Необхідно посилити вивчення математики у школі

Директор УЦОЯО наголосив на необхідності посилення вивчення математики в основній школі

Необхідно посилити вивчення математики у школі

Погане виконання випускниками шкіл простих завдань тесту зовнішнього незалежного оцінювання з математики у 2018 році свідчить про доцільність посилення вивчення математики в середній школі. Про це, під час прес-конференції, присвяченій результатам тестування, сказав директор Українського центру оцінювання якості освіти Вадим Карандій.

«Напевно, найбільше проблем у нас існує з математикою. Якщо з інших предметів ситуація більш-менш нормальна або стабілізована, то з математики, на жаль, у нас динаміка результатів є невтішною», - зазначив директор УЦОЯО.

Зокрема, він навів приклад одного із завдань тесту з математики на дії з дробами, які вивчаються в 7-8 класі, в якому було необхідно скоротити на 2 чисельник і знаменник і отримати результат.

«Завдання не складне. Але, на жаль, лише 52% наших випускників в 11-му класі змогли справитись із завданням, з яким повинні були працювати у 8-му класі», -зазначив Вадим Карандій

Також директор Українського центру оцінювання якості освіти наголосив на необхідності порушення питання щодо посилення вивчення математики в основній школі, оскільки не вміючи вирішувати такі завдання, школяри будуть абсолютно неуспішними, навчаючись у 10-11 класі.

