Профспілка виступила проти реорганізації методкабінетів

На місцях вже повідомляють методистів методичних установ про майбутнє звільнення

Профспілка виступила проти реорганізації методкабінетів

Профспілка працівників освіти і науки виступила проти створення в Україні центрів професійного розвитку педагогічних працівників шляхом реорганізації методичних установ (центрів, кабінетів).

Про це йдеться у повідомленні профспілки.

Зокрема, профспілка підтримала проект закону «Про внесення змін до деяких законів України щодо забезпечення професійного розвитку педагогічних працівників та надання їм методичної підтримки», що передбачає збереження методичних установ.

«Профспілка вважає, що в умовах змін адміністративно-територіального поділу України реорганізація науково-методичних (методичних) установ (центрів, кабінетів) в районні, міські (районні у містах) центри професійного розвитку педагогічних працівників, є передчасною», - наголошують у профспілці.

Тому профспілкою підтримано законодавчі ініціативи про вилучення з Прикінцевих та перехідних положень Закону України «Про повну загальну середню освіту» норми про створення до 1 вересня 2020 року районних, міських (районних у містах) центрів професійного розвитку педагогічних працівників шляхом реорганізації методичних установ (центрів, кабінетів) та організувати і забезпечити відбір працівників до зазначених центрів на конкурсних засадах.

«На місцях, всупереч законодавству, не дочекавшись розробки Типового положення про районні, міські (районні у містах) центри професійного розвитку педагогічних працівників, вже розпочали повідомляти методистів методичних установ про майбутнє вивільнення», - повідомили у Профспілці працівників освіти і науки.

