30.09.2021 Реалізація індивідуальної програми розвитку: поради директору
Директору треба розуміти алгоритми підготовки програми розвитку для забезпечення якості процесу
20.09.2021 Кількість учнів в інклюзивних класах зросла вдесятеро
За даними Мінсоцполітики, інклюзивне навчання організовано в 43% українських шкіл
16.09.2021 Організація психолого-педагогічного супроводу
Команда психолого-педагогічного супроводу є важливою частиною якісного інклюзивного навчання
15.09.2021 Кабмін затвердив порядок організації інклюзії в школах
Документ затверджує нову форму індивідуальної програми розвитку й ведення рівнів підтримки
30.08.2021 МОН надало рекомендації щодо організації інклюзивного навчання
Методичні рекомендації присвячені організації навчання осіб з особливими освітніми потребами
3.08.2021 Якісна інклюзія: інструкція для керівника школи
Інклюзія потребує формування середовища, участі всіх учасників освітнього процесу і якісного менеджменту
29.07.2021 КМУ удосконалив організацію інклюзії в дитсадках
У дитсадках визначатимуть рівні підтримки дитини для впровадження диференційованого підходу
22.07.2021 Педагоги інклюзивних центрів отримають надбавки
Кабінет міністрів України вніс зміни до роботи інклюзивно-ресурсних центрів
17.05.2021 Уряд розподілив кошти для підтримки дітей з інвалідністю
Уряд врегулював перерозподіл коштів для підтримки осіб з особливими освітніми потребами
23.12.2020 Для батьків дітей з ООП створили мобільний додаток  
В Україні розробили мобільний додаток для батьків дітей з особливими освітніми потребами
10.12.2020 Проект бюджету передбачає 505 млн для дітей з ООП
30% з окремої бюджетної програми можна використовувати на закупівлю допоміжних засобів
10.10.2019 Реалізація практики асистента педагога у Чехії
Асистент вчителя класифікується як педагогічний працівник у класах, де є учні з особливими освітніми потребами
19.09.2019 МОН підготувало серію відео щодо інклюзивної освіти
Гід з інклюзивної освіти для батьків: що таке ІРЦ і як до них звернутись, інклюзія від дошкілля до вишів
5.08.2019 Реалізація практики асистента педагога в Словаччині
Асистент вихователя/вчителя в Словаччині є там, де діти з особливими освітніми потребами потребують підтримки
22.07.2019 Реалізація практики асистента педагога в Сербії
Асистент вчителя у Сербії може асистувати як загальноосвітньому педагогові, так і спеціальному
15.07.2019 Реалізація практики асистента педагога в Австралії
Визначення обов’язків асистента вчителя в Австралії пов'язане з нюансами територіального устрою та етнічних факторів
27.08.2018 В Україні створять центри підтримки інклюзивної освіти
Центри надаватимуть консультативно-методичну допомогу педагогам, фахівцям ІРЦ та іншим установам
23.08.2018 МОН закупить тести для дітей з особливими потребами
Тести дозволять краще складати програми розвитку для дітей з особливими освітніми потребами
26.01.2017 "Основа": досвід школи без обмежень
Запорізька «Основа» є однією з перших шкіл в країні, де почали впроваджувати інклюзивну освіту
1.10.2015 Інклюзія в Україні: перспективи для дітей з аутизмом
В Україні немає гарантії, що особливі потреби дитини будуть враховані в процесі навчання