Osvita.ua Середня освіта ДПА 2016 року Атестація в основній школі ДПА-2015 зі світової літератури в основній школі (9 клас)
ДПА-2015 зі світової літератури в основній школі (9 клас)

Порядок державної підсумкової атестації учнів 9-х класів зі світової літератури у 2015 році

ДПА-2015 зі світової літератури в основній школі (9 клас)

Завдання для атестації зі світової літератури в 9 класі повинні охоплювати навчальний матеріал  8-х і 9-х класів та містити не менше 10 варіантів завдань різної форми. Якщо кількість учнів у класі менша десяти, кожен (кожна) з них отримує окремий варіант.

На виконання завдання атестації відводиться 90 хвилин (час на вступну бесіду та інструктаж не враховується).

Завдання призначені для комплексної перевірки знань з навчального предмета і мають бути побу­довані таким чином, щоб дати учням можливість проявити вміння аналізувати та інтерпретувати художній текст, виявляти його розуміння, усвідомлення родової й жанрової специфіки, стильової своєрідності, його художнього змісту та особливостей поетики.

Кожен варіант повинен містити завдання різних форм:

  • на обрання однієї правильної відповіді;
  • на встановлення послідовності;
  • на встановлення відповідності;
  • завдання відкритого типу (учень (учениця) має написати твір-мініатюру (обсяг - до 1 сторінки) на запропоновану тему, у якому продемонструвати сформованість базових знань зі світової літератури, уявлення про художню літературу як мистецтво слова, уміння висловити свої думки про художній твір, аналізувати різні за своєю жанровою специфікою твори, а також проявити самостійність суджень, уміння спиратися на тексти письменників, підбирати потрібну форму вислову, визначати національну своєрідність конкретного тексту).

Виконання завдання відкритої форми у вигляді твору-роздуму оцінюється відповідно до таких параметрів: повнота розкриття теми; посилання на літературні тексти, уміння їх аналізувати та інтерпретувати; логічна послідовність викладу думок (наявність тези, аргументів, висновку); струнка побудова (наявність вступу, основної частини, висновків); структурна цілісність, переконливість наведених аргументів в основній частині твору, точність, зрозумілість думки; образне мислення.

Завдання відкритої форми учень (учениця) виконує на окремому аркуші, виданому вчителем.

Складено на підставі наказу МОН № 192 від 20.02.15 року «Про проведення державної підсумкової атестації учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти у 2014/2015 навчальному році».

Освіта.ua
01.02.2015


Провідні компанії та навчальні заклади Пропозиції здобуття освіти від провідних навчальних закладів України та закордону. Тільки найкращі вищі навчальні заклади, компанії, освітні курси, школи, агенції.
Популярні новини
Нам потрібна нова українська школа, - Гриневич За словами міністра освіти, нова українська школа не може відбутися без учителя
PISA – це розуміння факторів успішного навчання Радник Організації економічного співробітництва Фернандо Картрайт про програму PISA
Наш зміст освіти безнадійно застарів, - міністр Зміст освіти має орієнтуватися на формування ключових компетентностей людини
Затверджено новий санітарний регламент для дитсадків Новий санітарний регламент передбачає умови, що сприятимуть створенню дитячих садків
Коментарі
Аватар
Введіть ваше ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Введіть код:
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Немає коментарів

Щоб отримувати першим
всі новини від «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть
«Подобається»

Дякую,
не показуйте це мені!