20.09.2023 Інклюзивне навчання у школі: посібник для директорів
Допомога керівникам шкіл у творенні якісного інклюзивного освітнього середовища для дітей
14.07.2023 Інклюзивна освіта в НУШ: виклики воєнного часу
Організація навчального процесу в школі на засадах рівності та інклюзивності
13.06.2023 МОН підготувало Стратегію розвитку інклюзивного навчання
Метою Стратегії є забезпечення доступу до якісної освіти з урахуванням індивідуальних потреб
18.11.2022 «Довідник безбар'єрності»: гід з толерантної комунікації
В Україні презентували «Довідник безбар'єрності», гід з толерантної комунікації та взаємодії з людьми
5.09.2022 Як біженцям отримати оцінку розвитку дитини з ООП
Інструкція для батьків дітей з особливими освітніми потребами, які не мають висновку ІРЦ
2.05.2022 Уряд розширив коло завдань інклюзивно-ресурсних центрів
В умовах воєнного стану ІРЦ мають здійснювати супровід внутрішньо переміщених осіб з ООП
12.04.2022 Для вчителів підготували поради щодо інклюзії на онлайн-уроках
Посібник містить поради щодо забезпечення доступності та приклади планування та реалізації онлайн-навчання
18.03.2022 Батьки дітей з ООП можуть отримати копію висновку про розвиток
Батьки можуть отримати копію висновку про комплексну психолого-педагогічну оцінку розвитку дитини з ООП
29.12.2021 Як правильно організувати інклюзивне навчання
У 2022 році посилиться акцент на співпраці між школами та інклюзивно-ресурсними центрами
29.11.2021 Як нараховують доплати вчителям за роботу в інклюзивних класах
Нюанси виплати доплати вчителям за роботу в інклюзивних класах за відсутності на уроках осіб з ООП
11.11.2021 Ресурси для організації якісної інклюзивної освіти
Якісна інклюзивна освіта – результат грамотного менеджменту, інвестицій та роботи педагогів
30.09.2021 Реалізація індивідуальної програми розвитку: поради директору
Директору треба розуміти алгоритми підготовки програми розвитку для забезпечення якості процесу
20.09.2021 Кількість учнів в інклюзивних класах зросла вдесятеро
За даними Мінсоцполітики, інклюзивне навчання організовано в 43% українських шкіл
16.09.2021 Організація психолого-педагогічного супроводу
Команда психолого-педагогічного супроводу є важливою частиною якісного інклюзивного навчання
15.09.2021 Кабмін затвердив порядок організації інклюзії в школах
Документ затверджує нову форму індивідуальної програми розвитку й ведення рівнів підтримки
30.08.2021 МОН надало рекомендації щодо організації інклюзивного навчання
Методичні рекомендації присвячені організації навчання осіб з особливими освітніми потребами
3.08.2021 Якісна інклюзія: інструкція для керівника школи
Інклюзія потребує формування середовища, участі всіх учасників освітнього процесу і якісного менеджменту
29.07.2021 КМУ удосконалив організацію інклюзії в дитсадках
У дитсадках визначатимуть рівні підтримки дитини для впровадження диференційованого підходу
22.07.2021 Педагоги інклюзивних центрів отримають надбавки
Кабінет міністрів України вніс зміни до роботи інклюзивно-ресурсних центрів
17.05.2021 Уряд розподілив кошти для підтримки дітей з інвалідністю
Уряд врегулював перерозподіл коштів для підтримки осіб з особливими освітніми потребами