МОН проводить опитування щодо груп продовженого дня

Батьки школярів та учителі можуть долучитись до опитування щодо роботи груп продовженого дня

МОН проводить опитування щодо груп продовженого дня

Міністерство освіти запрошує батьків молодших школярів та учителів долучитись до опитування щодо роботи груп продовженого дня у навчальних закладах.

Автори опитування наголошують, що метою опитування є вдосконалення порядку створення груп подовженого дня у школах, а його результати будуть враховані при підготовці відповідного проекту документа.

Опитування містить декілька запитань щодо функціонування шкільних груп подовженого дня. Відповіді можна надати до 1 квітня.

Перейти до опитування

Освіта.ua
02.03.2018

Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
іванна
Хто скаже, чи має вчитель групи продовженого дня займатись виконанням завдання з іноземної мови? Чи є про це якась постанова офіційна?
Софія
Ми навчаємося у 81 школі м.Львова, і стикнулися з проблемою #ГПД. Цього року у нашу школу набрали 5 перших класів, відповідно мали б збільшити групу продовженого дня. Заяв на групу є 60, а місць тільки 30. Така ж ситуація з третіми класами. Зі слів директора місто нам відмовило у фінансуванні, #ЗорянаДовганик відреагуйте. Згідно наказу №677 від 24.06.2018р про ГПД ми маємо право на групу #ЛіліяГриневич
Валентина
На групі 4 роки але в цьому році незнаю щой робити кажуть групу переводять на місцевий бюджет .І от уявіть собі навчалася 5 років здобувала професію , отримувала вищу освіту , а тут тебе відправляють до техперсоналу ( на місцевий бюджет переводять техперсонал школи ,кочегарів та вихователів) .І виходить так працюючи з дітьми 6 годин на день ,виконуючи з ними домашню роботу - ми не є працівниками освіти ( Я не розумію таких змін ....Ну тоді якщо так то навіщо на ГПД педагогічна освіта ? Ви не подумайте ,що я прискіпливо відношуся до техперсоналу ні це не так мені просто цікаво працюючи в школі ,але отримуючи заробітну плату в місцевому бюджеті - чи будуть нас запрошувати на педради ,чи на вирішення питань шкільного життя адже ми вже будемо інша парафія ( я взагалі не розумію як працювати далі ( не будучи педагогічним працівником я буду працювати в школі (((( 30 годин в тиждень більше 30 дітей на групі а педагогічний стаж не йде ((а чи будуть нас атестувати ?
Елл
ГПД потрібна при умові, що батьки працюють і діти в початковій школі ще малі та не повинні залишатися вдома наодинці. Якщо ж не працюють - займаються дітьми самостійно. Рівень матеріалу початкової школи не вимагає багато знань від мами, щоб розібратись, як допомогти дитині з уроками. Якщо мама не працює та не хоче займатися своєю дитиною, залишає її після уроків - оплачує перебувння дитини у ГПД. ГПД - допомога прцюючим батькам та ніяк не стимул для безвідповідальності незайнятих батьків.
Маша
Групи продовженого дня дуже потрібні.особливо сьогодні коли батьки не мають можливості займатися зі своїми дітьми
Вчитель(
Я працюю вихователем ГПД рік і планую кидати цю справу. У мене різновікова група 1-4 класи, ми сидимо у холодному класі, де 15 градусів, у куртках (вікна ще з СРСР), парти не підходять дітям (всього 5 парт для молодших класів, інші для старших), немає ніяких іграшок, ні настільних ігор, ні місць для сну 1 класу, на ГПД 25-30 дітей, у вересні, коли я стала до роботи, у класі було 10 стільців для всіх дітей, і так було 3 місяці, я довго просила стільці у директора, дошку повісили тільки у січні 2018 (випросила...), а ще у мене на групі дитина інклюзивник і я з ним знаходжуся сама. Я нічого не встигаю і працюю на півставки.
Валя
ГПД у школі - це дуже добре. Однак не може бути у групі 30 дітей. Наповнюваність ГПД має становити не більше 20 осіб, харчування повинно бути організовано на належному рівні. І ще пропоную виокремити 1-й клас в окрему групу, передбачити державою кошти на створення умов для відпочинку (денного сну). Діти дуже втомлюються і це має бути необхідною умовою при створення ГПД для першокласників у ЗЗСО. Такі умови відсутні і змушені керівники створювати різновікові групи.
Оксана
По-перше, не продумано, де діти мають проводити час - немає кімнат відпочинку, немає цікавого ігрового куточку, ні принтерів, ні паперу, щоб вчитель зміг чимсь зайняти найменших учнів. А про інтерактивні дошки, чи хоча б проектор з ноутбуком - взагалі мова не йдеться. Вірю, що вихователі залюбки працювали б з дітьми, якби мали хоч якусь елементарну сучасну техніку, а не просили б батьків приносити розмальовки, іграшки, конструктори і т.п. Однозначно думаю, що кошти на це все мають бути. Але хто буде фінансувати? Школа чи батьки? Це точно має бути вирішеним!!!
Валентина
,На сьогодні діти займаються сторонніми справами на групах продовженого дня. Вчителі зовсім з ними не займаються, не вчать уроки, як це було раніше. Чи проводиться перевірка роботи цих груп. Кімнати де знаходяться діти зовсім не провітрються, нема чим дихати в класв.
Мама
ГПД потрібні, але наповнюваність у них має бути до 12 чоловік максимум. У школах мають працювати буфети, автомати з продажу води і чаю, а також організовано продаж канцтоварів. Дітям має бути комфортно і затишно, і так само вчителям і вихователям. Вихователям нашої школи - респект . (Кочерезький НВК)
Тетяна
ГПД потрібна в школах. В нас в селі господарства працюють і батьки до 17.00 - 18.00 на роботі. Та навідь якщо батьки не нароботі, вчитель це спіціаліст який знає методику навчання і правильно допоможе дитині виконати домашню роботу., а крім домашки діти всесторонньо розвиваються. В селі не має гуртків, а вихователь з дітьми цим займається.
василь
групи продовженого дня повинні працювати в кожній школі з 1по 9 класи обовязково, а яких фахівців залучати до роботи з ними (крім вихователів) вирішувати адміністрації школи.
Ганна
У нас без групи ніяк. З двохсот дітей школи підвозяться шкільним автобусом більше ста. Фактично вся початкова школа чекає на групі закінчення сьомого уроку в старшокласників. Разом з тим робить уроки, готується до свят тощо.
Хелена
Дуже добре ,коли в школі працюють групи продовженого дня..це гарна допомога працюючих батькам...дуже добре було б,коли на над було 2 вихователі...адже бувають такі моменти ,коли діти майже всі побачили уроки ,а 5 дітей повільніші вони не встигають..то чому їх не залишити з іншим вихователем доопрацювати.а ще добре ,коли є в школі по 4 групи ..1 класи ,2класи,3 класи в 4 класи..і в кожній групі ,хоча б по1год працював вчитель анг.мови

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!