першій сторінці, на відповідно пронумеровані місця(від 1 до 10).

Прибирання у сови: що означає «розводити руками»? У завданні дитині пропонується розставити числа від найменшого до найбільшого й записати всі літери в рядках у правильному порядку так, щоб можна було прочитати словосполучення.

Дії з трьома числами №1: додавання й віднімання в межах 10. Це завдання допоможе дитині відпрацювати навички додавання й віднімання в межах 10, а також зрозуміти зв’язок між цими діями. Числа підібрано таким чином, що вони можуть виступати доданками й сумою або зменшуваним, від’ємником і різницею.

Дії з трьома числами №2: додавання й віднімання в межах 10. У завданні є 3 групи чисел, що розміщені в креманках для морозива (по 3 кульки-числа в кожній) та місця для запису прикладів. Числа підібрано таким чином, що вони можуть виступати доданками й сумою або зменшуваним, від’ємником і різницею.

Дії з трьома числами №3: додавання й віднімання в межах 20. Це завдання допоможе дитині відпрацювати навички додавання й віднімання в межах 20, а також зрозуміти зв’язок між цими діями.

Дії з трьома числами №4: додавання й віднімання в межах 20. Це завдання також допоможе дитині відпрацювати навички додавання й віднімання в межах 20, зрозуміти зв’язок між цими діями.

Дії з трьома числами №5: множення й ділення в межах 20. У завданні є 3 групи чисел, що розміщені в креманках для морозива (по 3 кульки-числа в кожній) та місця для запису прикладів. Числа підібрано таким чином, що вони можуть виступати множниками й добутком або діленим, дільником і часткою.

Цукерки в кишенях: рахуємо й віднімаємо. Це завдання допоможе дитині вдосконалити навички рахунку й віднімання в межах 10, розвинути увагу, логічне мислення. Дитині пропонується порахувати кількість цукерок у 7 кишенях за певних умов. Результати потрібно намалювати в кишенях.

Рахуємо й малюємо: обчислювання в межах 10. Це завдання допоможе дитині опанувати додавання чисел у межах 10, розвинути увагу й кмітливість. Дитині пропонується розв’язати приклади, зображені у вигляді яблучних зернят, і намалювати відповіді.

Сортуємо відповіді на парні й непарні числа. Це завдання допоможе дитині добре вивчити парні й непарні числа та потренувати арифметичні навички додавання. За умовами завдання, дитині треба розв’язати вісімнадцять математичних прикладів, вирізати їх і наостанок приклеїти на відповідні місця.

Малюємо по клітинках: вишня. У завданні дитині необхідно від двох вихідних точок почати малювати лінії в певному напрямку, довжиною у певну кількість клітинок, відповідно до вказівок, наданих у нижній частині завдання. Після правильного виконання завдання має з’явитися малюнок вишні, який потрібно розмалювати.

Визначаємо кількість: рахуємо цілі предмети. Цей комплект завдань допоможе дитині розвинути навички послідовного рахунку в межах 10 й розвинути уявлення про частини й ціле. Завдання комплекту спрямовані на розвиток просторового й логічного мислення, уваги, закріплення навичок написання чисел від 1 до 10.

Освіта.ua
21.03.2019

Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Немає коментарів

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!