Osvita.ua Середня освіта Штучний інтелект замінить вчителів за 10 років?
Штучний інтелект замінить вчителів за 10 років?

Е. Селдон, віце-канцлер Університету Букінгема, вважає, що штучний інтелект докорінно змінить освіту

Штучний інтелект замінить вчителів за 10 років?

Хоча для України цей термін може виявитись і довшим. Однак, «штучний інтелект замінить традиційних вчителів через 10 років і докорінно змінить існуючу систему освіти, зробивши її більш індивідуальною», заявив сер Ентоні Селдон, віце-канцлер Університету Букінгема.

На думку фахівця, програми-штучного інтелекту вчителя та роботи, що виступлять в їх ролі, здатні адаптуватися до різних стилів навчання для різних дітей, і незабаром зроблять традиційне академічне навчання неефективним. Сер Ентоні Селдон також наголосив, що програми, які розробляються в даний час в Кремнієвій долині, вже вчаться читати вирази облич учнів і пристосовуватися до особливостей роботи їх мозку і нервової системи, адаптуючи свій метод спілкування під кожного з них. А це і є одним з людських факторів, які відрізняють гарного педагога від посереднього.

Крім цього, нова ера автоматизованого навчання призведе до того, що зникне поділ навчальних програм за роком народження. Роботи зможуть зробити навчання більш персоналізованим, оскільки їх штучний інтелект дозволить учням вивчати нові матеріали у власному темпі, не зважаючи на те скільки їм років і відштовхуючись тільки від успіхів школяра в навчальному процесі.

«Це відкриє можливість отримати освіту рівня найпрестижніших і найдорожчих освітніх закладів для всіх, - каже сер Ентоні. - У кожного буде свій «найкращий» учитель, і він буде повністю персоналізований, а програмне забезпечення, до якого ви звикли, буде з вами протягом всього навчального часу».

А також, такий вчитель ніколи не підвищить на вас голос, і не матиме поганого настрою, тобто буде позбавлений всіх людських слабкостей. При цьому штучний інтелект збереже і примножить всі сильні аспекти вчителя. Разом з тим, попереджає вчений, нові технології необхідно впроваджувати з певною обережністю, щоб уникнути «інфантилізації» учнів. За його словами, хоча роботи повністю візьмуть на себе викладання, вчителі-люди все одно залишаться і будуть виконувати роль своєрідних «кураторів», що відстежують прогрес в навчанні кожного з учнів. Також, вони займатимуться організацією позаосвітньої діяльності, виховним процесом.

В підсумку ефективність автоматизованого процесу освіти дозволить проводити сімдесят відсотків навчального часу поза аудиторіями.

«Цей вплив буде приголомшливим - нічого подібного ми не бачили ще з часів усіх трьох «індустріальних» революцій», - стверджує Селдон.

Особливої уваги вчений надає тому, що роботи якнайкраще сприятимуть розвитку, як не дивно творчого мислення в учнів.

«Машини будуть підлаштовуватися під індивідуальні потреби дитини і тим самим надихатимуть на навчання, підштовхуватимуть мислити креативно, це те, що сьогодні можуть робити лише одиниці з педагогів, — говорить Селдон. – Машини будуть знати, що саме хвилює їхнього учня, завдяки чому зможуть організувати навчання таким чином, щоб одержувані завдання були не дуже складними, але і не надто легкими, тобто знаходилися на оптимальному для дитини рівні сткладності».

Разом з тим, експерт попереджає, що впровадження IT-новацій в систему освіти може зустріти опір. Зокрема, зазначає він, автоматизація лякає вчителів, адже багато з них ризикують втратити роботу.

«Я вважаю, що революція в сфері освіти трапиться в найближчі 10 років, - говорить сер Ентоні. - Але не варто думати, що все пройде безболісно. Автоматизація знищить безліч робочих місць, а втративши улюблену для багатьох роботу, люди втратять можливість самореалізуватися в житті».