Освіта.ua
17.08.2018

Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
собеседнику
А ЭТО -"А щодо сертифікації вчителів: якщо така недовіра до істинності дипломів, то хіба тільки вчителям їх видають і чи тільки їхню якість роботи потрібно перевіряти?" абсолютно логично и для меня. Но, повторюсь, мы, страна, вот уж 27 лет находимся в подвешенном состоянии ожидания "кто подберёт", со всеми вытекающими...(((
Собеседнику
Когда взрослый человек ЗНАЕТ принципы появления знаний у детей, он не станет заявлять:"она сама призналась".Если ученица разговаривает суржиком, то это не есть основой того, что она НЕ знает предмет на 9 баллов. Вед 9 баллов это чуть больше советской ТРОЙКИ. Учченик послушал учителя на уроке и выполнил тест на 10? Тест был контрольнй по теме?Тема закончилась вчера? Учительница РПОШЛАСЬ по всем тестовым вопросам? Да-да, по тем вопросам, которые ОНА сама составила для тестирования? Если ответы на мои вопросы "да", то умный человек способен сделать вывод о качестве "работы" учителя. А человек, который пытается манипулировать другими будет прожимать своё. Когда тесты будут составлять УМНЫЕ и ЗНАЮЩИЕ, когда в тестах будут провокативные НЕправильные ответы, тогда тестирование будет лучшим вариантом проверки знаний.А пока? А пока вся страна находится в подвешенном состоянии не только в школе, но в общественной-социальной жизни со всеми вытекающими...
a
Для Собеседнику: 9 - це більше 4(4+)
сравните
Для a: уровень сложности заданий, вспомните, что у нас РЕЙТИНГОВОЕ оценивание (когда самый лучший,200бальник, будет выполнять ПОЛОВИНУ заданий, тогда страна вообще загнётся в насилии) и всё станет на свои правильные места.
Коментувати
Співрозмовник
Декілька парадоксів: учениця розмовляє жахливим суржиком, а тести "вгадує" (як сама зізналася) на 9; учень не прочитав твір, але послухав учителя на уроці і виконав тест на 10; окремі учні пишуть безграмотно і не знають законів граматики, але мають пристойні бали за виконання тестів... Це я про те, що тест не потрібно сприймати як панацею, а ЗНО чи ДПА - як абсолютну об’єктивність. А щодо сертифікації вчителів: якщо така недовіра до істинності дипломів, то хіба тільки вчителям їх видають і чи тільки їхню якість роботи потрібно перевіряти? А батьків можна зрозуміти: їхні чада завжди "без вини винні".
у
Щодо наголосів: у підручниках з мови, починаючи з початкових класів, на форзацах є переліки слів, у яких діти повинні запам’ятати правильні наголоси. Пропоную флеш-моб - кожному чиновнику від освіти, який скаже, що діти не знають мови, бо не вміють розставити наголоси, давати той перелік хоча б за один клас і попросити ті наголоси розставити.
Vlad Hleb
Діти у вас говно. В мене в класі( 2 по рейтингу школа в місті) людини 3-4 шарили матем. При тому що вчителька афігенна і завдяки їй здав зно на 186(3 завдання тупанув). Так вот. Чого такі дауни як мій клас в ходять з мабілами 700-1200$+. Доки ви не почнете кидати своїх личинок в ситуації в яких вони будуть хоть чуть-чуть думати а не знати що "що захочу то батьки дадуть", вот тільки тоді буде результат. А звинувачувати вчителів в тому що ваш даун тупий але все одно сунути його в топ школи це не варіант взагалі.
Мама
А де взяти професіоналів вчителів,які б не тільки самі знали, а ще могли б навчити наших дітей? Їх дійсно можна порахувати по пальцях. Спочатку варто навчити вчителів, а потім після успішного їх тестування надавати їм змогу вчити наших дітей. А то приходячи на курси підвищення кваліфікації виявляється,що 80% вчителів мають рівень знань при оцінюванні від 2 до до 4 і не можуть справитись з тестами самі. То ж про яке посилення може іти мова?
Цікаво
Для Мама: Бездарні вчителі вчать бездарних юристів, бухгалтерів, лікарів, військових і т.д. Логічно? Отже, сертифікації потребують всі працюючі з вищою освітою. Ви ,"мама" готові до сертифікації своєї посади, чи ви без вищої освіти? Бо дуже часто про те, що хтось дурень найголосніше кричить людина, яка сама не зовсім розумна.
Ольга
Для цікаво Я звісно готова , тому що працюю в комерційній структурі. Там швидко проводять всі сартифікації. А от як проводяться сартифікації у державних структурах видно всім по результатах тестування від 2 до 4 по 12 бальній шкалі і прохання про те щоб вони були анонімними ми теж знаємо
я
Для Ольга: сЕртифікат, сЕртифікація. Кажете, пройдете?
Коментувати
Викладач приватного університету
