Osvita.ua Середня освіта Нова українська школа Час та як керувати часом? 24 тиждень НУШ для першого класу
Час та як керувати часом? 24 тиждень НУШ для першого класу

Додаткові навчальні матеріали та завдання для 24-го тижня 1-го класу НУШ за темою «Час. Як керувати часом?»

Час та як керувати часом? 24 тиждень НУШ для першого класу

Сайт «Розвиток дитини» пропонує додаткові навчальні матеріали та завдання для 24-го тижня 1-го класу Нової української школи за темою «Час. Як керувати часом?».

Визначаємо час. Завдання стануть чудовою практикою та допоможуть дитині у майбутньому із легкістю визначати час, як на цифровому, так і на аналоговому годиннику. Комплект складений із кількох завдань різної складності, у яких потрібно встановлювати та записувати час.

Вчимося визначати час на циферблаті годинників. Це завдання допоможе дитині навчитися визначати час на циферблаті годинників і закріпити навички написання цифр, знання чисел від 1 до 12, розвинути уважність, посидючість, дрібну моторику та зорове сприйняття.

Кросворд «Час»: тренуємо мислення. Це завдання-кросворд допоможе дитині потренувати пам’ять, логічне мислення та увагу, а також такі корисні поведінкові навички, як цілеспрямованість і посидючість. Кросворд побудований за класичним принципом.

     

Доміно часу: учимось граючись. Це завдання в яскравій ігровій формі навчить дитину визначати час за аналоговим та електронним годинниками, закріпить її знання, допоможе краще сприймати показники електронного табло й подумки порівнювати їх з аналогічним часом, який показує відповідне розташування хвилинної й годинної стрілок.

Виготов власний годинник. Це завдання пропонує дитині зробити власний годинник і за його допомогою вчитися визначати час. Користуючись власним, привабливим та смішним годинником, дитині буде легше вивчати час, також вона матиме можливість тренувати увагу, пам’ять та моторику.

Вивчаємо чотири частини доби (хлопчик). Це завдання допоможе дитині краще зрозуміти таку одиницю вимірювання часу, як доба та її загальноприйнятий поділ на чотири частини – ранок, день, вечір, ніч, дасть можливість повторити, скільком годинам вона дорівнює, та порозмовляти про щоденні події в житті дитини, що відбуваються в кожній з її частин.

Вивчаємо чотири частини доби (дівчинка). За умовою завдання дитині треба вирізати назви частин доби, що розташовані внизу сторінки, та вклеїти їх у відповідні місця під кожною картинкою, що ілюструє ранок, день, вечір або ніч. Попередньо дитина повинна проаналізувати, що саме зображено на картинках, а потім обґрунтувати своє рішення.

Мій час: учимося планувати. Завдання орієнтоване на розвиток здатності дитини планувати власну діяльність, раціонально розподіляти час, розуміти, навіщо необхідно знати точний час, бути пунктуальною у школі й удома. Дитині пропонується розглянути малюнки й намалювати на годинниках стрілки, що вказуватимуть на час її занять.

Мій ранок перед школою: вчимося планувати. Це завдання допоможе дитині навчитися планувати свій ранок протягом шкільного п’ятиденного тижня, збагатити словниковий запас і розвинути навички читання, закріпити знання днів тижня й рутинних дій.

Ти – зірка! Вчимося планувати. Це завдання допоможе дитині розвивати навички культури праці, вміння організовувати та планувати роботу, раціонально розподіляти час, приймати рішення. Дитині пропонується разом із батьками скласти та записати перелік справ, які вона робитиме впродовж тижня. Виконання завдань потрібно позначати у комірках відмітками.

Дні тижня по порядку. Це завдання допоможе дитині вивчити назви днів тижня та їхній правильний порядок, засвоїти правопис цих назв. Воно містить сім послідовностей, візуально представлених у формі гусениць (які можна за бажанням розмалювати).

Розв’язуємо кросворд «Дні тижня». Це завдання-кросворд сприятиме розвитку логічного мислення, уваги й пам’яті дитини, а також дозволить покращити такі важливі поведінкові навички, як цілеспрямованість і посидючість. Дитині даються підказки у вигляді чотирьох літер і апострофу, що допоможуть їй розшифрувати слова

Створюємо календар: березень. Ці завдання нададуть можливість вивчити одиниці вимірювання часу, дізнатись про цікаві події та проявити себе. У завданні дитині пропонується вписати всі числа березня у відповідні клітинки та розфарбувати тематичні малюнки.

Вивчаємо дні тижня. Це завдання навчить дитину розрізняти дні тижня та пов’язувати їх із такими поняттями, як «вчора», «сьогодні», «завтра». Особливість завдання полягає в тому, що коло, всередині якого містяться пелюстки з назвами днів тижня, рухоме.

Вивчаємо скорочення назв днів тижня. Це завдання в нескладній формі допоможе дитині запам’ятати загальноприйняті скорочення назв днів тижня, а також дозволить порозмовляти про доцільність використання скорочень при складанні різних документів, друкуванні книжок та про існування стандартів, що встановлюють загальні правила скорочення слів в українській мові.

Кольорові пори року. Ці завдання допоможуть формувати художньо-продуктивну компетентність дитини. Дитині пропонується розмалювати тюбики з фарбами відповідними кольорами. Завдання сприятиме розвитку уявлень дитини про природні явища, сезонні зміни й кольори в природі.

Що я люблю робити навесні. Це завдання допоможе дитині навчитись аналізувати та описувати, що їй подобається робити навесні. Дитина повинна намалювати й підписати чотири малюнки. Завдання сприятиме розвитку навичок письма, емоційного інтелекту, уяви та фантазії.

Анаграми «Зашифровані місяці: весна». Працюючи над цим завданням, дитина дізнається, що таке анаграми та навчиться їх розшифровувати, закріпить знання про місяці року, збагатить словниковий запас.

Весна: знайди відмінності та розмалюй. Це завдання-розмальовка допоможе дитині розширити уявлення про весну та розвинути навички порівняння. Воно містить два малюнки на весняну тематику, що, на перший погляд, нічим не відрізняються. Насправді ж малюнки мають 10 відмінностей, які потрібно відшукати та розмалювати.

Розмальовка «12 місяців»: березень. Це завдання-розмальовка не тільки допоможе потренувати дрібну моторику, увагу, покращити вміння підбирати різні кольори й навіть покращити навички читання, а й познайомить дитину з характерними особливостями березня, відповідними народними прислів’ями та приказками, а також зі щорічними святами, що припадають на цей місяць.

Місяці й пори року: малюємо асоціації. Це завдання допоможе дитині в цікавій формі задіяти асоціативне мислення та пам’ять для вивчення правильної послідовності місяців року, закріплення знань про те, які місяці відносяться до календарних весни, літа, осені та зими, а також про правильний порядок, за яким різні пори року змінюють одна одну.

Вивчаємо місяці й пори року. Це завдання допоможе дитині вивчити правильну послідовність місяців року та запам’ятати, які з них належать до календарних сезонів, а також запам’ятати, за яким порядком змінюють одна одну різні пори року. Завдання має форму розмальовки.

Освіта.ua
28.02.2019

Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Максим Мирошник
Годинник для НУШ можна замовити тут: https://nus.com.ua/shop/great-clock-for-demonstration/ - висока якість, є роздаткові моделі на клас

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!