Академія педнаук розроблятиме освітні політики для МОН

Одним з пріоритетів спільної діяльності МОН та НАПН стане реалізація реформи НУШ

Академія педнаук розроблятиме освітні політики для МОН

Національна академія педагогічних наук є провідним партнером Міністерства освіти і науки у питаннях розробки освітніх політик.

Про це сказав в.о. міністра освіти Сергій Шкарлет під час онлайн-засідання Президії Національної академії педагогічних наук.

«Абсолютно впевнений, що Національна академія педагогічних наук є провідним партнером МОН у питаннях розробки освітніх політик у різних напрямах розвитку освіти. Вдячний за підтримку ініціатив Міністерства, адже наші рішення мають ґрунтуватися на позиції науковців», – наголосив Шкарлет.

За словами в.о. міністра освіти, пріоритетними позиціями спільної діяльності МОН та Національної академії педнаук є доступна та якісна дошкільна освіта, реалізація реформи Нової української школи, сучасна професійна, професійно-технічна й фахова передвища освіта.

Окрім того, пріоритетами у співпраці інституцій є якісна вища освіта та розвиток освіти дорослих, розвиток науки та інновацій, цифровізація освіти, психологічний супровід освіти та загальні проблеми розвитку освітнього простору.

Також у МОН повідомляють, що президент Національної академії педагогічних наук Василь Кремень висловив вдячність Сергію Шкарлету за налагодження плідної співпраці протягом короткого часу.

«Ви можете завжди розраховувати на тісну співпрацю та щиру підтримку з боку інститутів Національної академії педагогічних наук, членів академії. Щиро Вам вдячні! Наше завдання – допомагати міністерству та підтримувати роботу з науково-методичної позиції», – підкреслив Кремень.

Освіта.ua
18.11.2020

Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Академія ЗЕ
Офіс президента захищає корупцію в Україні. «Проведення обшуків у музеї Революції гідності перед річницею початку Євромайдану не сприяє злагоді в суспільстві, правоохоронці мали враховувати це»- заявили в Офісі президента. Більше читайте тут: https://gordonua.com/ukr/news/maidan/nevzhe-potribno-bulo-same-zaraz-v-ofisi-prezidenta-vidreaguvali-na-obshuki-v-muzeji-revoljutsiji-gidnosti-1528171.html
освітян
А що поганого запропонувала Академія ? Чи по принципу Баба Яга ... Все міняти ,всіх міняти -це не значить реформувати.
за державу
Для освітян: Не поділяю оптимізму в написанні слова з великої літери. Це генератор псевдонауки та імітації науки, осередок пристосуванців. Як це ви ще не встигли шкарлета академіком зробити?
Гаврило
Щодо академіка Ви "погарячилися" спочатку член-кореспондент. А щодо прагматичного підходу Т.в.о. псевдореформування попередників, то ці конюшні давно потрібно розчистити. Кожна наступна реформа в кращому випадку відміняє попередню, а так наслаюється одна на іншу. І цей бутерброд уже і проковтнути не можна.
тарас лютий
Для за державу: Ви абсолютно праві. Це синекура для комспартпрацівників.
Коментувати
Торба
Та у вас залишився місяць, а ви все заграєтесь з псевдонауковцями. замість того, щоб їх розігнати
unforgiven 2
В цивілізованих країнах такі принципи розробляють звичайні учителі, а не самозванці і плагіатори без досвіду роботи і педагогічної освіти.
Wer
А что они 30лет делали? Результаты только в " минусах" и конкурсомания с бумаготворчеством.
Ігор
Освітні політики для шкіл повинні розробляти не науковці, а вчителі-практики. Науковці часто далекі від шільних реалій.