У МОН розробили новий порядок проведення аудиту шкіл

МОН має намір внести зміни до Порядку проведення аудиту закладів середньої освіти

У МОН розробили новий порядок проведення аудиту шкіл

Міністерство освіти і науки має намір внести зміни до Порядку проведення інституційного аудиту закладів загальної середньої освіти, що був затверджений у січні 2019 року, та викласти його у новій редакції.

Проєкт документа винесений для громадського обговорення, що триватиме до 26 листопада цього року.

У Міністерстві освіти і науки наголошують, що необхідність внесення змін до Порядку проведення аудиту шкіл зумовлена необхідністю приведення документа у відповідність до закону «Про повну загальну середню освіту», а також врегулюванням особливостей аудиту під час карантину та інших надзвичайних обставин, які унеможливлюють відвідування закладів освіти.

Метою проведення аудиту є оцінювання якості освітньої діяльності школи і вироблення рекомендацій щодо підвищення якості освітньої діяльності та вдосконалення внутрішньої системи забезпечення якості освіти, а також приведення освітнього та управлінського процесів у відповідність до вимог законодавства.

Оцінювання освітніх і управлінських процесів школи та внутрішньої системи забезпечення якості освіти здійснюватиметься за такими напрямами: освітнє середовище закладу освіти, система оцінювання учнів, педагогічна діяльність педагогічних працівників закладу освіти, управлінські процеси закладу освіти.

Інституційний аудит закладів освіти буде проводитися у плановому порядку не більше одного разу на 10 років. Також можливе проведення інституційних аудитів у позаплановому порядку.

Планується, що для проведення інституційного аудиту в закладі освіти Державна служба якості освіти або її територіальний орган створюватиме експертну групу. До складу експертів входитимуть працівники служби та залучатимуться педагогічні працівники, які пройшли сертифікацію або мають вищу кваліфікаційну категорію та керівники закладів освіти, які пройшли інституційний аудит, а також, у разі потреби, інші експерти.

Строк роботи експертної групи у закладі освіти для проведення інституційного аудиту не може перевищувати 10 робочих днів.

У разі виявлення порушень буде видаватись розпорядження, у якому міститиметься  опис виявлених під час інституційного аудиту порушень та термін їх усунення.

Проєкт Порядку проведення інституційного аудиту закладів загальної середньої освіти також  визначає інші механізми проведення інституційного аудиту закладів загальної середньої освіти.

Пропозиції до тексту проєкту можна просимо надсилати на е-пошту storchak@mon.gov.ua з темою повідомлення «Інституційний аудит. Громадське обговорення».

проєкт документа

Освіта.ua
27.10.2020

Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Виктория Владимирова
Підпишіть петицію про відміну олімпіад в умовах епідемії: https://petition.kmu.gov.ua/kmu/Petition/View/3735
Тату
Держава розробляє нове , але до ладу ніколи не доводить. А розгрібають це все вчителі, а дітей коли вчити????B
unforgiven 2
Держава, замість того, щоб забезпечити навчальні заклади сучасними навчально-методичними та матеріально-технічними засобами, витрачає колосальні кошти на проведення аудиту. Хоч основні проблеми та причини низької якості української освіти відомі без будь-яких перевірок. Це, в першу чергу, відсутнє або морально і фізично застаріле обладнання в кабінетах фізики, хімії, біології; допотопні комп’ютери в кабінетах інформатики, частина яких не працює. Та головною проблемою є навчальні програми, які постійно змінюють, без особливої потреби, банально переставляючи розділи або окремі теми із класу в клас. В результаті чого, діти навчаються без підручників. Крім того, український вчитель значну частину свого вільного часу витрачає на ведення та заповнення непотрібної документації, а не самоосвіту, творчість чи роботу із обдарованими дітьми.
Віра
Колись у моїй школі перевірка закінчилась уроками,які проводили перевіряючі.Всі були задоволені,навіть ті ,хто мав зауваження до роботи.Але так уже мабуть ніколи не буде.
Інна
Цікаво, чим же інституційний аудит відрізняється від радянської комплексної перевірки шкіл відділом освіти??? Скоріше всього, нічим!
Vlad
Пройшов аудит в школі. Раніше це називали Фронтальна перевірка. Крім назви нічого не змінилося.