Osvita.ua Середня освіта Гриневич пропонує додатково консультувати учнів з математики
Гриневич пропонує додатково консультувати учнів з математики

Екс-міністр освіти пропонує запровадити в школах систему оплачуваної підтримки слабших учнів

Гриневич пропонує додатково консультувати учнів з математики

Екс-міністр освіти Лілія Гриневич пропонує запровадити в українських школах систему оплачуваної підтримки слабших учнів через отримання додаткових консультацій з математики. Про це вона написала у своєму Facebook.

За її словами, результати міжнародного дослідження PISA засвідчили факт, що 36% українських учнів взагалі не досягли базового рівня сформованості математичної грамотності.

«Але важливо ці результати не тільки обговорювати, але й на їх основі будувати політику, яка вирішуватиме проблеми. Зокрема, впевнена, що в Україні необхідно запровадити додаткові години, оплачувані з бюджету, для надання консультацій з математики учням, які з тих чи інших причин отримали прогалини в знаннях», - наголошує Гриневич.

Також вона висловила переконання, що в Україні великий вплив на якість освіти має соціальна нерівність.

Зокрема, учні/студенти з низьким соціально-економічним статусом мають у 2-3 рази менші шанси досягти високих показників у навчанні, ніж їхні однолітки з високим статусом.

«Крім того, як показують дані, такі діти частіше пропускають заняття і не мають можливості надолужувати прогалини в знаннях вдома з батьками або з репетитором. А кожна нова тема з математики базується на надбудові попередніх знань. Таким чином дитина, яка почала не встигати, з часом все більше й більше відстає. А вчителеві, зазвичай, не вистачає часу на уроці, щоб приділити особливу увагу таким окремим учням», - зазначає Лілія Гриневич.

Вона повідомила, що у кращих освітніх системах є політика підтримки слабших учнів через отримання додаткових консультацій у школі.

«Це допомагає запобігти випаданню їх з навчального процесу і покращує якість освіти. Зараз є хороша нагода запровадити таку підтримку і в наших школах. Адже триває підготовка Закону «Про загальну середню освіту» до другого читання і є можливість внести відповідну норму до закону. Так, в це доведеться додатково інвестувати з бюджету. Але це дуже важливий інструмент, що допоможе підняти рівень освіти і запобігти втраті освітніх шансів значної частини громадян, яким далі розбудовувати нашу країну», - підкреслила Лілія Гриневич.

Як відомо, нещодавно, міністр освіти Ганна Новосад, коментуючи результати дослідження PISA, також висловила думку щодо необхідності надання можливості дітям, які не зрозуміли якусь тему або пропустили урок, мати індивідуальні заняття з вчителем у школі після занять. За її словами, ці додаткові індивідуальні години мають бути оплачуваними для вчителя.