Я знаю лише одну перевагу приватних вузів перед державними: там розмір хабарів менший. Справа в тому, що в університетах забороняється виганяти контрактників (навіть якщо вони кінчені дебіли), тому в приватних вузах, де всі студенти - контрактники, викладачам дуже важко налякати студентів настільки, щоб вичавити з них нормального хабаря. Тому, наприклад, розмір хабаря в університеті Богомольця - 50 доларів, а в приватному мед.вузі КМУ УАНМ - від 300 до 500 грн (таку невелику суму студенти можуть дати без проблем, просто щоб не ходити на перездачі, бо ліньки).
Вчитель математики
Для Викладач приватного університету: Просто подивіться відео "Бидло - це найкращий електорат". Його легко знайти на ютюбі. І все вам відразу стане ясно!
Володимир
Це для членів БПП
Коментувати
Володимир
Всі, хто вчився стаціонарно, проходив через державні екзамени. Це було природньо, ніхто не робив з цього шоу. Тепер ці екзамени й для школярів, але з нагнітанням ажіотажу.
спец
А навіщо? Хіба що так щось сказати. Так, математика в школах не на рівні, а що на рівні? Для такої країни це нормально, навіть дивно, що хоч такі результати. Посилюйте рівень життя людей, тоді автоматично посилиться все і викладання математики , також.
Ollesia
Шановні абітурієнти. Приходьте навчатися до МАУП- це найкращий університет України. 22 вересня відбудеться день відкритих дверей. Нам необхідна талановита молодь. Якщо це так- то МАУП готовий прийняти навчатися таких людей. А саме головне-отримуєте знижку на навчання у вигляді 20% девідендів. Курсові і дипломні роботи допоможемо вам написати без взяток. Вам буде дуже легко вчитися в нашому університеті. Приходьте навчатися, в нас дуже хороша атмосфера і дуже дружня студентська сім’я. Студенти раді навчатися тут.
Володимир
Для Ollesia: Хто не може бути інженером чи вчителем - ідіть в управлінці!
Володимир
Для Ollesia: Дурочко! Перестань рекламувати свій недовуз.
Валентина Кириченко
Для Володимир: Не верьте Леси. Я работала в Винницком финансово-экономическом университете на кафедре "Учет и аудит" (это приватный университет). И курсовые покупаются за деньги- никому никогда не верьте- что это бесплатно и преподаватели вам помогут. Хочу сказать-что ВФЭУ отмывает деньги в студентов- за прогулы плотят 30 гривен, за перездачи от 30 до 90 гривен (экзамены)- это в кассу университета. За каждую дипломную работу заместитель заведующего кафедрой (Тимриенко Ирина Юрьевна) берет 350 долларов за написанную работу, Романенко Светлана Викторовна за защиту практики 500 гривен, Шевчук Людмила Петровна- 500 долларов за диплом. На этой кафедре все продажные. Ректор Белоконный Петр Григорьевич этого не знает. Так же в МАУП тоже самое. Не нужно рекламировать вузы. Поэтому я прошу абитуриентов- не поступайте ни в МАУП, ни в ВФЭУ и другие приватные вузы. Это выкачка денег- знаний вам никаких не дадут. Для приватных вузов главное деньги, а не дать хорошие знания студентам.
Коментувати
Наталья
Я школу окончила в 1987. После 1-го класса у нас на второй год было осталено 2-ое детей, а шли мы тогда в 7-8 лет. После 4-го класса на второй год был оставлен один человек, а тогда начальная школа была 3 класса, базовая 8 и средняя 10. После 8 класса из 4х классов (около 120 человек) в 9й было принято 28. У нас в 9-10 классе не было ни одного троечника! При этом в институт смогли поступить только 11, Когда я говорю, что учителям хоть в 10 раз подними зарплату, а ситуация не изменится, то имею ввиду сложившуюся систему абы какого перевода из класса в класс, боязни поставить "не аттестовано", безответственности учителей именно математики по отношению к детям. Математика с годами забывается и многие родители не в состоянии помочь своим детям. Математику нельзя взять и почитать, её нужно понять сначала. Если ребенок ничего не понял на уроке, то дома он смотрит в книгу и видит фигу, а вместе с ним и родители.
насмешили
Для Наталья: такое впечатление, что вы живете не в этой стране, учителю банально запрещено ставить "не аттестовано", это имидж школы, рейтинг и т.д., в противном случае, только увольнение.
Наталья
А вот не должно быть никаких запретов. Учитель не должен бояться директора, а ставить его в известность о таком ученике и вместе принимать решение что с ним делать. Детей, которые не могут освоить математику до уровня 9-го класса единицы. Чаще всего это нежелание учителя возиться с отстающим.
Андрей