Освіта.ua
02.07.2020

Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Учитель
Пидарасы-профсоюзы выступают против реорганизации кабинетов пидарасов-методистов. А что вы хотели? Рука руку моет. Нормальных учителей нет в профсоюзах. Профсоюз в школе - жиполизы директора, которые премии делят между собой и путевки, обычные учителя даже не знают, что там они в своих протоколах пишут, они подделывают подписи учителей.
ЮрійПанасюк
І вчитель,і методист.По-перше-ми чуєм,по-друге вам нічого пояснювати,вся робота( точніше безробіття) як на долоні, по-третє захищатися може лише жива істота з відкритими персональними даними (суспільна значимість справи переважає захист персональних даних), а незрозумілий NIK.Отже адресочок. номерочок,відосик у фейсбукчик,онлайнчик-і ПОВІРТЕ! У нас буде змога оцінити та повірити.І головне-все вище сказане не "під одну гребінку", ще не всі втратили людські чесноти. У мене не озлобленість, не мстивість, за добро платять добром, а за зло -справедливістю.Цікаво за хронологією-скільки НУШ буде "нюшою"? Рік-десять? А надалі СУШ? (стара) Чи, як показує багаторічний досвід, стане "..УШ". Чи вічно "Камасутра"?На першому етапі навіть з назвою "пронюшили".Небуде РМК. буде щось інше.Свято место пусто не бывает.Але "щось" треба,щось нове,оновлене,сучасне... ,перспективне,довгові... чне... та законнослухняне. оте "щось" обовязково контролювати "низам"щоб не стали "дном".
Учитель
Неуважаемые методисты! Проявите остатки своих лучших качеств - уйдите красиво,идите в школы (коль примут униженные вами коллективы) и работайте. Не позорьтесь, не давите на жалость, не создавайте посты на фейсбуке, не делайте себя обиженных. Уходите! Вы столько лет несли себя выше всех, что пришло время бумеранга- получайте. Сколько бьете себя в грудь ни один из вас не показал своей работой, трудами, никто не показал, что правда, без него никак нельзя. Слова, слова, слова. Уймитесь. Хватит. Вы это все заслужили своим бездельем, чаепитиями, взятками, разделением конкурсных и олимпиадных мест. Вы же не замечали учителей перед собой. Вы были выше.
ЮрійПанасюк
Для Учитель: Да, Ви правы, они были выше. последние 20-25лет-точно."Но как птичка высоко не поднимается....и тд.(за фильмом)" Но если бы упасть на самое дно. а так "дно" упало на дно глубокой аморальности.
Коментувати
Міла
Міла Павлівна. Дуже прикро, що працівники деяких методичних кабінетів так зганьбили себе, а разом і структуру, до якої належать...Також прикро, що тепер ними ображені вчителі оцінюють ВСІХ працівників методкабінетів так би мовити "під одну гребінку"...Вихід вбачаю у тому, що потрібно всім залишатися ВЧИТЕЛЯМИ (і тим, хто тільки навчає дітей; і тим, кого гордо називали "вчителями вчителів"): не поливати один одного брудом (всі люди не ідеальні; представники всіх професій не ідеально, на жаль, виконують свої посадові обов’язки), не зациклюватись на образах, а робити висновки і виправляти ситуацію до кращого... Ображеним вчителям скаржитись на конкретних методистів, а не ображатись на всіх і вся...А методистам - дійсно стати помічниками і порадниками для вчителів...Працівники нашого методичного кабінету давно вже відчувають себе сервісною службою для вчителів, між вчителями і методистами панують взаєморозуміння і довіра, всі намагаються якнайкраще виконувати свої посадові обов’язки і проблем майже немає! Ми гордимося своїми вчителями і вважаємо їх найкращими (а це дійсно так, вони у нас СУПЕР), говоримо їм про це і ніколи не вважаємо себе у чомусь вищими чи кращими..
ЮрійПанасюк
Для Міла: Я не скажу що заздрю, є кілька причин, але де такий РМК? Зганьбились не усі. а ті кому учителі "дозволили своєю пасивністю".І то це відбулось,гадаю, в сільській місцевості. В містах ще спрацьовує батьківський фактор.Дітям приділяється більш уваги, а не корові та жуки кропити.Вимоги батьків та їх контроль за шкільними процесами більш системний, що побічно ставить в рівні умови учителя та методиста перед обовязками працівника шкільної установи.
Коментувати
Марина