Освіта.ua
06.12.2019

Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Вчитель
А тим дітям, які пропускають школу, ці додаткові заняття потрібні?! Пані екс-міністерка виявляється дуже-дуже далека він реалій. Це додатковий головний біль вчителю. Тому учню, який пропустив школу і бажає надолужити - я проводжу додаткові з радістю без оплати, тільки тому що він БАЖАЄ!
Роман
Для Вчитель: Як і більшість вчителів...
Коментувати
&
Программы и учебники нужно пересматривать! Тот бред,которым " пичкают" детей по ооочень многим предметам очень далёк от детского восприятия и психологических особенностей. Могу привести много примеров,но,думаю,и так многие знают. Впечатление,что дебилизируют детей специально!
Тамара
Без перегляду програм та видання логічних, простих для розуміння дитиною підручників, нічого не буде. згадала сусідку, яка нещодавно сказала: "Живу вже 36 років і все чекаю, коли мені тангенси-котангенси знадобляться". Погодьтесь, половина учнів просто сидить на уроках, тому що "кожна дитина повинна ходити в школу".
Андрійко
Для Тамара: нехай шахтарями йдуть у шахту, чи зразу льотчиками? Нащо та школа? Так?
Коментувати
Роман
Природничу складову вже добивають. Зверніть увагу на програми і підручники, зокрема, біології для 9 - 11 класів. До речі, 15-річні діти вчать основи біохімії, молекулярної біології, генетики. Взаємодія алельних генів, гліколіз та бродіння, декарбоксилювання... Тих, хто складав програми, треба притягати до кримінальної відповідальності.
Лол
Для Роман: бо там є розбещення, якщо взаємодія генів, еге ж? Як ляпне про кримінал, то думаєш, чи ти взагалі основи правознавства вчив, будучи в школі?
Коментувати
ЧитайТЕ
Нешановне МОН! З читанням і математикою все зрозуміло- там чітко видно плюси і мінуси. А хто аналізував третю складову-природничу??? Там усе добре? Може, не треба кричати, а варто проаналізувати, подумати. Природнича складова- хімія, біологія, фізика, географія, основи здоров"я, екологія. Прочитайте аналіз,
КПІ
Пані Гриневич за роки в уряді так і не зрозуміла роль освіти, іі світоглядну функцію! Гранти- бабки -нуш- гранти- підручники - бабки- тендери.Це не державна політика!!!
Volodymyr Gnizdyuh
Може і пані Гриневич буде безплатно консультувати? Цікаво, де ще є такі професії ,що безплатно працюють? Може пора зрозуміти : 1. У нас освіта не передбачає мотивації для педагога, тому баловий показник вступу до педвузів знизився, і далі буде знижуватись. 2. Учні не бачуть перспективи у їхньому навчанні (вчиться , відмінник - ну і добре, не вчиться - "поїде на заробітки"). 3. Програми зараз за принципом чим більше тим краще ( одумайтесь, коли так навантажуєте навчання). 4. НУШ - окрема тема, ви хочете отримати результати , але при цьому все повісити на школу , без співпраці з батьками. 5. Найважливіше, подивіться на лідерів у досліждженні PISA - це держави , де статус викладача, вчителя , вихователя найвищий у суспільстві враховуючи і їх зарплатню та ставлення до нього. p.s. Шановні батьки, ми Вам не вороги і наше спільне завдання - це навчання і виховання дітей, як Ви побудуєте ставлення і розуміння до Нас, така буде і Вам віддяка від Ваших дітей.
Аліна
Для Volodymyr Gnizdyuh: Ви читати вмієте? Додаткові години, оплачувані з бюджету. А Ви вже репетуєте : безоплатно. Доречі, інші професії працюють пл 9 годин на день і ще й безоплатно затримуються, особливо офісні робітники , бухгалтери. А Ви працюєте 3.6 години на день і навіть на перерві не поясните дитині, коли щось не зрозуміла -тільки за гроші , і немаленькі.
Volodymyr Gnizdyuh
Для Аліна: Питання фінансування бюджету вирішуються шляхом тарифікації, яка проводиться на початку навчального року. Можливі зміни до неї , але потрібно виділяти додаткові кошти на це з бюджету держави або місцевого. Тому знову попросять безплатно) Для Вас особисто , я працюю по годинах які є мої згідно штатного розпису, окрім цього у нас в Україні 8 годинний робочий день чи Ви де працюєте? І мені достатньо позаурочних безплатних годин(підготовка до олімпіад, конкурсів, всі вихідні в прольоті) . А хто Вам боронить піти на таку гарну і оплачувану роботу? Йдіть, в нас якраз брак кадрів . Дуже гарні діти, хороший графік (як Ви вже зрозуміли). Репетиторством принципово не займаюсь, щоб такі як ви не плакали, хоча це вільний час тих людей і їх талант. Доречі ,Ви також цим можете займатись, закон не забороняє.
Смішно
Для Аліна: дурилка, перерва в учня для відпочинку, а не для того, щоб вчитель додатково втовкмачував на льоту те, що мало би лишитися з урока. Чому тобі всі винні? Ти теж з безголового покоління next, чи тупа міленіум?
Коментувати
Інга
Чому тільки з математики? Що за дискримінація? Хто може залишати за собою право це вирішувати? Тільки життя!
Марія
Скажіть, люди добрі, для чого вища математика в школі? Коли впроваджувати просту стратегію розвя зування? Ми ж за новим матеріалом біжимо, як "ошпарені". Майже кожен урок нова тема. Програми потрібно переглянути. Я вже мовчу про підручники. Їх що писали професорам?. У класі сидить 27 учнів, і тільки на одного орієнтується вчитель і видавець підручника. Потрібно найкращого учня підготувати до олімпіади, різних конкурсів. Результативність показати і т. д. Справді, багато учнів просто випадають з поля зору.