Не запрещают в школе ставить "не аттестовано", сам ставлю. Да долбают, но ставлю. А Наталья права, методика приема в ВНЗ не выдерживает никакой критики. Но деньги решают все. Плюс, нужно проводить ЗНО после 9 класса, отсеивая тех, кто просто ходит в школу. Сейчас не принять двоечника в 10 класс школа не имеет права. Но какой смысл еще 2 года делать вид, что этот ребенок учится. А затем -"маємо те, що маемо", как говорил один деятель.
Коментувати
ЛПТ
"...наголосив на необхідності порушення питання щодо посилення вивчення математики в основній школі". Наголосив, а дальше что? Какие конкретные предложения по радикальному изменению ситуации от ведущего специалиста? А, ну да: шаг 1-й - "порушення питання"; шаг 2-й - "посилення вивчення математики". На этом всё? Чёткий план. Бежим выполнять.
ЛПТ
Для ЛПТ: В догонку: "Якщо з інших предметів ситуація більш-менш нормальна або стабілізована". А с физикой-то как? Более-менее нормально или стабилизировано? Хотелось бы поподробнее узнать мнение профессионала касательно этой дисциплины. Чи, "то таке, якось воно буде"?
Коментувати
я
все проблемы от того, что таблицу умножения дети учат до того как им объяснят понятие умножения, а не зная умножения-проблемы с делением и дробями, отсутствие устного счета на уроках математики с 1 по 6 класс и тогда все действия решаются с помощью калькулятора в телефоне.
добавлю
Для я: дети, не умеющие складывать-вычитать, не будут умножать
Коментувати
Для Татьяны
Я считаю, что для подготовки к ЗНО ей необходимо будет перечитать массу художественных книг, которыое ввели в программу старшей школы, когда она с малышнёй игралась и нянечкой подрабатывала. НЯнечкой, которая получает в разы бОльшие деньги,чем на работе, и где не надо, заняв глаза у лисы, требовать от родителей деньги да доплату себе и коллегам. Вчера, в разговоре с коллегой, впервые встретились, была услышана реплика (удивление,но НЕрадостное):"Из детей моих коллег НИ один в школу не пошёл работать". А про себя да6"Я выбирала. Осознанно выбирала профессию. НО было это в 90х с надеждой на изменения". Так что - без проблем. ЗНО так ЗНО. Сдадут, так сдадут. НЕсдадут, так НЕсдадут.Я вижу ПРОБЛЕМУ в другом. ДЕНЬГИ, которые можно направить на ДВА ПАРАЛЛЕЛЬНЫХ результата, безмозгло направляются на пустышку в виде ЗНО для учителей. ДВА результата из ОДНОГО, но да, масштабного, действия. НЕ ВИДИТЕ ПУСТЫШКИ? Здесь я не помощник.Увы.
ТО есть
учителя попадают В УСЛОВИЯ необходимости развиваться. И ещё. Всю дорогу они учили. Выучили Вас, выучили других. Учителя НЕ изменились ОНИ те же, что и были, те, которые, в условиях НЕОБХОИДМОСТИ дают такие знания, которыми ГОРДЯТСЯ их администрации, но у других условиях те же люди, НЕ давали НИКАКИХ знаний. Они стали умнее? Ерунда. ОНИ попали в другие условия. ДУМАЙТЕ. ДУМАЙТЕ головой, а не моциями и целесообразностью пробивать ЗНО для учителей в угоду... кому?
Тетяна
Для Для Татьяны:1. Статья о математике..и всё что сказано о ней-любимой..,а не гуманитарных науках.2..Какие ДЕНЬГИ на ЗНО?Не надо делать отдельно..Учителя просто регистрируются,как и ученики в электронном кабинете..Кто они ,спрятанные за штрих кодом-ученики или преподаватели-какая разница .3.Вижу я только одно,что все учителя уровня знаний 5-6 класса будут визжать на каждом углу и ставить палки в колёса и нести ахинею..або останутся без работы..а те ,кто с царём в голове,тихо и спокойненько подтянут и вспомнят школьную программу от 1 до 11 класса..В чём проблема?Или будем дальше к тупым водить детей на уроке?А как развивать детей?Попав к скульптору-ученик-будет скульптором..Попав к гончару-выше красивой тарелки,не сможет ничего сделать руками..потому как некому его обучить лепить шедевры,гончар-он и есть-гончар..
супер
Для Тетяна: Как развивать детей? У кого? У той, которая попала на стипендию с баллом 108? Ну думайте, наконец.Скульптора необходимо СОЗДАТЬ. И не любой скульптор способен НАУЧИТЬ. Я ЛУЧШЕ своего учителя.(Достало неумение людей думать).ЛУЧШЕ во многом. Но именно она меня научила. Есть те, кто любое ЗНО напишет.НО НАУЧИТЬ-никогда. Практика. ДУМАЙТЕ. НЕжелание смотреть в преджложенную сторону говорит о многом... Ведь и о Вас можно сказать, что Ві лучше своего учителя. Умнее. И? И, предлагаемое ЗНО касается не только математики. И ЧТО об учителях 1-4 классов? ИМ какое ЗНО? А вопрос на ЗНО КТО писать будет? Та, что привела ситуацию к существующему состоянию?ТА, которая ничерта, кроме своего предмета (и то вопрос) не сміслит? КТО? Кроме денег, которіе тратить предлагают впустую, о многом следует думать.