Методкабінети— це розплідники хабарництва і процвітання «зв’язків». Теоретично мали би надавати методичну допомогу, а насправді, приходячи до школи ,шукають недоліки, які звичайно неважко знайти і чекають на хабар. Надають «своїм» підтримку на олімпіадах, конкурсах, рекомендують на звання і категорії, зводять з вищими посадами (відомо навіщо). Інші «не свої», ті що не хочуть розуміти системи —«хлопчики для биття». Звісно в просунутих школах, де вчителі працюють на профільних рівнях зі здібними і мотиваними дітьми, відповідно мають досягнення. В звичайних і сільських школах не часто зустрічаються діти і батьки , які зацікавлені у співпраці ( на уроці до олімпіади не підготуєш) досягнення значно скромніші. Але це не означає, що вчитель менше працює. Є діти, яких навчити читати важче, ніж наукову працю захистити.
Таїса
Для Марина: Про підтримку на олімпіадах і конкурсах - правда на 100%! Тому учителі так негативно відносяться до олімпіад і конкурсів! Місця там роздаються подружкам! Ці подружки інколи і завдання складають, і перевіряють роботи, і учнів методиста не забувають "підтягнути"! Голова журі - методист. Робиш зауваження, а вона заявляє: " А ви хто такі, щоб мої дії обговорювати!!!". Потім методкабінет виводить рейтинги... Коли атестується учитель заставляють звітувати, збирають справжнє судилище, заставляють школи проводити електронну атестацію, хоча це в жодному нормативному документі МОНУ не прописано... Люди обурюються, бо це їх принижує, але мовчать "до дверей"... Міські і районні олімпіади слід проводити на осінніх канікулах регіональними центрами оцінювання якості освіти, як ЗНО. Або відмінити, або зробити цілком добровільною справою!!! Не дивуйтесь, що учителі у цих дописах негативно висловлюються! Це є один із результатів роботи методкабінетів і методистів.
Наталія
Сьогодні досить багато різних конкурсів. Можна брати участь, минаючи районні етапи. Але! Була колись історія, коли дитячу роботу на районному етапі сказалі, що вона нічого не варта. Вчителька на свій ризик відправила на Всеукраїнський рівень. ІІ місце. Районний методцентр навіть не те що не вибачився, а ще й навпаки зробили посміховиськом. Результат не врахували ні дитині, ні вчителю ніде. Бо "не свій"/ Щоб учитель або його учні брали участь потрібно "заслужити". Таке не всім дається право
ЮрійПанасюк
Пані Марино, цілком з Вами згоден.Я двічі не зміг захистити перемогу своїх учнів і з тих пір нікуди не їздив, щоб не виставлятись "битим вчителем" перед учнями.При "союзі," і справа не в тій системі, районне керівництво переживало за престиж, зараз престиж купують.
Коментувати
Марія Іванівна
Дай собі спокій «Жодна хмарина не сіє щодня дощ, жодна квітина не цвіте цілий рік, жодне дерево не плодоносить весь час, жодна куриця не несе за день два яйця, жодне лоно не зроджує щомісяця. Чому ти гадаєш, що мусиш повсякчас сіяти радість і добро, цвісти красою, плодоносити великими ділами?.. Дай собі спокій». Мирослав Дочинець. «Золотий час».
Учитель
Для Марія Іванівна: як же Ви до себе мудро толерантні!
ЮрійПанасюк
Маріє Іванівно, Що писав Дочинець то є так.Але він, я гадаю, не мав на увазі учителя.Я і взагалі його не читав, Спробую відшукати. І якщо ти повсякчас з дітьми і не сієш радість та добро-ти не є учитель, ти ЩОСЬ інше та "НЕВИЗНАЧЕНЕ" для когось чи чогось ти є.У 80роках минулого століття учителька молодших класів,Царство ЇЇ небесне, Круподеренецької школи Дуня Іванівна(саме так усі виключно до неї звертались) розповідала мені:"Помер мій молодий чоловік,двоє дітей залишилось без батька, а я іду на уроки співів( з 9 до 17 трикласи,комплект) сміюся, співаю та танцюю з дітьми разом. Діти не повинні відчувати мого горя та настрою. А що робити? Вони ж діти". Ось таким повинен бути учитель і не за порогом школи, а власного дому "лишати" усе що шкодитиме дитині. Зараз це майже утопія.
Коментувати
Марія Іванівна
