В Україні планують підвищити якість шкільних підручників

За словами міністра, підвищити якість підручників можливо лише повністю змінивши усі процеси

В Україні планують підвищити якість шкільних підручників

Міністерство освіти планує комплексно вирішити ситуацію з якістю підручників для українських школярів. Про це заявила міністр освіти і науки Ганна Новосад.

За її словами, змінити якість підручників на краще можливо лише повністю перезавантаживши усі процеси та інституції, передавши експертизу підручників Українському інституту розвитку освіти.

Планується, що експертиза підручників за новою процедурою має розпочатись восени цього року.

Директор Українського інституту розвитку освіти Вадим Карандій зазначає, що завдяки змінам до нормативних актів установа зможе працювати за новими, більш видовженими процедурами.

«Окрім цього, зараз ми працюємо з фінськими експертами для того, щоб зробити конкретнішими наші критерії якості підручника, запровадити автоматизовану процедуру експертизи, яка дозволить мінімізувати людський фактор, а також повністю перезавантажити усі механізми, що працюють над експертизою. Це має відчутно вплинути на якість підручників для 4-го класу, які друкуватимуться у 2021 році», - повідомив Карандій.

За словами чиновника, ще більш комплексні новації інститут зможе запропонувати для друку підручників 5-6-х класів, що будуть друкуватися у 2022 році.

Освіта.ua
25.02.2020

Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Олена
А що робити учням, які навчаються зараз і без підручників? Яким чином це питання вплине на забезпечення теперішніх учнів підручниками??? Ві змінюєте навчальні програми, але не всі школи навчаються за новими програмами і багато учнів з року в рік залишаються без підручників. Нових підручників для старих програм не друкують
Вчитель
Перезавантаження... Щось мені здається таким знайомим - перебудова!!! Тоді перебудували. а сьогодні перезавантажать!!! Єфєкт!!! І ще, шановні колеги, особливо мовники, може ви поясните мені суть терміну "повністю перезавантажити усі механізми, що працюють над експертизою". Це наслідкові явища бла-бла-бла, чи механізми насправді можуть працювати над експертизою, як, наприклад, підьомний кран над прірвою? Мені справді цікаво, бо за сучасними нововведеннями в укр. мові я не встигаю. Мабуть вік.
М
Для Вчитель: у Вас-вік,у мене-вік-це дибилізм нашого міністерства освіти.Це так,а не має що робити,гроші виділимо і готово-працюємо.
Коментувати
Михайло
Спочатку необхідно навчальні програми переробити. Бо після Табачникового розвороту до 11-літньої школи програми стали сильно здеформованими і непослідовними. Ще й програми з різних предметів не узгоджені між собою, наприклад, коли у фізиці розглядають векторні величини, а в геометрії вектори ще не проходили. Тільки тоді слід готувати нові підручники. І так, погоджуюсь з попередніми коментарями, серед авторів обов’язково мають бути досвідчені вчителі.
БІБЛІОТЕКАР
А якщо вчитель вибере підручник і більше в окрузі цей підручник ніхто не вибере,через рік число учнів збільшиться . Як тоді бути? Шановні керівники МОН !!! Ви коли реально будете аналізувати наслідки ,які бувають. Прямо ви такі добрі, а на місцях вороги. Просто на місцях розуміють і аналізують ,що буде через рік або два.А ви прийшли і не розібрались що далі. Вже зараз КАТАСТРОФА з підручниками для 7 класу ЇХ НЕ ВИСТАЧАЄ!!
Порошекнко
Шляхом пониження якості навчальної інформації.Шляхом пониження якості навчальної інформації.Шляхом пониження якості навчальної інформації.Шляхом пониження якості навчальної інформації.Шляхом пониження якості навчальної інформації.Шляхом пониження якості навчальної інформації.Шляхом пониження якості навчальної інформації.Шляхом пониження якості навчальної інформації.
М
Це читають вчителі і може міністерство:Питання?Для чого звуковий аналіз слова?,що стільки уроків в школі вчать-ця після тої букви стоїть,там пом’якшує,де-це в житті використовується в якій науці,життєво необхіде;може, я помиляюся,поясніть,я думаю-не тільки мені. Міністерство і Авраменко: ще раз читаю питання з укр.мови,і ніяк не можу зрозуміти,де таке в житті використовується:підрядне речення -обставинне допустиме,обставинне міри і ступеня і т.д.-установіть відповідність-все не буду переписувати-Ви в міністерстві -це читали?пан Авраменко-Ви не маєте,що робити?,що таке пишите,та я б це знала,я б дисертацію захистила,а питання для чого воно мені?Чим Ви дітям голову забиваєте,дітям більше потрібна фізика,ніж те,може,щось винайдуть,що покращить(полегшить),життя людям.Може ,я не-права,але,щораз більше читаю(ЗНО укр.м.),розумію,що її не потрібно ділити,а напевно вернути дітям диктант при вступі(як було колись),діти мають бути грамотні,а-не затуркані-це моя думкаʼʼ.Читати будуть батьки,думаю висловлять свою думку.
М
Для міністерства:а тим фінським експертам,гроші за це потрібно заплатити?-це ж ...,та Ви дайте нашим вчителям пару гривень для заохочення -вони такі підручники зроблять,що вся освіта в світі сховається,зрозумійте вчителі кожен день з тими підручниками працюють(вчителі,які займаються-репетиторством-вони ж займаються ще й по інших підручниках)-вони знають,що є лишнє ,а що добре було б додати.В нас вчителі(початкових класів замовляють підручники,вони кажуть ті добрі,а ті-ні),крім того,є ще шкільні.Авраменко і його команда(хто за те відповідає),правопис нехай міняють(полегшують) і ЗНО- питання література,і відділіть літературу від мови(чому цього року ЗНО -не можна поділити,в чому проблема,нічого-не потрібно передруковувати,просто питання з укр.м-нехай пишуть-всі,а з літ.-майбутні вчителі літ.і.мови і ...).В нас вчителька минулого року з природи,в книжках мало-то-вона з інших книжок збирала,виписувала,щоб дітям розказати,плакати приносила-всі діти добре знали,головне їм цікаво було,а цього року інша-вона тільки по шкільній книжці?,напевно(або-не вміє розказати?...),а на контрольній багато інших питань і діти,погано пишуть тому,що -не знають.Школа має навчити,і в книжках повинна бути вся інформація,щоб вдома все прочитати,а не так,це шукайте в інтернеті,вірш один в книжці -другий-шукайте.
serj
не було б більшого горя ...