Osvita.ua Середня освіта Для дітей з особливими потребами створять команди супроводу
Для дітей з особливими потребами створять команди супроводу

Команди розроблятимуть індивідуальні програми розвитку, за якими вчитиметься дитина

Для дітей з особливими потребами створять команди супроводу

Для кращої адаптації дітей з особливими освітніми потребами у школах та дитячих садках мають створюватись команди психолого-педагогічного супроводу. Відповідний наказ підписаний міністром освіти Лілією Гриневич.

У Міністерстві освіти зазначають, що команди психолого-педагогічного супроводу, зокрема, розроблятимуть індивідуальні програми розвитку, за якими вчитиметься дитина, а також при необхідності коригуватимуть їх.

«Нині МОН розвиває інклюзивне навчання у школах та дитсадках. Для створення інклюзивного класу чи групи батьки мають звернутися з відповідною заявою до керівника закладу. Натомість він разом з місцевими органами управління освітою має забезпечити належні умови для навчання такої дитини. Створення команд супроводу допоможе об'єднати зусилля батьків, педагогів та фахівців інклюзивно-ресурсних центрів для соціальної адаптації дітей. У розробленому положенні ми передбачили, що члени команди мають працювати на умовах толерантності та конфіденційності», - наголошує генеральний директор директорату інклюзивної та позашкільної освіти МОН Лариса Самсонова.

Планується, що до складу «шкільної» команди супроводу мають увійти керівники закладу, вчителі та їх асистенти, вчитель-реабілітолог, соціальний педагог, психолог та, за потреби, вчитель-дефектолог.

У «дошкільну» команду теж входить директор, вихователь та його асистент, соціальний педагог, а також вчитель-дефектолог та реабілітолог.

Передбачається, що членами команди обов'язково мають бути батьки чи законні представники дитини з особливими освітніми потребами. Окрім того, можна залучати інших фахівців - лікарів, асистентів дитини, представників служби у справах дітей тощо.

Разом фахівці складатимуть навчальний план, слідкуватимуть за досягненнями дитини та сприятимуть її взаємодії з іншими учнями.

«Навчання серед однолітків та спілкування поза родиною насамперед сприятиме соціальній адаптації дітей. Вони матимуть цілісне уявлення про довколишній світ, не будуть ізольованими і отримуватимуть досвід спілкування з людьми різного віку. Крім того, діти матимуть базові знання для продовження навчання у ПТНЗ або виші. Але для того, щоб втілити усі ці проекти, нам потрібна підтримка як освітян, так і батьків», - зазначила Лариса Самсонова.

Освіта.ua
13.06.2018

Провідні компанії та навчальні заклади Пропозиції здобуття освіти від провідних навчальних закладів України та закордону. Тільки найкращі вищі навчальні заклади, компанії, освітні курси, школи, агенції.
Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Maria
повністю підтримую таку допомогу діткам.дуже багато дітей з проблемами затримка мовного розвитку.у школах є багато дітей різного віку з проблемою мови яким потрібен логопедичний супровід.Батькам важко самим без логопеда правильно навчати і спрямовувати свою дитину.Вчителям молодших класів важко працювати з дітками з затримка мовного розвитку -це дуже поширена проблема у багатьох батьків по всій УКРАЇНІ.Це мій власний досвіт тому я підтримую цей проект.Батьки.
ludmila-pavlikovska@ukr.net
як скласти власну освітню програму школи? Спеціальна школа, чим керуватись, що взяти за зразок, що конкретно має бути прописано у ній?
Спасибо
А кто будет выдавать ставки всем этим психологам,дефектологам если их нет в штате?

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!