Коментувати
мама і вчитель
Коли я вивчала математику у школі (випуск 87), то я доводила теореми і не просто завчала, бо вчителька могла на будь-якому етапі задати уточнююче питання, а потім використовувала ті знааня при розвязуванні задач з геометрії, я розвязувала силу силенну прикладів з алгебри, бо було багато уроків з математики. І вчителька проацює і сьогодні та ж, яка вчила мене. А тепер питання - мене навчила, а сьогодні не спроможна навчати? Як почитаю деякі дописи: всьому винен вчитель. Може досить, пора державі і особливо батькам брати частину відповідальності на себе? І не портібно тут зразу верещати, що не всі можуть найняти репетитора, він для більшості і не потрібен. Потрібен НАГЛЯД ЗА ВЛАСНИМИ ДІТЬМИ, щоб вони хоч трохи часу приділяли навчанню і тоді ЗНО не буде проблемою. А для початку необхідно розвивати мислення дітей, починаючи з раннього дитинства, а зараз батьки не спроможні прочитати дитині казку чи пограти з дитиною. Кинуть, як собаці кістку, планшет або крутий телефот і горді - МИ БАТЬКИ
Влада
Для мама і вчитель: підтримую як мама,і як вчитель. В цьому році син закінчив школу і вступив до ВНЗ самостійно, без допомоги репетиторів. Велике спасибі нашій школі ( самій звичайній,без регалій та профілів,що зараз так ціняться) за те,що підтримували та допомагали!
Коментувати
Мирослава
Основи математики, обчислювальні навички, математичне мислення.закладаються у початковій школі. Моє покоління приходило у 1 клас у 7-майже 8 років, 6 годин математики, в межах 20. Було багато часу у поч.школі на відпрацювання навичок, закріплення. А зараз у школу - 6 років,, -4 год.на тиждень,1 клас в межах 100.А про задачі, взагалі, мовчу.майже , кожного дня новий тип задачі! НАВЧИ!!! І ще,ми поколння 60-70 ще й вчилися у класах комплектах,коли у класі 1 і 3 клас.Вчителька по черзі працювала ,то з одним , то з іншим класом!!! Закінчивши школу 40 років назад.завдання ДПА у 9 класі,я виконаю на 7 балів,і ЗНО, здам.
Акела
Дорогие учителя, колеги! Проснитесь— Украину просто множат на ноль, во главе процесса Гриневич с ее Нуш ей — хрюшей!!
Вчитель математики
Для Акела: не перебільшуйте, гриневич не може бути на чолі процесу. Вона просто тупа хвойда, над якою стоїть гройсман. Над гройсманом, в свою чергу, стоїть вальцман. Над яким стоїть фірташ. А фірташем керує сорос.
Вчитель математики
Звісно, сорос керує фірташем не напряму (нафіга йому така шелупень?). Вказівки передаються через пашку могилевича.
да знают все схему
Для Вчитель математики: дело не в том...
Коментувати
Вчитель математики
Просто загугліть відео "Бидло - найкращий електорат". І все вам відразу стане ясно!
Наталья, и с ОДНИМ
баллом переводят НЕпонятно Ваше "учителя не несут ответственности". Это учитель будет нести ответственность за тупиц, составивших программы?Они деньги за это ПОЛУЧИЛИ, красиво их потратили, а учитель, со своей зарплатой, когда дворника ищут на зарплату 5000 (ПЯТЬ ТЫСЯЧ - ДВОРНИКА), будет ещё и ответственность за ТУПИЦ нести? ТАк, что ли? ИЛи Вы за ответственность за то, что учитель выставляет эти 4 балла, чтобы ребёнка перевели. Но это другая проблема. И ЭТУ проблему учитель не решит. А вот если будут переводить, но с выставленной "не аттестовано". Но сегодня за не аттестацию УЧИТЕЛЬ и получит, поскольку те, кто спускает правила в школы, НЕ способны продумать правила... Они боятся. Они боятся того, то этими неаттестоваными будут дети тех, кто им мзду платит
Наталья
О чём говорит низкий показатель знания математики: 1. У большей половины школьников нет денег на репетиторов. 2. Учителя не несут никакой ответственности за перевод из класса в класс с 4 б, а затем и выпуск с 4б., несмотря на реальное отсутствие этих 4б 3. Родители сами не знают элементарных правил математики, потому и не могут помогать своим детям, а учителя "не заинтересованы". Ваши дети - это ваши проблемы. Вот и всё. Зарплату учителям хоть в 10 раз поднимите, а результат будет тот же.
Вчитель математики
Для Наталья: ой не звизди, якщо підняти вчителям зарплату в 10 разів, тоді у вчителі підуть адекватні розвинені люди, і якість викладання однозначно покращиться.
Валентина Дзюбинська
Скільки б не піднімати ЗП учителям, краще вчити не будуть.. Постійно будуть шукати нові "відмазки". Відпустки мають, оздоровчі мають, робочий день НЕ з 9:00 до 18:00. Хочуть додатковий заробіток - будь ласка, було б бажання і знання..
Коментувати

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!