Osvita.ua Середня освіта Втрата мотивації до навчання - гостра проблема, - Гриневич
Втрата мотивації до навчання - гостра проблема, - Гриневич

Однією з найгостріших проблем є втрата мотивації до навчання у дітей молодшого віку

Втрата мотивації до навчання - гостра проблема, - Гриневич

Однією з найгостріших проблем сьогоднішньої школи є втрата мотивації до навчання серед дітей молодшого віку. Про це сказала міністр освіти і науки Лілія Гриневич під час відвідання однієї зі шкіл у Кропивницькому.

За її словами, 100 шкіл, що пілотують новий державний стандарт початкової освіти, їхні вчителі, заступники директорів та директори – це агенти змін, які є опорою для реформи, через досвід яких ширяться фахові знання про наступні зміни.

«Ми вже маємо перші результати навчання дітей у пілотних школах. І що найважливіше – ми досягли того, що діти хочуть ходити до школи. Зараз це одна з найгостріших проблем – втрата мотивації до навчання серед дітей молодшого віку. Однак потрібно розуміти, що без фінансових вкладень реалізація реформи неможлива. 100 пілотних шкіл НУШ – це опора для реформи загальної середньої освіти, як і 1 млрд 800 млн грн, які держава вкладе в її старт», – повідомила Гриневич.

