20.09.2023 |
Інклюзивне навчання у школі: посібник для директорів
Допомога керівникам шкіл у творенні якісного інклюзивного освітнього середовища для дітей
|
14.07.2023 |
Інклюзивна освіта в НУШ: виклики воєнного часу
Організація навчального процесу в школі на засадах рівності та інклюзивності
|
13.06.2023 |
МОН підготувало Стратегію розвитку інклюзивного навчання
Метою Стратегії є забезпечення доступу до якісної освіти з урахуванням індивідуальних потреб
|
18.11.2022 |
«Довідник безбар'єрності»: гід з толерантної комунікації
В Україні презентували «Довідник безбар'єрності», гід з толерантної комунікації та взаємодії з людьми
|
5.09.2022 |
Як біженцям отримати оцінку розвитку дитини з ООП
Інструкція для батьків дітей з особливими освітніми потребами, які не мають висновку ІРЦ
|
2.05.2022 |
Уряд розширив коло завдань інклюзивно-ресурсних центрів
В умовах воєнного стану ІРЦ мають здійснювати супровід внутрішньо переміщених осіб з ООП
|
12.04.2022 |
Для вчителів підготували поради щодо інклюзії на онлайн-уроках
Посібник містить поради щодо забезпечення доступності та приклади планування та реалізації онлайн-навчання
|
18.03.2022 |
Батьки дітей з ООП можуть отримати копію висновку про розвиток
Батьки можуть отримати копію висновку про комплексну психолого-педагогічну оцінку розвитку дитини з ООП
|
29.12.2021 |
Як правильно організувати інклюзивне навчання
У 2022 році посилиться акцент на співпраці між школами та інклюзивно-ресурсними центрами
|
29.11.2021 |
Як нараховують доплати вчителям за роботу в інклюзивних класах
Нюанси виплати доплати вчителям за роботу в інклюзивних класах за відсутності на уроках осіб з ООП
|
11.11.2021 |
Ресурси для організації якісної інклюзивної освіти
Якісна інклюзивна освіта – результат грамотного менеджменту, інвестицій та роботи педагогів
|
30.09.2021 |
Реалізація індивідуальної програми розвитку: поради директору
Директору треба розуміти алгоритми підготовки програми розвитку для забезпечення якості процесу
|
20.09.2021 |
Кількість учнів в інклюзивних класах зросла вдесятеро
За даними Мінсоцполітики, інклюзивне навчання організовано в 43% українських шкіл
|
16.09.2021 |
Організація психолого-педагогічного супроводу
Команда психолого-педагогічного супроводу є важливою частиною якісного інклюзивного навчання
|
15.09.2021 |
Кабмін затвердив порядок організації інклюзії в школах
Документ затверджує нову форму індивідуальної програми розвитку й ведення рівнів підтримки
|
30.08.2021 |
МОН надало рекомендації щодо організації інклюзивного навчання
Методичні рекомендації присвячені організації навчання осіб з особливими освітніми потребами
|
3.08.2021 |
Якісна інклюзія: інструкція для керівника школи
Інклюзія потребує формування середовища, участі всіх учасників освітнього процесу і якісного менеджменту
|
29.07.2021 |
КМУ удосконалив організацію інклюзії в дитсадках
У дитсадках визначатимуть рівні підтримки дитини для впровадження диференційованого підходу
|
22.07.2021 |
Педагоги інклюзивних центрів отримають надбавки
Кабінет міністрів України вніс зміни до роботи інклюзивно-ресурсних центрів
|
17.05.2021 |
Уряд розподілив кошти для підтримки дітей з інвалідністю
Уряд врегулював перерозподіл коштів для підтримки осіб з особливими освітніми потребами
|