Цікаво, що є добрим в освіті, в Україні уцілому? Директори погані, бо контролюють, методисти не потрібні, бо перевіряють (!до речі, МЕТОДИСТИ НАДАЮТЬ ДОПОМОГУ, ПЕРЕВІРЯЮТЬ ГОЛОВНІ СПЕЦІАЛІСТИ, НЕ ПЛУТАЙТЕ, ШАНОВНІ ДОПИСУВАЧІ!), уряд скупий, бо не дає хороші зарплати, президент не на своєму місці., бо низький рііень джиття. І цей перелік модна продовжувати. Шановні дописувачі, а ви які, у Вас все ідеально, усі навколо бездари, а ви професіонали? Що про вас говорять батьки? Ви як класні керівники усе добре робите? Як учителі викладаєтеся на всі 100? Гидко й соромно... Якось прочитала чудові слова:"Людина, висловлюючись про інших, говорить про себе. Це рівень її інтелекту ".
Фросмна Петрівна
Для Марія Іванівна: "МЕТОДИСТИ НАДАЮТЬ ДОПОМОГУ, ПЕРЕВІРЯЮТЬ ГОЛОВНІ СПЕЦІАЛІСТИ, НЕ ПЛУТАЙТЕ, ШАНОВНІ "- ці слова скажіть усім методистам. Саме вони цього і не знають. За мої 30 років допомоги не було жодної, а от перевірок і наказів...
ЮрійПанасюк
В Погребищенському райво головний спеціаліст-Рая-без педосвіти, без будь-яких базових знань законодавства, навіть Основного Закону країни.Посада-головний спеціаліст-для пересидки та стрибка в школу в сідало директора.Дана структура є пережитком відумерлого "вічно-правильного" комунізму та переросла в ідіотизм.МарІванівна, Ви адресочок свій "скиньте". Слова "выступать без бумажек, дабы дурь каждого была видна" приписані Петру І актуальні будуть вічно. Людям цікаво, Ваше місце роботи.Дивись почитають Вами "почитаемые" то і "мендалькою" наградять. У нас такий принцип діє відкрито. Для освіти було б набагато краще, щоби продажні курви продавали власне тіло на Вінницькій обїздній, а не основні людські принципи.Батьки з учнями не сліпі та не дурні щоб не розуміти цього відкритого "блядства", але донкіхотити в одиночку важко.
Коментувати
Нонна
Наша методистка предметів гуманітарного циклу вважає вчителями тільки тих, хто закінчив Одеський університет та вміє писати вірші. всі інші, за її виразом, - отброси. Які б результати ти не показував - усім виразом обличчя висловлює презирство. А ще змушує вчителів писати конспекти уроків з певної проблеми, які потім обєднує у збірки і видає за свою роботу. За що поважати таких методистів, Любов Василівна?
Світлана
Харківська область. Складається враження, що такі вже бідні методисти, як їх ображають вчителі. Хочеться спитати словами нашої начальниці відділу освіти, коли вона звертається до вчителів: А що ви зробили,щоб вас поважали? Методична допомога? Ні, не чули. Вся ваша допомога в перепостах статей на фейсбуку. Ці методкабінети й досі вважають,що їхня основна функція тільки контролююча, ходити по уроках та задовбувати звітами. Розігнати, ця структура зайва. Сидять поважні пані та збирають плітки по району, бо більше ж нічого робити, як об.и вчителів та рахувати їх гроші.
олександр
ХАРКІВСЬКА область. Методкабінет- місце бездарних людей. Методисти, які абсолютно не надають допомоги, особливо це відчувалось під час дитснційного навчання.Методистка. яка жлдного дня не працювала в школі, не розуміє,що їй робити, якісь безглузді вимоги, що змінюються по декілька разів на день. Я думаю, коли такої структури не стане, ми в школах, цієї події не побачимо і не відчуємо. Зайва прокладка в освіті, яка тільки заважає працювати школам. Чим займаються? Тільки плітками.
Оксана
Щодо коментарів на Osvita.ua ... кошмар! Хочеш піти із професіі- прочитай, що про неі думають люди. Півжиття віддано роботі, не потрібній людям... Ще трохи - і вчителів поженуть ... І знайдуться ті, хто скаже: вони нічого не роблять і т.п. На жаль, освітяни не згуртовані, озлоблені, часто не вдоволені життям, а тому агресивні. Дітей «кусати» не можна, батьків теж, керівників - страшно, в от методиста , будь ласка ... Скажу так: не рубайте гілляки, на яких сидите, бо попадаєте! Чи дискутують лікарі щодо доречності фаховості колег, чи нарікають енергетики, чи фінансисти... Професійна етика - ознака культури, а деякі дописи читати страшно- лінчування і гільйотина разом з анафемою. ????????????Мир вам, дорогі недоброзичливці!
Фросмна Петрівна
Для Оксана: Ні у лікарів, ні у енергетиків, ні фінансістів немає такоє розгалужено методичної системи. Є в обласних центрах люди-практики, які проводять навчання. Все У освітян у кожному районі окремі посади! Стосовно гілки- нічо, витримаємо. Методисти скільки років рубали, принижуючи вчителів!