Юрій Коноваленко, за матеріалами: telegraph

Освіта.ua
22.09.2017

Провідні компанії та навчальні заклади Пропозиції здобуття освіти від провідних навчальних закладів України та закордону. Тільки найкращі вищі навчальні заклади, компанії, освітні курси, школи, агенції.
Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
и сюда вопрос
ПОЧЕМУ советская СИСТЕМА образования СПРАВИЛАСЬ со своей задачей? А она справилась. Эта команда продула. Продула ещё не начав игру. Продула на двадесятилетия вперёд. А советская справилась...
Роман
Для и сюда вопрос: Ви цілком правильно виділили слово "СИСТЕМА". Теперішні горе-реформатори намагаються доламати залишки системи. Таке враження, що не маючи самі навичок ("компетентностей"?) системного мислення, вони не бачать ніякої потреби у формуванні системного мислення в учнів і студентів. Фрагментарність мислення приводить до фрагментарності реформ. Реформатори не бачать цілісної картини, причинно-наслідкових зв’язків, не розуміють наслідків своїх дій. Відсутність єдиної довготривалої державної політики в галузі освіти приводить до того, що кожен, з дозволу сказати, "міністр" приходить і починає перекроювати систему під своє бачення. При цьому не задумуючись про те, що через 3-5 років прийде інший "міністр" і всі "реформи" перекроїть під "нові ідеї". То STEM, то "гуманізація", то "інтеграція", то "національна освіта", то ще якісь "розумні" слова... А в результаті маємо примусові походи в церкву в той час як прогресивне людство розвиває штучний...
Коментувати
vosk_ua
Вчитель вчителю рознь. Нормального вчителя замінити може й не вийде, але тих, що просто читають по бумажці - можна і треба. Головне, аби роботу не написали в програму вигуків типу "РТИ ЗАКРИЛІ!!!!!1111111111"
фишка в том,
Для vosk_ua: что "рты закрыли" -это лучшие учителя. Те,которых пропагандируют.Те,которых выдвигают.Те,которым часы дают.НО и нормальный учитель срывается. Это у частников не сорвуться.Хотя у них другие приколы. Сегодня в ФБ показывали.ТАк что - общую систему создавать надо. С общими правилами. ТОгда и не будет "рты закрыли",поскольку она с радостным настроением,с уверенностью в сытости семьи, в её материальном обеспечении,в сознании того,что квартира у неё трёхкомнатная на двоих разнополых детей и туалет с ванной не совмещён, и енег на проплату хватает. Ребята.Пока ЭТОГО НЕ будет, забудьте о том, что в школу прийддёт кто-то иной, нежели "закрыли рты". Акстись
іноді треба...
Я - вчителька. Сьогодні зірвалась і кричала несамовито на учнів. І ні грама мені не соромно. Бо то не учні, а звіринець!!!! Готуєшся до уроку, друкуєш наочність та завдання на картках, впроваджуєш інтерактивні методи, а вони 25 хвилин уроку не можуть елементарно "закрити рти". І поки не визвірилась, доти тиші не було. А як по столі гупнула і у всіх бех винятку зібрала щоденники - замовкли. (хоча і тоді замовкли не всі). Подивилась би я на штучний інтелект...Батьки, виховуйте у своїх діток елементарну культуру поведінки! Бо вчителі погані, а дітки золоті. Приходьте на уроки, тоді у вчителя буде шанс проводити урок, в присутності гостей на уроці дітки стають сумирнішими...
Коментувати
майбутнє
а можна замінити штучним інтелектом наших чиновників?
учитель
чергова утопія. діти не люблять учитися, їх треба спонукати, а з штучними учителями-роботами вони навіть читати не будуть (або цьому прийдеться учити батькам)
kvp1248
Майбутнє не належить роботам і не належить людині, майбутнє належить своєрідному кентавру – симбіозу людини з штучним інтелектом. Через кілька років освіта з’єднається з продуктивною творчою роботою, яка буде доступна дітям. 12 річна школа збільшує період циклу розгалуження в розвитку суспільства, цим самим сповільнюючи прогрес. Виходом з глухого кута може бути перенесення продуктивної праці в стіни школи. Сто років тому суспільство своєрідно вирішувало цю проблему: «Мені тринадцятий минало, я пас ягнята за селом…». Зараз, коли 13 річний Harimoto Tomokazu фізично перемагає Самсонова, ми бачимо потенціал молодого покоління.
VP,симбиоза НЕ