Освіта.ua
19.02.2018

Провідні компанії та навчальні заклади Пропозиції здобуття освіти від провідних навчальних закладів України та закордону. Тільки найкращі вищі навчальні заклади, компанії, освітні курси, школи, агенції.
Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
агент007
Скоро уроки прийдеться проводити самій Хриневич з її тренерами та агентами )))))
Вчитель
Мотивації в першу чергу не створює держава навіщо вчитись.якщо перспективи нуль .
Тая
А хто дивиться на сільські школи, де вчителі самі нічого не знають. Чого вони навчать дітей? Реформи просто ігноруються. Діти ненавидять школу
Ольга
Для Тая: "РОЗУМНІ" вчителі з міста багато навчили????? Чому всі ГОРОДСКИЄ біжать до репетиторів... На що перейшли Ваші міські школи? Шановна не принижуйте сільських дітей і вчителів!!!
Victor Vizir
Я сільський вчитель. І що ж я такого не знаю із інформатики (свого предмету)? Чи я не готуюся до уроків? Чи можливо мені треба перевдягнутись в клоуна і скакати по класі, щоб зацікавити дітей? Запрошую вас до себе на урок, тільки перед цим зареєструйтесь через соціальні мережі. Потім, при зустрічі повторите мені в обличчя: " про сільських вчителів, які нічого не знають"
unforgiven 2
Для Тая: Важливе не стільки знання предмету учителем, а вміння навчити конкретного учня. Крім того, сучасний учитель повинен бути, в першу чергу, психологом (а не психом), інакше всі його знання до лампочки.
Коментувати
Галина
Нет мотивации у детей ? А если их в классе по 37-39 человек , то как в таком случае вообще возможна мотивация ? Урок длится 35 минут , дети не готовы к школе , в основной своей массе !!! Набираем детей в классы по 39 человек , заведомо зная , что это только во вред детям , а про учителя вообще говорить не приходится ... Как можно за 35 минут дать материал , уделить внимание каждому ребенку , да еще обеспечивая сам себя наглядными пособиями за свой счет ? Родителям давно пора поднять эту тему на уровень Гриневич , пусть сама попробует прийти в сегодняшнюю школу , где в 1-ом классе 37-39 , родители сознательно готовы требовать от учителя и школы знаний , но ничего не делают с детками дома , с такой ситуацией нет будущего у страны , угробили нормальную систему образования , наполнили программу вообще не нужными предметами в первом классе , перегрузка детей !!! И пора принять закон , чтобы и дети родители понимали , что пользоваться телефоном на уроке - это нарушение , проблема глобальная !!! А министру вообще пора-бы взять и...
Владислав Святошин
У кого, взагалі, зараз є мотивація до навчання в Україні? Вже багато років відбувається відтік талановитої молоді за кордон. Залишаються ті, хто не зміг виїхати, тобо - не найкращі. Але саме вони будуватимуть нову Україну, будуть вчити, лікувати тощо. Страшно уявити, що з цього вийде. Треба терміново змінити відношення до молоді, до освіти. Недофінансування освіти, низька заробітна плата для молоді в Україні зруйнують як відчизняну освіту, так і Нашу країну.
св
Для Владислав Святошин: нічого вже не змінити. Ні фінансування, ні зарплата не зупинять цей процес, якби прикро це не звучало. Люди шукають кращого майбутнього.
Коментувати
unforgiven 2
Воно й не дивно. Адже у всіх своїх негараздах, в тому числі втраті мотивації до навчання, тепер можна звинувачувати учителя. А той факт, що в більшості шкіл немає ні приладів, ні сучасних персональних комп’ютерів, ні підручників та ще й програми з року в рік "розвантажують" тупо перекидаючи теми із одного класу до іншого, нікого не цікавить.
Svitlana Shishkina
Для unforgiven 2: А хто винуватий, що у вчителів нема ні приладів, ні комп’ютерів??? Якщо в нас вчителі - каста рабів на побігеньках у районо та директорів!! Вони бояться щось навіть просити, про вимагати я взагалі мовчу(((( звичайно ж набагато простіше просити батьків купити все, ніж вимагати те, шо ім потрібно і на що, зазвичай, є гроші в бюджетах
unforgiven 2
Для Svitlana Shishkina: А ви спробуйте вимагати. Дадуть! А потім доженуть і ще раз дадуть! Було б смішно, якби не так сумно...
Коментувати
Олекса Позняк
Разворовать 2 млрд 800 млн грн через свои фирмочки и лицензирование, это вам не 90 000 с директорского носа за назначение брать. Министр в законе
Олекса Позняк
Для Олекса Позняк: Ой забыл спросить а наказали за 90 000 кого? Тихо спустили на тормозах?Перед большим грабежом каждый член банды нужен - нельзя увольнять
Коментувати
Микола Аверін
Тривалий педагогічний експеримент (12 років) за проблемою навчання учнів основам самоорганізації особистості як засобу цивілізованої самореалізації приніс видатні результати: в учнівському середовищі - жодного асоціального ексцесу, у тому числі повна відсутність вживання учнями тютюну, алкоголю та наркотиків; значний прогрес у якості навчально-виховного процесу за всіма його показниками; неухильне зростання загальної культури особистості учня тощо. На цій основі нами розроблено й опубліковано однойменні Концепцію та педагогічний Метод, у складі якого якісно вирішена проблема мотивації до навчання учнів початкової школи. Але МОН продовжує уперто не визнавати на Концпції. на Методу! Дивна річ... Чи, може, шановна пані Міністр нічого не знає про наш експеримент та його педагогічний Метод? Якщо так, то становище можна легко виправити. Пропоную ознайомитися для початку з навчально-методичним посібником "Метод самоорганізації особистості у школі". 320 с.(2011) за моїм авторством.
123
Для Микола Аверін: Очень интересно! Только проблема в том, что нет политической воли внедрять в процесс образования всё лучшее. Пример Вашего метода сродни примеру с лучшими учебниками, вместо которых школы " забезпечили" откровенно низкосортной макулатурой. Вам удачи! Думаю, когда-то правда восторжествует!
Коментувати
Respekt
Пані Ліля! Ви гарна людина і міністр могли бути непоганий. Але є АЛЕ- ви не слухаєте простих вчителів і викладачів. Ви душею з т. З. "Елітою"-групою, яка присвоїла собі право робити по своєму, по не кращим лекалам Заходу. Ваші проекти переписані із проектів для третіх країн,хоч ви і покращуєте дещо їх. Прошу- опирайтесь на кращі патріотичні українські сили , почистіть оточення. Побачите результат!!
Дніпро
Для Respekt: правильно підмічено! Особливо некомпетентно і самовпевнено до дурі ведуть себе у секторі вищої школи.
Олекса Позняк
Для Respekt: Царь у нас хороший, вот бояре плохие. Когда люди поумнеют...
Коментувати
НЕБАЙДУЖИЙ
Хватить піару! Все вчителі роблять на своєму ентузіазмі! Ночами готують матеріали до уроків! А Ви декларуєте віртуальні кошти. Кращу зробіть, а потім порахуйте витрати.Вже виділили на інклюзію те ж саме одержить НУШ. Та ще й міська влада буде крайньою.

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!