Коментувати
Оксана
Шкода! Читати важко ... стільки зневаги! Хто інших не поважає, сам страждає. Може, недоліки і є, проте й хорошого чимало.
людина
Так, люди є різні, і до роботи ставлятьмя по-різному. Так, колись, можливо, ця структура і була потрібна. Зараз у час Інтернету, веб-сайтів, прямих ефірів, інтерв"ю, доступу до законодавчих актів, обміном досвіду - не потрібна структура. Але! За кожною структурою стоять люди. Куди їм піти? Добре коли пенсіонери і у них є вже хоча б якісь захист. А що робити тим кому 40-50? Це ж як в анекдоті:"На пенсію рано, в декрет пізно". Що їм робити? Можливо, в містах і знайдуть роботу, а в маленьких містечках?Змінюючи систему, потрібно думати перше за людей. На жаль....
Лисий
Для людина: Ласкаво просимо в школу..., якщо щось вмієте робити.
Коментувати
ПанасюкЮрійВасильович
Називайте себе відкрито,досить боятись та терпіти виродків освіти. Ви себе поважайте,щоб поважали Вас Ваші учні та Ваші діти. Не "прос (вистіть)" країну, НАМ тут ще ЖИТИ!
ЮрійПанасюкЮрійВасильович
Марія Іванівна-Ви дивуєтесь? Навожу в оригіналі висловлення курвів освіти Погребищенського р-ну. Директорка Павлівської зош Синюченко НІНО в присутності учнів до учителя:"Ти ГАМНО, ти МОЗГОЙОБ,шо ти зробив у ці школі? Натягнеш галстучка і туфельки і ПИЗДУЄШ по школі отакого!" Зав РМК Сидорук Т.П. у присутності педколективу школи, батьках,голові села Мельник В.С. до учителя:"Закрийте рота, вийдіть з учительської!" Для неверующего(щої) ФОМИ надати аудіозапис? Уявити багото хто з учителів може ситуацію, що при "охиренних" категоріях та із педзваннями учителі більше 10 років не бачили не те що обласного центру, а і "ВАНІ" на Козицького.Хто з сучасних учителів не знає ЗУ"Про освіту" та "Про заг.середню ос-у"? А зав РМК написала власноручно складений акт на учителя школи, що свідчить про вибіркову та надзвичайну тупість методиста за вимогами "Положення про педатестацію .." І ШО? Животіє освіта надалі, провчивши неугодних та зубами вигризаючи собі та наближеним місце під банкоматом.
ПанасюкЮрійВасильович
Методист методисту різниця.Вінницька, Погребищенський відділ освіти.Таких курвів освіти як начвідосв.Бутенко З.М. зав РМК Сидорук Т.П.профспілкова "мать"Боднарук Н.-ТРА ше пошукати зі свічкою.Мої персональні дані дійсні, але жодна з цих скурвлених та продажних освітян не ризикне подати на суд за захист честі та гідності по причині відсутності цих чеснот, виродки освіти читають це мовчки кленучи. Педофіл у Павлівській зош Синюченко Г.В.та його жона-дирехтотараторка НІНО ІВАНІВНО явно є великеє "ВОНО" для запаху у ЗМІ.Але будь-які спроби на рівні району прибрати цей "середній рід" з освіти зустрічає шалений спротив "местной власті". Продажний мент району майор Гавриш В.В.(зараз начпол.Липовеччини) гальмував спроби відкрити кримсправи, а прокурор Проць А.А. спихнув "долой з глаз".Проведем експеримент з новопризначеним нач.ВП та зробим висновок про перестановки доданків(новий нчпол приротував з Липовеччини).
Марія Іванівна
Читаю коментарі й дивуюся. І вчитель, і методист - це педагоги. Немає такої професії, щоб колеги так зневажали своїх колег. Схаменіться@ Може, ви платите методисту зарплату, чи вони забирають вашу платню, чи принесли горе у вашу родину, чи заподіяли вам зло? Ми всі люди. Кожен любить свою професію, але по-різному працює. Кожен нехай оцінить себе. А якщо маєте докази непрофесійності, корупції, то пишіть заяви в прокуратуру. Пишіть прізвища тих, хто вас образив. Методист має посадову інструкцію. Учитель також. Кожен виконує своє. Таке можуть писати лише ті, хто сам нічого не вартий, тому й пише анонімно. Поважайте людей, бо про кожного можна говорити як хороше, так в погане. На Буковині чудові методисти!
Людмила Анатоліївна
Для Марія Іванівна: Як би Ви знали скільки у нас учителів після відвідування методисткою з виховної роботи опинялися зі стресом, предінфарктним станом, гіпертонічним кризом! Але у неї дуже широка спина у чоловіка і всі мовчали. Люди не просто так обурюються цією структурою
Наталія