Natali
Почніть навчати, а не гратися в НУШ! Виставляти реальні оцінки, а не сінімальну -4 бали. Вчить табличку множення, як знаходити арифметичні компоненти і тоді не будуть потрібні додаткові заняття! І як Ви намагаєтеся привернути до них учня, що не встигає? Чи Ви не знаєте цю категорію? Вони хоча б у школу ходили іноді! Боже, ну що вживають наші міністри?!
маємотещомаємо
Спустіться на землю! Дитина відсиділа 6-7 уроків,а тоді ще МАТЕМАТИКОЮ додатково займатись? Результату ніякого, а вчителя-до стінки: гроші платять, а не навчив! Перегляньте об’єм і зміст програм, поверніться до розумних і доступних підручників( того ж Кисельова),які не залякують дітей перемудрими означеннями і термінами( мотивуючи це математичною строгістю).І кількість годин на вивчення математики має бути більшою.І навіщо вища математика в середній школі?
Арго
Для маємотещомаємо: Для математик: то ви не бачили підручник біології 10 клас Остапченка. Таке враження, що по ньому вчитимуться не діти, а науковці. Хіба такий матеріал може засвоїть 10тикласник? Була норм програма з біології. ні ж, треба перегамнять на свій лад.
Коментувати
математик
Спочатку скоротили години математики, "гуманітаризували" освіту, а тепер дивуємося, чому такий результат, давайте консультації проводити.
Владимир Белый
Варто знати, що у Фінляндії вже років з тридять за трирічної старшої ланки (11, 12 і 13 класи як по-нашому) , що відокремлена від 9-річки діє ще й допоміжно-проміжний 10-й клас. Він відкривається для тих випускників 9-річки. які не змогли за своїм рівнем підготовки вступити до бажаного їм профілю у ліцеї (старша ланка) і сподіваються краще себе підготували за рахунок цього додаткового року. Клас відкривають там, де буде не менше 15-ти бажаючих. Зазвичай це з числа тих, хто не дотягнув до вимог якогось наукоємного профілю у академічному ліцеї, або до ІТ-профілю у ліцеї професійного спрямування. Навчання фінансується державою. У нас робиться "краще" - занижується вступний поріг до універу, або як щодо старшої ланки - ніякого порогу.
Едуард
Для Владимир Белый: кому варто знати?
Роман
Для Владимир Белый: Ну от, знову за рибу гроші... У Фінляндії... У Швеції... У Німеції... Давайте говорити про те, що є У НАС! У нас, на відміну від Фінляндії і всіх інших, Міністерство освіти може очолювати не педагог, Генеральну Прокуратуру - не юрист... У нас, якщо Міністерство у листі написало "звіти надсилати не потрібно", обласний департамент освіти і науки дозволяє собі ВИМАГАТИ звіт. У НАС немає державної освітньої політики, яку було б зась міняти за бажанням лівої (чи правої) п’ятки міністра. У НАС можуть призначити Міністра (не освіти), який розчерком пера перед початком навчального року на кілька місяців блокує закладам освіти оплату всього, що хоч якось пов’язане з ІТ, і при цьому ніякої відповідальності за це Міністр той не несе... У НАС можуть ЗВО дозволити відкривати рахунки не у Казні, а в звичайних банках, але заборонити з них щось комусь платити! (Питання: для чого тоді вони потрібні?) І ще багато таких от "У НАС" - тому як у них не може бути.
Владимир Белый
Може бути й у нас, чому є прикладом перехід від етапу існування у складі радянсько-російської імперії до перехідного періоду її напіврозпаду (у свідомості більшості), коли замість мрії купити по-черзі на років 10 - 15 якусь модель ВАЗу українці тепер чи не у всіх містах щодня створюють "корки" з красивих та функціонально сучасних імпортних авто.
Коментувати
куліш
Та йо*б вашу ма*ть, якщо дитина не здатна, чи не хоче засвоїти матеріал, то ти їй хоч кілка на лобі теши.
Тетяна
Для куліш: Згодна на 100%, а як дитина на сьомому уроці сприйматиме матеріал. Краще повернули б одну годину математики в кожному класі-більше толку
Коментувати
Вчитель-КА
це ще фізику з хімією не перевірили)) там взагалі повний нуль. 100 знаків, 100 знаків))
вчитель
Пані Гриневич!!!Де Ви були раніше!!! Ми вже дочекалися Закону Про освіту, який так і не буде виконуватись в частині оплати праці.А пропонуєте додаткову оплату за консультації. Вам не смішно. А може почати треба з програм і навчальних планів...
Витягніть голову з піску
Зачухались... а раніше вам що, повилазило ?! Години індивідуальні хочуть впровадити...а до цього не знали,що не всі учні однаково засвоюють матеріал? Не знали чи не бажали знати,вдавали,що все добре? А тепер ой Божечки пиза відкрила очі.
Ні в тин ні в ворта
Для Витягніть голову з піску: буде той віз і нині там. Росте покоління байдужих, малограмотних, тих, що вже не хочуть хапати зірок з неба. Просто їх 36%. А 20років тому було, скажімо, 15. Тенденція вседозволеності, безвідповідальності дітей перед навчанням, батьків перед дітьми, неповага до вчителя.у суспільстві...
Коментувати

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!