Osvita.ua Середня освіта Для дітей з особливими потребами створять команди супроводу
Для дітей з особливими потребами створять команди супроводу

Команди розроблятимуть індивідуальні програми розвитку, за якими вчитиметься дитина

Для дітей з особливими потребами створять команди супроводу

Для кращої адаптації дітей з особливими освітніми потребами у школах та дитячих садках мають створюватись команди психолого-педагогічного супроводу. Відповідний наказ підписаний міністром освіти Лілією Гриневич.

У Міністерстві освіти зазначають, що команди психолого-педагогічного супроводу, зокрема, розроблятимуть індивідуальні програми розвитку, за якими вчитиметься дитина, а також при необхідності коригуватимуть їх.

«Нині МОН розвиває інклюзивне навчання у школах та дитсадках. Для створення інклюзивного класу чи групи батьки мають звернутися з відповідною заявою до керівника закладу. Натомість він разом з місцевими органами управління освітою має забезпечити належні умови для навчання такої дитини. Створення команд супроводу допоможе об'єднати зусилля батьків, педагогів та фахівців інклюзивно-ресурсних центрів для соціальної адаптації дітей. У розробленому положенні ми передбачили, що члени команди мають працювати на умовах толерантності та конфіденційності», - наголошує генеральний директор директорату інклюзивної та позашкільної освіти МОН Лариса Самсонова.

Планується, що до складу «шкільної» команди супроводу мають увійти керівники закладу, вчителі та їх асистенти, вчитель-реабілітолог, соціальний педагог, психолог та, за потреби, вчитель-дефектолог.

У «дошкільну» команду теж входить директор, вихователь та його асистент, соціальний педагог, а також вчитель-дефектолог та реабілітолог.

Передбачається, що членами команди обов'язково мають бути батьки чи законні представники дитини з особливими освітніми потребами. Окрім того, можна залучати інших фахівців - лікарів, асистентів дитини, представників служби у справах дітей тощо.

Разом фахівці складатимуть навчальний план, слідкуватимуть за досягненнями дитини та сприятимуть її взаємодії з іншими учнями.

«Навчання серед однолітків та спілкування поза родиною насамперед сприятиме соціальній адаптації дітей. Вони матимуть цілісне уявлення про довколишній світ, не будуть ізольованими і отримуватимуть досвід спілкування з людьми різного віку. Крім того, діти матимуть базові знання для продовження навчання у ПТНЗ або виші. Але для того, щоб втілити усі ці проекти, нам потрібна підтримка як освітян, так і батьків», - зазначила Лариса Самсонова.

Освіта.ua
13.06.2018

Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Maria
повністю підтримую таку допомогу діткам.дуже багато дітей з проблемами затримка мовного розвитку.у школах є багато дітей різного віку з проблемою мови яким потрібен логопедичний супровід.Батькам важко самим без логопеда правильно навчати і спрямовувати свою дитину.Вчителям молодших класів важко працювати з дітками з затримка мовного розвитку -це дуже поширена проблема у багатьох батьків по всій УКРАЇНІ.Це мій власний досвіт тому я підтримую цей проект.Батьки.
ludmila-pavlikovska@ukr.net
як скласти власну освітню програму школи? Спеціальна школа, чим керуватись, що взяти за зразок, що конкретно має бути прописано у ній?
Спасибо
А кто будет выдавать ставки всем этим психологам,дефектологам если их нет в штате?

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!