будет исходя из самого определения симбиоза. Образование, возможно, и объединится с продуктивной творческой деятельностью, но ОБУЧЕНИЕ ни в коей мере. Нет,эмлементы творчества взрослого в обучении всегда будут присутствовать, но вот у ребёнка - это нонсенс... Исходя из определения обучения...
kvp1248
Чтобы научиться летать – надо летать. На данном этапе эволюции, обучение необходимо соединить с продуктивной деятельностью, т.е. с работой. Главное не мешать тем талантам, которые определяют прогресс. Серая масса также нужна, и не только как генетическая база. В основе строения окружающего Наблюдателя мира лежит бесконечность. Перед бесконечностью все равны: и гении; и последний бомж, тонущий в луже. Все имеют шанс сказать свое слово в эволюции. Надо все усилия направить на решение главной задачи. Сто лет назад это была борьба с голодом. Сейчас – познание сущности индивидуума, осознание различия между Вселенной стаи, социума, живущего по законам механики Ньютона и Вселенной Наблюдателя, индивидуума, живущего в бесконечном числе ветвей Вселенной Еверетта, подчиняющихся только закона теории вероятности. Это основное противоречие между современной молодежью и старшим поколением. Дети уходят в себя.
Из всего, Вами сказанного,VP,
МЕНЯ зацепило понимание того, тчо "дети уходят в себя". Всё остальное на данном этапе развития страны не интересно.Но для того, точбы дети НЕ уходили в себя можно что-то сделать? Ваша точка зрения - ЧТО сделать? По пунктам. Если У Вас есть мысли по этому поводу.///Обучение в соединении с продуктивной деятельностью в ЭТОЙ стране невозможно в массе своей. ДАже для студентов ВУЗов. Тем боолее Вам, человеку из этой среды, это может быть заметно. НУ НЕГДЕ им заниматься продуктивной детятельность, кроме как торговать, или в работчие идти. ЛАбораторий нет. ЗАводов нет. Да если и есть что-то, то студенты, даже на практике, там НЕ нужны.Так что-давайте не путать тёплое с мягким. Реальность с фантастикой...
Коментувати
Velis,научить фильтровать
информацию? Вы в своём уме?И как Вы преставляете 6-летнего ребёнка,которого ОБУЧАЮТ ФИЛЬТРОВАТЬ.ЧТО?Информацию?Какую?Чтобы что-то фильтровать,необходимо иметь базу-сито.которое что-толибо пропусти, либо остановит.Девочка,зарабатывающая на жизнь проституцией.Какая информация ей НЕОБХОДИМА?Что даст эта девочка своей дочери?Чему она научит её?Правильно.Фильтровать информацию о кошельке существа,которое её покупает навремя.В90е "Комсомольская правда" показала историю молодой мамочки,которая предоставляла в кредит свою 6-летнюю дочь мужикам для интимного использования.Как отфильтровать подобную информацию этой 6(уже 30с копейками) лет девочке,которая выросла на этом?Милые мои. Дети растут на том,что они видят-слышат-чувствуют.----Самостоятельное изучение материала детьми-бОльшего бреда слышать не приходилось.Всю дорогу,ДО инета,существовала возможность самостоятельного изучения материала путём изучения книг.Что-то шибко самостоятельных не наблюдается...
Velis
В этом есть доля истинны. Сейчас людям доступна масса информации, выложенной в открытом виде в интернете. И все, что требуется, это научиться ее фильтровать, обрабатывать и усваивать. Если детей научить такой способности за несколько лет, то весь школьный курс они смогут пройти самостоятельно, а роль школы будет сведена к банку тестов, проверяющих усвоение пройденного материала. И это, естественно, может выполняться в тестовой форме на компьютерах. Тогда, напыщенная неудовлетворенная куша-учитель, неторопливо излагающая материал у доски, быстро превратится в дикий архаизм.
N
У дітей є властивість навчатися у собі подібних, тому навряд чи штучний інтелект замінить викладачів, скоріше доповнить.
cos
Ви смішні, пане Коноваленко. Які роботи, які машини? Яке позааудиторне навчання 70%? Ви що, зовсім хочете розвалити освіту в Україні? Не треба нам таку систему впроваджувати. Вона є дуже негативною та неефективною. Виходить, що учні не будуть знати матеріал, хто їм пояснить його, якщо не буде вчителя?
Олекса Позняк
Для cos: не переживаем у нас этого не будет никогда. Штучный интеллект бюджет пилить не умеет -что ему в Украине делать?
cos
Для Олекса Позняк: Соглашусь с вами- в Украине ему действительно делать нечего.
Коментувати

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!