Особисто я втратила дитину після перевірки (перша вагітність)
Коментувати
Людмила
Я вже писала, що представляю методичний кабінет міста Чорноморськ. Можу багато чим поділитися, але скажу тільки як приклад, що ми створили офіційний сайт у 2011 році, за цей час на сайті було понад 38000 відвідувань (щомісяця - 400- 500). Щороку ми шукаємо нові сучасні форми методичної роботи (методичні квести, брейн ринги, педагогічні коворкінги) з метою стимулювання педагогів міста до професійного зростання та обміну досвідом. Всі наші методисти є вчителями і добре знають проблеми вчителів. Останнім часом ми проводимо навчання у форматі міжгалузевих лабораторій щодо розвитку фахових і загальних компетентностей вчителів. Ніколи нікого не примушуємо. Ми пропонуємо і вчителі співпрацюють з нами. Методична підтримка вчителям необхідна, особливо зараз.
Людмила Анатоліївна
Для Людмила: Ваш сайт? https://www.metodsvit.info/%D0%BA%D0%B5%D1%80%D1%96%D0%B2%D0%BD%D0%B8%D1%86%D1%82%D0%B2%D0%BE-%D0%BD%D0%B0%D0%B2%D1%87%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%B8%D0%BC%D0%B8-%D0%B7%D0%B0%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D0%B4%D0%B0%D0%BC%D0%B8/
Таке
Для Людмила Анатоліївна: Змістовний сайт))) Найкраща характеристика) Дякую за посилання... Я ж і кажу, що методкабінет - пережиток, який лише, як правило, відволікає від освітнього процесу.
Учитель
Для Таке: Вам справді сподобався цкй сайт? Ви для себе щось корисне знайшли? Поради? Рекомендації? Я побачила тільки планування м/о, які проводилися на базі шкіл (тоб то учителями) і накази. Де робота методистів???
Коментувати
Кек
Профсоюз и методценты это 2 абсолютно ненужных и паразитических образования. Убрать их всех.
ЮрійПанасюк
Для Кек: Согласен с Вами на все сто процентов, гнать дармоедов государевых на ХЕР СОН надоть.Пусть тамочки отдыхают от трудов не праведных.
Коментувати
І вчитель, і методист
Продовжу свою думку, дивує наступне, чому методисти методичних кабінетів, читаючи ці коментарі, мовчать? Напевно, є дві причини: 1- вони дійсно не можуть бути методистами, бо не справляються зі своїми обовязками ( тоді дописувачі праві), 2- бояться, не сміють щось заперечити. хоча знають. що все не так, як написано у дописах нижче. ПРОШУ НЕ МОВЧІТЬ, якщо ви справжні методисти. Адже не можна дати зганьбити свою репутацію тільки через те, що якісь галини іванівни дійсно сьогодні не сміють бути методистами.
Методист і вчитель
Для І вчитель, і методист: А знаєте чому мовчимо ? Та тому що який сенс щось пояснювати людям які не хочуть чути. Ось читаю ввесь цей бруд і думаю : це ж як треба не розуміти ролі методистів, щоб так хаяти ? Я також і вчитель і методист. Постійно викладаю в школі. Вища категорія, " старший вчитель", 25 років стажу вчительського. Мені не проблема піти в школу. А от тільки думають ті, хто пише пасквілі, що ми прийдемо і будемо претендувати на години. МАЄМО ПОВНЕ ПРАВО ! І тоді ті високорозумні вчителі, що мають більше ставки( а в селі ще й майже по дві) залишаться на "голій "ставці. Тому не хочеться навіть реагувати. Нехай пишуть ) " Собака гавкає, караван іде"- східна мудрість )
Світлана
За статистикою тільки до 15% вчителів є агентами змін. В кращому випадку! А переважна більшість складається з тих, хто "сидить на паркані". Їм добре. Години відчитав - і додому! А тут методист до чогось спонукає, "змушує до саморозвитку". Це ж нестерпно, це ж за зоною комфорту! :)))) Я так скажу, ллють бруд на інших - невдахи. Вчителі самодостатні, компетентні, креативні , як правило, однодумці методистів, добрі колеги і помічники. Так що змиріться з невідворотністю Центрів, готуйтеся до праці, дорогі наші критикани!
І вчитель, і методист
Для Методист і вчитель: Та в тому то і справа, що не хочемо пояснювати тим. хто не чує! Але ж стаття на сайті освіти розміщена, і є так звані "нейтральні" читатачі постів, це громадськість, зрештою батьки. Яка думка складеться або вже склалася про працівників даної посади? Тому не чекаймо. що нас захистять. якщо ми самі цього не зробимо.
Коментувати

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!